Η Amazon ετοιμάζεται να εισέλθει στην αγορά των ταχυμεταφορών και έτσι να ανταγωνισθεί άμεσα τις UPS και FedEx, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal.

Το πρόγραμμα “Shipping with Amazon” θα περιλαμβάνει end-to-end μεταφορικές υπηρεσίες – δηλαδή παραλαβή των προϊόντων ή των εγγράφων από την έδρα του αποστολέα και παράδοσή τους στη διεύθυνση του παραλήπτη.  

Το σχετικό χρονοδιάγραμμα είναι βραχυπρόθεσμο: η Amazon θα είναι έτοιμη να παρέχει τις εν λόγω υπηρεσίες στο Λος Άντζελες “τις επόμενες εβδομάδες”, ξεκινώντας από τις εταιρείες που πραγματοποιούν πωλήσεις μέσω του online καταστήματός της. Σε επόμενο στάδιο, θα επεκτείνει τις υπηρεσίες της σε άλλες πόλεις, σύμφωνα με την WSJ.

Το άρθρο αναφέρει πως η Amazon στη συνέχεια θα “ανοίξει” το πελατολόγιό της και σε εταιρείες που δεν συνεργάζονται με την πλατφόρμα της. Κάτι που σημαίνει πως θα μπει σε ανταγωνισμό με τους κορυφαίους του κλάδου UPS και FedEx, προσφέροντας μάλιστα μειωμένες χρεώσεις. 

Η παραπάνω εξέλιξη θα αποτελέσει φυσιολογικό νέο βήμα για την εταιρεία, δεδομένων των κινήσεών της στο μέτωπο των logistics. Εξάλλου, ο αμερικανικός “γίγαντας” του λιανεμπορίου έχει ήδη το δικό του στόλο από μεταφορικά αεροσκάφη, αποθήκες, και το δικό του δίκτυο συνεργαζόμενων courier για το τελευταίο σκέλος της παράδοσης των παραγγελιών. Επίσης, μπορεί να αναλάβει και μεταφορές μέσω θαλάσσης, όπως οι FedEx και UPS.

Techcrunch

  • Like 2