Η τεχνητή νοημοσύνη συνεχίζει να εξελίσσεται, με CEOs τεχνολογικών εταιρειών να χρησιμοποιούν πλέον AI avatars για να τους εκπροσωπούν σε συναντήσεις και παρουσιάσεις οικονομικών αποτελεσμάτων.

Η αυξανόμενη αυτή τάση δείχνει πώς η τεχνολογία ενσωματώνεται όλο και περισσότερο σε διάφορους τομείς, με τις εταιρείες να βρίσκουν συνεχώς νέους τρόπους χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης για βελτιστοποίηση των λειτουργιών τους.

Σύμφωνα με αναφορές, παρατηρείται μια ευρύτερη τάση όπου διευθύνοντες σύμβουλοι τεχνολογικών εταιρειών χρησιμοποιούν πλέον ψηφιακά είδωλα τεχνητής νοημοσύνης για να τους αντικαταστήσουν σε συναντήσεις. Η Klarna αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της αυξανόμενης τάσης.

Όπως αναφέρεται, ο Sebastian Siemiatkowski, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Klarna, χρησιμοποίησε μια έκδοση τεχνητής νοημοσύνης του εαυτού του κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου του 2025 της εταιρείας. Το σχετικό βίντεο δημοσιοποιήθηκε από την εταιρεία όπου σ' αυτό το AI avatar συστήθηκε και έδειξε πώς θα μπορούσε να μοιάζει το μέλλον της επικοινωνίας.

Πολλές εμφανίσεις υψηλού προφίλ στον τεχνολογικό τομέα παραχωρούνται πλέον στην τεχνητή νοημοσύνη, γεγονός που αντανακλά την εμπιστοσύνη στην τεχνολογία και τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις επιχειρήσεις. Η Klarna έχει ανοιχτά τονίσει την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρηματικές της λειτουργίες και τη μειωμένη εξάρτηση από το εργατικό δυναμικό.

Παρομοίως, ο διευθύνων σύμβουλος της Zoom, Eric Yuan, ακολούθησε αυτή την τάση διεξάγοντας την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου του 2026 την Τετάρτη με μια ψηφιακή έκδοση του εαυτού του. Εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για αυτή την κίνηση που αναδιαμορφώνει τον τρόπο επικοινωνίας με τα ενδιαφερόμενα μέρη.

Όπως αναφέρεται, αν και το AI avatar χρησιμοποιήθηκε για το μεγαλύτερο μέρος της παρουσίασης, ο διευθύνων σύμβουλος παρενέβη για να μοιραστεί τις απόψεις του σχετικά με την εμπειρία του avatar και πώς αυτό ευθυγραμμίζεται με τον φιλόδοξο στόχο του για παραγωγικότητα που καθοδηγείται από την τεχνητή νοημοσύνη.

Η Zoom, όπως και πολλές άλλες εταιρείες, επενδύει σημαντικά σε αυτές τις λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτίωση των διαδικασιών και οραματίζεται ένα καλύτερο μέλλον για την εταιρεία που απαιτεί λιγότερο εργατικό δυναμικό και θα μπορούσε να διεξάγει ψηφιακά την επικοινωνία στο χώρο εργασίας.

  • Like 1