Την Ημέρα των Ευχαριστιών οι online αγορές έσπασαν ρεκόρ, φτάνοντας τα $4,2 δις στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και στη διάρκεια της «Black Friday», οι Αμερικανοί καταναλωτές προχώρησαν σε ακόμα περισσότερες αγορές, σπάζοντας και πάλι ρεκόρ.

Σύμφωνα με την Adobe Analytics, οι καταναλωτές ξόδεψαν $7,4 δισεκατομμύρια αγοράζοντας προϊόντα online μέσω υπολογιστών, tablets και smartphones. Το παραπάνω νούμερο παρουσιάζεται αυξημένο κατά $1,2 δις σε σχέση με την περσινή «Black Friday», ωστόσο ήταν μικρότερο σε σχέση με την αρχική εκτίμηση της Adobe Analytics που ήταν $7,5 δις. Η Salesforce εντωμεταξύ ανακοίνωσε ότι στη διάρκεια της «Black Friday» οι καταναλωτές ξόδεψαν περίπου $7,2 δις. Ένας από τους λόγους που εξηγεί τη διαφορά ανάμεσα στην εκτίμηση της Adobe Analytics και στις αγορές που σημειώθηκαν, είναι ότι κάθε χρόνο οι προσφορές ξεκινούν όλο και νωρίτερα.

Ανάμεσα στα δημοφιλέστερα προϊόντα ξεχώρισαν παιχνίδια με θέμα τα Frozen 2, L.O.L Surprise και Paw Patrol ενώ τα βιντεοπαιχνίδια που σημείωσαν τις περισσότερες πωλήσεις ήταν τα FIFA 20 και Madden 20 και από τις κονσόλες το Nintendo Switch. Στις κορυφαίες προτιμήσεις των καταναλωτών επίσης βρίσκονταν φορητοί υπολογιστές της Apple, τα AirPods της ίδιας εταιρείας και οι έξυπνες τηλεοράσεις της Samsung.

Από τα $7,4 δισεκατομμύρια, τα $2,9 δις αφορούσαν αγορές που πραγματοποιήθηκαν μέσω smartphones. Οι αγορές μέσω κινητών ολοένα και αυξάνονται, και από ότι φαίνεται δεν θα αργήσουμε να φτάσουμε στο σημείο που θα ξεπεράσουν τις αγορές που πραγματοποιούνται μέσω των υπολογιστών. «Με τα Χριστούγεννα να πλησιάζουν, οι καταναλωτές προτιμούν περισσότερο να προχωρούν σε αγορές μέσω των τηλεφώνων τους παρά να στέκονται στην ουρά» δήλωσε ο Taylor Schreiner, Διευθυντής του τμήματος Adobe Digital Insights. «Ακόμα και όταν οι καταναλωτές επισκέφτηκαν τελικά τα καταστήματα, προχωρούσαν σε ηλεκτρονικές αγορές, κατά 41% περισσότερο, προτού φτάσουν στα καταστήματα για να παραλάβουν» συμπλήρωσε.   

Καθώς όλο και περισσότεροι αγοράζουν διάφορα αγαθά και προϊόντα, προχωρούν σε αγορές όλο και ακριβότερων. Σύμφωνα με την Adobe Analytics, η μέση τιμή παραγγελίας (Average Order Value) ήταν $168 την «Black Friday», ποσό που είναι αυξημένο κατά 5,9% σε σχέση με πέρυσι. Όσον αφορά στην «Cyber Monday» αναμένεται οι αγορές να σπάσουν πάλι ρεκόρ, στα $9.4 δις σύμφωνα με εκτιμήσεις.

TechCrunch