Η αλλαγή αυτή σημαίνει επίσης ότι οι χρήστες θα αρχίσουν να βλέπουν προτεινόμενες αναρτήσεις, reels και ομάδες του Facebook σχετικές με τις συνομιλίες τους με το AI, τόσο σε μορφή κειμένου όσο και φωνής.
Για παράδειγμα, εάν κάποιος ρωτήσει το Meta AI σχετικά με την πεζοπορία, η Meta ενδέχεται να μάθει ότι ο χρήστης ενδιαφέρεται για αυτό το θέμα και να εμφανίσει προτάσεις για ομάδες πεζοπορίας στο Facebook, αναρτήσεις φίλων σχετικά με τοπικά μονοπάτια ή διαφημίσεις για μπότες πεζοπορίας. Η εταιρεία αναφέρει ότι λαμβάνει τις ίδιες ενδείξεις όταν οι χρήστες πραγματοποιούν άλλες ενέργειες στις πλατφόρμες της, όπως όταν κάνουν like σε μια ανάρτηση ή σελίδα σχετική με ένα συγκεκριμένο θέμα.
Η Meta θα αρχίσει να ειδοποιεί τους χρήστες σχετικά με την αλλαγή αυτή στις 7 Οκτωβρίου.
Σύμφωνα με την εταιρεία, δεν θα χρησιμοποιούνται συνομιλίες με το AI σχετικά με θρησκευτικές απόψεις, σεξουαλικό προσανατολισμό, πολιτικές απόψεις, υγεία, φυλετική ή εθνοτική καταγωγή, φιλοσοφικές πεποιθήσεις ή συμμετοχή σε συνδικάτα για την εξατομίκευση περιεχομένου. "Έχουμε υπάρχουσες πολιτικές σχετικά με τις πληροφορίες που οι άνθρωποι μπορεί να θεωρούν ευαίσθητες, και αυτές θα συνεχίσουν να ισχύουν", δήλωσε η Christy Harris, επικεφαλής απορρήτου της Meta, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης Τύπου.
Οι χρήστες θα μπορούν να συνεχίσουν να προσαρμόζουν τις προτιμήσεις τους για τις διαφημίσεις από το μενού ρυθμίσεων, ωστόσο δεν θα υπάρχει δυνατότητα εξαίρεσης από τη χρήση των συνομιλιών με το AI για εξατομίκευση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εάν οι χρήστες έχουν συνδέσει τους λογαριασμούς τους στο Facebook, Instagram ή WhatsApp στο κέντρο λογαριασμών της Meta, η εταιρεία ενδέχεται επίσης να χρησιμοποιήσει τις αλληλεπιδράσεις τους με το AI chatbot σε μία πλατφόρμα για να τους προβάλει διαφημίσεις ή προτάσεις σε άλλη. Αυτό περιλαμβάνει τις ιδιωτικές συνομιλίες με το Meta AI σε εφαρμογές όπως το WhatsApp και το Messenger. Ωστόσο, όπως τόνισε η Harris, "ο τρόπος χειρισμού των κρυπτογραφημένων συνομιλιών δεν θα αλλάξει με αυτή την ενημέρωση της πολιτικής απορρήτου".
Η νέα πολιτική θα εφαρμοστεί στους περισσότερους χρήστες παγκοσμίως, με εξαίρεση το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ευρωπαϊκή Ένωση και τη Νότια Κορέα, καθώς η εταιρεία διευθετεί ακόμη τις κανονιστικές απαιτήσεις σε αυτές τις περιοχές.
ΣΧΟΛΙΑ (13)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση