Κάτι άκρως εντυπωσιακό κατάφερε φέτος το TikTok, καθώς σύμφωνα με στατιστικά της Cloudfare, κατάφερε να γίνει η πιο δημοφιλής ιστοσελίδα του 2021 προσπερνώντας μέχρι και τη Google.

Μόλις το περασμένο έτος, το TikTok κατάφερε να μπει στη λίστα με τις 10 ιστοσελίδες που είχαν τις περισσότερες επισκέψεις και κατάφερε να βρεθεί στην 7η θέση, μόλις πίσω από Google, Facebook, Microsoft, Apple, Netflix και Amazon. Για το 2021, η λίστα παρέμεινε σχεδόν ίδια, με το Amazon να παίρνει τη θέση του Netflix και φυσικά, το TikTok που βρίσκεται στην κορυφή.

Στο blog post της, η Cloudfare σημείωσε πως η σύγκριση στατιστικών μεταξύ των δύο ετών μπορεί να φανερώνει κάποια ανακρίβεια στους αριθμούς, καθώς η εταιρεία έκανε συλλογή στοιχείων από τον Σεπτέμβριο μέχρι και τον Δεκέμβριο το 2020, ενώ φέτος η συλλογή στοιχείων ξεκίνησε από την αρχή του έτους. Σύμφωνα με τη Cloudflare, το TikTok έφτασε στην κορυφή στις 17 Φεβρουαρίου 2021, με κάποιες ακόμη μέρες τον Μάρτιο και Ιούνιο, ενώ από τα τέλη Αυγούστου παρέμεινε σ' αυτή.

Η δημοτικότητα της εφαρμογής ανέβηκε δραματικά κατά τη πανδημία, που αρχικά προσέλκυσε έφηβο κοινό. Από τότε, κέντρισε το ενδιαφέρον χρηστών διαφόρων ηλικιών χάρη στο πλούσιο περιεχόμενό του.

Παρόλο που η Cloudflare παρέχει μόνο δεδομένα και δεν παρέχει ανάλυση, τα σημάδια πως το TikTok θα φτάσει στην κορυφή υπήρξαν από το 2020 κάτι που εντέλει κατάφερε, ξεπερνώντας τη Google και όλες τις σχετικές υπηρεσίες της (Maps, Translate, Photos, Flights, Books, News κλπ). Αξίζει να αναφερθεί πως το TikTok (του οποίου η μητρική εταιρεία ByteDance έχει έδρα στην Κίνα), είναι η μόνη εταιρεία στις 10 πρώτες που δεν βρίσκεται στη Β. Αμερική.

Φυσικά αυτή η αύξηση επισκεψιμότητας δεν πέρασε απαρατήρητη από διαφημιστές, καθώς την ίδια μέρα που δημοσιεύθηκαν τα στοιχεία της Cloudflare, η New York Times δημοσίευσε άρθρο πως οι πωλητές λιανικής βλέπουν τη πλατφόρμα ως το καλύτερο μέσο για μάρκετινγκ, καθώς προσπαθούν να προσελκύσουν νέο κοινό. Σύμφωνα με τη NYT, οι επενδύσεις για διαφημίσεις στο TikTok είναι μια σίγουρη πηγή εσόδων, με το #TikTokMadeMeBuyIt hashtag να έχει προβληθεί πάνω από 7 δισεκατομμύρια φορές στην εφαρμογή.

Όπως είπε και ο Krishna Subramanian, ιδρυτής της μάρκετινγκ εταιρείας Captiv8, "η ανάπτυξη που είδαμε είναι εξωφρενική. Εταιρείες προχώρησαν από απλή δοκιμή του TikTok ως πλατφόρμα προώθησης, σε δημιουργία ομάδων αποκλειστικά για δημιουργία καμπάνιας διαφημίσεων στο TikTok."

  • Confused 1