Η συνδρομή «Twitter Blue» (δηλαδή το λογότυπο με το μπλε χρώματος tick που υποδηλώνει ότι ο λογαριασμός είναι πιστοποιημένος) ενδέχεται να διατεθεί σε δύο διαφορετικά επίπεδα τιμής, ανάλογα από τη συσκευή που πραγματοποιείται η εγγραφή.

Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα The Information, η premium συνδρομή ενδέχεται να στοιχίζει $11 τον μήνα αν ο χρήστης πραγματοποιήσει την αγορά μέσα από την εφαρμογή του Twitter στο iOS. Διαφορετικά, αν ο χρήστης πραγματοποιήσει την αγορά μέσα από την ιστοσελίδα του Twitter τότε το κόστος της premium συνδρομής θα είναι $7. Η ανισότητα στη τιμή πιθανότατα αποτελεί μία προσπάθεια να παρακαμφθεί η προμήθεια 30% που επιβάλλει η Apple για τις αγορές εντός εφαρμογής.

Η premium συνδρομή αρχικά διατέθηκε στα $7,99 τον Απρίλιο, όταν και ήταν διαθέσιμη μόνο μέσω του iOS (χωρίς επιλογή για εγγραφή μέσω άλλων πλατφορμών όπως το Android ή το web). Όμως, σύντομα η διάθεση της σταμάτησε προσωρινά καθώς πολλοί χρήστες εκμεταλλεύτηκαν το βασικό χαρακτηριστικό της -την πρόσβαση στο πολυπόθητο μπλε χρώματος tick πιστοποίησης- για να μιμηθούν πολλές εταιρείες και διασημότητες. Η είδηση για τα δύο επίπεδα τιμής έρχεται μετά την δημόσια καταγγελία του νέου διευθύνοντος συμβούλου του Twitter, Elon Musk, περί «κρυφού φόρου 30%» μεταξύ άλλων καταγγελιών, ότι η Apple είχε σταματήσει ως επί το πλείστον τη διαφήμιση στο Twitter και είχε απειλήσει να «κόψει» το Twitter app στο App Store ή είχε απαιτήσεις για αυστηρότερο moderation. Ωστόσο, ο Elon Musk έκανε πίσω, διαγράφοντας ορισμένα από τα σχόλια του, μετά από μία συνάντηση που είχε με τον διευθύνων σύμβουλο της Apple, Tim Cook, στα γραφεία της Apple, λέγοντας ότι είχε γίνει «παρεξήγηση».

Screenshot_2022_11_30_at_3.24.42_PM.jpg

Το Twitter πάντως θα πρέπει να συνεχίσει να ικανοποιεί τους κανόνες της Apple στο App Store όσον αφορά την καθοδήγηση των χρηστών εκτός της εφαρμογής μέσω ενός συνδέσμου για την αγορά συνδρομής. Η Apple έχει χαλαρώσει ορισμένους από τους κανόνες της για την ανακατεύθυνση των χρηστών εκτός του App Store τα τελευταία χρόνια, ωστόσο οι αυστηροί κανόνες της εξακολουθούν να δημιουργούν προβλήματα στους developers που δεν επιθυμούν να πληρώσουν προμήθεια στην Apple.

Στο σχετικό άρθρο του The Information, δεν αναφέρεται πόσο θα στοιχίζει η συνδρομή «Twitter Blue» για όσους επιλέξουν να την αγοράσουν μέσω του Google Play store στο Android, καθώς και η Google λαμβάνει προμήθεια έως 30% για αγορές εντός εφαρμογής, ωστόσο υποθέτουμε ότι δεν θα διαφέρει από την περίπτωση του iOS.

  • Like 6
  • Confused 1
  • Sad 1