Μετά από αντιδράσεις χρηστών, η Microsoft κάνει πίσω με το σχέδιό της να αρχίσει να υπολογίζει τις φωτογραφίες στα όρια αποθήκευσης του OneDrive από τις 16 Οκτωβρίου.

Η πολιτική που έχει πλέον ακυρωθεί σήμαινε ότι οι φωτογραφίες στα άλμπουμ ενός χρήστη και στη γκαλερί του OneDrive θα προσμετρούνταν στο όριο των 5 GB στο cloud που δίνει η εταιρεία. Η υπέρβαση αυτού του ορίου θα μπλόκαρε άμεσα νέες μεταφορτώσεις αρχείων στο OneDrive και την πρόσβαση στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του Outlook, με τον χρήστη να μη μπορεί να λάβει ή να στείλει νέα email. 

Όταν ανακοινώθηκε τον Αύγουστο, η Microsoft προσέφερε ένα δωρεάν μπόνους αποθήκευσης 1 έτους ως αντιστάθμισμα. Όμως οι χρήστες παρέμειναν δυσαρεστημένοι με τους επερχόμενους περιορισμούς.

Οι πρόσφατες αλλαγές στην πολιτική του Outlook πιθανότατα συνέβαλαν επίσης στις αντιδράσεις. Τον Φεβρουάριο, η Microsoft έκανε τα συνημμένα email και τις εικόνες να προσμετρούνται στο ανώτατο όριο των 5GB, μειώνοντας το προηγούμενο όριο αποθήκευσης email των 15GB που ίσχυε τα πρώτα χρόνια για όσους έκαναν λογαριασμό στην υπηρεσία αποθήκευσης αρχείων στο ψloud.

Πολλοί παραπονέθηκαν ότι αυτό εμπόδιζε την αποστολή ή τη λήψη μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αναγκάζοντας την πρόωρη διαγραφή συνημμένων. «Κανείς δεν διαγράφει συνημμένα αρχεία κάθε φορά που λαμβάνει ένα email. Αυτό είναι σαν εκβιασμός. Η Microsoft μας αναγκάζει να αγοράσουμε μια συνδρομή θέλουμε δε θέλουμε ή να πρέπει να διαγράφουμε email με συνημμένα αρχεία σε τακτική βάση» αναφέρει ενδεικτικά χρήστης των υπηρεσιών της εταιρείας.

Δεδομένης της απογοήτευσης των χρηστών από την αποθήκευση των email τους, το όριο του OneDrive σε ότι αφορά την αποθήκευση φωτογραφιών, θα  μπορούσε να ωθήσει περισσότερους χρήστες σε ανταγωνιστικές υπηρεσίες όπως το Gmail που προσφέρει μεγαλύτερα όρια για δωρεάν χρήστες, στα 15GB. Για να αποφύγει τυχόν ακυρώσεις λογαριασμω΄ν, η Microsoft προφανώς υπολόγισε ότι η διατήρηση υψηλότερου αποθηκευτικού χώρου ήταν προτιμότερη από την αύξηση των εσόδων από τις συνδρομές. Η αντιστροφή του περιορισμού στην αποθήκευση φωτογραφιών μπορεί να αποσκοπεί στον περιορισμό της ζημίας του εμπορικού σήματος.

Οι εταιρείες καταναλωτικής τεχνολογίας κινούνται όλο και περισσότερο σε τεντωμένο σχοινί μεταξύ των επιθυμιών δημιουργίας νέων πηγών εσόδων και της διατήρησης πιστών χρηστών. Η αντιστροφή στην πολιτική για το OneDrive από τη Microsoft υπογραμμίζει τα όρια ανοχής για κινήσεις κατά των καταναλωτών.

  • Thanks 1