Ο διαφημιστικός πόλεμος μεταξύ Apple και Microsoft πάει πίσω πολλά χρόνια, με κορυφαίο παράδειγμα ίσως την καμπάνια "I'm a Mac I'm a PC" μέσω της οποίας η Apple ήθελε να καταδείξει τα πλεονεκτήματα των δικών της συστημάτων αλλά και του macOS έναντι των PC και των Windows.

Τα τελευταία χρόνια και η Microsoft έχει προχωρήσει σε αντίστοιχες κινήσεις, όμως το τελευταίο διαφημιστικό που διέρρευσε, κατά γενική ομολογία δεν αποτελεί την καλύτερή της προσπάθεια, με την εταιρεία για την ώρα να την εμφανίζει μόνο στο επίσημο κανάλι του Surface στο YouTube, με ανάμικτες αντιδράσεις. Σε αυτό, η Microsoft αναφέρει τα πλεονεκτήματα ενός Surface Laptop 2 με ένα MacBook Air, δύο φορητοί υπολογιστές οι οποίοι εξαιτίας του μεγέθους τους αλλά και των χαρακτηριστικών τους, είναι άμεσα συγκρίσιμοι. 

Στο διαφημιστικό, η Microsoft εμφανίζει τον Mackenzie Book από την Αυστραλία, ή εν συντομία...Mac Book. Αυτός, δέχεται μερικές ερωτήσεις όπως για το ποιος υπολογιστής από τους δύο έχει μεγαλύτερη αυτονομία, ποιος είναι πιο γρήγορος αλλά και ποιος έχει την καλύτερη οθόνη αφής. Στα δύο πρώτα σενάρια, αναμενόμενα η Microsoft τονίζει τις επιδόσεις του Surface Laptop 2 ενώ εντύπωση προκαλεί το τρίτο ερώτημα αφού είναι γνωστό ότι καθ' όλη τη διάρκεια των MacBook, κανένα μοντέλο δεν είχε ποτέ οθόνη αφής.

Αναμενόμενα, η διαφήμιση ολοκληρώνεται αναφέροντας ότι ο «Mac Book σας προτείνει να αγοράσετε το Surface Laptop 2».

 

  • Sad 1