Η εταιρία web μετρήσεων Xiti έδωσε στη δημοσιότητα νέα έρευνα για την αγορά του διαδικτύου, που αποδεικνύει πως το μερίδιο του Firefox στην Ευρώπη έφτασε το 29% για το μήνα Μάρτιο.

 

Ο Firefox της Mozilla αποδεικνύεται ως ο browser με τη μεγαλύτερη αύξηση σε επίπεδο χρηστών, αφού σύμφωνα με τις μετρήσεις της εταιρίας Xiti για το μήνα Μάρτιο, κατάφερε να πιάσει το 29%. Τη μεγαλύτερη άνοδο σημειώνει στην Ανδόρα (όπου έφτασε το 24.8% από 22.7% το Φεβρουάριο), ενώ τα υψηλότερα ποσοστά εμφανίζονται σε Φινλανδία, Πολωνία και Σλοβενία.

 

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρίας, ο Internet Explorer εμφανίζεται να χάνει 2.5% τους τελευταίους έξι μήνες, την ώρα που στην αντίστοιχη χρονική περίοδο οι Opera και Safari δείχνουν να κερδίζουν 3.3% και 2.3% αντίστοιχα.

 

Source.png Πηγή: cosmo.gr