Πέρυσι, η BMW λάνσαρε μια συνδρομητική επιλογή για τα θερμαινόμενα καθίσματα ορισμένων μοντέλων της, προκαλώντας αντιδράσεις στους πελάτες της.

Η ιδέα να πληρώνουν 18 δολάρια μηνιαίως για να διατηρούνται ζεστά κατά τους χειμερινούς μήνες φαινόταν παράλογη και οι πελάτες ένιωθαν ότι αναγκάζονταν να πληρώνουν επιπλέον για μια λειτουργία που θα έπρεπε να είναι στάνταρ. Αυτό ώθησε ακόμη και μερικούς hackers να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους για να ξεκλειδώσουν τη λειτουργία για όσους δεν ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν το πρόσθετο κόστος.

Ωστόσο, τα καλά νέα είναι ότι η BMW αποφάσισε τώρα να καταργήσει το τέλος. Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Autocar, ο Pieter Nota, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της BMW για τις πωλήσεις και το marketing, δήλωσε ότι ενώ ορισμένες λειτουργίες, όπως η υποβοήθηση οδήγησης και στάθμευσης, θα παραμείνουν μόνο με συνδρομή, τα θερμαινόμενα καθίσματα μπορούν πλέον να αγοραστούν ή να απορριφθούν κατά την αγορά του αυτοκινήτου.

Ο Nota εξήγησε ότι η BMW πίστευε ότι παρείχε μια επιπλέον υπηρεσία στους πελάτες προσφέροντας την ευκαιρία να ενεργοποιήσουν τα θερμαινόμενα καθίσματα αργότερα, αλλά η αποδοχή των χρηστών δεν ήταν μεγάλη. Οι άνθρωποι ένιωθαν ότι πλήρωναν διπλά, κάτι που δεν ήταν αλήθεια σύμφωνα με τον ίδιο. Σε κάθε περίπτωση, η αντίληψη του κόσμου αποτελεί και την πραγματικότητα που είχε να αντιμετωπίσει η εταιρεία, και αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο η BMW σταμάτησε τη συνδρομητική επιλογή για τα θερμαινόμενα καθίσματα.

Η ιδέα της BMW είχε αναστατώσει τόσο πολύ τους Αμερικανούς νομοθέτες Paul Moriarty και Joe Danielsen, ώστε όταν προτάθηκε, μίλησαν για απαγόρευση της συγκεκριμένης πρακτικής για να αποτρέψουν άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες από το να δοκιμάσουν την ίδια πολιτική. Υποστήριξαν ότι «οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούσαν όλο και περισσότερο να χρεώνουν τους καταναλωτές κάποια συνδρομή για την πρόσβαση σε ορισμένες λειτουργίες των οχημάτων τους, όπως τα θερμαινόμενα καθίσματα, παρόλο που τα απαραίτητα εξαρτήματα ήταν ήδη εγκατεστημένα στο όχημα κατά τη στιγμή της πώλησης». Προσθέτουν ακόμα ότι «κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου με τις αυξήσεις στις τιμές που καλούνται να πληρώσουν οι καταναλωτές, ήταν σημαντικό να προφυλαχθούμε από επιχειρηματικές πρακτικές που εξυπηρετούσαν πρωτίστως την αύξηση των εταιρικών κερδών».

  • Like 2