Οι καταναλωτές διστάζουν να προχωρήσουν στην αγορά ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος, καθώς φοβούνται ότι θα περιορίζονται από την - σχετικά μικρή - αυτονομίας του, χαρακτηριστικό το οποίο όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να βελτιώσουν.

Η Nissan, ακολουθώντας μία στρατηγική παρόμοια με της Tesla, σκοπεύει να διαθέσει την επόμενη σειρά οχημάτων Leaf με διαφορετικές διαμορφώσεις, όσον αφορά την ενεργειακή τους απόδοση άρα και την αυτονομία τους, θέτοντας ως χαμηλότερο όριο τα 300 χιλιόμετρα και υψηλότερο τα 550 χιλιόμετρα - με τα υπόλοιπα μοντέλα να κινούνται ενδιάμεσα.

 

Αυτή τη στιγμή, στην ευρωπαϊκή αγορά, κυκλοφορούν έξι ηλεκτροκίνητα μοντέλα Nissan, ποσοστό το οποίο η Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία προσβλέπει πως θα αυξηθεί κατά 20% μέχρι το 2020, κυρίως χάρη στην υψηλότερη αυτονομία που θα προσφέρει η δεύτερη αυτή γενιά ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

 

Σύμφωνα με δήλωση του Gareth Dunsmore (Director, Nissan Zero-Emissions Business Unit), σε συνέντευξη του στο περιοδικό Autocar, η δημοτικότητα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων εκτοξεύτηκε τα τελευταία χρόνια χάρη στην εμπορική επιτυχία και προβολή που γνώρισε η Tesla, καθώς το πάθος και οι τεχνολογικές καινοτομίες της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας βοήθησαν τους καταναλωτές να συνειδητοποιήσουν τα πλεονεκτήματα αυτών των οχημάτων και κράτησαν την αγορά των EVs σε εγρήγορση.

 

Τα νέα μοντέλα της Nissan αναμένεται να έρθουν στην αγορά το 2018 και αναμένεται να ενσωματώνουν αρκετά χαρακτηριστικά από το Nissan IDS Concept, το οποίο παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, ενσαρκώνοντας το όραμα της εταιρείας για το μέλλον της αυτόνομης οδήγησης, σε συνδυασμό με την πρωτοπορία της στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων.

 

Link.png Site: DigitalTrends