Προς το περιεχόμενο

Σχετικά με αυτό το club

Απόψεις, συμβουλές και συζητήσεις γύρω από fitness, προγράμματα γυμναστικής, διατροφές, συμπληρώματα. (Όχι Greeklish)
  1. Δραστηριότητα στο club
  2. Καλησπερα στην παρεα! Θα χρειαστω την βοηθεια κυριως αυτων που γνωριζουν κ εχουν παρομοιο προβλημα με εμενα. Πριν εναν χρονο αποκτησα μια δισκοκοιλη στην μεση μου στον Ο5 (λογω δουλειας) κ θελω να παρω για το gym μια ζωνη για δικη μου προστασια, αν κ δεν κανω τα κιλα που εκανα λογω της μεσης μου...εχω βρει πχ αυτες στο σκρουτζ https://www.skroutz.gr/s/24186830/Amila-Aerobic-Belt-44331.html https://www.skroutz.gr/s/24187642/Amila-Weight-Lifting-Belt-44319.html κ θελω να ρωτησω αν γνωριζεται τις διαφορες τους ωστε να επιλεξω μια! Εννοειται πως δεν παω για πρωταθλητης,αλλα gym για
  3. θα γυμνάζεσαι κ θα κανετε διατροφη 100%100
  4. Μπορείς να κοιτάξεις σε Garmin Fenix 5s που είναι το μικρό μέγεθος, αλλά εξαιρετικό ρολόι με πολλές δυνατότητες
  5. Γεια σας, παιδια ψαχνω ενα ρολοι για γυμναστηριο και τρεξιμο, τα περισσοτερα που βλεπω μεχρι 300ευρω δεν ειναι αξιoπιστα ολα εχουν τα θεματα τους, ψαχνω αναμεσα σε garmin και suunto και λιγο ομορφο διοτι γυναικα γιατι ο καρπος μου ειναι μικρος.. προτασεις δεκτες. ευχαριστω!
  6. Σωστα ειναι τα ποσοστα φιλε μου, στο 80-90% φτανεις στο αναεροβιο κατωφλι και δουλευεις πλεον αναεροβια...φιλικη παρεμβαση.
  7. Γυμναστήριο, αλλά κάνω 90% μονόζυγο και 10% ελεύθερα βάρη, δεν ασχολούμαι με τα μηχανήματα πια.
  8. Κικμποξ 3 φορες την εβδομαδα και τις υπολοιπες σιδερα !!!
  9. Πρωτα απο ολα γυμναστηριο (απο 18 πηγαινω και ειμαι πια 34) και τα τελευταια 2 χρονια ξεκινησα Kick box, το αγχωλυτικο μου!
  10. Μπορείς να ξαναδιαβάσεις το παρακάτω θέμα που είχες ανοίξει εσύ ο ίδιος και έχει όλες τις απαντήσεις σε αυτά που ξαναρωτάς
  11. μετρανε και την ταχυτητα που τρεχεις και το ποσες επαναληψεις κανεις στα βαρη?
  12. Για πείτε εντυπώσεις και σε ποιο πάτε μπας και βρεθούμε κιόλας. Εγώ planet Αλίμου.
  13. Φιλε μου μήπως το % είναι το effort ? Εγώ που έχω την Myzone MZ-1 ζώνη fitness , και συγκεκριμένα κατα την διάρκεια προπόνησης Crossfit, στο ζέσταμα προσπαθώ να κινούμαι στο 60%-75% , και στο wod στα κόκκινα 85%-95%. Αλλα αυτό είναι μέτρηση προσπάθειας, και όχι παλμών η θερμίδων.
  14. Δεν είμαι γιατρός, επομένως ότι γράφω δεν ειναι σίγουρο ότι ειναι και απόλυτα σωστό. Μπορείς να φας όλα τα φρούτα, αλλά μην το παρακάνεις με οποιοδήποτε από αυτά, διότι όλα έχουν ζάχαρη. Κάποια λιγότερη, πχ μήλα, αχλάδια, κάποια περισσότερη πχ ανανάς, καρπούζι. Το ρύζι γενικά, έχει υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, με το λευκό ρύζι να έχει το υψηλότερο. Σχετικά με τον αριθμό των γευμάτων, προτείνεται 5 την ημέρα με γενικό κανόνα μη νώθεις ποτέ πεινασμένος ή σκασμένος από το πολύ φαγητό.
  15. Ευχαριστώ πολύ. Γενικά με τα φρούτα τι παίζει? Ποια επιτρέπονται για τους διαβητικούς? Το άσπρο ρύζι ανεβάζει το ζάχαρο? Νομίζω το κακό είναι να μένουμε νυστικοι όλη μέρα και να τρώμε μια φορά πολύ
  16. Το πρόβλημα δεν είναι τόσο οι πρώτες ύλες που έχουν ζάχαρη, αλλά όλες οι υπόλοιπες τροφές που αγοράζουμε (από σαλάμια, μακαρόνια, μέχρι μουστάρδα, αγγουράκια τουρσί και ωμό μπέικον!) που έχουν ως συστατικό τη ζάχαρη. Έδω και δύο μήνες έχω ξεκινήσει να προσέχω τα συστστικά των προιόντων αγοράζω και δεν αγοράζω οτιδήποτε που αναφέρει τη ζάχαρη ως συστατικό, με εξαιρεση τα γλυκίσματα που δεν αγοράζω ούτως ή άλλως. Αυτά που τρώω είναι: 1. Φρέσκα λαχανικά, είτε ώμα είτε στον ατμό ή ψητά. Τρώω σπάνια τηγανητές πατάτες ή κάτι που έχει μαγειτερευεί με βούτυρο (βλέπε γαλλική κουζίνα).
  17. Σκέπτομαι να περιορισω τη ζάχαρη αν και μου αρέσουν πιο πολύ τα γλυκά από τα φαγητά μιας και το ζάχαρο είναι κοντά στο πάνω όριο και υπάρχει και παρελθόν κληρονομικοτητας. Ακούω διάφορες απόψεις για ρύζι ντομάτες κλπ που ανεβάζουν το ζάχαρο κλπ Τι ισχύει τελικά? Ποιες τροφές δεν αυξάνουν το ζάχαρο?
  18. ολα τα τα fitness ρολογια εχουνε ως ουσιαστικο ρολο να σου δωσουν το κινητρο να σηκωθεις απο τον καναπε. και εννοω οτι οι μετρησεις τους , ειδικα οσον αφορα την καυση θερμιδων , αλλα ακομα και στους παλμους , δεν μπορει να ειναι σε καμια περιπτωση 100% σωστες. αυτο θα το διαπιστωσεις εαν φορεσεις 4-5 διαφορετικα και κανεις ακριβως τα ιδια πραγματα. απο την στιγμη που εχεις θεληση και ορεξη , δεν σου ειναι απαραιτητο ενα fitness ρολοι .
  19. Καταρχήν μόνο η θέλησή σου θα σε βοηθήσει να πετύχεις στόχους και να ανέβεις σωματικά. Από κει και πέρα αυτό που θα σου προσφέρει το garmin και κάθε garmin είναι να τσεκάρεις μετά τις προπονήσεις σου τα στατιστικά σου και να δεις αν τα πήγες καλύτερα από την προηγούμενη φορά και τι μπορείς να βελτιώσεις ή να δώσεις περισσότερη έμφαση. Δεν θα σε βοηθήσει σε κάτι παραπάνω.
  20. ελαστικος με ποια έννοια? strongman νομίζω λέγονται οι αθλητές που ασχολούνται
  21. Ασχολούμαι με την ολυμπιακή άρση βαρών τα τελευταία 5 χρόνια.Μια από τις βασικότερες διαφορές του weightlifting με το powerlifting είναι ότι πρέπει να είσαι αθλητικός και πολύ ελαστικός.Απο την άλλη στο powerlifting δεν παίζει τόσο ρόλο γιατί εκτελείς τις 3 πιο δυναμικές ασκήσεις bench press, squat και deadlift οπότε μπορείς να είσαι λίγο πιο "άνετος". Όσο για το stronglift δεν έχω άποψη και νομίζω πως λέγεται strongman αν δεν κάνω λάθος.
  22. Σαν στόχο έχω κυρίως να δυναμώσω, και να γίνω λίγο πιο υγιής. Να μην κάνω 6-7 έλξεις και νιώθω πως θα ψοφήσω. Μ' αρέσει να παιζω 5χ5 οταν μπορώ, ξεκινάω να κανω crossfit "χαλαρα μην τραυματιστώ γιατί είμαι αγύμναστος", ξεκίνησα να κάνω και κάνα spinning. Και ψάχνω να δω πως μπορεί το garmin να με βοηθήσει σε όλα αυτά. Καταλαβαίνω οτι είναι πολύ γενικό το όλο θέμα και ισως να μην λύνεται με λίγα Post..
  23.  

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.