Προς το περιεχόμενο

AGEIA Physx Released...


HellasVagabond

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μετα απο καιρο επιτελους ο πρωτος επιταχυντης φυσικης βγηκε στην αγορα...

Προς το παρων βγαινει σε μορφη PCI αλλα σε λιγο καιρο θα το δουμε και υπο μορφη Pci-ex...

Οποιοι θελουν ας κοιταξουν στο παρακατω LINK κλιπακια που δειχνουν το ποσο καλυτερο γινεται ενα παιχνιδι με την

χρηση αυτου του επιταχυντη...

 

Quotes :

"Tired of shooting at walls and nothing happening? Now watch the individual bricks go flying; better yet, blow up that roof and let your enemy perish as it collapses on top of him."

"Everythings real; everythings interactive…everythings a potential shield or a potential weapon – for you or the enemy. Throw everything at them…including the kitchen sink."

 

 

http://physx.ageia.com/footage.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Καλό είναι σαν ιδέα, αλλά σε μία εποχή που οι περισσότερες GPU έχουν την δυνατότητα να προγραμματιστούν και ως PPU, δεν διαβλέπω πολύ μέλλον για μία κάρτα των $300-400 που έχει μόνο αυτή τη χρήση. Εκτός αυτού, η υποστήριξη μέχρι στιγμής είναι στην καλύτερη περίπτωση ένα 10% των σημαντικών τίτλων που θα κυκλοφορήσουν τους επόμενους 3 μήνες.

 

ΙΜΗΟ καλύτερα να έχω μία Χ1900ΧΤ σαν κυρίως κάρτα και μία Χ1300 π.χ. μόνο για τα physics... εξάλλου τόσο η ATi όσο και η nVidia έχουν πει πως είναι εφικτό.

 

Α, και για να μην ξεχνιόμαστε... PhysX ή όχι, το framerate εξακολουθεί να εξαρτάται από την GPU.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ΑGEIA θα καταφέρει να με πείσει αν δείξει σε εύλογο χρόνο αισθητά μεγαλύτερες επιδόσεις από μια δεύτερη κάρτα σε SLi/CF. Αν στοιχίσει ως φημολογείται ως τώρα $300 και το παραπάνω δεν ισχύει, τότε κερδίζω πολύ περισσότερα γενικά σαν χρήστης αν βάλω μια δεύτερη GPU στο σύστημα.

 

Δυστυχώς οι πληροφορίες από την AGEIA είναι ακόμα πολύ λίγες. Πάντως το ότι χρειαστήκανε 186mm^2 (die space) για να βάλουν μόλις 125 εκατομύρια transistors (σε αντιδιαστολή με 196mm^2 και 278 εκατομύρια transistors στο G71) δεν μου λέει και πάρα πολλά αν δεν δω τι manufacturing process χρησιμοποίησαν και πόσο προγραμματιζόμενο είναι τελικά.

 

Δεν θέλω να αποκλείσω προς το παρών ότι έχουν πιθανότητες για μια πετυχημένη εισβολή στην αγορά των γραφικών, αλλά θα χρειαστούνε και διαρκείς αναβαθμίσεις και νέες κυκλοφορίες σε τακτά διαστήματα. Και να κερδίσουν κάποιο έδαφος τώρα έναντι ενός [email protected] ή [email protected] setup θα είναι πανηγυρικά χαμένες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό είναι σαν ιδέα' date=' αλλά σε μία εποχή που οι περισσότερες GPU έχουν την δυνατότητα να προγραμματιστούν και ως PPU, δεν διαβλέπω πολύ μέλλον για μία κάρτα των $300-400 που έχει μόνο αυτή τη χρήση. Εκτός αυτού, η υποστήριξη μέχρι στιγμής είναι στην καλύτερη περίπτωση ένα 10% των σημαντικών τίτλων που θα κυκλοφορήσουν τους επόμενους 3 μήνες.

 

ΙΜΗΟ καλύτερα να έχω μία Χ1900ΧΤ σαν κυρίως κάρτα και μία Χ1300 π.χ. μόνο για τα physics... εξάλλου τόσο η ATi όσο και η nVidia έχουν πει πως είναι εφικτό.

 

Α, και για να μην ξεχνιόμαστε... PhysX ή όχι, το framerate εξακολουθεί να εξαρτάται από την GPU.[/quote']

 

 

Μιας και κινούμαστε στο ίδιο μήκος κύματος να εξηγήσω με απτό παράδειγμα τι εννοούσα πριν. ΄Εστω ότι έχω το δίλημμα ανάμεσα σε 7900GT + PhysX και σε 2*[email protected] Λογικά αμφότερες λύσεις θα μου στοιχίσουν περίπου το ίδιο. Το καυτό ερώτημα εδώ είναι ποιό από τα δύο θα μου δώσει περισσότερα σαν χρήστης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια μην κοιτατε μονο την διαφορα στις επιδοσεις..

Μεταξυ των 2 κλιπ που υπαρχουν στο Link τα γραφικα αλλαζουν δραματικα και για μενα αυτο και μονο μετραει πολυ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.rojakpot.com/showarticle.aspx?artno=303&pgno=0

 

Mιας και γνωρίζω ήδη τα σχέδια της Microsoft, η ΑGEIA θα τραβήξει μάλλον τον χαμένο κλήρο.

 

1. Η M$ δεν αγοράζει άδεια χρήσης μιας τεχνολογίας, αλλά συνήθως την τεχνολογία αυτούσια. Μόνο έτσι κρατάει τον απόλυτο έλεγχο που επιδιώκει.

 

2. Η Μ$ σχεδιάζει καθαρά στην κατεύθυνση των physics σε GPU. Eδώ οι ειδικές μονάδες όπως το PhysX ή θα πρέπει να μπορούν να προσαρμοστούν ή θα χάσουν συμβατότητα.

 

MS Career:

 

The Windows Graphics and Gaming Technology group is looking for a software design engineer to join a growing team responsible for developing Direct Physics. This team is responsible for delivering a great leap forwards in the way game developers think about integrating Physics into their engines. Physics and real time, accurate simulation is a key part of the next generation gaming experience, bringing increased realism, greater immersion and more interesting experiences.

As a member of the core engine team you will be responsible for working on technologies such as the core simulation engine, collision detection, animation, particle effects, dynamics and constraint solving. You will be primarily responsible for key components in the architecture, developing and optimizing the performance and memory footprint while helping scale the architecture across multiple cores and well as mapping the algorithms onto GPU’s and other high performance hardware. Extensive knowledge of performance optimization on the Windows platform is required to be successful and a good understanding of the needs and requirements of game developers would be useful.

You should have excellent C/C++ skills with at least 4 years of development experience. Knowledge of DirectX and shipping game applications is strongly recommended. An understanding of Havok, Ageia, MathEngine, Meqon or ODE would be ideal. A BA/BS degree in Computer Science, Math, Physics or equivalent experience is required.

 

Για το PhysX oι πληροφορίες μου λένε για δύο διαφορετικά μοντέλα. Το ένα αποτελείται μάλλον από 32 απλά Vec4 FPUs και το δεύτερο από 4 blocks of 6 FMACs for each ( 1 FMAC = 1 Scalar MADD on a GPU). Το πρώτο ακούγεται να μπορεί να ανταγωνιστεί καλά με μια σημερινή GPU, το δε δεύτερο μάλλον όχι. Το μόνο που απομένει ουσιαστικά είναι ότι το PhysX ως εξεικιδευμένη μονάδα λογικά θα έχει ένα προτέρημα όσως αφορά το stream processing, αλλά όπως είπα και παραπάνω είναι μόνο προσωρινό προτέρημα.

 

Βαριέμαι να βρω τα demo που δημοσίευσε η NVIDIA όσων αφορά τα physics.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πιστευω πως 1 καρτα γραφικων των 500ε δυσκολα θα κανει οσα μπορει μια των 300ε μαζι με μια AGEIA των 2003....Οτι και να γινει εμας συμφερει στην τελικη απλα εχουν βγει ηδη τιτλοι για το AGEIA ενω οι Nvidia , ATI ειναι ακομα στο ΘΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο που χρειάζονται επερχόμενα παιχνίδια είναι ένα να το πούμε software layer για να μπορέσουν οι δεύτερες κάρτες σε SLi/CF να επεξεργαστούν physics. Για αρχή στο SLi όταν θα υπάρξουν physics θα αποσχολείται η δεύτερη GPU εξ' ολοκλήρου, αλλά δουλεύουν ήδη στο να προσαρμόσουν τον οδηγό να απασχολεί μόνο ένα τμήμα αυτής.

 

Ποιούς τίτλους εννοείς που είναι ήδη στα ράφια ακριβώς; Και στην ΑΤΙ και στην NVIDIA γίνεται έρευνα όσων αφορά τα physics εδώ και αρκετό καιρό και δεν ξυπνήσανε μόλις χθες αμφότερες εταιρίες. ΄Οσοι βέβαια παρακολουθούν πανεπιστημιακές έρευνες που εμφανίζονται κατά καιρούς στο GPGPU.

 

Λίστα διαθέσιμων παιχνιδιών με physics της Ηavok:

 

http://www.havok.com/content/blogcategory/29/73?platformid=7

 

Λίστα επερχόμενων παιχνιδιών με Havok:

 

http://www.havok.com/content/blogcategory/37/78/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο παιχνιδια που εχω στα χερια μου το Ghost Recon Advanced Warfighter υποστηριζει τον AGEIA Physx.

 

Και θεωρείς ότι αυτό αρκεί για να πεις ότι η Ageia έχει πετύχει μεγάλη εισβολή όσων αφορά τους ISV;

 

H Αgeia μια φορά αποκλείεται ως φαίνεται από οτιδήποτε Havok, εκτός αν η PhysX δύναται να υποστηρίξει SM3.0. Για να αποφύγουμε τις παρεξηγήσεις τα πιο πάνω links της Havok δεν έχουν να κάνουν με το μέλλον, απλά για το μέγεθος πρόσβασης της Havok κάθε αυτού στους ISV.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ageia's PhysX Needs a Killer App - Editorial

 

Ageia and their diligent team of press relations folks have been working overtime to make us believe in the PhysX game physics engine, but it is just going to take more than talk to win over the enthusiast.

 

Now that the choking sound of a million press releases being jammed down my throat by a thousand PR agents has subsided with the passing of the Game Developers Conference, let's talk about one of the products that used GDC as a launching pad.

 

Ageia and their PhysX Processor has drawn a lot of attention, as well as ATI and NVIDIA talking about being able to run physics engines on their own GPUs. Our buddies at BFGTech are building and already supplying PhysX cards and ASUS will be doing the same in North America. But just what the hell are we going to be doing with them?

 

You can look at this Ageia page and see what is happening now, very soon, and into the future when it comes to PhysX-Optimized game titles.

 

Now if you are buying a computer system that is built for you, you might be getting a PhysX card whether you want one or not. And if one is included, why the hell not?

 

BUT, if you are a build-it-your-own-damn-self kind of guy, what is it going to take to get you to spend $250 on a PhysX card? I donʼt know about you, but it is going to take more than some flying barrels full of eye candy to pry $250 out of my hand. The fact of the matter is that Ageia and their PhysX Processor is first at the mercy of the game developers, then at your mercy. There are some swanky games listed on the PhysX site, but do they really all utilize a $250 add-in card to its fullest potential, or at all?

 

If I am going to spend a few hundred bucks on a PhysX card and some games to go with it, there is simply going to have to be a couple of killer apps in the works. Gametrailers has a high-res video of a game called CellFactor that looks to have the makings of a PhysX killer app. If you watch this video you will see the way gameplay is dramatically changed in a positive way by utilizing a PhysX cardʼs abilities. In fact, I would dare say that you could not play the deathmatch level shown without a PhysX card due to the way the physical movement of objects becomes part of the game. This is exactly what it is going to take to sell PhysX cards. Consumers are going to demand a killer app that fully utilizes the abilities of the PhysX Processor to positively impact and change the style of gameplay. We donʼt need another $250 worth of eye candy; we already own a video card.

 

Forgetting all the important business components like install base, distribution, technical support, game publisher and developer partnerships…..the list goes on and on. Without a couple of killer apps soon that create their own buzz and solidify a PhysX community, Ageia is simply allowing Red Team and Green Team time to play catch-up. And if Red and Green catch up, I think Ageiaʼs lifetime will be short or soon ripe for the picking.

 

Make me part of 15 people playing CellFactor deathmatch online and if that impresses me like the video then I will show you someone that is starting to believe.

 

PhysX needs killer apps, soon. Otherwise it risks simply becoming another obscure product that never reached its true potential.

 

http://enthusiast.hardocp.com/article.html?art=MTAyMCwxLCxoZW50aHVzaWFzdA==

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
Καλό είναι σαν ιδέα' date=' αλλά σε μία εποχή που οι περισσότερες GPU έχουν την δυνατότητα να προγραμματιστούν και ως PPU, δεν διαβλέπω πολύ μέλλον για μία κάρτα των $300-400 που έχει μόνο αυτή τη χρήση. Εκτός αυτού, η υποστήριξη μέχρι στιγμής είναι στην καλύτερη περίπτωση ένα 10% των σημαντικών τίτλων που θα κυκλοφορήσουν τους επόμενους 3 μήνες.

 

ΙΜΗΟ καλύτερα να έχω μία Χ1900ΧΤ σαν κυρίως κάρτα και μία Χ1300 π.χ. μόνο για τα physics... εξάλλου τόσο η ATi όσο και η nVidia έχουν πει πως είναι εφικτό.

 

Α, και για να μην ξεχνιόμαστε... PhysX ή όχι, το framerate εξακολουθεί να εξαρτάται από την GPU.[/quote']

 

 

Κάποιος στην ATi το σκέφτηκε έτσι...

 

1149562136LKJxy5fFg4_1_2_l.jpg

 

ATI & Physics

 

This morning ATI got a few of us together in order to show us their new physics technology. Godfrey Cheng showed off what he referred to a “Boundless Gaming.” ATIʼs goal with Boundless Gaming is to provide the most immersive gaming experience as possible. The initial hardware that will drive this Boundless Gaming platform is an Intel Core 2 Duo processor bonded with an ATI CrossFire X1900 dual video card configuration Do however expect an AMD Boundless Gaming platform as well very soon.

 

Article Image

 

ATI claims that their CrossFire configuration has been specifically optimized for Intelʼs Core 2 Duo processor and we got to see it in action. The third element that finishes the Boundless Gaming triangle is actually another Radeon X1600 or better being utilized as a physics processor or PPU. ATIʼs physics will have support for Havok FX as well as asymmetrical configurations meaning gamers can delivery physics in a 1+1 and a 2 +1 Crossfire configuration.

 

Article Image

 

ATI says they have the best physics processing in the world stating that their branch execution unit eliminates much overhead as compared to team Green. Also ATI says they are going to be simply faster than an Ageia PhysX card even with using a X1600 XT and that a X1900 XT should deliver 9 X the performance of an Ageia PhysX card. ATI does not see their physics technology as an offload for the CPU but rather processes a new category of features know as “effects physics.”

 

http://enthusiast.hardocp.com/article.html?art=MTA3OSwxLCxoZW50aHVzaWFzdA==

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mono emena fenontai vlakies auta? tha exw egw mia vga gia na mou kanei ta physics kati gia to opoio den einai optimised asxetos to megethos kai tin poiotita tis ipostirikseis tis.Kai giati auto? Gia na dosw ta l7 tis vga x3 gia na exw kaliteri poiotita?

 

Protimo kanei o CPU tis aparetites litourgies i na valoun ekstra prossesor panw stin iparxousa vga. Kai stin teliki, ola auta ta kanoume gia na vgaloume to forto panw apo to CPU? Nai? Me P4 3.02HT Northwood pou metraei 3-4 xronia zwis den eida se kanena game na "provlimatizete" apo ta physics pou tou fortonoun.

 

Antitheta ola auta tha pane panw stis GPU pou tous roufame to aima kai theloume fps kai AA kai HDR ktl. Einai viable solution auto simfona me to marketing tous? Na stelneis parapanw douleia se kati idi iperfortomeno?

 

Kai oso gia 2-3 kartes grafikwn, e ti na pw, vazw dual CPU i dual core, poso mallon quad core kai na afisoun tis vga me ta grafika.Se ligo tha fortosoun kai to chipset me entoles gia physics

 

Den einai kata tou genikoterou planou, alla kata tou tropou pou prospathoun na to efarmosoun gia na poulane aera.Kai an vgalei i Ageia mia kartoula me enan CPU gia na physics kai anavathmizete me software tha einai telio. An kai auti thelei anavathmisi kathe 3 kai ligo, tha apotixei, idika me tin timi tis.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως είσαι εκτός τόπου και χρόνου φίλε ItsToasted? Δεν σου έβαλε κανένας το χέρι με το ζόρι στην τσέπη να αγοράσεις κάρτα που να αναλαμβάνει την Φυσική στον τομέα των γραφικών του Η/Υ σου!

 

Αυτή η τεχνολογία απευθύνεται στους μέχρι-αηδίας-enthusiasts και μόνο. Αν κάποιος έχει να ρίξει 400+400 για SLI/CF γραφικά για παράδειγμα, λογικά θα έχει και άλλα 300 γι' αυτή την κάρτα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...

Χρησιμοποιούμε  cookies για να απολαμβάνεις το insomnia προσωποποιημένο στις ανάγκες σου αλλά και για την παροχή στοιχείων επισκεψιμότητας για να βελτιώσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας