Προς το περιεχόμενο

e-shop.gr - Sucks all the way!!


Z3R@tuL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

flame? τι ειναι αυτό; προσπαθώ να ανάψω τα αίματα εννοείς;

 

απλα η αλήθεια είναι οτι βαρέθηκα κάθε 3 και λίγο να βλέπω ποστ για το eshop. Επειδή μπορεί σε όλους να τυχει κάτι τέτοιο όπως έτυχε και σε μενα όπως είπα δε θα κάτσω να ανοίξω ενα καινούργιο thread να λέω μπλα μπλα μπλα sucks και τέτοια. Το ξέρουμε όλοι οτι έχει αυτά τα προβλήματα το eshop. Ή ας δημιουργηθεί ενα thread με παράπονα, είμαστε 1000 μέλη εδω, έχουν ουσία 1000 ποστ να κράζουμε;

 

και το flame που το είδες δηλαδη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

mou aresei poy lete mono gia to e-shop.gia mena oloi ths plakas einai.den xerw gia pio logo alla barioyntai toso poly na kanoyn enan swsto elenxo poy prepei h na tsakwtheis h na mhn leitoyrgei katholoy gia na sto allaxoyn.ola ta alla giaytoys einai psila grammata poly apla giati oi anthropoi den goystaroyn profanos ayto poy kanoyn kai den einai epagelmaties.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Steve_g7 έγραψες! 8) :mrgreen: :mrgreen:

 

Με αυτά και μ' αυτά θα πάω Στουρνάρη να πάρω το Logitech Mx3000 μπας και βρω την υγειά μου. Όσο για το M$ του θείου Μπιλ θα δούμε τι θα κάνουμε όταν ενημερωθώ από το eshop για τα αποτελέσματα από την αντιπροσωπεία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, όπως είπα και πιο πανω, εγώ έχω πάρι απότ ο e-shop (και το ΠΛΑΙΣΙΟ το έχει) με 35 ευρά το Logitech Cordless Desktop EX110 και έχω βρει την υγειά μου...

 

Ούτε καλώδια, το χρησιμοποιώ όπυ θέλω και ΤΕΛΕΙΑ λειτουργία!

 

Προτιμήστε το.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θέλω να ακούω για το e-shop.gr . Είχε πάρει ένα φιλαράκι κάποιο wireless router (συγκεκριμένα το US ROBOTICS 9108, μεγαλύτερο μπ....έλο δεν έχω ξαναδεί) το οποίο δεν έπιανε μέσα στο σπίτι του, την στιγμή που ένα Linksys όταν το τοποθετούσαμε στο ίδιο σημείο με το άλλο έπιανε ακόμα και στον ακάλυπτο χώρο της πολυκατοικίας με φουλ σήμα. Επειδή διαβάζω συνέχεια για το e-shop, του είπα ότι την επόμενη μέρα το πάμε για αλλαγή και αν αρχίσουν να λένε τα δικά τους θα τους σκίσω. Όντως πήγαμε (και κάναμε ολόκληρο ταξίδι, εγώ μένω στην Βούλα, ο φίλος μου στην Γλυφάδα και το e-shop είναι στο Χαλάνδρι. πήγαμε ως εξής: λεωφορείο στο μετρό Αγίου Δημητρίου, μετρό ως το Σύνταγμα, τρόλεϊ ως το μουσείο και από το μουσείο ως το e-shop άλλο τρόλεϊ, σχεδόν δύο ώρες στον δρόμο... ) και άρχισαν να λένε μαλακίες. Τους τα έχωσα εγώ, τους τα έχωσε και ο φίλος μου και μας έδωσαν ξανά το ίδιο μοντέλο για να το δοκιμάσουμε μέσα στο κατάστημα αν δουλεύει σωστά (είχα μαζί μου το laptop) και αν έκανε τα ίδια υποσχέθηκαν ότι θα μας δώσουν άλλης εταιρίας (πληρώνοντας διαφορά αν χρειαστεί) . Έκανε τα ίδια, πήγαμε να ζητήσουμε αυτό που υποσχέθηκαν και τότε άρχισαν να τα μασάνε (δεν είπαμε αυτό το πράγμα κ.λ.π.) . Για να μην πολυλογώ (γιατί αν κάτσω να γράψω αναλυτικά την ιστορία δεν ξέρω πόση ώρα θα γράφω και πόση ώρα θα διαβάζετε εσείς) για να μας δώσουν τελικά άλλο router (πήρε ένα της Netgear που δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ) αναγκαστήκαμε να απειλήσουμε (συγκεκριμένα είπε ο φίλος μου "Θα το αναλάβει ο πατέρας μου που είναι δημοσιογράφος) . Εκεί μέσα καθήσαμε διόμιση-τρεις ώρες. Έκανα μισό πακέτο τσιγάρα όσο είμασταν εκεί... Τότε πίστεψα όλα αυτά που διάβασα εδώ για το e-shop και είπα ότι δεν πρόκειται να αγοράσω τίποτα από εκεί. Μια βόλτα στην Στουρνάρη (δεν παίρνει πάνω από 15 λεπτά) και βρίσκεις τα πάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να είναι αρκετά σύνηθες το πρόβλημα με τα ασύρματα ...εγώ είχα πάρει παλιά από το πλαίσιο ένα blue tooth Logitec που έκανε και χειρότερα , και παρότι μου το άλλαξαν τελικά το νέο δεν είχε καμία διαφορά.

 

Η κατάσταση είναι μπερδεμένη ... δεν φταίμε εμείς βέβαια, αλλά από την άλλη ούτε τα καταστήματα έχουν όλη την ευθύνη όταν οι κατασκευαστές τους τα πουλάνε έτσι.

 

 

ΥΓ

Θα ήθελα να υπήρχαν καταστήματα που να σου έλεγαν ξεκάθαρα ότι μπορείς να επιστρέψεις οτιδήποτε μέσα σε 9 ημέρες πχ… ακόμα και όταν δεν έχεις ελαττωματικό κομμάτι .

(Και ας σου χρέωναν κάποιο μικρό ποσό επιπλέον τότε, πάλι θα ήταν θετικό.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@blizardbill: den xreiazetai na sto leei kapoio akatastima auto. einai dikaioma sou mesa se(den thimamai poses meres) na to epistrepseis akoma k me tin dikaiologia " den anapokrinetai sta standar k se auta pou thelo na kano" kai as min exei problima. an arnithoun na sto allaksoun tote mia minisoula k ekei na deis gia pote sto allazoun. an kapoios exei link me ta dikaiomata tou katanaloti, as riksei ena copy-paste edo.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά μου φαίνεται πως το eshop "φέρνει επίτυδες" χτυπημένα προϊόντα!

 

Δε γίνεται αλλιώς... Ίσως για να πετύχουν καλύτερες τιμές το κάνουν αυτό σε κάποια προϊόντα τους, δεν ξέρω τι να πω... Έχω ακριβώς τον ίδιο Router τον οποίο τον πήρα από Στουρνάρη και πιάνει τέλειο σήμα! Στον 1ο ο Router και ακριβώς από κατώ το Laptop (στο Ισόγειο δηλαδή) και έχει τέλεια λήψη...

 

Όσο για το keyboard, βρήκα άνθρωπο που το 'χει πάρει από Γραμμή και του δούλευε μια χαρά σε AMD σύστημα με nForce4 που έχω κι εγώ.

 

Γι' αυτό κατέληξα σ' αυτό το συμπερασμα καθώς τώρα τελευταία πολλές μαμακίες ακούω ότι κάνει το eshop και είναι καιρός να τους ξεμπροστιάσουμε....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να τονίσω ότι δεν έχω πρόβλημα με κανένα ηλεκτρονικό κατάστημα και μάλιστα επειδή είμαι χρόνια στο χώρο των πωλήσεων μπορώ να καταλάβω για πιο λόγω πολλές φορές γίνονται όλα αυτά με διάφορα μαγαζιά ηλεκτρονικά και όχι που μας κάνουν να βγαίνουμε έξω από τα ρούχα μας. Το ότι το καταλαβαίνω βέβαια δεν σημαίνει ότι το δικαιολογώ ή ότι το ανέχομαι. Για να βοηθήσω λοιπόν σας παραθέτω αυτό:

 

Ο καταναλωτής πρέπει να θυμάται ότι, έχει τα ίδια δικαιώματα όταν αγοράζει μέσω διαδικτύου ή από ένα κατάστημα στην αγορά. Εάν αγοράσει κάτι το οποίο είναι ελαττωματικό ή δεν είναι ίδιο με την περιγραφή, ο έμπορος που του το πούλησε πρέπει να του λύσει το πρόβλημα.

 

 

Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε για όλα αυτά στο παρακάτω Link:

http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=11

 

Μια και για όλους μας το ηλεκτρονικό εμπόριο μας εξυπηρετεί θα πρέπει να ξέρουμε τα δικαιώματα μας και τις υποχρεώσεις μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ Z3R@Tul: min ginomaste k isterikoi kai ftiaxnoume senaria diaplokis. aplos tha epeses se skarti partida router. px i linksys eixe steilei mia skarti partida wag54gs pou diakinouse gnosti alisida stin ellada, kai meta apo 1 mina esteile tis allages pisw. exo agorasei ego kai oi filoi mou apeires fores ap to eshop k ektos tou argou service twn pc, den exoume allo parapono. ta proionta pou mas exoun steilei den eixan kanena apolitws provlima.

to oti mporei kapoioi na kolisiergoun kai na min kanoun sosta tin douleia tous den paei na pei oti fernei i tade etaireia epitides xtipimena proionta.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...