Προς το περιεχόμενο

Duke Nukem Forever


HellasVagabond

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 548
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Edit: Viewer Warning - Emoticon attack.

 

Well, έπαιξα. :P

 

Πολύ μικρό, στην αρχή έχει το κλασσικό "was it ok Duke?" κομμάτι με το Cycloid και τον πίνακα (που εγώ έγραψα όσο καλύτερα μπορούσα με το mouse "FUCK HIM" :P), το 2ο κομμάτι του demo είναι λίγο με το monster truck και λίγο bang bang.

 

Εντυπώσεις:

 

Good stuff:

Damn, όταν ξεκίνησε με την μουσική, πωρώθηκα.

Fun times, Duke style. ;) (θα καταλάβετε προς το τέλος του demo)

Ατάκες.

Old weapons, new skins. (και reload :P)

Duke Vision effect.

*Dying* σπάει το γυαλί! :o

Κοιτάς κάτω και βλέπεις τα πόδια σου. (ναι ξέρω, αλλά μου αρέσει στα FPSs να βλέπω κάτι παραπάνω από τα χέρια και το όπλο)

Αν κάνεις stun κάποιο pig, πας κοντά και κάνεις "execute", δεν είμαι σίγουρος αν είναι μόνο η κλωτσιά στην μούρη. :P

Xέρια, πόδια, κεφάλια κόβονται.

Old school. ;)

 

Bad stuff:

Τραγικό lip animation οι τύπισσες που... ξέρετε τι κάνουν.

Interactivity. Είναι old school. Δεν είναι όπως π.χ. Crysis 1, μαζεύω ό,τι βρω. Δεν σηκώνεις καρέκλες, πετσέτες, κλπ, αλλά τα διάφορα items that do something (πρέπει να βρω την κουράδα).

Αnimations, π.χ. όταν πηδάει ο Duke, κουνιούνται τα πόδια μόνο, ο υπόλοιπος είναι "too cool to move". :P Και ένα θέμα με gravity σε scripted σημείο που σου κάνει "γέφυρα" που πέφτει υπερβολικά απότομα.

Το driving δεν έκανε και τίποτα φοβερό. Το πιο "meh" σημείο για μένα.

Old school. :P (ναι, γιατί δεν έχει κάτι "νέο")

 

To σκέφτομαι λίγο πάντως, όχι τίποτα, αλλά γιατί είναι Duke.

Αν δεν ήταν, δεν θα τρελαινόμουν είναι η αλήθεια, αλλά αυτό πάει για πολλά games.

 

And finally, "ΕΠΑΙΞΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ DUKE NUKEM FOREVER"! :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπαιξα κ γω το demo. Πλάκα έχει, το μόνο αρνητικό είναι τα γραφικά τα οποία είναι κάπως outdated. Επίσης είναι πολύ μικρό σε διάρκεια.

 

Μια παρατήρηση, το game χρησιμοποιεί κάποια έκδοση της unreal engine (φαίνεται στους τίτλους αρχής). Αυτό το αναφέρω κυρίως για να το δει ο χρήστης KilliK που απ' ότι φαίνεται, και παρά όλες τις ενδείξεις, προφήτεψε λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν ήταν outdated τα γραφικά, δεν θα παίζαμε ποτέ το duke. Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που το καθυστέρησαν μόνο 12 χρόνια, γιατί συνέχεια θέλαν καλύτερα.

 

Τώρα το κατεβάζω από το steam και αύριο θα πω εντυπώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αnimations, π.χ. όταν πηδάει ο Duke, κουνιούνται τα πόδια μόνο, ο υπόλοιπος είναι "too cool to move". :P

Εχει και τετοια features το μενου?grin.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχουμε και λέμε (θα γίνω γκρινιάρης όπως και όλη η υπόλοιπη διαδικτυακή γερουσία)

1) 2 όπλα carrying capacity ποιος? O Duke (ακόμα και το Bulletstorm είχε 3 και δε το έπαιζε old school)

2) No Mighty Boot - Generic Melee (FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU)

3) Aiming down the sight ακόμα και στις fists (νταξ αυτό πιο πολύ αστείο είναι παρά με ενοχλεί)

4) Αυτό νταξ είναι game breaking - cancel preorder. O 100000000000000000000ος τίτλος από εποχή COD2 και μετά με regen health system. ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ ΕΧΩ ΜΠΟΥΧΤΙΣΕΙ ΔΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ! Μ@ΜΕΙ ΤΟ PACING ΑΠΟ HIT'N'RUN ΣΕ HIT'N'COVER. Ανεπίτρεπτο για αρχιδόμαγκες του βεληνεκούς του Duke. Γέρασε δεν ευνουχίστηκε...

 

Παρόλα αυτά μακάρι να πουλήσει γιατί δε θα δούμε άλλο Duke όχι σε 14 αλλά σε 1014 χρόνια!

 

ΠουΣου

 

 

Φορ δε γκραφικ χουρζ αουτ δερ - γκραφς αρ οκεϊ στοπ γουαϊνινγκ

 

 

 

ΠουΣου2

SS3 σου έρχομαι

 

ΠουΣου3

Κατεβάστε και αυτό αν "βρείτε" κάπως το DUKE3D.GRP

http://www.moddb.com/mods/duke-nukem-eternity/downloads/duke-nukem-eternity-13d-exe

και αφήστε την gearbox να ξύνεται.

Επεξ/σία από ilos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4) Αυτό νταξ είναι game breaking - cancel preorder. O 100000000000000000000ος τίτλος από εποχή COD2 και μετά με regen health system. ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ ΕΧΩ ΜΠΟΥΧΤΙΣΕΙ ΔΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ! Μ@ΜΕΙ ΤΟ PACING ΑΠΟ HIT'N'RUN ΣΕ HIT'N'COVER. Ανεπίτρεπτο για αρχιδόμαγκες του βεληνεκούς του Duke. Γέρασε δεν ευνουχίστηκε...

 

 

κατ'εμε το pacing του παιχνιδιού το χάλαγε να έψαχνες μισή ώρα για health packs. αυτά είναι ωραία και βοηθάνε και στην όλη ατμόσφαιρα για action/adventures που έχουν και γρίφους στυλ alone in the dark και resident evil . όχι για fps με δράση. από τις καλύτερες αναβαθμίσεις των doom clones ήταν το health regen.

personal opinion παντα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το health regen system αυτοματα ομως μειωνει και την σοβαροτητα της οποιας καταστασης μιας και εισαι -παντα- ετοιμος για οποιαδηποτε φαση θελει να σου πεταξει το παιχνιδι. Ο σκοπος ειναι να -προσεχεις- και η καθε βολη σου να μετραει. Αν ειναι να κρυφτω για 5 secs και να παρω πισω ολοκληρο το health μου τοτε σκοτωνεται και η καθε στιγμη που χτυπαει δυνατα η καρδια σου. Παιξε ενα serious sam στο hard και πανω και θα καταλαβεις το συναισθημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το health regen system αυτοματα ομως μειωνει και την σοβαροτητα της οποιας καταστασης μιας και εισαι -παντα- ετοιμος για οποιαδηποτε φαση θελει να σου πεταξει το παιχνιδι. Ο σκοπος ειναι να -προσεχεις- και η καθε βολη σου να μετραει. Αν ειναι να κρυφτω για 5 secs και να παρω πισω ολοκληρο το health μου τοτε σκοτωνεται και η καθε στιγμη που χτυπαει δυνατα η καρδια σου. Παιξε ενα serious sam στο hard και πανω και θα καταλαβεις το συναισθημα.

 

+ infinite

Το spaceship battle σας άρεσε? Τι πρόσφερε από πλευράς gameplay το shoot'n'cover rockets? Όσο για το αν χρειάζεται να ψάχνεις healthpacks (και γενικά το backtrack για health farm) αυτό δεν είναι τόσο τραγικό ούτε συχνό αν διαλέξεις το επιθυμητό επίπεδο δυσκολίας και μαζεύεις τα health power ups από τα pigs που λογικά θα αυξάνονται όσο μειώνεται το health σου.

 

 

 

SPLevel12=The Mighty Foot

λες?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το health regen system αυτοματα ομως μειωνει και την σοβαροτητα της οποιας καταστασης μιας και εισαι -παντα- ετοιμος για οποιαδηποτε φαση θελει να σου πεταξει το παιχνιδι. Ο σκοπος ειναι να -προσεχεις- και η καθε βολη σου να μετραει. Αν ειναι να κρυφτω για 5 secs και να παρω πισω ολοκληρο το health μου τοτε σκοτωνεται και η καθε στιγμη που χτυπαει δυνατα η καρδια σου. Παιξε ενα serious sam στο hard και πανω και θα καταλαβεις το συναισθημα.

 

γι'αυτο ακριβώς τον λόγο υπάρχουν τα action/adventures εκεί παίξε προσεκτικά γιατί αν πας με -1 health packs στο boss απλά δεν το βγάζεις. τα doom-clones είναι δράση και να νιώθεις την health σου όπως πολύ ωραία έχουν κάνει και κοκκινίζει η οθόνη ή κάνει άλλα εφέ. όχι να κοιτάς νουμεράκια. δόξα τον θεό υπάρχουν πολλά είδη games για όλα τα γούστα.

και εξάλλου τα περισσότερα doom-clones που βγαίνουν ακολουθούν αυτήν την κατεύθυνση.

το serious sam είχε saves οπότε ή είχε health packs ή όχι το ίδιο μου έκανε. ας ήταν με checkpoints και τότε άλλαζε το θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bρηκα λιγο χρονο και επαιξα το demo.

 

Οπως ηταν αναμενομενο το παιχνιδι δειχνει για μεγαλη πατατα.

 

Τα γραφικα του δεν ειναι ασχημα,αλλα δυστυχως το gameplay του δειχνει να εχει κολησει στα 90s.

Mπορει να διαθετει καποιες μοντερνες gameplay καινοτομιες οπως το health regeneration ala COD:ΜW,αλλα δεν

διαθετει το αναλογο βαθος στο gameplay οπως τα συγχρονα μεγαθηρια του ανταγωνισμου.

 

Πχ εκει που χειριζεσαι πολυβολο και αρχιζεις να τους ξεπαστρευεις,τα mobs καθονται σαν shitting ducks ενω δεν υπαρχει καποιο scripted event για να τονωσει λιγο την

ανδρεναλινη της μαχης.τελειως μονοτονη η δραση.

 

Αλλα αυτο που πραγματικα με απογοητευσε το demo ειναι το interactivity,η μαλλον η εμφανης ελλειψη αυτου.

Το αρχικο Duke Nukem 3D ειχε φερει επανασταση πανω σε αυτον τον τομεα,και γιαυτο ακριβως διαφημιζοταν τοτε.

 

Η 3DRealms τονιζε κατα εξακολουθησει ολα αυτα τα χρονια,οτι ο κυριοτερος στοχος της στην παραγωγη του DNF ηταν το interactivity και το ποσο επαπανστατικο θα ηταν στο σηκουελ.

 

12 χρονια αργοτερα,τι εχουμε; Ριχνεις ρουκετες σε φιαλες υγραεριου και δεν ανατιναζονται.Ριχνεις ρουκετες σε ξυλινες κατασκευες και περιμενεςι εστω καποιες σανιδες να φυγουν,αλλα εις ματαιον.

Δεν ειναι σοβαρα πραματα αυτα.Αλλα ενταξει,τουλαχιστον μπορουμε να χειριζομαστε το πουλι του Duke ενω κατουραει.12 χρονια γιαυτο το πραμα;

 

Ενταξει το παιχνιδι εχει αθικτη την σεξιστικη,εγωιστικη και super-macho περσονα του Duke,οι ατακες του ειναι απολαυστικες,τα αστεια ευστοχα και οι pop αναφορες πετυχημενες αλλα δεν νομιζω να ειναι αρκετο αυτο

για να βοηθησει το παιχνιδι να γινει επιτυχια,ειδικα στην νεοτερη γενια γκειμερς οι οποιοι εχουν συνηθισει πλεον σε πιο προχωρημενο fps gameplay.

 

Βεβαια η ολη adult ατμοσφαιρα του Duke,το σκατολογικο humor του,το sex και το nudism που θα επιδεικνύει και η καφριλα του Duke και γενικα το γεγονος οτι ειναι ενας απο τους λιγους συγχρονους r-rated τιτλους,

ισως να αποτελεσει και αντικειμενο περιεργειας για τους νεους gamers και να βοηθησεις στις πωλησεις του παιχνιδιου.

 

ιδωμεν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...