Προς το περιεχόμενο

Rally Acropolis


4saken

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ακριβώς πωρωμένε!

 

Καλός ο Υμηττός και οι φιέστες στο ΟΑΚΑ για να γουστάρουνε οι σπόνσορες, αλλά η Αττική δε διαθέτει Παύλιανη με Καταβόθρες, ούτε Παλαιοχώρι(κατηφόρα ή ανηφόρα, πάντα κ@υλα είναι) ούτε Pikes peak Ελάτειας!

 

Ελπίζω του χρόνου να ξαναγυρίσουμε στις ρίζες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
το δειχνει νομιζω μονο μαγνητοσκοποπηση στις 8 ΕΤ1?

 

 

Εχει 30 λεπτα αφιερωμα.Ελπιζω να κυκλοφορησει στο net κατι πληρεστρο για μας που δεν μπορουμε να παμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο το Ελευθεροχώρι τελικά ειναι σημείο αναφοράς για όλους μας :-) .

Δυστηχώς το κάνανε το Αcropolis σα τα μούτρα τους. Εμένα μου την βάρεσε από τότε που είδα την ανακοίνωση για το νέο όνομα .... BP The Ultimate Rally Acropolis λέει... σε λίγο θα πουλήσουμε και τη χώρα μας ..Coca Cola Greece...έλεος.

Φέτος μπορεί να πάω στην ειδική της Αυλώνας, αν και δεν έχω ιδέα πως θα μπώ εκεί, πως είναι η ειδική κλπ (από ενημέρωση άλλο τίποτα οι "Κύριοι" της ΕΛΠΑ...αν πληρώσεις βέβαια το βιβλιαράκι τους).

Και όπως είπε και ο Χατζητσοπάνης -(επιφυλάσσομαι για το όνομα, θα κοιτάξω πάλι το δελτίο τύπου)- το πρωί ... ίσως να είναι και το τελευταίο Rally Acropolis φέτος, έτσι όπως το κάνανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για το όνομα, θα κοιτάξω πάλι το δελτίο τύπου)- το πρωί ... ίσως να είναι και το τελευταίο Rally Acropolis φέτος, έτσι όπως το κάνανε.

Χατζητσοπάνη τ ον λένε ναι! που είδες να το λέει αυτό?Έχεις κανένα link?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε ναι το Ελευθεροχώρι είναι σημείο αναφοράς! Λαϊκό προσκύνημα στη Λίμνη κάθε χρόνο. Έχω πάει και στην κατηφόρα προς Μενδενίτσα, καλούτσικο κομμάτι και εκεί αν και στενό. Ποτέ όμως δεν έχω κλειστεί στο Ελευθεροχώρι αν και πολύ θα το ήθελα να μπω από την αφετηρία και να βρω ένα καλό σημείο στο φλαταδούρι, πιστεύω θα υπάρχει και κάτι καλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι το ξέρω οτι τον λένε Χατζητσοπάνη (αυτό έλειπε κιόλας να μη τον ξέρω), αυτο που είπα πρίν είναι οτι δεν θυμάμαι αν το είπε αυτός ή κάποιος άλλος έλληνας οδηγός.

Λόγω του οτι δουλεύω σε δημοσιογραφικό οργανισμό, έχω πρόσβαση στα δελτία τύπου. Αύριο θα ποστάρω όλο το δελτίο τύπου με τις δηλώσεις των ελλήνων οδηγών, που σε γενικές γραμμές είναι απογοητευμένοι. Ούτως η άλλως είδες τι είπανε 2 μεγάλοι οδηγοί :

 

Manfrend Stohl: «Οι ειδικές είναι καλές, αλλά θα μου λείψει η Στρόμη και η Παύλιανη. Η υπερειδική είναι φαρδύτερη συγκριτικά με την περσινή».

 

Henning Solberg: «Δύσκολες και σκληρές ειδικές. Νομίζω πως οι περσινές ήταν καλύτερες».

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολύ λιγότερος κόσμος πάντως σε σχέση με πέρσι! καλά να πάθουν!ένα καλο μήνυμα στην ελπα και στους διοργανωτές για το πως έχουν καταντήσει το rally!άντε όλοι του χρόνου στην σούπερ ειδική ομόνοια-σύνταγμα!:mrgreen: :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρήκα το δελτίο τύπου και από αλλού, διαβάστε και κλάψτε μαζί μας:

 

Πάνος Χατζητσοπάνης: «Πιστεύω ότι δε θα ξαναγίνει Ακρόπολις μετά τις φετινές ειδικές. Μοιάζει περισσότερο με ταλαιπωρία. Χαλάσαμε τα αυτοκίνητά μας στις αναγνωρίσεις, ενώ στον αγώνα θα υπάρξουν πολλές εγκαταλείψεις. Είναι κακό για όλους αυτό το Ακρόπολις. Είμαι πολύ απογοητευμένος».

 

Δημήτρης Νασσούλας: «Εδώ στο Ο.Α.Κ.Α. όλα μοιάζουν με γιορτή. Στις ειδικές, όμως, η κατάσταση είναι πολύ άσχημη. Σαν ειδικές διαδρομές μου αρέσουν αυτές της Λαμίας, αλλά οργανωτικά αυτό που έχει γίνει φέτος στην Αθήνα».

 

 

Γρηγόρης Νιώρας: «Ο αγώνας είναι πολύ σκληρός. Θυμίζει αγώνα περασμένης 20ετίας».

 

 

Ευθύμης Χαλκιάς: «Οι περισσότερες ειδικές είναι πάρα πολύ κακές και εμείς, τα ερασιτεχνικά πληρώματα που εκκινούμε πιο πίσω, θα αναγκαστούμε να κινηθούμε πιο αργά. Οργανωτικά είναι όλα καλά, αλλά παρόλη την προσπάθεια βελτίωσης των ειδικών η κατάστασή τους είναι κακή. Η υπερειδική είναι πολύ ωραία. Πιο εύκολη, αφού είναι πιο φαρδιά».

 

Κώστας Αποστόλου: «Πήγαμε 20 χρόνια πίσω. Πολύ σκληρές οι ειδικές. Η εξέλιξη μας πήγε στη Λαμία και εμείς γυρίσαμε πίσω. Δε συμφωνώ, από οδηγικής πλευράς, με την επιλογή αυτών των ειδικών».

 

Χρήστος Πλατής: «Φοβάμαι ότι οι ειδικές θα χαλάσουν μετά τα πρώτα περάσματα. Όμως το βασικό πρόβλημα είναι ότι είναι στενές και αν γίνει ένα τετ α κε ή μια εγκατάλειψη μέσα στο δρόμο, θα υπάρχει κίνδυνος ακύρωσης ειδικής. Αρκετοί λένε πως οι ειδικές είναι σκληρές. Αυτό όμως το ξέραμε όλοι από την αρχή και όποιος ήθελε μπορούσε να μην τρέξει».

 

Και οι πιο αισιόδοξοι :

«Λεωνίδας»: «Οι δρόμοι με όλα αυτά περάσματα, έχουν αλλοιωθεί αρκετά και οι ειδικές έχουν γίνει πιο σκληρές. Βέβαια, είναι Ακρόπολις, και έτσι πρέπει να είναι. Η υπερειδική είναι πολύ ενδιαφέρουσα».

 

Παύλος Μοσχούτης: «Άλλες καλές και άλλες κακές, οι ειδικές. Γενικά, γλιστερές. Η Οργάνωση έκανε πολύ καλή δουλειά για την προετοιμασία τους».

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτός ο τελευταίος είναι ο μέγας, ο μοναδικός..Άρης Βοβός!!

άχετο:θυμάμαι του είχα πάρει αυτόγραφο όταν είχε έρθει στην

χαλκιδική για το rally ελπα (γίνονταν στην χαλκιδική τότε)και μου είχε κάνει εντύπωση γιατί ήταν από τους πιο λιγομίλητους!:?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχαμε την ΤΕΛΕΙΑ οργάνωση, εξαιρετικές διαδρομές, καλό κόσμο, μια συνταγή που δούλευε κάθε χρόνο και καλύτερα......

 

Στο χωριό μου λένε:

"'κείνος που κάθεται καλά και πλιά καλά γυρεύει

ο διάολος του κώλου του κουκιά του μαγειρεύει"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο χωριό μου λένε:

"'κείνος που κάθεται καλά και πλιά καλά γυρεύει

ο διάολος του κώλου του κουκιά του μαγειρεύει"

 

Και δεν έχουν καθόλου άδικο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και συνεχίζοντας προηγούμενο μύνημά μου, λέω... δε θα έπρεπε αυτοί οι τύποι της ΕΛΠΑ να βγάλουν καμιά φωτογραφία των νέων πλέον ειδικών, να μας πούν δύο τρία λόγια για το πώς είναι η κάθε ειδική?Μονό φτιάξανε κάτι PDF που αν καταλάβει κανείς πως διαβάζονται να μου πεί κι εμένα. Παραθέτω απόσπασμα από αυτό το PDF :

 

" ΣΚΟΥΡΤΑ 01-ΑΥΛΩΝΑ 07

Ερχόμενοι από Αθήνα, στην είσοδο του χωριού Σκούρτα, μηδε-

νίζετε το χιλιομετρητή μπροστά από την καφετέρια «Νεφέλη»

και ακολουθείτε το road book για να φτάσετε στο 2,24 χλμ. της

ειδικής· έπειτα από 5,10 χλμ. φτάνετε στο 2,24 χλμ. της ε.δ.

Σκούρτα και στο 21,84 χλμ. της ε.δ. Αυλώνα. Και οι δύο είναι

καλός χωματόδρομος."

 

Αν μας έλεγε κάποιος από αυτύς τι και πως προμηθευόμαστε αυτό το road book!!!

 

Και κάτι ακόμα παιδιά αν γνωρίζετε, μπορούμε να πάμε στο Service Pack την ώρα που επισκευάζουν τα θηρία? Ή το κάνανε κυριλέ φέτος και το απαγορεύουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Σεμπάστιαν Λεμπ ήταν ο νικητής στην πρώτη υπερειδική διαδρομή του 53ου Ράλι Ακρόπολις σε θεαματικό αγώνα που παρακολούθησαν περίπου 40.000 θεατές. Ο Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής με Σιτροέν Ξαρά και συνοδηγό τον Ντανιέλ Ελενά από το Μονακό, κάλυψε τα 2.8 χιλιόμετρα της εντυπωσιακής διαδρομής στο Ολυμπιακό Στάδιο των Αθηνών σε 2 λεπτά 21 δευτερόλεπτα και 4 δέκατα. Ακολούθησε ο Φινλανδός Μάρκους Γκρόνχολμ (Φόρντ Φόκους RS) με 2:23.4 και ο συμπατριώτης του Μίκο Χιρβόνεν (επίσης Φόρντ Φόκους RS) με 2:24.2. Πρώτος από ελληνικής πλευράς ήταν ο Αρης Βωβός με Σουμπαρού Ιμπρέζα και χρόνο δύο λεπτά και 32 δευτερόλεπτα.

 

Συνοπτικά οι δέκα πρώτοι και τα τρία καλύτερα ελληνικά πληρώματα:

 

1. Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία/Σιτροέν) 2:21.4

2. Μάρκους Γκρόνχολμ (Φινλανδία/Φορντ) +2.0

3. Μίκο Χιρβόνεν (Φινλανδία/Φορντ) +2.8

4. Φρανσουά Ντιβάλ (Βέλγιο/Σκόντα) +3.4

5. Ντανιέλ Σόρντο (Ισπανία/Σιτροέν) +4.0

6. Κρις ʼτκινσον (Αυστραλία/Σουμπαρού) +4.8

7. Χένινγκ Σόλμπεργκ (Νορβηγία/Πεζό) +5.0

8. Γιαν Κοπέτσκι (Τσεχία/Σκόντα) +5.0

9. Τόνι Γκαρντεμάιστερ (Φινλανδία/Σιτροέν) +6.1

10. Ξαβιέ Πονς (Ισπανία/Σιτροέν) +6.6

...

18. Αρης Βωβός (Ελλάδα/Σουμπαρού) +10.6

19. Μανώλης Στεφανής (Ελλάδα/Φορντ) +11.2

...

26. Χρήστος Πλατής (Ελλάδα/Σουμπαρού) +13.9

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...