Προς το περιεχόμενο

Rally Acropolis


4saken

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Δεν περιμενα να εχει τοσο λιγο κοσμο χθες.Ημουν χαμηλα στην 1.Ωραια αισθηση οταν περνανε τα αυτοκινητα σχεδον διπλα σου αλλα δεν βλεπεις μεγαλο μερος της πιστας.Στην συνεχεια ανεβηκα πιο πανω,και καποια στιγμη στην 2 που ηταν τελικα καλυτερη επιλογη.Το θεαμα μου φανηκε κατωτερο απο περσυ.Ισως γιατι

πανω κατω περιμενα τι θα δω,ισως γιατι ο κοσμος δεν ηταν τοσο θερμος οσο το 2005.

 

Μετα τα πρωτα 25-30 ζευγαρια αρχιζεις να βαριεσαι και μου φανηκαν αιωνες μεχρι να αρχισουν τα ιστορικα.Ξεχωρισε η μαχη της Πορσε με το Μινι.:mrgreen:

Ραντεβου παλι την Κυριακη.Λογικα θα εχουν φτροντισει να δωσουν εισητηρια απο δω και απο κει και θα γεμισει.Λογικα οι περισσοτεροι φιλοι των Ραλλυ θα ειναι στο βουνο και οι περισσοτεροι θα προτιμησουν τις παραλιες...Μερικες φωτος που τραβηξα χθες...

 

 

DSCN2614%5Fresize.JPG

 

 

 

DSCN2616%5Fresize.JPG

 

 

 

DSCN2617%5Fresize.JPG

 

 

DSCN2620%5Fresize.JPG

 

 

DSCN2622%5Fresize.JPG

 

 

DSCN2627%5Fresize.JPG

 

 

DSCN2628%5Fresize.JPG

 

 

DSCN2630%5Fresize.JPG

 

 

DSCN2631%5Fresize.JPG

 

 

DSCN2635%5Fresize.JPG

 

 

DSCN2639%5Fresize.JPG

 

 

DSCN2655%5Fresize.JPG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι πολύ περήφανος για τη στάση των πραγματικών εραστών του Ακρόπολις, μεγάλο ποσοστό των οποίων γυρίζει την πλάτη του στον φετινό δήθεν "αγώνα". Μιλούσα χτες με φιλους και γνωστούς, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων προσβλέπει στην επαναφορά του Ακρόπολις στα γνωστά του λημέρια.

 

Τελικά μάλλον θα υποκύψω κι εγώ στον πειρασμό και θα κατηφορίσω προς κάποια ειδική(το μικρόβιο είναι πολύ δυνατό)! Ωστόσο, το "μούδιασμα" των θεατών είναι η καλύτερη απάντηση-απαίτηση προς την Οργανωτική επιτροπή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για να ενημερωθούν όσοι δε τα κατάφεραν από τα δημοσιογραφικά δελτία, που είναι πλούσια και καταγράφουν λεπτό πρός λεπτό τον αγώνα του παγκοσμίου πρωτάθληματος ράλυ που γίνεται στη χώρα μας αυτη την στιγμή, παραθέτω τι έγινε στις 4 ειδικές :

(Και φυσικά αστειεύομαι , η ενημέρωση όπως και κάθε χρόνο είναι από ελειπής εώς ανύπαρκτη)

 

META THN E.Δ.2 ΥΜΙΤΤΟΣ 1

Ο Marcus Gronholm ξεκίνησε ιδανικά το πρώτο σκέλος, πραγματοποιώντας τον ταχύτερο χρόνο (7:03.3), την ώρα που το σκληρό οδόστρωμα δεν του προκάλεσε πρόβλημα. Δεύτερος τερμάτισε ο Petter Solberg (+0.8 δλ.), ενώ τρίτος ήταν ο Sebastien Loeb (6.4 δλ.)

 

Δηλώσεις:

LOEB / ELENA, CITROEN Xsara

 

«Οδήγησα καλά, αλλά ο Marcus ήταν πολύ γρήγορος».

 

GRONHOLM / RAUTIAINEN, FORD Focus RS WRC 06

 

«Αρκετά καλά, αλλά είναι ακόμα μόνο η αρχή».

 

SOLBERG / MILLS, SUBARU Impreza WRC 2006

 

«Είναι ένα ενθαρρυντικό ξεκίνημα, αφού ο χρόνος ήταν καλός για πρώτη ειδική».

 

BΩBOΣ / ''EL-EM'', SUBARU Impreza S11 WRC

 

«Πήγαμε καλά. Συναντήσαμε βροχή στην άλλη πλευρά του βουνού, αλλά τελικά όλα πήγαν καλά».

 

META THN E.Δ.3 ΣΚΟΥΡΤΑ 1

 

Ο Marcus Gronholm σημείωσε και πάλι τον ταχύτερο χρόνο (14:40.1) και συνεχίζει να προηγείται στη γενική κατάταξη. Πίσω του τερμάτισε ο Petter Solberg (+6.1) και τρίτος ο Sebastien Loeb (+8.0).

 

Δηλώσεις:

LOEB / ELENA, CITROEN Xsara

 

«Ήταν πολύ σκληρή ειδική. Μου αρέσει o συναγωνισμός με τον Marcus»

 

GRONHOLM / RAUTIAINEN, FORD Focus RS WRC 06

 

«Nόμιζα ότι είχαμε κλαταρισμένο εμπρός δεξί ελαστικό, αλλά τελικά είναι εντάξει».

 

SOLBERG / MILLS, SUBARU Impreza WRC 2006

 

«Μέχρι στιγμής όλα πάνε καλά. Η ειδική ήταν πάρα πολύ καλή».

 

BΩBOΣ / ''EL-EM'', SUBARU Impreza S11 WRC

 

«Η ε.δ. ήταν σε καλή κατάσταση. Είμαστε εντάξει».

 

META THN E.Δ.4 ΘΗΒΑ 1

 

Μετά την ολοκλήρωση της πρώτης μπούκλας, ο Marcus Gronholm προηγείται με διαφορά 13,9 δλ. από τον Petter Solberg. Στην τρίτη θέση ακολουθεί ο Sebastien Loeb με διαφορά 21,8 δλ. από τον πρώτο.

 

Δηλώσεις:

LOEB / ELENA, CITROEN Xsara

 

«Χάνω χρόνο επειδή ξεκινάω πρώτος. Θα προσπαθήσω να καλύψω το απόγευμα».

 

GRONHOLM / RAUTIAINEN, FORD Focus RS WRC 06

 

«Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα. Και στη Σαρδηνία ήμουν πρώτος, αλλά το Σάββατο το βράδυ ήμουν σπίτι μου. Ελπίζω να είμαι ακόμα εδώ αύριο το απόγευμα».

 

SOLBERG / MILLS, SUBARU Impreza WRC 2006

 

«Από το πρωί είχαμε τρία κλαταρίσματα! Θα προσπαθήσω να καλύψω χρόνο το απόγευμα».

 

BΩBOΣ / ''EL-EM'', SUBARU Impreza S11 WRC

 

«Αν εξαιρέσουμε κάποιο πρόβλημα με την ανάρτηση, όλα είναι εντάξει».

 

 

Συνεχίζω σε λίγο με τις υπόλειπες ε.δ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς έχω ξενερώσει απίστευτα, που ήρθε εντός Αττικής το Rally. Αυτό ξέρετε για πιο λόγο έγινε έτσι; Σκοπεύουν σε 1-2 χρόνια να βάλουν εισητήριο στις ειδικές. Καταλάβατε τώρα θα πληρώνεις μέσα στο κιόσκι το εισητηριάκη στην καλύτερη καμιά 20άρα ευρώ για να μπεις μέσα σε δημόσια έκταση και να δεις το ράλι...ΑΙΣΧΟΣ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φέτος μπορεί να πάω στην ειδική της Αυλώνας' date=' αν και δεν έχω ιδέα πως θα μπώ εκεί, πως είναι η ειδική κλπ (από ενημέρωση άλλο τίποτα οι "Κύριοι" της ΕΛΠΑ...αν πληρώσεις βέβαια το βιβλιαράκι τους).

[/quote']

Και εδώ τέλος μπορείς να δεις την πρσβαση σε κάθε ειδική διαδρομη:

http://www.acropolisrally.gr/el/show.php?c...=14&page_id=687

 

to dinoun k free

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχετε δικιο παιδια.....του χρονου παει για γυρο της Ομονοιας η δουλεια:(

Εκτος αν βαλουν μυαλο.

 

4saken φοβερες οι φωτος σου...να σαι καλα:)

 

dim_b καλος ο Loeb αλλα μηπως υπαρχει κανενα βιντεακι απο τα ιστορικα;

Γιατι η κρατικη τηλεοραση που πληρωνουμε καθε μηνα δεν εδεησε να μας δειξει ουτε ενα πλανο:( :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ συνεχίζω το βιολί μου για την ενημέρωση :-)

 

ΜΕΤΑ ΤΟ SERVICE Β

 

Δηλώσεις των πρωταγωνιστών:

 

1. LOEB / ELENA, CITROEN Xsara

 

«Είναι πολύ δύσκολο να μπαίνεις πρώτος σε αυτές τις ειδικές».

 

 

 

2. PONS / DEL BARRIO, CITROEN Xsara

 

«Είχαμε μια μικρή έξοδο στην 4η ε.δ., και χάσαμε αρκετό χρόνο».

 

 

 

3. GRONHOLM / RAUTIAINEN, FORD Focus RS WRC 06

 

«Κάνει πολύ ζέστη μέσα στο αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια των ειδικών. Το να είμαστε δεύτεροι στο δρόμο, δεν ήταν τόσο δύσκολο όσο φανταζόμουν».

 

 

 

4. HIRVONEN / LEHTINEN, FORD Focus RS WRC 06

 

«Οδηγούμε χωρίς να παίρνουμε ρίσκο. Πρέπει να τερματίσουμε και με τα δύο αυτοκίνητα σε καλές θέσεις, διότι χρειαζόμαστε τους βαθμούς». Στη δεύτερη μπούκλα θα χρησιμοποιήσουν τα νέα ελαστικό της BF Goodrich.

 

 

 

6. ATKINSON / MACNEALL, SUBARU Impreza WRC 2006

 

Το πρόβλημα στο Impreza WRC ήταν στο εμπρός διαφορικό.

 

 

 

9. WILSON / ORR, FORD Focus RS WRC 04

 

«Αισθάνομαι καλύτερα (πονούσε το στομάχι του). Ευτυχώς, στις τελευταίες ειδικές, όλα πήγαν καλά. Είμαι ικανοποιημένος».

 

 

 

10. KATAJAMAKI / ALANNE, FORD Focus RS WRC 04

 

«Στην τελευταία ειδική, είχαμε πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης. Οδηγούσα με μεγάλη δυσκολία».

 

 

 

12. AIGNER / WICHA, SKODA Fabia WRC

 

«Αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι έχω πυρετό, δεν έχω κάποιο άλλο πρόβλημα»

 

 

 

14. SORDO / MARTI, CITROEN Xsara

 

«Στην αρχή οι ειδικές ήταν πολύ μαλακές, με αποτέλεσμα να πλαγιολισθαίνουμε. Για το δεύτερο πέρασμα, σφίξαμε λίγο την ανάρτηση».

 

 

 

16. GARDEMEISTER / HONKANEN, CITROEN Xsara

 

«Η πρόσφυση στο Citroen δεν είναι τόσο καλή όσο στο Peugeot. Χρειάζεται να αλλάξω τον τρόπο οδήγησής μου».

 

19. BΩBOΣ / ''EL-EM'', SUBARU Impreza S11 WRC

 

«Στις δύο πρώτες ειδικές η ανάρτηση ήταν πολύ μαλακή. Προσπαθήσαμε να τη ρυθμίσουμε, αλλά τη σφίξαμε πολύ για τη Θήβα. Πάντως, για αρχή το αποτέλεσμα είναι καλό».

 

META THN E.Δ.5 ΥΜΙΤΤΟΣ 2

 

Για τέταρτη συνεχή φορά, ο Marcus Gronholm έκανε τον ταχύτερο χρόνο (6:58.3), ενώ τον ακολούθησε και πάλι ο Petter Solberg (+1.5 δλ.). Τον τρίτο χρόνο πραγματοποίησε ο Sebastien Loeb (+2.1 δλ.), την ώρα που το μεγαλύτερο πρόβλημα των πληρωμάτων είναι οι σκληρές επιφάνειες και τα κλαταρισμένα ελαστικά.

 

Δηλώσεις:

 

1. LOEB / ELENA, CITROEN Xsara

 

«Προσπαθώ σκληρά. Σε σχέση με τον Marcus, έχουμε επιλέξει διαφορετικό τύπο ελαστικών».

 

3. GRONHOLM / RAUTIAINEN, FORD Focus RS WRC 06

 

«Η διαφορά από τον Seb (Loeb) δεν είναι μεγάλη». Σε ερώτηση σχετικά με τη φθορά των ελαστικών του, απάντησε: «Φαίνονται άσχημα»!

 

4. HIRVONEN / LEHTINEN, FORD Focus RS WRC 06

 

«Το δεύτερο loop ξεκίνησε καλά. Ο δρόμος είναι πολύ σκληρός και θα είμαστε τυχεροί αν δεν κλατάρει κάποιο ελαστικό».

 

5. SOLBERG / MILLS, SUBARU Impreza WRC 2006

 

«Μετά από τα τρία κλαταρισμένα ελαστικά στο πρώτο loop, κουβαλάμε δύο ρεζέβες, κάτι που δυσκολεύει την προσπάθεια μας».

 

7. STOHL / MINOR, PEUGEOT 307 WRC

 

«Η ειδική δεν ήταν τόσο κακή όσο περίμενα».

 

10. KATAJAMAKI / ALANNE, FORD Focus RS WRC 04

 

«Είχαμε κλαταρισμένο εμπρός αριστερό ελαστικό. Η ειδική είναι πολύ σκληρή, γεμάτη πέτρες».

 

11. ROVANPERA / PIETILAINEN, SKODA Fabia WRC

 

«Τα πράγματα δεν πάνε όπως θέλουμε».

 

14. SORDO / MARTI, CITROEN Xsara

 

«Στο service αλλάξαμε το set-up του αυτοκίνητου και τώρα είναι πολύ καλό».

 

16. GARDEMEISTER / HONKANEN, CITROEN Xsara

 

«Χρειάζεται να πάμε πιο γρήγορα, αλλά δεν ξέρω πώς». Είχε εμπρός κλαταρισμένο ελαστικό.

 

19. BΩBOΣ / ''EL-EM'', SUBARU Impreza S11 WRC

 

«Πολύ σκληρή η ειδική. Κάναμε λίγες αλλαγές σε σχέση με το πρωί και συνεχίζουμε κανονικά».

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απίστευτο θέαμα το χθεσινό.

Ξεκινήσαν στις 18:00 και φύγαμε στις 00:00 περίπου αφού τα ιστορικά αυτοκίνητα έδωσαν τα ρέστα τους μέσα στην πίστα.

 

Δυστυχώς η μπαταρία της MiniDV μου, με πρόδωσε :cry: :cry: και κατάφερα να γράψω το πολύ 30-35 λεπτά βίντεο που με κόψε-ράψε θα βγει 15-20 λεπτά.

 

Θα το ανεβάσω αμέσως μόλις το φτιάξω.

Το μόνο κρίμα ήταν τα ατυχήματα με κάποια από τα ιστορικά αυτοκίνητα.

Πόναγε η καρδιά σου να βλέπεις την Alfa Romeo Julietta να φεύγει με το φορτηγάκι της ΕΛΠΑ. :cry:

 

Την αποθέωση προκάλεσαν οι Ιαβέρης και Ιαβέρης Junior που τους έβγαλαν με το "ζόρι" από την πίστα !

 

Του χρόνου ραντεβού πάλι στο Ο.Α.Κ.Α. αρκεί να υπάρχουν πάλι τα ιστορικά, αλλιώς ΔΕΝ !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Highlander το περιμενουμε πως και πως:-D

Οντως παω τοσα χρονια σε ραλλυ.......οσο τεζα και να περασουν οι γρηγοροι....αν δεν περασουν στο τελος τα ιστορικα δεν εχει νοημα:-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απίστευτο θέαμα το χθεσινό.

Ξεκινήσαν στις 18:00 και φύγαμε στις 00:00 περίπου αφού τα ιστορικά αυτοκίνητα έδωσαν τα ρέστα τους μέσα στην πίστα.

 

Δυστυχώς η μπαταρία της MiniDV μου' date=' με πρόδωσε :cry: :cry: και κατάφερα να γράψω το πολύ 30-35 λεπτά βίντεο που με κόψε-ράψε θα βγει 15-20 λεπτά.

 

Θα το ανεβάσω αμέσως μόλις το φτιάξω.

Το μόνο κρίμα ήταν τα ατυχήματα με κάποια από τα ιστορικά αυτοκίνητα.

Πόναγε η καρδιά σου να βλέπεις την Alfa Romeo Julietta να φεύγει με το φορτηγάκι της ΕΛΠΑ. :cry:

 

Την αποθέωση προκάλεσαν οι Ιαβέρης και Ιαβέρης Junior που τους έβγαλαν με το "ζόρι" από την πίστα !

 

Του χρόνου ραντεβού πάλι στο Ο.Α.Κ.Α. αρκεί να υπάρχουν πάλι τα ιστορικά, αλλιώς ΔΕΝ ![/quote']

 

 

Βινεακι με τα ιστορικα κλπ θα με ενδιεφερε και μενα !!!!!! Ειναι ολα τα λεφτα αν κρινω απο περυσι!!!!!!:-D :-D :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικές φωτογραφίες και απο εμένα:

 

01.jpg

 

03.jpg

 

11.jpg

 

περισσότερες εδώ

 

Πέρσυ δεν είχα πάει στο ΟΑΚΑ, φέτος περάσαμε πολύ καλά αλλα ομολογώ πως την περιμενα κάπως καλύτερη την υπερειδική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...