Προς το περιεχόμενο

PlayStation Portable Topic v2 [PSP][Εκτός μηνυμάτων για downgrade]

privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

gia gran turismo diabasa oti tha bgei.alithevei??kai gia resident evil na mhn elpizo dld???kai to test drive aksizei???

Για gran turismo αναβάλετε η κυκλοφορία του καθε 6 μηνες!Προς το παρόν εχουν πει για το Νοεμβρη του 2007-Αμα παέι το Μαρτη του 2008 μη σου κάνει εντύπωση!

Για το resident evil δεν εχει υποθεί κάτι!

Το τεστ drive δεν αξίζει-αλλα αυτό ειναι η προσωπική μου γνώμη!

Για το gps υπομονή-αγνωστο!Ανεπίσημα μπορείς να το κάνεις να δουλέψει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

• Απαντ. 853
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

• 2 εβδομάδες αργότερα...

Island of Rhodes leads to another countdown

tmpphpgxtemm.jpg

Imagine our horror when we browsed the Island of Rhodes website and saw ... well, nothing. It appeared to be nothing more than a cryptic, and rather useless, Flash website about developing God of War II. Thankfully, we were wrong. darksidez from the GameFAQs forums has discovered a secret area of the website, which reveals a hidden HD mode for God of War II on PS2, and yet another countdown. Is this madness? No ... THIS IS KRATOS!!!

It appears that spelling Kratos using the Greek letters on the site leads to a countdown page, with a partially revealed title. We see God of War: Ch ... Could this be the official reveal of the continuously elusive PSP God of War? Let's not get our hopes up too high--we'll unravel this additional mystery in less than two weeks time.

Naruto to take advantage of Game Sharing

naruto01.jpg

We've received more details about the newly announced Naruto: Ultimate Ninja Heroes for PSP. Although the game may look similar to the Japanese PSP game, we've confirmed that the game truly is exclusive for the US and Europe.

The game will feature multiplayer, but it is unfortunately limited to Ad-Hoc (no Infrastructure play, sorry!). However, the game will take advantage of PSP's oft-forgotten Game Share functionality, which allows players to compete against each other, even with just a single copy of the game. It's as if the game is mirroring Naruto's ability to replicate himself ... and that's really awesome.

Price drop causes 300 percent sales increase?

pspcolorful.jpg

Sony recently dropped the price of PSP down to $170 in an effort to revitalize the ailing PSP market. Did it work? According to Kotaku, the plan has worked quite spectacularly: "In the the first two days following the PSP's price drop there was a 300 percent increase in the number of the portables sold."

Unfortunately, Kotaku hasn't provided a source for their information, and without specific numbers to work with, the authenticity of such a claim becomes a lot shakier. However, we'll play the optimist: with both system and games reaching mass market affordability, PSP is bound to bounce back in the handheld wars.

More surprisingly, it appears as though the UMD is not dead. Apparently, UMD movie sales were actually up 35 percent from 2005 to 2006. "That jump in sales enticed Target to bring the format back to their stores."

These are interesting developments for PSP, especially if true. The handheld wars are certainly getting far more interesting, now that Sony's recommitted to the fight.

κανα καλο sonic??γιατι το rivals που βγαλανε ειναι μεγαλη μ@μ@κια....

επισης μηπως εχετε ακουσει τπτ για κανενα crash bandicoot???

kalo sonic? an enois tou paliou styl.. paizeis me SNES & Genesis emulator mia xara..

ta resident evil3 kai crash bandicoot1 gia PS1 ta paizei idi me ton PS1 emulator & to custom firmware 3.10 tou DarkAlex apeuthias san ISO.(theloun vevea metatropi se eboot alla mporeis rdy & apo thio)

oso gia to crash bandicoot1 to eixa arxisei sto PS1 prin polla xronia kai to teliosa sto PSP :mrgreen: (mou fanike kalytero se grafika sto PSP)

re paidia postarete kamia gnomi gia kana paixnidi pou exete...psaxno na vro tpt gnomes review klp klp alla de vrisko,akoma kai sto pspgr.uni.cc exoun para poli kero na grapsoun gia kana game...gia na kano kai ego tin arxi lipon:

300 March to Glory

apla tromero...mou arese para poli i tenia kai to paixnidi ine episis poli kalo.exis para poles kinisis kai arketous exthrous eno kai i diarkia tou ine arketa kali(akoma de to exo teliosi kai exo pexi arketaaaa :))episis ta grafika tou ine poli kala kai me poli orees skines pou existoroun tin istoria pou pernane poli orea to stil tou comic.se cso morfi to exo se 710mb

Call Of Duty 3 Roads To Victory

episis poli kalo...isos na mi sas volepsi stin arxi o xirismos tou alla ama to sinithisete tha sas aresi...exi episis poli kala grafika eno pernai to esthima tou call of duty pou exoun kai oi adistixes ekdoxes gia ta pc.to exo se cso sta 490mb

Final Armada

arketa kalo paixnidi,xirizese ena oxima kai se stelnoun se apostoles se ena planiti pou exoun katafigi oi enapominades exogiini apo to polemo pou ixate kai xasane...o xirismos ine pseftoperiergos kai den ton exo sinithisi akoma,alla de to exo paratisi gt den exo vri akoma kati adistixo gia to psp...oi protes apostoles pou exo pexi ine arketa aploikes pados,elpizo meta na diskolepsoun ligo ta pragmata...se cso ine 390mb

episis prosfata "apektisa" kai to Warhammer Battle for Atluna,de to exo paixei akoma ala apoti exo di ine turnbased me kartes...elpizo na vgi kalo(tetia paixnidia me kartes sinithos mou aresoun)

perimeno na pite kai esis gnomes gia paixnidia pou exete

(*oso gia paixnidia tou ps1...perasa sto psp to Legends of dragoon!!!opios de to ixe pexi sto ps1 kai tou aresoun pexnidia stil final fantasy na to pexi oposdipote!!!ixa porothi asxima sto ps1 kai to perasa tora sto psp kai to xana epexa!apla tromero)

(*gia kapio logo de theli na pexi to psp mou arxia pmp...oses fores kai an exo perasi sto programa osa arxia kai an exo metatrepsi me sostes rithmisis,otan pao na ta do,ite klini to psp ite petai ena mnm lathous...palia apoti thimame pou ixa xanasxolithi me ta pmp mou ta epeze sosta...tora de xero ti egine,kamia idea?)

Euro PSP Price Cut Inbound

Sony has announced that the PSP will retail at the reduced price of £129.99 in the UK and ?169.99 throughout the rest of Europe from Friday May 4.

http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=5322&Itemid=2

Παιδια εχω την εκδοση 3.70 αν θυμαμαι καλα. ΜΠορω να βαλω καποιες απλες εφαρμογες στην κονσολα εκτος απο τα demo που εχω κατεβασει και καθονται στην memory stck? Και με ποιο τροπο?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

• Δημιουργία νέου...