Προς το περιεχόμενο

Αγορά ψηφιακής!


asxetoula

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλή σας μέρα!

 

Όπως δηλώνει και το nickname μου, είμαι λίγο πολύ άσχετη σε θέματα τεχνολογίας. Θα ήθελα λοιπόν, αν μπορείτε να με βοηθήσετε στην αγορά μίας ψηφιακής φωτογραφικής μηχανής.

 

Τη θέλω για να βγάζω φωτογραφίες στις διακοκές, τίποτα παραπάνω. Και μη νομίζετε πως ξέρω κιόλας να βγάζω φωτογραφίες, το μόνο που θέλω είναι να έχω ζωντανά χρώματα και καλή ανάλυση. Με ενδιαφέρει επίσης να χωράει άνετα στην τσέπη μου, οπότε πιστεύω πως μία compact ή ακόμα καλύτερα μία ultra compact θα ήταν ιδανική για εμένα.

 

Επειδή παλιότερα είχα 2 sony, θα με βόλευε να παραμείνω στη sony που έχει και οικείο menu για μένα.

 

Γύρω στα 300 ευρώ, τι μου προτείνετε;

 

Έχω διαβάσει σχετικά θέματα στο forum και για να είμαι ειλικρινής το σκέφτομαι για τη sony w100.

 

Οποιοδήποτε σχόλιο είναι ευπρόσδεκτο, ευχαριστώ πολύ πολύ :-D :mrgreen: :-D :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Πολύ καλή επιλογή!

Για τις απαιτήσεις σου μην το ζαλίζεις περισσότερο.

Η μόνη μου ένσταση είναι πως δεν χρειάζεται να δώσεις 300 ευρώ για να πετύχεις αυτό το αποτέλεσμα. Εξίσου καταπληκτικά αποτελέσματα θα έχεις και με την Pentax Optio E10 (189), Sony W50 (269), Olympus mju 700-η πιο όμορφη από όλες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.dcresource.com/reviews/sony/dsc_w100-review/

 

(μόνο το red-eye θα με προβλημάτιζε...)

 

Βγαίνουν εύκολα με το Photoshop τα κόκκινα μάτια, σωστά; Οπότε αυτό δε θα ήταν μεγάλο πρόβλημα.

 

Πολύ καλή επιλογή!

Για τις απαιτήσεις σου μην το ζαλίζεις περισσότερο.

Η μόνη μου ένσταση είναι πως δεν χρειάζεται να δώσεις 300 ευρώ για να πετύχεις αυτό το αποτέλεσμα. Εξίσου καταπληκτικά αποτελέσματα θα έχεις και με την Pentax Optio E10 (189), Sony W50 (269), Olympus mju 700-η πιο όμορφη από όλες!

 

Αν είναι να δώσω τα 269 για τη W50, με 30 ευρώ παραπάνω παίρνω τη W100.