NikosKallithea Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Αφού έκανα escalate και μετά Awaiting other party's response,το paypal ζήτησε εξηγήσεις από το κατάστημα και αυτοί τους έστειλαν το tracking number. Status The seller has responded to our request for tracking information. We haven’t confirmed the tracking information yet but wanted to share it with you. Sweden post tracking # UF406820150SE What happens next Please review the information and let us know how you would like to proceed. If you've resolved this problem, you can cancel this claim at any time. If you received the item but it's not as described by the seller, you can change the reason for your claim. Τώρα βρίσκεται στη φάση: Requiring your action .Εγώ τι πρέπει να κάνω; To πιο πιθανόν ειναι το δεμα να χάθηκε, το tracking εχει κολλήσει στις 7/12/2015, αφου λοιπον εχεις κανει claim απάντησε στο ππ οτι παρ' ολα αυτα που ισχυρίζεται ο πωλητής, εσυ μετα απο 60-70 μέρες δεν παρέλαβες και ασε να αποφασίσουν αυτοί 1
VasKag Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 αν την εχεις συνδεσει στο paypal δε μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις για request money (την βλεπει σε άλλο λογαριασμο) Αν ειναι για request επισης δε γνωριζω, οποτε μενω στα λογια σου. Εγω εννοουσα αγορες γενικα.
andreasosfp Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Μπορείς να κάνεις κανονικά την μέθοδο του request και με κάρτα που έχεις δηλωμενη στο PayPal.
paylidis Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Μπορείς να κάνεις κανονικά την μέθοδο του request και με κάρτα που έχεις δηλωμενη στο PayPal. και σε εμενα και σε ενα φιλο δεν γινεται... πειραιώς both
black66.gr Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 To πιο πιθανόν ειναι το δεμα να χάθηκε, το tracking εχει κολλήσει στις7/12/2015, αφου λοιπον εχεις κανει claim απάντησε στο ππ οτι παρ' ολα αυτα που ισχυρίζεται ο πωλητής, εσυ μετα απο 60-70 μέρες δεν παρέλαβες και ασε να αποφασίσουν αυτοί Πως απαντάω στο paypal;Το θέμα είναι ότι στη σελίδα που με βγάζει το κουμπί respond δεν έχει κάπου να γράψω κάτι.Που πηγαίνω για απάντηση;
andreasosfp Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Τουλάχιστον σε εμένα με πιστωτική εθνική MasterCard go gold περνάει.
chipakos Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Αφού έκανα escalate και μετά Awaiting other party's response,το paypal ζήτησε εξηγήσεις από το κατάστημα και αυτοί τους έστειλαν το tracking number. Status The seller has responded to our request for tracking information. We haven’t confirmed the tracking information yet but wanted to share it with you. Sweden post tracking # UF406820150SE What happens next Please review the information and let us know how you would like to proceed. If you've resolved this problem, you can cancel this claim at any time. If you received the item but it's not as described by the seller, you can change the reason for your claim. Τώρα βρίσκεται στη φάση: Requiring your action .Εγώ τι πρέπει να κάνω; Σίγουρα θα ζητήσεις από τον πωλητή να ξεκαθαρίσει το ζήτημα διότι το δέμα σου είναι σε διαδικασία ALERT. Αυτό σημαίνει ότι Το δέμα επιστρέφεται στον αποστολέα για οποιονδήποτε από αυτούς τους λόγους: το στοιχείο απορρίφθηκε από παραλήπτη? ανακριβή / δυσανάγνωστη / ελλιπή διεύθυνση? λήξει περίοδος διατήρησης? παραλήπτης απουσιάζει? και τα λοιπά. Το δέμα θα μπορούσε να φυλάσσεται από τελωνειακή υπηρεσία για οποιονδήποτε από αυτούς τους λόγους: περιέχει απαγορευμένα αγαθά? εισαγωγή των εμπορευμάτων είναι περιορισμένη? συγκρατείται από τα τελωνεία λόγω φόρου, ή οποιοδήποτε άλλο απροσδιόριστους λόγους. Το δέμα μπορεί να έχουν υποστεί ζημία ή έχουν χαθεί κατά τη διάρκεια της περιόδου μεταφοράς. Εάν εξασφαλίσει ότι το πακέτο έχει παραδοθεί με επιτυχία, παρακαλούμε να αγνοήσετε αυτή την ειδοποίηση. Ωστόσο, αν δεν έχετε λάβει τη συσκευασία σας και είναι υπό καθεστώς «Alert», τότε παρακαλούμε να δώσουν προσοχή: θα πρέπει να διαβάσετε και να αναλύσετε τις λεπτομερείς πληροφορίες εντοπισμού προσεκτικά. Λόγω των πολύπλοκων περιγραφή της παγκόσμιας ναυτιλίας παρόχους, δεν μπορούμε να ανιχνεύσει αυτόματα και να καθορίζουν όλα τα καθεστώς 100% ακρίβεια, ελπίζω να καταλαβαίνετε. Θα θέλαμε να σας συμβουλέψει να επικοινωνήσετε με τον αποστολέα δέματος ή φορέα αποστολής σας για διευκρινίσεις
NikosKallithea Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 και σε εμενα και σε ενα φιλο δεν γινεται... πειραιώς both Αλαλάξτε εμαιλ, στειλτε το request σε καποιο αλλο εμαιλ Πως απαντάω στο paypal;Το θέμα είναι ότι στη σελίδα που με βγάζει το κουμπί respond δεν έχει κάπου να γράψω κάτι.Που πηγαίνω για απάντηση; Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει πλαίσιο κείμενου που να σου επιτρέπει να γράψεις απάντηση
black66.gr Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει πλαίσιο κείμενου που να σου επιτρέπει να γράψεις απάντηση Δεν έχει απολύτως τίποτα.......
chipakos Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Λοιπόν για να σου δώσω να καταλάβεις όταν μου ήρθαν πριν δύο βδομάδες δύο αντικείμενα συνολικής αξίας 200 δολάρια ο πωλητής έκανε τη βλακεία να τα στείλει με ταχυμεταφορά ενώ στο site του έγραφε Standart Shiping. Η ταχυμεταφορά Spedex λοιπόν το έστειλε τελωνείο ( είναι αυτό που λέμε να μην σου τύχει) επειδή λοιπόν το είχα ξαναπεράσει πριν 4 χρόνια ξανά το ίδιο σε άλλη αγορά ήμουν και άπυρος τότε πλήρωσα κανονικά εκτελωνισμό αλλά τώρα απλά ζήτησα από τον πωλητή επιβεβλημένα να μου το στείλει όπως περιέγραφε στην σελίδα του και ουσιαστικά του ζήτησα ευθύνες για τον τρόπο αποστολής. Δεν στέκομαι άλλο σε αυτό διότι ο κάθε ένας το χειρίζεται διαφορετικά και ο κάθε πωλητής είναι διαφορετικός όμως το αποτέλεσμα ήταν να μου επιστρέψει όλο το ποσό 200 δολάρια και 20 δολάρια παραπάνω για όλη την αναστάτωση που μου προκάλεσε. Στην δική σου περίπτωση πάλι ο πωλητής θα ενεργήσει ώστε το αντικείμενο να γυρίσει πίσω στη χώρα του. ΠΕΣ ΤΟΥ ΤΟ. Δεν καταλαβαίνω στο Respond του Paypal γιατί δεν έχει κάτι να γράψεις.
NikosKallithea Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Δεν έχει απολύτως τίποτα....... Τοτε ψαξε με το χερι στο case κάπου θα βρεις το ιστορικό μηνυμάτων
arma1 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 εχω κανει 28 Δεκεμβριου μια αγορα απο ebay, ο πωλητης δεν υπαρχει πλεον εκει, διαγραφηκε η τον διεγραψαν , μπορω να διεκδικησω τα χρηματα μου απο το paypal τωρα η να περιμενω και αλλο;
paylidis Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 εχω κανει 28 Δεκεμβριου μια αγορα απο ebay, ο πωλητης δεν υπαρχει πλεον εκει, διαγραφηκε η τον διεγραψαν , μπορω να διεκδικησω τα χρηματα μου απο το paypal τωρα η να περιμενω και αλλο; ναι μπορεις και 99% θα επιστραφουν άμεσα 1
NikosKallithea Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 εχω κανει 28 Δεκεμβριου μια αγορα απο ebay, ο πωλητης δεν υπαρχει πλεον εκει, διαγραφηκε η τον διεγραψαν , μπορω να διεκδικησω τα χρηματα μου απο το paypal τωρα η να περιμενω και αλλο; Άνοιξε επειγόντως dispute και γυρνά το άμεσα σε claim Θα τα χάσεις το χρήματα, αν δεν προλάβεις 1
arma1 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Άνοιξε επειγόντως dispute και γυρνά το άμεσα σε claim Θα τα χάσεις το χρήματα, αν δεν προλάβεις δε με προλαβες φιλε, εκανα dispute στο ebay και τωρα δε μ αφηνει να κανω κατι στο paypal, μου λεει οτι πρεπει να περιμενω ,να το μηνυμα http://snag.gy/6ZNmH.jpg τι κανω τωρα; edit εστειλε εντολη το ebay στο paypal να πληρωθω ,το paypal μου λεει οτι τα χρηματα μεταφερθηκαν στην καρτα μου απο εκει δηλαδη που ειχα πληρωσει, προς το παρων δε φαινετε κατι στην καρτα,σε 2-3 εργασιμες αναφερει και λογικο , δε θα επρεπε ομως να πανε στο balance; Τελικα οταν πληρωνεις με paypal εχεις ησυχο το κεφαλι ,επισης και το ebay απευθειας με πληρωσε μεσα σε 5 λεπτα , βλεπω σωστα πραματα να γινονται 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα