Προς το περιεχόμενο

PayPal


Ozone

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, long story short. Πληρώνω μέσω paypal στη Mediamarkt ένα σεβαστό ποσό για μια τηλεόραση στις 15/12 και 16/12 την ακυρώνω. 

Έκτοτε δεν έχω λάβει τα χρήματά μου πίσω, παρότι διαρκώς μου λένε πως θα τα βάλουν. Άνοίγω case στο Paypal και μου έρχεται απάντηση σήμερα πως κρίθηκε υπερ του πωλητή (!) , συγκεκριμένα: "Λάβαμε απάντηση από τον προμηθευτή σας και ελέγξαμε όλα τα στοιχεία της αξίωσής σας. Με βάση την απάντηση του προμηθευτή και τις πληροφορίες που έχουμε μέχρι σήμερα, πρέπει να απορρίψουμε την αξίωσή σας. Not_a_billing_dispute"

Έκανα κάποιο διαδικαστικό σφάλμα ανοίγοντας το case? (δεν έχω καμία εμπειρία με Paypal, το έψαξα σχετικά, θεώρησα όμως πως θα βγει άκρη απο τη στιγμή που τα δεδομένα είναι ξεκάθαρα).

Επεξ/σία από xgol
  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κατ αρχήν πρεπει να ακυρώσει το καταστημα την αγορα, βαλε 5-10 μερες μετα η ακυρωση να φανεί στο ππ 1-2 μερες τρίτον να επιστρεψουν στην ελληνική καρτα σου εως 15 εργασιμες, κανε την προσθεση.

Η απόρριψη απο το ππ προφανώς εγινε γιατι το καταστημα απαντησε οτι εχει ακυρωθει και επιστραφεί το ποσον, μετα ειναι πολύ μικρός ο χρόνος για dispute, επρεπε να στείλεις μήνυμα μέσω ππ στον πωλητη πρωτα και μετα

Σου λεω τι μπορεί να εκανες λαθος περαν της αστοχης και χωρις σκεψη αγορας.

Μιλα με το κατάστημα, δεν πρόκειται να σου φανε τα λεφτα σου. Πήγαινε απο εκει καλύτερα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Κατ αρχήν πρεπει να ακυρώσει το καταστημα την αγορα, βαλε 5-10 μερες μετα η ακυρωση να φανεί στο ππ 1-2 μερες τρίτον να επιστρεψουν στην ελληνική καρτα σου εως 15 εργασιμες, κανε την προσθεση.

Η απόρριψη απο το ππ προφανώς εγινε γιατι το καταστημα απαντησε οτι εχει ακυρωθει και επιστραφεί το ποσον, μετα ειναι πολύ μικρός ο χρόνος για dispute, επρεπε να στείλεις μήνυμα μέσω ππ στον πωλητη πρωτα και μετα

Σου λεω τι μπορεί να εκανες λαθος περαν της αστοχης και χωρις σκεψη αγορας.

Μιλα με το κατάστημα, δεν πρόκειται να σου φανε τα λεφτα σου. Πήγαινε απο εκει καλύτερα

Προφανώς απο το mediamarkt μου είπαν πως χρειάζονται 4-5 εργάσιμες για να φανούν στον λογαριασμό μου στο Pp (περιμένω ήδη 20), προφανώς και έχω στείλει mails στο mediamakt, προφανώς και έχω επικοινωνήσει τηλεφωνικά.

Όταν όμως άλλα σου λέει ο ένας, άλλα σου λέει ο άλλος, ανάλογα με το ποιος σηκώνει το τηλεφωνο στο τηλεφωνικό κέντρο, και δεν υπάρχει γραπτή απάντηση, και ενώ έχω απο τις 16/12 που περιμένω, εννοείται πως θα το κυνηγήσω. Επίσης η αγορά έγινε online, απο το τοπικό κατάστημα δε μπόρεσαν να βοηθήσουν.

Y.Γ. Προσπαθώ να κάνω αλλαγή τύπου περιστατικού, και η σελίδα της Pp μου βγάζει σφάλμα. 

Επεξ/σία από xgol
Δημοσ.
Στις 13/11/2019 στις 10:05 ΜΜ, 9-11 είπε

Την περασμένη Κυριακή έλαβα e-mail με τίτλο "Update your debit or credit card information" που αφορούσε μία VISA της Πειραιώς που έχω συνδεδεμένη στον PayPal λογαριασμό και επρόκειτο να λήξει. Η τράπεζα ωστόσο δεν είχε στείλει ακόμα τη νέα κάρτα, οπότε προσωρινά το αγνόησα. Δύο μέρες αργότερα λαμβάνω και τη νέα κάρτα (ίδιος αριθμός/διαφορετικό CVV) και το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι είναι να κάνω την ενημέρωση και να ξεμπερδεύω. Κάνω λοιπόν login, διορθώνω Expiration date/Security code, πατάω "Update Card" και εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα:

ΟΚ, σκέφτομαι, ίσως πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό, τυχαίο glitch. Δοκιμάζω λοιπόν λίγη ώρα αργότερα. Τα ίδια. Σε μια προσπάθεια να ελαχιστοποιήσω πιθανά conflicts, τρέχω άλλο browser χωρίς πολλά extensions και φιοριτούρες. Καμία αλλαγή.

Σε εκείνο το σημείο συνειδητοποιώ πως δεν έχω ενεργοποιήσει την κάρτα ακόμα. Πηγαίνω σε ένα ATM και κάνω «Ερώτηση Υπολοίπου» για το τυπικό της υπόθεσης. Θεωρητικά τουλάχιστον -δεν έχω κάνει συναλλαγή σε POS ακόμα- η κάρτα είναι ενεργοποιημένη. Ε, μέχρι και τη στιγμή που μιλάμε, εμφανίζεται το ίδιο ακριβώς μήνυμα. 😡

PayPal.png.c80f033735f60347463485f95e912902.png

Τι Διάολο, πόσες μέρες πρέπει να περιμένω;

[Ενημέρωση για κάθε ενδιαφερόμενο]

Είχα αφήσει το θέμα στην τύχη του - από τη μια μεριά δεν καιγόμουν ιδιαίτερα καθώς έχω κι άλλη κάρτα συνδεδεμένη στο PayPal, και απ’ την άλλη δεν ήθελα να χρεωθώ για διεθνείς κλήσεις (υπενθυμίζω πως η εξυπηρέτηση πελατών βρίσκεται στην Ιρλανδία)

Μπαίνοντας τις προάλλες στον λογαριασμό για να ελέγξω κινήσεις κ.λπ. διαπίστωσα πως η ενημέρωση στοιχείων είχε περάσει. Τώρα πως & γιατί δεν ξέρω. Νομίζω πως στο διάστημα που μεσολάβησε περάστηκε και το νταβατζ... εεεεε... η *χρέωση* των €6 της Πειραιώς, ίσως να ’παιξε κι αυτό κάποιο ρόλο...🤔 Τέλος καλό, όλα καλά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Paragontas-x είπε

Όχι δεν σημαίνει επειδή έκλεισε το dispute το PayPal ότι είναι τελεσίδικο. 

Εχω καταφέρει και ξανά ανοίξει το ίδιο dispute 2 φορές απλά χρειαστικε να μιλήσω τηλεφωνικά με το PayPal γιατί μέσω μυνηματων δεν γινόταν δουλειά. 

Αυτη δεν ειναι μια διαδικασια που προβλέπεται σε ολες της περιπτωση(δεν ειναι ο κανονας), γίνεται κατ εξαίρεση για καποιους πελάτες που ενδέχεται να εχουν δικιο και μετα απο την κρίση του ππ

Επεξ/σία από NikosKallithea
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Αυτη δεν ειναι μια διαδικασια που προβλέπεται σε ολες της περιπτωση(δεν ειναι ο κανονας), γίνεται κατ εξαίρεση για καποιους πελάτες που ενδέχεται να εχουν δικιο και μετα απο την κρίση του ππ

Πάντως εγώ την έχω ανοίξει 3 φορές την ίδια υπόθεση , αλλά μόνο τηλεφωνικά και με λίγο πίεση. Στο τέλος δικαιώθηκα.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε

  

Ίσως αν και πιστεύω ότι αν πραγματικά έχεις αποδείξεις(Το καλύτερο είναι να κάνεις ένα βίντεο όταν ανοίγεις το δέμα) ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν το έλαβες καν και κλείσει το dispute υπέρ του πωλητή που δύσκολο το κόβω τους λες να ξανα - ανοίξουν το dispute - claim.

Ο συγκεκριμενος ανθρωπος που εχει το προβλημα ακυρωσε την παραγγελία, δεν παρέλαβε τιποτα, δεν ανοιξε κανένα δεμα, απλα εκανε dispute.

Μην βγαίνετε απο το θεμα δεν εχει κανενα νοημα, τα ξερουμε αυτα.

Δημοσ.

Παιδιά τις χρεώσεις τραπεζών πχ από paypal σε λογαριασμό που τις βρίσκω; Με ενδιαφέρει για πειραιώς και εθνική.

Θυμάμαι είχα κάνει μεταφορά 20 ευρώ από paypal σε εθνική και είχα χρεωθεί 4 ευρώ. Κάποιοι στο συγκεκριμένο νήμα μου είχαν πει ότι για μεταφορά εώς 15 ευρώ δεν ισχύουν χρεώσεις και ότι αν θέλεις να μεταφέρεις παραπάνω απλά σπάς τις μεταφορές σε 15ευρα και έτσι δεν χρεώνεσαι. Ισχύει ακόμα;

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, antbyron είπε

Παιδιά τις χρεώσεις τραπεζών πχ από paypal σε λογαριασμό που τις βρίσκω; Με ενδιαφέρει για πειραιώς και εθνική.

Θυμάμαι είχα κάνει μεταφορά 20 ευρώ από paypal σε εθνική και είχα χρεωθεί 4 ευρώ. Κάποιοι στο συγκεκριμένο νήμα μου είχαν πει ότι για μεταφορά εώς 15 ευρώ δεν ισχύουν χρεώσεις και ότι αν θέλεις να μεταφέρεις παραπάνω απλά σπάς τις μεταφορές σε 15ευρα και έτσι δεν χρεώνεσαι. Ισχύει ακόμα;

Ισχύει διαφορετική πολιτική από τράπεζα σε τράπεζα και πολλές φορές διαφορετική πολιτική χρέωσης ανάλογα με το είδος του τραπεζικού λογαριασμού. Τα μεχρι 15€ ισχύουν για κάποιους λογαριασμούς της Eurobank. Για καποιους λογαριασμούς της Alpha bank το όριο είναι 5€. Για κάποιους λογαριασμούς Μισθοδοσίας είναι χωρίς χρέωση. Πρέπει να βρεις το τιμολόγιο της κάθε τράπεζας και να δεις Χρέωση εισερχόμενου εμβασματος

Δημοσ.

Ευχαριστώ, είδα για την πειραιώς είναι δωρεάν εώς 15 ευρώ για stp. Για non stp 2 ευρώ χρέωση. Το ίδιο ισχύει και για εθνική με την διαφορά ότι για non stp είναι 3 ευρώ.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, antbyron είπε

Ευχαριστώ, είδα για την πειραιώς είναι δωρεάν εώς 15 ευρώ για stp. Για non stp 2 ευρώ χρέωση. Το ίδιο ισχύει και για εθνική με την διαφορά ότι για non stp είναι 3 ευρώ.

Τι είναι το stp ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, alfeios είπε

Τι είναι το stp ?

Το stp τώρα που το έψαξα στο νετ σημαίνει αυτόματη μεταφορά(για stp) ή όχι(πχ ελλιπείς οδηγίες όπου χρειάζεται υπάλληλος να επέμβει).

Απ 'ότι καταλαβαίνω το paypal είναι stp μεταφορά.

https://www.piraeusbank.gr/el/idiwtes/trapezikes-ypiresies/kathimerines-synallages/emvasmata/xrisimes-simvoules-emvasmaton

Επεξ/σία από antbyron
Δημοσ.
Στις 27/12/2019 στις 5:23 ΜΜ, Γιαούρτι είπε

η βλακεία επιβεβαιώθηκε.

στο paypal το γράφει ότι ο δικαιούχος του τραπεζικού λογαριασμού πρέπει να είναι ο ίδιος με του λογαριασμού paypal.

Παρόλο αυτά η μεταφορά έγινε και δεν εμφανίστηκε στο paypal και προφανώς δε θα εμφανιστεί αφού δεν είναι κοινό το όνομα.

Θα επιστραφούν τα χρήματα άμεσα ή θα περιμένουμε κανένα μήνα; είχε κανείς προσωπική εμπειρία; Να δούμε και τι θα πει το paypal....

Αυτοί στο paypal κοιμούνται όρθιοι;

τους έστειλα μήνυμα στέλνοντας τους τα αποδεικτικά από την τράπεζα και μέχρι να μου απαντήσουν τα χρήματα είχαν εμφανιστεί από την τράπεζα στο paypal. Άρα δεν έπαιξε ρόλο που ήταν σε άλλο όνομα. Μια χαρά έγινε η μεταφορά.

Τους στέλνω μήνυμα και τους λέω όλα καλά με τη μεταφορά, thanks.

Και μου απαντούν σήμερα ότι δυστυχώς με βάση τα στοιχεία που τους έδωσα δε μπορούν να εντοπίσουν τη μεταφορά και να επικοινωνήσω με την τράπεζα.

Καλά δε βλέπουν ότι εδώ και μια εβδομάδα έχουν μπει τα χρήματα στο λογαριασμό μου;

Ούτε στο ελληνικό δημόσιο τέτοιο χάλι.

Να τους στείλω πάλι μήνυμα να τους πω για 2η φορά ότι τα χρήματα έχουν εμφανιστεί;

Έχω στείλει άλλο ένα έμβασμα τώρα από τον ίδιο λογαριασμό. Φαντάζομαι μέσα στην εβδομάδα θα εμφανιστεί.

Θα περιμένω να δω κι αν εμφανιστεί θα τους στείλω να πω ότι όλα καλά

Δημοσ.

Καλησπέρα!

Μου πιστώθηκε από τα τέλη της προηγούμενης βδομάδας ένα ποσό επιστροφής από ένα διαδικτυακό κατάστημα το οποίο από σήμερα το πρωί φαίνεται μεν κανονικά στην ''πρόσφατη δραστηριότητα'' στη σελίδα μου στο paypal αλλά το υπόλοιπο του λογαριασμού μου εξακολουθεί να φαίνεται μηδενικό. Είναι λογικό αυτό;;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...