Προς το περιεχόμενο

Aliens: Colonial Marines


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εσένα ο όχι αλλά έμενα και πολλά άτομα ακόμα μας ενδιαφέρει και μάλιστα παρά παρά πολύ

Αφού σε ενδιαφέρει παρα πολύ, γιατί να μην επιβραβευσεις τον κόπο των ανθρώπων αγοράζοντας το;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού σε ενδιαφέρει παρα πολύ, γιατί να μην επιβραβευσεις τον κόπο των ανθρώπων αγοράζοντας το;

θα τα κανω οταν το τερματισω και πω οτι μου αρεσει και το βρω σε προσφορα μετα απο κανα χρονο !!!! τοτε θα τους πω μπραβω παιδια !!!!σιγα μην σκασω με την μια 50€+- χωρις να δω τι παιχνιδι ειναι, να μην καταργουσαν τα demo για παιζαμε αυτα και αν μας αρασε να το περναμε μετα.

βλεπεις ομως με τα demo εχαναν € γιατι αμα δεν αρεσε στον αλλον δεν το επερνε και ετσι και αυτοι γεμισαν το youtube με βιντεακια !!! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λίγοι θα σκάσουν τα 50, πάντα όμως υπάρχουν προσφορές με λίγο ψάξιμο στα 20-30.

 

 

Όσο για το "θα το πάρω μετα", στις περισσότερες περιπτώσεις αυτοί που το λένε δεν το τηρούν, μην κοροϊδευόμαστε. Μπορει να είσαι εξαίρεση βέβαια. Όπως και να'χει, πάλι προφάσεις εν αμαρτίας είναι. Γιατί τον μισθό του ο προγραμματιστης τον θέλει στο release, όχι μετα απο 1 χρόνο. Για τα demo όντως κακώς τα έκοψαν, αλλα υπάρχουν ένα κάρο άλλες πηγές για να κρίνεις αν σου αρέσει ένα παιχνίδι ή όχι, βλ. gameplay & review videos, forums κτλ.

 

 

Τεσπα, τι να λέμε, συνεχιστε το κλεψιμο, η THQ έκλεισε ήδη, άντε και εις ανώτερα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Για τα demo όντως κακώς τα έκοψαν, αλλα υπάρχουν ένα κάρο άλλες πηγές για να κρίνεις αν σου αρέσει ένα παιχνίδι ή όχι, βλ. gameplay & review videos, forums κτλ.

 

 

Τεσπα, τι να λέμε, συνεχιστε το κλεψιμο, η THQ έκλεισε ήδη, άντε και εις ανώτερα.

 

τα demo ηταν μεγάλο χάσιμο για ολες τις εταιρίες, και το λογο στον εγραψα παραπανω.

 

τωρα αμα εκλεισε η THQ καλα να παθει και αυτοι και αλλες αν κλεισουν, να βαλουν αρχική τιμη 5-10€ το παιχνιδι για να το παρουν αρκετοι εστω και απο περιεργια χωρις να εχουν δει κανενα βιντεακι η review σε καποιο site.  

 

χιλιάδες εκατομμυριάκια ανθρωποι αγοραζουν παιχνιδια καθημερινος. αμα βαλεις 20€ το παιχνιδι και οχι 50 και 70 που εχουν ξερεις ποσα μαζευονται ???

και αμα βαλεις και αυτο το ποσο σε ετισια βαση ξερεις για τι ποσα μιλαμε ?

εχουμε ξεχρεωσει την ελλαδα για πλακα και εχουμε και ρεστα !!!!

 

Λίγοι θα σκάσουν τα 50, πάντα όμως υπάρχουν προσφορές με λίγο ψάξιμο στα 20-30.

ειναι παρα πλυ αυτοι που τα σκανε στην αρχη !!! γιαυτο μαζεβοντε καμποσα εκατομμύρια €

 

 

 

Όσο για το "θα το πάρω μετα", στις περισσότερες περιπτώσεις αυτοί που το λένε δεν το τηρούν, μην κοροϊδευόμαστε. Μπορει να είσαι εξαίρεση βέβαια. Όπως και να'χει, πάλι προφάσεις εν αμαρτίας είναι.

το τηρώ δεν το τηρώ...στο ειπα και παραπάνω το σκεπτικο μου !!! 

αν παλυ θα το παρω μεταχειρισμένο η απο περιοδικο ειναι μεσα στην επιλογη μου και αυτο.

 

 

 

Γιατί τον μισθό του ο προγραμματιστης τον θέλει στο release, όχι μετα απο 1 χρόνο.

 

 αμα εσυ τα σκας για τον καημένο τον προγραμματιστή ειναι απιλογη σου. 

αλλα αν σκευτεσαι κατα αυτον τον τροπο βρες εναν αστεγο εξω και δωστα του, θα πιασουν καλυτερα τοπο !!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Gearbox Software: Aliens: Colonial Marines Goes Gold on Xbox 360, PS3, PC

Developer Gearbox Software has announced that Aliens: Colonial Marines has officially gone gold on Xbox 360, PlayStation 3, and PC. What this means is that the game will land on those platforms on February 12 as previously announced.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί τον μισθό του ο προγραμματιστης τον θέλει στο release, όχι μετα απο 1 χρόνο.

Η αμοιβη του προγραμματιστη εξαρταται αμεσα απο τις πωλησεις? Δηλαδη καθε κομματι που φευγει ενα ποσοστο παει σε αυτους? Ισως να ισχυει στα μικρα studio που η ομαδα αναπτυξης ειναι και ιδιοκτητες, αλλα σε τετοιες μεγαλες εταιριες εχω την εντυπωση οτι ειναι μισθωτοι και πληρωνονται το ιδιο ανεξαρτητως.

 

Η εταιρια παραγωγης φυσικα θελει οπως λες να το αγορασεις αμεσως για να βγαλει τα κερδη της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

...αλλα σε τετοιες μεγαλες εταιριες εχω την εντυπωση οτι ειναι μισθωτοι και πληρωνονται το ιδιο ανεξαρτητως.

 

Ισχύει, αλλά έχω την εντύπωση πως μέσα στον μισθό των υπαλλήλων πολλές φορές (όχι πάντα) περιλαμβάνονται και bonus / options βάσει των πωλήσεων, των delay πέρα απο το deadline και (πιο συχνά) των βαθμολογιών απο διάφορα aggregate sites (βλ. MetaCritic). Αυτό νομίζω γίνεται ως incentive, κίνητρο για καλύτερο performance κατά την διάρκεια του development cycle.

 

Edit: Τρανό (και τραγικό) παράδειγμα το Fallout: New Vegas, στο οποίο ο developer (Obsidian Entertainment) δεν πληρώθηκε royalties (ποσοστό επί των πωλήσεων) γιατί βάσει συμβολαίου έπρεπε να "πιάσει" 85/100 στο MetaCritic και τελικά "έπιασε" 84/100...

 

Source.png Πηγή: http://www.joystiq.com/2012/03/15/obsidian-missed-fallout-new-vegas-metacritic-bonus-by-one-point/">Joystiq Article

 

Edit: Bolded για αποφυγή παρεξηγήσεων (και "συγνώμες" κ.τ.λ.)... Επίσης linked στο σχετικό άρθρο για Obsidian και F:NV.

Επεξ/σία από Greygore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά συγνώμη αλλά τι λέτε; Μισθωτοί είναι όλοι και μάλιστα ασχέτως από τις πωλήσεις του game.

Ασχέτως αν είναι μεγάλη εταιρία ή μικρή . Αν ο τίτλος ξεπεράσει τους στόχους ανάλογα τη πολιτική της εταιρίας , συνήθως λαμβάνουν bonus. Επίσης τα μεγάλα houses προσφέρουν κατοικία, γυμναστήριο κτλ και έχουν στο τετράγωνο αυτό special deals για μεγάλες εκπτώσεις στο προσωπικό τους.

 

Μάλιστα πολλές φορές έχουμε και βλάκες ανθρώπους να λαμβάνουν αποφάσεις που είναι μη ηθικές ή ενάντια στις απόψεις των δημιουργών του πετυχημένου πρώτου τίτλου (μετά απο εξαγορά) με αποτέλεσμα ο 2ος τίτλος να ναι μάπα διότι οι ΧΧ εργαζόμενοι έφυγαν από την εταιρία και πήρε νέους αλλά πήρε και τα @@ της . (π.χ Εlectronic Arts)

 

Έχω δώσει αρκετές φορές τσάμπα 50e και πλέον το σκέφτομαι , π.χ Starcraft 2 , Duke Nukem Forever, X-Com, Red Alert 3 , Command & Conquer 4 .

Και όταν λέω τσάμπα, εννοώ πως ήταν by far overpriced. Είναι σαν το σινεμά , βλέπεις το trailer , βλέπεις ηθοποιούς , σενάριο ψψψψψ, και μετά βγαίνεις από μέσα και σκέφτεσαι , αυτό δεν ήταν εξαπάτηση;

 

Πόσο μάλλον τη νέα ***άρα μόδα , το Preorder.... που σκάς 50-60e λέγε με Diablo3 και τελικά δε μπορείς να το παίξεις κατά το launch ... προετοιμασία zero.

 

Βλέπεις μετά άλλους τίτλους που είναι με console imported φιλοσοφία , Battlefield Bad company 2 , που μέχρι να γίνει Playable . ήθελε 5 patch .

 

Τέσπα off topic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μάλλον έκανα μεγάλο άλμα σκέψης :) και δεν έγινα σαφής 

 

λοιπόν, αν εξαιρέσουμε τα indie studios, όπου pay cheque = πωλήσεις, τότε στα άλλα studio που είναι in-house, όταν οι πωλήσεις δεν πάνε καλά, το πρώτο σουτάρισμα πάει στους προγραμματιστές. Δεν θα απολυθεί ο manager ή ο CEO (εκτός και αν έκανε χοντρή πατάτα). Και βέβαια οι απολύσεις μπορεί να μην γίνουν με τον 1ο τίτλο που δεν θα πουλήσει καλά, άλλα θα γίνουν μετά από λίγο, όταν σε βάθος χρόνου η εταιρεία θα αρχίσει να μην μπορεί να αποπληρώνει τους δανειστές εγκαίρως. Πρόσφατο παράδειγμα η THQ. 

 

Αυτό ισχύει σε κάθε ιδιωτική επιχείριση. Αν το ιδρυτικό συμβούλιο δεν απαρτίζεται από (δισ)εκατομμυριούχους, παίρνει δάνεια. Αν δεν μπορεί να πληρώσει αυτά τα δάνεια, τότε δεν βάζει λουκέτο με τη μία. Υπάρχουν πολλές επιλογές πριν κηρύξει πτώχευση, όπως (1) ρίχνει την ποιότητα ή/και (2) την ποσότητα των προϊόντων, (3) απολύει έμψυχο ή/και (4) ξεπουλάει άψυχο δυναμικό, (5) μειώνει μισθούς κτλ.

 

Επομένως είτε έμμεσα το δείτε είτε άμεσα, αγοράζοντας ένα παιχνίδι τον πρώτο που ενισχύεται είναι ο προγραμματιστής.

 

---------

 

Τώρα, για τα 50αρια που αναφέρονται, εγώ εδώ και χρόνια αγοράζω από εξωτερικό ~35 ευρώ, και αναφέρομαι σε ΑΑΑ τίτλους. Ελάχιστες είναι οι φορές που αγόρασα στα 50, όπως COD4 και Starcraft 2. Για την ακρίβεια, πλέον κυρίως οι Activision και Blizzard βάζουν τόσο υψηλές τιμές.

 

Καταλαβαίνω ότι και το gaming είναι θέμα προτεραιοτήτων και πορτοφολιού. Άλλα μην κάνουμε την κλοπή - πειρατεία μπαϊράκι και να το παίζουμε μάγκες. Αν θες να κλέψεις, ελεύθερος είσαι να το κάνεις, άλλα μην το διατυμπανίζεις δημοσίως, γιατί θα τα ακούσεις και δημοσίως.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...