Προς το περιεχόμενο

Θεατρικές Παραστάσεις


antreaslam

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Eδώ σκέφτομαι να βάλουμε κριτικές για θεατρικές παραστάσεις που έχουμε δει πρόσφατα και μας έκαναν θετική ή αρνητική εντύπωση.Ο καθένας μπορεί να γράφει κριτική, άποψη, γνώμη για τους ηθοποιούς,για τις ταξιθέτριες ,για το θέατρο, για οτιδήποτε! Παρακαλώ κάθε έργο να έχει το δικό του μήνυμα (μην βάλετε κριτική για δύο διαφορετικές παραστάσεις στο ΙΔΙΟ μήνυμα),γιατί θα υπάρξει κάποια στιγμή διαχωρισμός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΝΥΧΤΑ ΡΑΔΙΟ-ΦΟΝΩΝ

Αθηνόραμα:

ΣΑΤΙΡΑ του Νίκι Σίλβερ

Σκηνοθ.: Γ. Κακλέας. Παίζουν: Ελ. Ράντου, Β. Χαραλαμπόπουλος, Φ. Μουρατίδης, Λ. Σακκά, Κ. Αποστολάκης, Ορφ. Αυγουστίδης. Μετάφρ.: Ελ. Ράντου. Σκην.: Μ. Παντελιδάκης. Κοστ.: Γ. Σεγρεδάκης.

ΔΙΑΝΑ

Απογ: Κυρ. 6.30 μ.μ., Βραδ: Τετ., Πέμ., Παρ., Σάβ., Κυρ. 9.30 μ.μ., € 23, 20, φοιτ.: € 17. Διάρκεια: 120'.

 

Εικονογράφηση της σύγχρονης κοινωνικής παράνοιας που επικρατεί σε μια μεγαλούπολη, με καυστικό χιούμορ και συνεχείς ανατροπές.

 

τραγική ταμίας(τόλμησα να δώσω μόνο 6 ευρώ για μπροστινές σειρές,κ μου έβγαλε την πίστη,σε μια παράσταση που είχε 30 άτομα κ τελικά δεν έγινε), και τραγική ταξίθετρια(ζητάει στα ίσα φιλοδώρημα,τη στιγμή που σε άλλα θέατρα δε δεχονται καν να το παρουν,κ ένα θέατρο που σε δουλεύει κ σου μιλάει για ΠΟΛΥ σοβαρό πρόβλημα στις 7:00 το απόγευμα,κ σου ακυρώνει την παράσταση,και που στις 9:00 θα έχει λυθεί ήδη.

και αν εγώ δεν ήθελα να ανανέωσω το εισητηριο,το λάδωμα στην θεατρίνα την ταμία,θα το έπαιρνα πίσω? που σε παράσταση των 30 ατόμων,για να πάρει λαδι,με έστελνε στην 11η σειρά?

 

Πάμε στα της παράστασης που την είδα τελιικά άλλη ημέρα.

Πολύ Ωραία σκηνικά,άβολα καθίσματα,κ πολύ ζεστη! Από τις κριτικές που είχα ακούσει περιμενα μια κωμωδία που θα με κάνει να λιώσω στο κάθισμά μου,και είδα ενα ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ έργο, εκπληκτικά προσαρμοσμένο απο την Ελενη Ράντου, μια κοινωνική Σάτιρα στη σημερινή κοινωνία, να θίγει προβλήματά της ,ναρκωτικά πορνεία,ομοφυλοφιλία, αγάπη για τα χρήματα, εκμετάλλευση του συνανθρώπου σου (δίνω λεφτά,δως μου αγάπη κλπ), αριστερούς του κω*ου , επαναστάτες που δεν ξέρουν γιατί επαναστατούν...

Στο έργο υπάρχουν κάποιες «πινελιές» χιούμορ, που βοηθούν τον κόσμο ώστε να μην μελαγχολήσει από αυτά που βλέπει, κ σίγουρα,στο τέλος δε θα σας αφήσει το χαμόγελο που αφήνει μια κωμωδία,αλλά κάτι τελείως διαφορετικό ,εξίσου όμορφο όμως....

Κριτική ηθοποιών: ευχάριστη έκπληξη ο αυγουστίδης για μένα,ενώ θεωρώ ότι ο χαραλαμπόπουλος θα μπορούσε να δώσει κ άλλα (ίσως στον πιο αβανταδόρικο ρόλο του μουρατίδη).Τον

χαραλαμπόπουλο τον έχω δει πολλές φορές,κ ήταν από τις χειρότερες του,αν κ είναι υπερβολικά ταλαντούχος,κ περιμένω πάντα από αυτόν κάτι ξεχωριστό.

Η σακκά,χωρίς να είναι κάτι συγκλονιστικό,δεν είναι τόσο τραγική όσο θέλουν κάποιοι να την παρουσιάζουν μόνο κ μόνο γιατί έχει ωραίο στήθος. το μόνο της κακό,είναι ότι στο τέλος, ήταν λίγο αμήχανη τις στιγμές του χειροκροτήματος. (πάντως, εγώ σκέφτηκα να την αποθεώσω όταν βγήκε με το σουτιέν για να είμαι ειλικρινήςJ)

ο μουρατίδης δε μου άρεσε καθόλου, δε μπορώ να καταλάβω γιατί πήρε τόσο σημαντικό ρόλο.

Καταπληκτικός ο νταβατζής στο τέλος (νομίζω ότι ήταν ο αποστολάκης),σε τόσο μικρό ρόλο είναι δύσκολο να είσαι τόσο πολύ καλός...

τελευταία η ράντου....Σ-Υ-Γ-Κ-Λ-Ο-Ν-Ι-Σ-Τ-Ι-Κ-Η για άλλη μια φορά....

το θέατρο ήταν κατάμεστο(είχαν βάλει ακόμα κ καρέκλες στο πλάι)(Τετάρτη βράδυ),στο τέλος την χειροκροτούσε για πάνω από 5 λεπτά,εκείνη δάκρυζε,όλος ο θίασος είχε κάτσει πίσω,κ η ράντου χοροπηδούσε συνέχεια ευχαριστώντας τον κόσμο...

Σε γενικές εντυπώσεις, θα το συνιστούσα σε όποιον δεν είναι ούτε απόλυτα της κωμωδίας,ούτε απόλυτα «κουλτουριάρης». Σαν βαθμολογία, θα του έβαζα 6.5/10, που τη θεωρώ αρκετά καλή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΨΕΜΑ ΣΤΟ ΨΕΜΑ

Αθηνόραμα:

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ του 'Αντονι Νίλσον

Σκηνοθ.: Π. Φιλιππίδης. Παίζουν: Π. Φιλιππίδης, Π. Χαϊκάλης, Ηλ. Λογοθέτης, Μ. Ζαρόκωστα, Ν. Ορφανού. Μετάφρ.: Θ. Πετρόπουλος. Σκην.-κοστ.: Δ. Ζαρίφης. Φωτ.: Ελ. Ντεκώ

 

Δύο αστυνομικοί εμπλέκονται σε μια απίστευτη παρεξήγηση με αφορμή το ατύχημα μιας νεαρής κοπέλας. Εξαιρετικό το δίδυμο Φιλιππίδης-Χαϊκάλης, που σε πολλές φάσεις θυμίζει Χοντρό-Λιγνό, κινεί τα νήματα μιας παράστασης με έξυπνες ατάκες, γρήγορους ρυθμούς και σπιρτάδα.

 

ΜΟΥΣΟΥΡΗ

 

Απογ: Τετ., 7.30 μ.μ., Σάβ., Κυρ. 6.15 μ.μ., Βραδ: Πέμ., Παρ., Σάβ., Κυρ. 9.15 μ.μ., € 23, λαϊκή-φοιτ.-γκρουπ : € 18. Διάρκεια: 120'.

 

Εντάξει,3 χρόνια παίζεται η συγκεκριμένη παράσταση,και σίγουρα δεν περιμένει κάποιος να ακούσει τη δική μου κριτική,αλλά μια που το είδα φετός, έχω να πω ότι πηγαίνοντας στο θέατρο ήξερα ότι θα γελάσω,εξαιτίας της εκτίμησης που τρέφω στο πρόσωπο του φιλιππίδη κ του χαικάλη, αλλά δνε περίμενα ότι θα γελάσω ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ! Είναι από τις παραστάσεις που σε κερδίζουν στα πρώτα 15 λεπτά, και μετά σε παρασύρουν μέχρι το τέλος τους.

Παρ'οτι Ο λογοθέτης (που γενικά είναι πολύ καλός ηθοποιός αλλά...παραμεγαλωσε),κ η ορφανού ήταν μέτριοι(ειδικά η ορφανού,δε χρειάζεται να φωνάζει συνέχεια), το δίδυμο ΧΑΪΚΑΛΗ-ΦΙΛΙΠΠΙΔΗ είναι όλα τα λεφτά. Είναι ηθοποιοί που μπορούν να σε κάνουν να γελάσεις μόνο με τη γκριμάτσα τους,με τις χειρονομίες τους.

Το ελαφρώς αρνητικό της υπόθεσης,είναι ότι έχιε αρκετές βωμολοχίες. Εμένα δε με ενόχλησαν,αλλά ξέρω ότι υπάρχει κόσμος που τον ενοχλεί!

Επίσης ασφυκτικά γεμάτο το θέατρο,επίσης ΠΟΛΥ άβολα καθίσματα!(οι ψηλοί κ οι παχουλοί έχουν πρόβλημα)!

Είναι μια παράσταση που χαρίζει στον κόσμο το γέλιο που τόσο έχει ανάγκη.Δεν πουλάει ούτε κουλτούρα,ούτε τίποτα,απλά χαρίζει το γέλιο. Αρα για εμένα είναι υπερβολικά επιτυχημένη,και δίκαια φίσκα το θέατρο κάθε ημέρα (είχα πάρει εισητήρια 5 ημέρες πριν).

Αποκάλυψη το παληκάρι (δε θυμάμαι το όνομά του),που παίζει τον παπά!

Υπαρχει μια σκηνή,(στρηπτιζ), που ειλικρινά, ευχαρίστησα το θέατρο για τα στενά καθίσματα,γιατί τρανταζόταν από τα γελια κ κινδυνεύαμε να..πέσουμε...

Αν το βαθμολογούσα,θα του έβαζα 9/10...Και φυσικά το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ' ΑΓΑΠΩ, ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ, ΧΩΡΙΖΟΥΜΕ

Αθηνόραμα:

ΚΩΜΩΔΙΑ των Joe DiPietro, Jimmy Roberts

Σκηνοθ.: Χρ. Χατζηπαναγιώτης. Παίζουν: Π. Δαδακαρίδης, Ζ. Μακρυπούλια, Μ. Μπεγνής, Ζ. Σεβαστιανού, Β. Σταυροπούλου, Χρ. Χατζηπαναγιώτης. Μετάφρ.: Θ. Πετρόπουλος

 

'Αντρες και γυναίκες που φλερτάρουν, δεσμεύονται, παντρεύονται, αποκτούν παιδιά και υποχρεώσεις, χωρίζουν ή απλώς περνούν τη ζωή τους αναζητώντας το ιδανικό ταίρι είναι οι «ήρωες» του έργου. 'Ανθρωποι που με πολύ χιούμορ και πολλή μουσική λαχταρούν να πουν «σ'αγαπώ», ονειρεύονται να πουν «σε λατρεύω», αλλά δεν διστάζουν να πουν και «χωρίζουμε»!

 

ΕΜΠΟΡΙΚΟΝ

Απογ: Σάβ. (λαϊκή), Κυρ. 6.15 μ.μ., Βραδ: Τετ., 8 μ.μ, Πέμ., Παρ., Σάβ., Κυρ. 9.15 μ.μ., € 24, 21, λαϊκή: € 18, φοιτ. - ομαδικό: € 17. Κάθε Πέμ. για θεατές κάτω των 25 και άνω των 65 ετών € 17. Διάρκεια: 120'.

 

Ένα καταπληκτικό καστ.

Ένας εξυπνος τίτλος.

Μια υπόθεση που βοηθάει να γελάσεις (γρήγορες εναλλαγές ηθοποιών,σκηνικών,κοστουμιών και υποθέσεων)...

όμως:

Το έργο είναι μιούζικαλ (δε βασίζεται στο τραγουδι ή στις καλές φωνές,αλλά έχει αρκετό τραγούδι)...

Οι διάλογοι του ,δεν είναι ιδιαίτερα πρωτότυποι,και είναι κάπως εκβιαστικοί ,να υποχρεώσουν το κοινό να γελάσει...

Επίσης...

αν είστε γυναίκα,τρέξτε,οι μυς του μπεγνή θα σας αποζημιώσουν...

αν είστε άντρας δε,και διαβάζετε ακόμα στο ινέρνετ , είστε χαζός! τρέξτε, γιατί η μακρυπουλια από κοντά είναι το ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΠΛΑΣΜΑ που έχετε δει (και καθόλου ατάλαντη).

ο χατζηπαναγιωτης κ η σταυροπούλου *(ειδικά ο 1ος), έχουν δώσει τα δείγματά τους καιρό τώρα για τις υποκριτικές τους ικανότητες,κ για άλλη μια φορά,μαζί με τη δροσιά τνω 2 παιδιών πιο πάνω,σώζουν μια μέτρια παράσταση (συγγραφικά).

Ο δαδακαρίδης, αποδεικνύει ότι δε χρειάζεται η ομορφιά για να είναι κάποιος καλός ηθοποιός.

το θέατρο Εμπορικόν είναι όμορφο,αλλά το εισητήριο ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ (26ευρώ!!)!

Ο κόσμος,ξεκαρδίζεται στα γέλια,απλά γιατί με αυτήν την διάθεση έχει πάει.

Όλη η παράσταση είναι σκετσάκια, που διακόπτονται από τραγούδια *(συνοδεύεται από ορχηστρα 2 ατόμων,και οι περισσότεροι ηθοποιοί δεν πολυ-ακουγονται,εξαιρουμένης της μακρυπούλια).

Σε γενικές γραμμές? 5.5/10. Αν θέλετε να σκοτώσετε την ώρα σας,και να δείτε κάτι δροσερό,πηγαίντε. Όμως, δε σας το συστήνω,γιατί δε μου αρεσει να με "εκβιάζουν" για να γελάσω.Κρίμα το καταπληκτικό καστ,που από μόνο του ψιλοσώνει την παράσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άντριου, σε ευχαριστώ που μου περιγράφεις όλα όσα δεν έχω λεφτά για να πάω να δω μόνος μου.

προτιμώ το παρεϊστικο ύφος της κριτικής σου, από το αποστειρωμένο ύφος των mainstream καναλιών κριτικής.

κλασσικός βάζελος βέβαια. μονίμως ανικανοποίητος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΜΥΓΑ ΤΣΕ-ΤΣΕ

Αθηνόραμα:

ΚΩΜΩΔΙΑ των Ρέι Κούνεϊ, Τζον Τσάπμαν

Σκηνοθ.-μετάφρ.: Θ. Παπαθανασίου, Μ. Ρέππας. Παίζουν: Αλ. Αντωνόπουλος, Υρ. Μανέ, Κ. Κωνσταντίνου, Ελ. Κωνσταντινίδου, Γ. Τσιμιτσέλης. Σκην.: Αντ. Δαγκλίδης. Κοστ.: Έβ. Σιούπη.

 

Η μύγα τσε-τσε "χτυπάει" ένα άδειο διαμέρισμα μια γλυκιά βραδιά του Αυγούστου, όπου τρία παράνομα ζευγάρια μπαινοβγαίνουν, λένε ψέματα, εξαπατούν και κοροϊδεύουν αλλήλους σ' ένα ατέλειωτο φαρσικό γαϊτανάκι.

 

 

ΠΕΙΡΑΙΩΣ 131

Απογ: Σάβ. (λαϊκή), Κυρ. 6.15 μ.μ., Βραδ: Τετ. 8 μ.μ., Πέμ., Παρ., Σάβ., Κυρ. 9.15 μ.μ., € 23, 19, λαϊκή-φοιτ.: € 17. Κάθε Πέμ. για θεατές κάτω των 25 και άνω των 65 ετών € 17. Διάρκεια: 120'.

 

Το είδα πέρυσι,αλλά δεν νομίζω να έχει αλλάξει κάτι,εκτός αν άλλαξε...το σενάριο!

Η Μανέ πολύ κακή... και παντελώς αδιάφορη.

Η Ελ.Κωσταντινίδου πάρα πολύ καλή.

Ο τσιμιτσέλης,ωραίο παιδί,αλλά όταν πρόκειται να παιξει.... (το γνωστό: καλυτερα να μασάς,παρά να μιλάς)!Κακή κίνηση,απαγγελία των λόγων του, άγνοια για το τι πρέπει να κάνει όταν ναι μεν βρίσκεται πάνω στη σκηνή,αλλά δεν έχει ενεργό ρόλο στα όσα διαδραματίζονται σε αυτήν.

Ο χαλκιάς, σε αρκετά καλή κατάσταση,ο αντωνόπουλος όπως συνήθως,συμπαθής,αλλά το σενάριο(ή για την ακρίβεια , η επιλογή για μετάφραση ) των ρέππα-παπαθανασίου ΧΑΣΚΕΙ από παντού,και οι ίδιοι δείχνουν να στερεύουν από ιδέες...

Κλασσικό τηλεοπτικό βλακώδες χιούμορ , όπου για να έχουμε υπόθεση τους ξεγυμνώνουμε όλους πάνω στη σκηνή. Πολύ μεγάλη προσπάθεια να προκαλέσουν το κοινό να ξεκινήσει να γελάει,κ μετά να το βομβαρδίσουν με συνεχόμενες ατάκες...μόνο που δεν κατάφερναν να κάνουν καν την αρχή,χρησιμοποιώντας χιούμορ...πολυφορεμένο!

Επειδή μετά πήγα στα παρασκήνια να πάρω αυτόγραφα για την ανηψιά μου,θέλω να πω ότι είναι φοβερή η δύναμη της τηλεόρασης ! πάνω από 30 άτομα έξω από το καμαρίνι της (αξιολογοτατης)Ελ.Κωσταντινίδου, αλλά όλοι την ήξεραν ως ζουμπουλία.έξω δε από το καμαρίνι του τσιμιτσέλη,κοσμοσυρροή...(παρατήρηση: ο μοναδικός που είχε τηλεόραση στο καμαρίνι του)!

Σε βαθμολογία,δε θα του έβαζα πάνω από 3.5-4/10,και μπορώ να πω ότι κλαίω τα 23 ευρώ μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άντριου, σε ευχαριστώ που μου περιγράφεις όλα όσα δεν έχω λεφτά για να πάω να δω μόνος μου.

προτιμώ το παρεϊστικο ύφος της κριτικής σου, από το αποστειρωμένο ύφος των mainstream καναλιών κριτικής.

κλασσικός βάζελος βέβαια. μονίμως ανικανοποίητος.

 

οχι ρε,περιμενε να δεις....εχω και καλές κριτικές!

απλά ρώτησα τον παρεδωσε,και μου είπε να το φτιάξω έτσι,γιατί κάποια στιγμή θα τα χωρίσει σε διαφορετικό τόπικ το κάθε έργο,και γιαυτό έγραψα στην αρχή να χωριστεί η κριτική σε διαφορετικό μήνυμα για το καθε ένα έργο.

Το θέατρο δυστυχώς είναι πραγματι ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΗ διασκέδαση,γιαυτό κ έχω ΠΟΛΥ αυστηρά κριτήρια! (είδες όμως...το ψέμα στο ψέμα, είναι σαν την πορεία του 96..και να θέλω να γράψω κάτι αρνητικό,δε μπορώ! όπως κ για το σεσουαρ,που θα γράψω άλλη μερα αν δε γραψει κάποιος άλλος,γιατί εγώ το είχα δει πριν 6 χρόνια)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω το μονο που εχω να πω για την μυγα τσε-τσε περα ότι ήταν ενταξει γενικα καλό ήταν τοσο αθλιο το θεατρο,απο πλευράς καθισματων,δεν μπορουσες να δεις παροτι ειμαι ψηλος σχετικα,πιάστηκε ο σβερκος μου απο το περα δω΄θε.Ολοι οι θεατες αυτο έλεγαν κ τα ακουσαν οι αμοιρες ταξιθετριες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θέλω να σου χαλάσω το topic βγαίνοντας off topic (και καλά με νοιάζει τώρα), αλλά επειδή πράγματι έχω να πάω θέατρο 6 χρόνια από εποχής Σεσουάρ (αν εξαιρεσω τη Μήδεια στην Επίδαυρο φέτος) και πριν από αυτό είχα πάει σε μια υπόγα στο θέατρο Εντροπία και that's it, γιατί έχω την εντύπωση ότι είναι copy-paste του τηλεοπτικού προϊόντος;

 

Αυτό με απωθεί από όλη αυτή την ιστορία. Συν του ότι είχα αισθανθεί σα χωριατόπουλο στην πρωτεύουσα, όταν συνειδητοποίησα πως το λάδωμα στο ταμείο είναι η νόρμα για να μη σε βάλουν δίπλα στις τουαλέτες. Είναι στάνταρ, σαν το φακελάκι στους γιατρούς, στους εξεταστές οδήγησης και στους παπάδες για τις αμαρτίες μας;

 

Επίσης, υποψιάζομαι ότι η πορεία του 96 οφείλεται στο γεγονός ότι ήταν μιούζικαλ η παράσταση. Νομίζω ότι είχες τον κιθαρίστα στον πάγκο;

 

Τέλος, δεν σου κρύβω ότι σπάστηκα με τη πουστιά που έκανες να προτείνεις ένα κουλτουριάρικο topic σε έναν smod, ώστε να φανείς καλύτερος χρήστης από εμάς τους υπόλοιπους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θέλω να σου χαλάσω το topic βγαίνοντας off topic (και καλά με νοιάζει τώρα)

off topic king!!! (έχεις γράψει ποτέ ον τόπικ άλλωστε?)?

αλλά επειδή πράγματι έχω να πάω θέατρο 6 χρόνια από εποχής Σεσουάρ

Το οποίο είναι ένα εξαιρετικά εμπνευμένο έργο!

(αν εξαιρεσω τη Μήδεια στην Επίδαυρο φέτος)

ώστε τελικά έχεις λίγη κουλτούρα μέσα σου,έστω κ βαθειά κρυμμένη (αν κ νομίζω ότι ...κάποιος σε έσυρε να πας)

γιατί έχω την εντύπωση ότι είναι copy-paste του τηλεοπτικού προϊόντος;

Γιατί αυτό είναι. Ο τρόπος γραφής κ η σκηνοθεσία,δεν έχουν σχεδόν καμιά διαφορά από το καφε της χαράς (πως έκανε επιτυχία αυτό το πράγμα ρε παιδιά?)? Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων (πχ ράντου όπως προείπα), παρουσιάζονται παραστάσεις σαν την μυγα τσε τσε,κ τον σεφερλή,που είναι ακριβείς αντιγραφές τηλεοπτικών προγραμμάτων...

Αυτό με απωθεί από όλη αυτή την ιστορία.

Το θέατρο είναι επίσης ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ σπορ! Κ ακόμα,δυστυχώς θα συμφωνήσω μαζί σου για το ..απωθητικόν του πράγματος!

Συν του ότι είχα αισθανθεί σα χωριατόπουλο στην πρωτεύουσα, όταν συνειδητοποίησα πως το λάδωμα στο ταμείο είναι η νόρμα για να μη σε βάλουν δίπλα στις τουαλέτες. Είναι στάνταρ, σαν το φακελάκι στους γιατρούς, στους εξεταστές οδήγησης και στους παπάδες για τις αμαρτίες μας;

Αυτό εννοείται! κ αν πέσεις σε ταμία σκληρή διαπραγματεύτρια(όπως στο θέατρο της ράντου), πρέπει εκτός από το φακελάκι,να της πεις κ μια καλή δικαιολογία για να την πείσεις να σε βάλει σε ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΔΕΙΟ θέατρο,μπροστά μπροστά!

Επίσης, υποψιάζομαι ότι η πορεία του 96 οφείλεται στο γεγονός ότι ήταν μιούζικαλ η παράσταση. Νομίζω ότι είχες τον κιθαρίστα στον πάγκο;

Περισσότερο από μιούζικαλ,μου θύμισε δράμα...Μια παρέα ατόμων,καθοδηγούμενα από ένα ινδιάνο κιθαριστα, ξεπερνούν τους ίδιους τους τους εαυτούς,φτάνουν στην κορυφή (σχεδόν),κ ξαφνικά (next year), αρχίζουν να τρελαίνονται κ να αυτοκτονούν ένας ένας,αφού πρώτα σκοτώσουν τον καθοδηγητή τους!!

Τέλος, δεν σου κρύβω ότι σπάστηκα με τη πουστιά που έκανες να προτείνεις ένα κουλτουριάρικο topic σε έναν smod, ώστε να φανείς καλύτερος χρήστης από εμάς τους υπόλοιπους.

 

Καταρχήν, δεν ήθελα να φανώ καλύτερος χρήστης από εσάς,γιατί ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ!

Δεύτερον...έχω ...τόση κουλτούρα μέσα μου,που ξεχειλίζει (όπως κάποιοι άλλοι εδώ μέσα έχουν σε τέτοια πλεονάσματα τεστοστερόνη,ή εθνικοφροσύνη)!

και τρίτον,για να σοβαρευτώ....Σου έχω ξαναπεί ότι μόνο με το γλυψιμο πας μπροστά σε αυτόν τον κοσμο,κ εγώ θέλω να φάω τη θέση του λούσιφερ,γιαυτό γλυφω έναν smod!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η σακκά,χωρίς να είναι κάτι συγκλονιστικό,δεν είναι τόσο τραγική όσο θέλουν κάποιοι να την παρουσιάζουν μόνο κ μόνο γιατί έχει ωραίο στήθος. το μόνο της κακό,είναι ότι στο τέλος, ήταν λίγο αμήχανη τις στιγμές του χειροκροτήματος. (πάντως, εγώ σκέφτηκα να την αποθεώσω όταν βγήκε με το σουτιέν για να είμαι ειλικρινήςJ)

 

Εγώ πάντως κοκκαλιάρα τη θυμάμαι στο σχολείο, κοκκαλιάρα ήταν και πέρσυ που την είδα στη τράπεζα. Άσε που έκανε ότι δε με γνώρισε. Εγώ φταίω που δεν την ... στην πενταήμερη γιατί ήταν μεθυσμένη. Το ζώο!

 

Παρ'οτι Ο λογοθέτης (που γενικά είναι πολύ καλός ηθοποιός αλλά...παραμεγαλωσε)

 

Λίγα για τον ξάδελφο! :X

 

Ο τσιμιτσέλης,ωραίο παιδί,αλλά όταν πρόκειται να παιξει.... (το γνωστό: καλυτερα να μασάς,παρά να μιλάς)!Κακή κίνηση,απαγγελία των λόγων του, άγνοια για το τι πρέπει να κάνει όταν ναι μεν βρίσκεται πάνω στη σκηνή,αλλά δεν έχει ενεργό ρόλο στα όσα διαδραματίζονται σε αυτήν.

 

Τουλάχιστον είναι καλό παιδί, ή τουλάχιστον ήταν. Έχει να εμφανιστεί κάτι χρόνια στη Λευκάδα οπότε δεν ξέρω αν ψωνίστηκε και αυτός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

KWSN_Men, είσαι πολύ άδικος! μπορεί η σακκά να είναι κοκκαλιάρα (ναι, συμφωνώ),αλλά στήθος έχει αντιστρόφως ανάλογο με το ταλέντο της(και ναι,εσύ φταις που δεν την... στην 5ημέρη)!

Ο λογοθέτης,κατ εμε θα έπρεπε να αποσυρθεί,γιατί τον θυμάμαι σαν πολύ μεγάλο κωμικό,αλλά βρίσκεται σε φθίνουσα πορεία!

για τον τσιμιτσέλη,συνεχίζω κ λέω τα χειρότερα....!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

off topic king!!! (έχεις γράψει ποτέ ον τόπικ άλλωστε?)?

 

Ε, για αυτό ποτέ δεν συναίνεσα στις κατά καιρούς προτάσεις να γράψω επαγγελματικά σε περιοδικό, ή να κάνω ράδιο.

Δεν μπορώ να στριμωχτώ στο θέμα. Το είχα από το σχολείο. Ξέρεις, "πως πέρασα το Πάσχα", "Η αποταμίευση" και τέτοια.

 

ώστε τελικά έχεις λίγη κουλτούρα μέσα σου,έστω κ βαθειά κρυμμένη (αν κ νομίζω ότι ...κάποιος σε έσυρε να πας)

 

LOL, το βρήκες πράγματι. Μου έκανε τα εισιτήρια ένας φίλος που πάει κάθε χρόνο.

Μέχρι να πάω να δω την παράσταση, νόμιζα ότι ο Peter Stein ήταν κάνας άμπαλος δανεικός Σκανδιναβός μέσος, σαν αυτούς που σας φέρνει ο Σωφέρ κάθε χρόνο.

Μου άρεσε πολύ όμως.

 

Γιατί αυτό είναι. Ο τρόπος γραφής κ η σκηνοθεσία,δεν έχουν σχεδόν καμιά διαφορά από το καφε της χαράς (πως έκανε επιτυχία αυτό το πράγμα ρε παιδιά?)? Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων (πχ ράντου όπως προείπα), παρουσιάζονται παραστάσεις σαν την μυγα τσε τσε,κ τον σεφερλή,που είναι ακριβείς αντιγραφές τηλεοπτικών προγραμμάτων...

 

Οπότες, παίζει και κάτι άλλο στην πιάτσα εκτός από τις συνήθεις τηλεοπτικές μούρες και θεματολογία;

Ο σκοπός ρε παιδί μου είναι βγαίνοντας από την αίθουσα να σου μείνει και κάτι. Να συζητάς, να διαφωνείς με την παρέα σου. Ή ακόμη να το σκέφτεσαι μόνος σου. Όχι να το ξεχάσεις μόλις βγήκες.

Εδώ τη μικρή πήγα το καλοκαίρι να δει τον Δον Κιχώτη, και κόλλησε τόσο που ζήτησε να ξαναπάμε και τη δεύτερη μέρα. Και το χάρηκα αυτό.

Έχει κάτι το μαγικό και το άμεσο το θέατρο.

Αμίλητη σε όλη την παράσταση, προσηλωμένη. (Το ίδιο κι εγώ γιατί χάζευα τη Δουλτσινέα. Και το τραγούδι που έλεγε "Τίποτα δεν είναι δικό σου, μονάχα ο εαυτός σου). Και στο τέλος, κατηφορίζοντας το άλσος Βεΐκου μου έκανε χιλιάδες δύσκολες ερωτήσεις.

Ψοφάω να φιλοσοφώ με την πεντάχρονη κόρη μου. Μπας και τη σώσω από τη μαμά της που θέλει να την κάνει βάζελο όπως αυτή.

 

Anyway, spillover benefit της προσπάθειάς σου για να γλύψεις και να πας μπροστά, είναι ένα τόπικ που το διαβάζω με ενδιαφέρον. Μπράβο παιδί μου.

 

Αν και δεν ξέρω πόσο καλύτερος χρήστης είσαι τώρα από μένα. Μιας και φοράς γραβάτα και πίνεις το μαύρο νεροζούμι στο γραφείο.

Ενώ εγώ έχω φτιάξει μια μπανιέρα μερακλίδικο εσπρέσο και πληκτρολογώ με το nautica μποξεράκι από το σπίτι μου.

Θωπεύω τα πλήκτρα του πανάκριβου γιαπωνέζικου φορητού μου, ενώ εσύ ιδρώνεις για 50 ευρώ μικτά.

 

Καταλαβαίνω όμως το πάθος σου να θες να γλύψεις τον paredwse. Έχει αυτή τη θαλασσινή αλμύρα της Ραφήνας επάνω του, που το κάνει τόσο ελκυστικό το σπορ. Κι εγώ δεν την άφηνα ποτέ να πλυθεί μετά τη θάλασσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, για αυτό ποτέ δεν συναίνεσα στις κατά καιρούς προτάσεις να γράψω επαγγελματικά σε περιοδικό, ή να κάνω ράδιο.

Το Ράδιο μια χαρά μου ακούγεται,ακόμα κ για ένα...απροσάρμοστο όπως εσύ! Δε χρειάζεται πάντα να έχεις θέμα άλλωστε στο ράδιο!

Λυπάμαι που το ομολογώ,αλλά εύκολα θα άκουγα μια εκπομπή με ραδιοφωνικό παραγωγό εσένα,αν έπαιζες ροκ!!!

 

 

 

 

LOL, το βρήκες πράγματι. Μου έκανε τα εισιτήρια ένας φίλος που πάει κάθε χρόνο.

Δεν ΄΄ηταν δύσκολο! Ποιος έχασε την κουλτούρα του για να την βρεις εσύ?

Μέχρι να πάω να δω την παράσταση, νόμιζα ότι ο Peter Stein ήταν κάνας άμπαλος δανεικός Σκανδιναβός μέσος, σαν αυτούς που σας φέρνει ο Σωφέρ κάθε χρόνο.

Δεν κατάλαβα που είναι το αστείο??Κ τι είναι αν δεν είναι αμυντικό χαφ δηλαδή? Αφού διάβασα ότι τον παίρνει για δίδυμο με τον μπίσκαν!

 

 

 

Οπότες, παίζει και κάτι άλλο στην πιάτσα εκτός από τις συνήθεις τηλεοπτικές μούρες και θεματολογία;

Κοίτα, στο ΣΤΟΑ ας πούμε, έχω ακούσει τα καλύτερα για το έργο που έχουν ανεβάσει ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης με τον Σκιαδαρέση (βαρύ έργο από ότι μου είπαν)! δεν έχω πάει ακόμα,θα πάω κ θα σου πω.

Επίσης, μπορεί να είναι κωμωδίες,αλλά είναι πράγματι πολύ καλές,το ψεμα στο ψεμα,το σεσουαρ κ ο αμλετ ο β (κ το καινούργιο του αθερίδη λένε ότι είναι καλό).

Η νύχτα ραδιο-φονων ήταν κάτι διαφορετικό.

Σε μια μικρή σκηνή παίζεται πάλι το ημερολόγιο ενός τρελλού...

Μπορείς να βρεις πολλά ενδιαφέροντα έργα!

 

Ο σκοπός ρε παιδί μου είναι βγαίνοντας από την αίθουσα να σου μείνει και κάτι. Να συζητάς, να διαφωνείς με την παρέα σου. Ή ακόμη να το σκέφτεσαι μόνος σου. Όχι να το ξεχάσεις μόλις βγήκες.

Δε θα συμφωνήσω 100% εδώ.Ναι,έχεις δίκιο ότι όταν βγαίνεις από την αίθουσα, αν σου έχει δώσει τροφή για σκέψη,είναι πετυχημένη παρασταση,αλλά...

Σκοπός είναι να περάσεις καλά,να σου αρέσει!

Δε θα πω σε αυτόν που του άρεσε η μυγα τσε τσε, ότι είναι κόπανος! απλά,είχε ανάγκη από το να γελάσει...

για παράδειγμα,η κοπέλα που είναι δίπλα μου (η άτυχη,εμένα βρήκε!!!),μετά το νυχτα ραδιο-φόνων,δε μιλιόταν για πάνω από μια ώρα,όπως κ μετά το "φιλαδέλφια",κ το "η ζωή είναι ωραία"...την επηρρεάζουν πολύ αρνητικά όλες οι δυσαρεστες καταστασεις,οπου κ να τις δει, κ γιαυτό προτιμά να βλέπει κάτι χαζοχαρούμενο (πχ κωμωδία),ή κάτι αρκετά ...επιστημονικής φαντασίας (πχ θρίλερ)! ΌΤι νιώθει ότι μπορεί να της συμβεί στην πραγματικοτητα, την ρίχνει υπερβολικά!

 

Εδώ τη μικρή πήγα το καλοκαίρι να δει τον Δον Κιχώτη, και κόλλησε τόσο που ζήτησε να ξαναπάμε και τη δεύτερη μέρα. Και το χάρηκα αυτό.

Έχει κάτι το μαγικό και το άμεσο το θέατρο.

Αμίλητη σε όλη την παράσταση, προσηλωμένη.

ωχ ωχ...μην κάνεις το παιδί βλαμμένο σαν εσένα κ εμένα,να κυνηγάει ανεμόμυλους!!!

"Τίποτα δεν είναι δικό σου, μονάχα ο εαυτός σου).

Πραγματικά πολύ ωραίος στίχος... Αλλά είναι σίγουρο ότι ο εαυτός μου...μου ανήκει?

Ψοφάω να φιλοσοφώ με την πεντάχρονη κόρη μου.
Εκείνη τη ρώτησες ωρέ?

 

Μπας και τη σώσω από τη μαμά της που θέλει να την κάνει βάζελο όπως αυτή.
ψιτ, η μαμά της είναι ήρωας! Παναθηναικός,και σε άνεχεται κιόλας! Τι άλλο μπορεί να τυχει σε έναν ανθρωπο,μετά τον μπάκε κ τον πάνκυ?

 

Anyway, spillover benefit της προσπάθειάς σου για να γλύψεις και να πας μπροστά, είναι ένα τόπικ που το διαβάζω με ενδιαφέρον. Μπράβο παιδί μου.

Χαίρομαι που καταδέχεσαι να διαβάσεις τις απλουστοποιημένες κριτικές μου!!!

Δε θα μας δώσεις κ εσύ τα φώτα σου,έστω για ότι έχεις δει τα τελευταία χρόνια?Κ μιλάω σοβαρά (πράγμα σπάνιο)!

 

Αν και δεν ξέρω πόσο καλύτερος χρήστης είσαι τώρα από μένα. Μιας και φοράς γραβάτα και πίνεις το μαύρο νεροζούμι στο γραφείο.

Ενώ εγώ έχω φτιάξει μια μπανιέρα μερακλίδικο εσπρέσο και πληκτρολογώ με το nautica μποξεράκι από το σπίτι μου.

Θωπεύω τα πλήκτρα του πανάκριβου γιαπωνέζικου φορητού μου, ενώ εσύ ιδρώνεις για 50 ευρώ μικτά.

1)δε φοράω γραβάτα (αλλά φοράω κουστούμι)

2)δεν είναι μαύρο νεροζούμι, αλλά καφέ (βάζω γάλα)

3)Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κ επιδέξιους πωπούς,κάτι που από όσα γνωρίζουμε για τον χρήστη πάνκυ,τους έχει,κρίνοντας από το γκέυ παρελθόν του!

4)Επίσης, όταν θα φτάσω στην ηλικία σου , δε θα δουλεύω για 50 ευρώ μικτά,κ ούτε θα θωπεύω πανάκριβα φορητά ,αλλά ακριβοθώρητες ουκρανές!!!

 

Καταλαβαίνω όμως το πάθος σου να θες να γλύψεις τον paredwse. Έχει αυτή τη θαλασσινή αλμύρα της Ραφήνας επάνω του, που το κάνει τόσο ελκυστικό το σπορ. Κι εγώ δεν την άφηνα ποτέ να πλυθεί μετά τη θάλασσα.

ξέρεις κάτι που δεν ξέρω για τον paredwse κ την...αρμύρα του?

 

ΥΓ: Τι στο διάολο,(σόρρυ λούσιφερ), κανείς άλλος δεν πάει θεάτρο να γράψει καμιά αποψη εδώ μέσα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε κάθε τόπικ που θα μπει ο πάνκης μέσα θα εξελιχθεί σε κόντρα

:twisted: :twisted: :twisted:

Ελατε να ανοίξουμε ένα καινούριο να λύσουμε το μυστήριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...