Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για αεροποτικά εισιτήρια


asxetoula

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρες!

 

Σε περίπτωση που κάποιος χάσει το αεροπορικό του εισιτήριο, προβλέπεται αντικατάσταση ή πρέπει αναγκαστικά να βγάλει καινούριο; Όσο να' ναι κοστίζει (δε μιλάμε για εισιτήριο μετρό!) κι έπειτα υπάρχει και λίστα με τα ονόματα των επιβατών... δε μπορεί, κάτι θα γίνεται...χμ;:confused:

Ξέρετε κάτι; Αν βοηθάει, ενδιαφέρομαι συγκεκριμένα για πτήσεις της Deutche Lufthansa AG.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Την εγκυρότερη απάντηση θα σου τη δώσει η αεροπορική εταιρία με την οποία ταξιδεύεις (ή ο γνωστός σου εκ μέρους του οποίου ρωτάς).

 

Πάντως, δε θα ήμουν πολύ αισιόδοξος, στη θέση σου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πρεπει να ρωτησεις την εταιρια αλλα νομιζω δεν υπαρχει προβλημα γιατι αυτοι χρειαζονται μονο εναν κωδικο για να ταξιδεψεις, καποιες φορες δεν χρειαζεται να εχεις καν το εισητηριο, πας μονο με την ταυτοτητα σου. αλλα καλυτερα να ρωτησεις την εταιρια. μπορει να σου στειλουν σε e-mail την κρατηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To θέμα είναι πως το εισιτήριο ήταν για αύριο!!! Τηλεφώνησα στο πρακτορείο όπου εκδόθηκε το εισιτήριο, μου ζήτησαν το τηλ. μου και θα με ειδοποιήσουν όταν έχουν νεότερα... Ως τότε θα έχει απογειωθεί το αεροπλάνο, αλλά τι πειράζει; Ο γνωστός μου, εκ μέρους του οποίου ρωτάω, ήδη ψάχνει το πρακτορείο της Lufthansa. Απλά είπα μήπως είχε τύχει σε κάποιον και ήξερε, σας ευχαριστω πολύ πάντως για τις άμεσες απαντήσεις :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πηγαινε στο αεροδρομιο απλά με το ΄διαβατήριο σου! είσαι καταχωρημένη στους υπολογιστές και λογικά δεν θα υπάρχει πρόβλημα. καλό ταξίδι!!

 

 

Αυτό μόνο σε περίπτωση που έχει e-ticket. Κανονικά θα έπρεπε να ήταν e-ticket, τώρα πια επί το πλείστον τέτοια βγάζουν. Αν έχει κανονικό εισητήριο, θα πληρώσει το κάτι τις για το re-issue. Στην χειρότερη, να το ξαναπληρώσει και να πάρει refund αργότερα.

 

Στο site της LH λέει τα εξής, δεν λέει όμως πόσο πάει.

 

Why does Lufthansa charge for replacement tickets?

An airline ticket serves as proof of contract and must be produced at check-in. In the unfortunate event that a ticket is lost, we will gladly offer our customers the following assistance: instead of selling you a new ticket for the flight in question, we will issue a replacement on request, providing that all the information from the original ticket booking is still available. Printing or writing out a replacement ticket by hand represents only a small part of the cost involved in dealing with lost tickets. After you have received your replacement ticket, a number of further steps are necessary to ensure the transaction takes place smoothly. For example, we store all ticket information worldwide in a central database in order to prevent misuse in the event that a ticket is stolen. Please understand that we cannot offer this additional service free of charge and therefore cannot accede to your request to refund the cost of a replacement ticket.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mετά το βρήκα, όπως και αυτό:

 

Loss of Ticket or Customer Card

3.1.7. (a)

In case of loss or mutilation of a Ticket or part of it by you or non-presentation of a Ticket containing the Passenger Coupon and all unused Flight Coupons, upon your request we will replace such Ticket or part of it by issuing a new Ticket, provided there is evidence, readily ascertainable at the time, that a Ticket valid for the flight(s) in question was duly issued and you sign an agreement to reimburse us for any costs and losses, up to the value of the original ticket, which are necessarily and reasonably incurred by us or another carrier for misuse of the Ticket. We will not claim reimbursement from you for any such losses which result from our own negligence. The issuing carrier may charge a reasonable administration fee for this service, unless the loss or mutilation was due to the negligence of the issuing carrier, or its agent.

 

Ευχαριστώ πολύ! Για μια στιγμή αγχώθηκα, αλλά ελπίζω να πάνε όλα καλά. :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω καταλάβει γιατί υπάρχουν ακόμα πολλοί που ΔΕΝ βγάζουν e-ticket? Από τότε που το ανακάλυψα δεν βολεύομαι πια να ψάχνω ΚΑΙ τα εισητήρια τελευταία στιγμή ... ένα στρες λιγότερο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος σε εμποδίζει να βγάλεις κανονικό εισιτήριο τελευταία στιγμή; Κι έπειτα, για τι ψάξιμο μιλάς; Πας στο τουριστικό γραφείο(έχει 1 σε κάθε οικοδομικό τετράγωνο) και τους λες που θέλεις να πας κι αυτοί τα κάνουν όλα... :)

Για να το έχω υπ'όψιν για την επόμενη φορά, πώς βγάζεις e-ticket? Thank you!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To e-ticket κανονικά θα πρέπει να στο βγάζει το πρακτορείο, για όλες τις πλήσεις οι οποίες το υποστηρίζουν. Εάν το πάρεις από αεροπορική θα στο βγάλουν ηλεκτρονικό έτσι κι αλλιώς αν υποστηρίζεται η υπηρεσία.

 

Την επόμενη φορά ρώτα αν μπορεί να βγει ηλεκτρονικό εισητήριο. Δεν κοστίζει κάτι παραπάνω και είναι πάρα πολύ βολικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αν θα βγάλουμε e-ticket δεν εξαρτάται από εμάς αλλά με το ποια αεροπορική εταιρεία ταξιδεύουμε. Πλέον σχεδόν όλες βγάζουν μόνο e-ticket εκτός, νομίζω, από την Ολυμπιακή και τις Τουρκικές (και σ' αυτό τελευταίοι είμαστε...).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλέον σχεδόν όλες βγάζουν μόνο e-ticket εκτός, νομίζω, από την Ολυμπιακή και τις Τουρκικές (και σ' αυτό τελευταίοι είμαστε...).

 

Έχει ακόμα πτήσεις η Ολυμπιακή; :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Πάντως πρόσφατα που έψαχνα, δε βρήκα καμιά πτήση της Ολυμπιακής, ίσως να μην υπήρχε διαθεσιμότητα ή να μην υπήρχε πτήση προς τη συγκεκριμένη χώρα, δεν ξέρω.

Ευχαριστώ πάντως, θα το ζητήσω την επόμενη φορά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

E- tickets, βγάζουνε πλέον όλες οι αεροπορικές, εκτός φυσικα απο την Ολυμπιακή και μερικές άλλες του εξωτερικού. Σε κάθε περίπτωση πάντως σε όποιο πρακτορείο και αν πάτε, ο κάθε πράκτορας, αν η εταιρεία έχει e-ticket, θα το βγάλει απο μόνος του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...