Προς το περιεχόμενο

Βοηθεια για αγορα mountain bike!!!


metalmike

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα σε ολους!Αυτο τον καιρο ειμαι σε αναζητηση αγορας ποδηλατου mountain γυρω στα 250 ευρω!Τα ποδηλατα που εχω δει ειναι τα εξης:Mongoose Rockadile(250 ευρω),GT Aggressor(250 ευρω),Field Apolon Double Disc(250 ευρω) και Ideal Spark(270 ευρω)!Θα ηθελα τη γνωμη σας για τα παραπανω ποδηλατα,θα ειναι πολυ σημαντικη για την επιλογη μου!Εγω ειμαι προς spark μερια αλλα σκεφτομαι και το field λογω των 2 μηχανικων δισκοφρενων που εχει αλλα δεν ξερω κατα ποσο εχει καλα πραγματα επανω και αν ειναι αξιοπιστο!Ευχαριστω :)

 

rockadilekq5.th.jpg

 

aggressorul5.th.jpg

 

apolonse0.th.jpg

 

sparkjp3.th.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

για εμενα τα Mongoose ειναι οτι καλυτερο σε ποδηλατα!

και τα 2 bmx Που εχω απο παλια που ασχολιομουν ειναι mongoose!

παναλαφρα και δεν χαλανε με τιποτα!

και το τιμονι ειναι απιστευτα βολικο και καλοσχεδιασμενο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα ποδηλατο με v-brakes και καποια στιγμη το 2001 μεταπηδησα σε 2 μηχανικα δισκοφρενα. Το πρωτο πραγμα που διαπιστωσα τοτε ηταν οτι τοσα χρονια με το v-brake πολυ απλα ΔΕΝ ΦΡΕΝΑΡΑ. Απλα νομιζα οτι ειχα φρενα.

Δεν ξερω ποσοι απο εσας εχετε δισκοφρενα μπρος-πισω, για οσους ομως δεν εχετε, να τα δοκιμασετε και ειναι βεβαιο οτι θα ειναι και η μονη σας επιλογη πλεον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα με ενδιεφερε παρα πολυ να ακουσω καμια γνωμη για τα field και ειδικοτερα για το συγκεκριμενο (το οποιο βεβαια πρεπει να ειναι αλουμινιου 7005 και οχι 6061 οπως πχ το spark) και τα εξαρτηματα του για οποιον ξερει και αν διαφερουν πολυ με αυτα των υπολοιπων ποδηλατων!Eπισης θα ηθελα μια γνωμη για τα μηχανικα δισκοφρενα,πχ αν παρουσιαζουν αρκετα προβληματα και αν αξιζουν περισσοτερο σε συγκριση με πολυ καλα v-brakes!

 

EDIT:Φιλε mitsikas με προλαβες για τα δισκοφρενα!Δηλαδη θα επελεγες το field;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά θα σου έλεγα αν μπορείς να πάρεις ιταλικό ποδήλατο υπάρχουνε 10αδες εταιρίες και απο φίλους έχω ακούσει ότι ειναι πολύ καλά σαν σασι και γενικα οτι είναι ανώτερα απο πολλές μάρκες bianchi έχει ενας φίλος μου ποδήλατο των 800ευρω λολ, αν και δεν ασχολούμαι και πολύ απο ότι είδα τα ίδια περιφεριακά με τα ideal έχουνε τα περισσοτερα simano / magura και τα λοιπά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα ποδηλατο με v-brakes και καποια στιγμη το 2001 μεταπηδησα σε 2 μηχανικα δισκοφρενα. Το πρωτο πραγμα που διαπιστωσα τοτε ηταν οτι τοσα χρονια με το v-brake πολυ απλα ΔΕΝ ΦΡΕΝΑΡΑ. Απλα νομιζα οτι ειχα φρενα.

Δεν ξερω ποσοι απο εσας εχετε δισκοφρενα μπρος-πισω, για οσους ομως δεν εχετε, να τα δοκιμασετε και ειναι βεβαιο οτι θα ειναι και η μονη σας επιλογη πλεον.

 

Μάλλον τα V-Breaks που είχες ήτανε μαϊμού ή τις πλακας, ή δεν τα είχες ρυθμίσει σωστά. V-Breaks VS μηχανικό δισκόφρενο σημειώσατε 10-0

V-Breaks VS Υδραυλικό Δισκόφρενο σημειώσατε 0-10

 

Κοινώς τα μηχανικά (με ντίζα ) είναι τις πλακας σε σχέση με τα V-Breaks.Αλλα όταν μιλάω για V-breaks ενός origina σειρά τις shimano και όχι τις μαϊμούδες και αντιγραφές που κυκλοφορούνε.

 

Αν θες δισκόφρενα τότε μονο υδραυλικά.

 

Το μοναδικό υπέρ του δισκόφρενου είναι ότι δουλεύει σε όλες τις συνθήκες. Ακόμα και να στραβώσει η ζάντα το φρένο δουλεύει χωρίς κανένα πρόβλημα.

 

Τα κατά των V-Breaks είναι ότι άμα στραβώσει η ζάντα παίζει πρόβλημα γιατί ακουμπάει πάνω στα τακάκια.Κατά τα αλλα είναι πολύ καλύτερα από δισκόφρενα με ντίζα.

 

Εγώ έχω ένα παλιό σχετικά GT avalance (πριν ακόμα πουληθεί η GT).τότε τα GT ήτανε made in USA και όχι china που είναι τώρα . Κλάσης καλύτερα χωρίς να σημαίνει ότι τα νέα gt δεν είναι καλά.

 

Θα σου πρότεινα να ρήξεις μια ματια σε cannondale...είναι κορυφαία ποδήλατα και οποιο ποδηλάτη να ρωτήσεις θα σου πει τα καλύτερα.Βεβαια έχουνε και το ανάλογο κόστος.

 

Τα mongose έχουνε καλή φήμη . Την απέκτησαν από τα BMX περισσότερο.

 

Το 7005 είναι καλύτερο από το 6061 . Θα δεις διαφορες και στην τιμή μεταξύ 6061 και 7005

 

Εγώ πάντως από αυτά που είπες θα πήγαινα σε GT. Ίσως να είμαι και κολλημένος με τη εταιρία.

 

Ρώτησε ποδηλάτες και φαντάζομαι θα σου πούνε τα ίδια πράγματα.

 

Επίσης αν σκέφτεσαι πέρα από μετακίνηση να το δεις σαν hobby και να κανεις διαδρομές με το ποδήλατο, πήγαινε πάρε και ένα ζευγάρι παπούτσια και πετάλια από αυτά που κλειδώνουνε.

 

Δώσε σημασία και στον ρουχισμό σου, Ένα ποδηλατικό παντελονάκι με padding θα σε κάνει να μην μαρτυρας την ώρα και την στιγμή που κάθισες στη σέλα.

 

Αυτά που σου λέω τα λέω από την προσωπική μου πήρα πάνω στο mountain bike.Είμαι μέλος ποδηλατικής ομάδας, δεν τρέχω πλέον σε άγονες, αλλα συνεχίζω οποτε μπορώ να κάνω ποδήλατο και διαδρομές στο βουνό.

 

Pίξε και μια ματια στο www.cyclist.gr έχει forum στο οποιο μπορείς να γραφτείς και να κανεις τις ερωτήσεις που θέλεις, και να βρείς παρέα από την περιοχή σου για να κάνετε μαζί διαδρομές στο βουνό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ'ευχαριστω πολυ HexStatic,ηταν σημαντικη η βοηθεια σου!Βασικα γραφτηκα στο φορουμ του cyclist.gr και εκανα ακριβως το ιδιο θεμα oπως και σε αλλα 2-3 φορουμ για να εχω οσο το δυνατον πιο πληρη "εικονα"!Οποιος αλλος θελει να πει τη γνωμη του θα ηθελα πολυ να την ακουσω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον τα V-Breaks που είχες ήτανε μαϊμού ή τις πλακας, ή δεν τα είχες ρυθμίσει σωστά. V-Breaks VS μηχανικό δισκόφρενο σημειώσατε 10-0

V-Breaks VS Υδραυλικό Δισκόφρενο σημειώσατε 0-10

 

Κοινώς τα μηχανικά (με ντίζα ) είναι τις πλακας σε σχέση με τα V-Breaks.Αλλα όταν μιλάω για V-breaks ενός origina σειρά τις shimano και όχι τις μαϊμούδες και αντιγραφές που κυκλοφορούνε.

 

Αν θες δισκόφρενα τότε μονο υδραυλικά.

 

Το μοναδικό υπέρ του δισκόφρενου είναι ότι δουλεύει σε όλες τις συνθήκες. Ακόμα και να στραβώσει η ζάντα το φρένο δουλεύει χωρίς κανένα πρόβλημα.

 

Τα κατά των V-Breaks είναι ότι άμα στραβώσει η ζάντα παίζει πρόβλημα γιατί ακουμπάει πάνω στα τακάκια.Κατά τα αλλα είναι πολύ καλύτερα από δισκόφρενα με ντίζα.

 

Συμφωνω απολυτα με τα παραπανω, και να συμπληρωσω παραγοντες οπως: λασπη και σκονη (ακομη)...

 

Πριν 5 χρονια οταν αρχισαν να κυκλοφορουν τα ποδηλατα με δισκοφρενα

ειχα δοκιμασει 2-3 και οντως η διαφορα ηταν εμφανης αλλα οχι μεγαλη.

Τα επαγγελματικα τακακια της Shimano ειναι αριστα (ακομη και σε λασπη)

αρκει να ειναι σωστα ρυθμισμενα.

 

Επισης θα σου προτεινα να παρεις ενα προσπεκτους της Shimano

και να διαβασεις τις νεες σειρες των μηχανικων που εχει βγαλει.

Θα δεις η καθε σειρα για που ακριβως ειναι και για τι κανει.

Μπορεις να παρεις και απο εκει μια ιδεα προς τα που να κινηθεις.

 

Εχω χρονια να ασχοληθω με mountain-bike, αλλα κατι λιγα ακομη θυμαμαι :)

 

Καλη αγορα να εχεις !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σωστά. αν θες δισκόφρενο πρέπει να πάρεις καλο...($$$).Αλλιώς και τα V-Brake κανουν δουλειά (βλ. κωλίδια,endo) Δοκιμασμένα πράματα.Εγώ βέβαια τα ρύθμιζα μόνος μου (@ρχδ@)... αλλα την δουλειά τους την κάνανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ντιζα = συρματοσκοινο

 

Τωρα για το αν ειναι τις πλακας τα μηχανικα δισκοφρενα οπως ειπε ο HexStatic, θα διαφωνησω καθετα, οριζοντια και διαγωνια.

Ξερω και αλλα ατομα που δοκιμασαν τα μηχανικα σε σχεση με τα v-brakes και απο κανεναν δεν ακουσα οτι το v-brake φρεναρει καλυτερα απο το δισκοφρενο. Το v-brake σιγουρα ειναι καλο, αλλα οχι κορυφαιο. Ασε που εχει μια αισθηση σχεδον on-off.

Τωρα μεταξυ μηχανικου και υδραυλικου,

το υδραυλικου ειναι σιγουρα κορυφαιο σε αποδοση, εχει απιστευτα μαλακο πατημα στην μανετα και φρεναρεις ακομα και με το μικρο σου δακτυλακι (αν το δοκιμασει καποιος που δεν εχει ξαναπατησει υδραυλικο, παθαινει πλακα) αλλα ειναι και αρκετα ακριβοτερο σε τιμη,

το μηχανικο ομως ειναι ενας καλος συμβιβασμος μεταξυ κοστους, αποδοσης και ευκολιας επισκευης. Μια ντιζα εχει, αν κοπει την αλλαζεις μονος σου, και στην Ανω Κωλοπετινιτσα αν εισαι.

Στο υδραυλικο που εχει υγρα, αν γινει η στραβη, αναγκαστικά θα πας στον μαστορα και αν εισαι σε καποιο βουνο, τοτε θα κατεβεις χωρις φρενο...

 

 

ΥΓ. οτι τελικα κι αν επιλεξεις, φροντισε να βαλεις μια καλη σελα, που δεν πιεζει τον προστατη. Αυτες συνηθως σχεδιαστικα εχουν μια τρυπα στην μεση εκει που ακουμπας και ειναι σαν να βλεπεις ενα κουφιο Δ ή Ο

 

ΥΓ2 θα μου επιτρεψετε να πω οτι αναφορικα με την ρυθμιση, το μηχανικο δισκοφρενο ρυθμιζεται πολυ πιο ευκολα απο το v-brake. Τραβας λιγο την ντιζα απο κατω οσο θες και εισαι steady, ready, go

 

ΥΓ3 παρε ακομα και ενα μικρο τσαντακι σε μεγεθος παλαμης που δενει οριζοντια στον σκελετο ή κουβαλα μαζι σου ενα τσαντακι-μπανανα και εχε μαζι σου ενα-δυο allen κανα μικρο πενσο-κοφτακι και ενα-δυο κατσαβιδια. Ποτε δεν ξερεις που θα σου χρειαστουν.

Κι αν κουβαλας και μια σαμπρελα ρεζερβα με μια μικρη φορητη τρομπα στο ποδηλατο και δυο ντιζες ρεζερβα, δεν θα μεινεις πουθενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...