Προς το περιεχόμενο

Βοηθεια για αγορα mountain bike!!!


metalmike

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ντιζα = συρματοσκοινο

 

Τωρα για το αν ειναι τις πλακας τα μηχανικα δισκοφρενα οπως ειπε ο HexStatic, θα διαφωνησω καθετα, οριζοντια και διαγωνια.

Ξερω και αλλα ατομα που δοκιμασαν τα μηχανικα σε σχεση με τα v-brakes και απο κανεναν δεν ακουσα οτι το v-brake φρεναρει καλυτερα απο το δισκοφρενο. Το v-brake σιγουρα ειναι καλο, αλλα οχι κορυφαιο. Ασε που εχει μια αισθηση σχεδον on-off.

Τωρα μεταξυ μηχανικου και υδραυλικου,

το υδραυλικου ειναι σιγουρα κορυφαιο σε αποδοση, εχει απιστευτα μαλακο πατημα στην μανετα και φρεναρεις ακομα και με το μικρο σου δακτυλακι (αν το δοκιμασει καποιος που δεν εχει ξαναπατησει υδραυλικο, παθαινει πλακα) αλλα ειναι και αρκετα ακριβοτερο σε τιμη,

το μηχανικο ομως ειναι ενας καλος συμβιβασμος μεταξυ κοστους, αποδοσης και ευκολιας επισκευης. Μια ντιζα εχει, αν κοπει την αλλαζεις μονος σου, και στην Ανω Κωλοπετινιτσα αν εισαι.

Στο υδραυλικο που εχει υγρα, αν γινει η στραβη, αναγκαστικά θα πας στον μαστορα και αν εισαι σε καποιο βουνο, τοτε θα κατεβεις χωρις φρενο...

 

 

ΥΓ. οτι τελικα κι αν επιλεξεις, φροντισε να βαλεις μια καλη σελα, που δεν πιεζει τον προστατη. Αυτες συνηθως σχεδιαστικα εχουν μια τρυπα στην μεση εκει που ακουμπας και ειναι σαν να βλεπεις ενα κουφιο Δ ή Ο

Χωρις φρενο και οποιον παρει ο χαρος ε; :mrgreen:

 

Για τις σελες που αναφερεις ναι τις εχω δει,υπαρχουν βεβαια και σελες που δεν εχουν τρυπα αλλα εκεινο το σημειο ειναι πιο χαμηλα απο τα υπολοιπα για τον λογο που ανεφερες παραπανω λογικα!

 

Δεν μου ειπες ομως,εσυ πιο bike θα διαλεγες;Ξερεις ρε συ τι γινεται,εχω φαει κολλημα με τα δισκοφρενα και γι'αυτο ψηνομαι αγρια για το field και δεν λεει να παρω το spark που το βρηκα 270 ευρω και να του βαλω μηχανικα δισκοφρενα (δεχεται μπρος και πισω) 100 ευρω!Καλυτερα μετα απο καποια χρονια να δωσω αρκετα λεφτα και να παρω ενα που να εχει πολυ καλα εξαρτηματα επανω αλλα και που να αξιζει να το αναβαθμισεις με ακομα καλυτερα!Ειναι λαθος το σκεπτικο μου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Καλά για το θέμα δισκόφρενο με ντίζα αν είναι καλύτερο από v-break δεν θα το συνεχίσω γιατί δεν έχει νόημα .. είπαμε τα καλά είπαμε και τα άσχημα, εγώ ακόμα επιμένω να πιστεύω ότι τα δισκόφρενα με ντίζα είναι γτπ.

 

Σκέψου απλά ότι ολόκληρη shimano δεν έχει μπει καν στον κόπο να βγάλει μηχανισμούς για δισκόφρενο με ντίζα στις καλές της σειρές?(XTR Deore XT και λοιπά). Η θα έχει V-Vbreak ή θα έχει Hydraulic disc break mechanism.Γιατί άραγε;Δεν έχει την τεχνολογία; Δεν νομίζω.Αν θες δισκόφρενα τότε μονο υδραυλικά και κατά προτίμηση magura.

 

Όσο για τις σέλες και την προστασία του προστάτη, δεν έχουνε τρυπα απλά μια λωρίδα σαν λακκουβίτσα (αυλάκι) η οποια έχει ένα υλικό που θα το παρομοίαζε κανεις με σιλικόνη.

 

Παρόλα αυτά το θεωρώ υπερβολή ένας "hobbystas" να πάρει μια τέτοια σέλα γιατί ούτω σι άλλος οι ώρες που θα περνάει πάνω στο ποδήλατο θα είναι ελάχιστες για να πάθει τέτοια ζημια. Ένα παντελονάκι αρκεί.(οχι για τον προστάτη, γενικότερα).

 

metalmike μην τρώς πρόλογο με τα δισκόφρενα.Ναι το ξέρω οτι είναι Wow αλλά στην ουσία μόνο πρόλογος είναι. Αυτά τα βάζουνε στα ποδήλατα για να τα κάνουνε να δείχνουνε καλύτερα. Σκέψου ότι το field αν δεν είχε δισκόφρενα ούτε καν θα γυρνούσες να το κοιτάξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκέψου ότι το field αν δεν είχε δισκόφρενα ούτε καν θα γυρνούσες να το κοιτάξεις.
Πες πως δεν εχει δισκοφρενα (υπαρχει apolon με ενα και κανενα δισκοφρενο),θεωρεις το ποδηλατο κλασεις χειροτερο απο τα υπολοιπα που ανεφερα;Εγω να ξερεις δεν ειμαι σαν κατι τυπους που με το που βλεπουν field λενε "μακρια" χωρις να εχουν δοκιμασει ποτε κανενα οποτε θα το κοιτουσα και με το παραπανω!Καταλαβαινω ομως τι λες και δεν εχεις απολυτα αδικο γιατι το κολλημα μου το εχω φαει ειναι η αληθεια!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα εγώ όπως σου είπα και πιο πάνω θα πήγαινα για το GT με κλειστά ματια.Όχι επειδή έχω GT απλά και μονο από την γεωμετρία του σκελετού του που είναι μοναδική στα GT.Είναι αυτό το τριγωνάκι κάτω από την σέλα που κάνει την διαφορα στο σκελετό.

 

Όλα τα GT έχουνε πιο συμμαζεμένους σκελετούς, εξαιτίας αυτού του σχεδιασμού και βολεύουνε πιο πολύ.

 

Επίσης το Gt έχει ίδια ανάρτηση με το ideal αλλα με μεγαλύερη διαδρομή στο πιρούνι.Σχετικά καλή σειρά από ταχύτητες και λοιπά.Πάντως είναι πολύ καλύτερο πιστεύω από τα υπόλοιπα ...Οχι οτι το ideal είναι άσχημο, αλλα δεν ειναι GT :P Αν μπορείς κάνε μια βολτα το GT και θα καταλάβεις αυτό που λέω για την γεωμετρία....

 

Επίσης μην πας να πάρεις ποδήλατο που να μην είναι στο νούμερο σου. Όπως σε όλα τα πράγματα έτσι και στα ποδήλατα υπάρχουνε νούμερα.Στο cyclist.gr μου φαίνεται λέει κάπου αναλυτικά τι παίζει με τα νούμερα των σκελετών.

 

Πάντως το δισκόφρενο να μην είναι κώλυμα... πάρε ένα καλο ποδηλατάκι χωρίς δισκόφρενα, και αργότερα του πετάς πάνω ένα υδραυλικό δισκόφρενο και είσαι ωραίος... Και δεν χρειάζεται και στις 2 ρόδες...Μονο μπροστά αρκεί.

 

Στο cyclist.gr τι σου είπανε για τα δισκόφρενα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Μην ξεγελίεσαι απο αξεσουάρ (δισκοφρενα εν προκειμένω) που σύνήθως σε τοσο χαμηλή κατηγορία μπάινουν ώς κράχτες. Να φανατστεις ότι ενα ζευγαρι σχετικα καλά δισκόφρενα κοστίζουν όσο το μισό ποδήλατο."

 

"Όπως έχω ξαναπεί μεγαλύτερη σημασἰα έχει το μπροστινό δισκόφρενο (μόνο σε χιόνι τα v-brakes τα φτύνουν). Εγώ έχω μπροστινό το avid disc bb5 (πολύ καλό για τα λεφτά του) και πίσω Deore LX v-brake (γιατί το frame μου δεν έχει θέση για δισκόφρενο - είναι του 99)"

 

"με την λογική των αγορών και αναβαθμίσεων χάνεις αξία γιατί διπλοπληρώνεις συγκεκριμένα εξαρτήματα." το οποιο σημαινει οτι δεν αξιζει να αναβαθμισω τιποτα σε bike 250 ευρω,ασε που αν παρω το gt ή το spark πρεπει να ξηλωσω και το συστημα των φρενων γιατι ειναι ενα με αυτο των φρενων (στο ιδιο μηχανημα δηλαδη,οχι ξεχωριστα,πολυ σπαστικο)!

 

Aυτα μου ειπαν!

 

Οσο για το aggressor δεν εχει διπλο στεφανι απ'οτι μου ειπαν!Eπισης τα ελαστικα του νομιζω πως ειναι λιγο μουφα!Παντως απο σκελετο ειναι ανωτερος ολων,και απο ποιοτητα και απο σχεδιασμο!Επισης μου αρεσει και η σελα του!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψιλοασχετο, αλλα απο τοτε που αγορασα αυτοκινητο, δεν ανεβαινω στο ποδηλατο γιατι νομιζω οτι ο κοσμος με κοιταει και λεει ''22 χρονων μαντραχαλος κανει ποδηλατο''.. Τι στο καλο, γιατι δεν εχει ο κοσμος ποδηλατα εδω γυρω, να μην αποτελω την εξαιρεση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψιλοασχετο, αλλα απο τοτε που αγορασα αυτοκινητο, δεν ανεβαινω στο ποδηλατο γιατι νομιζω οτι ο κοσμος με κοιταει και λεει ''22 χρονων μαντραχαλος κανει ποδηλατο''.. Τι στο καλο, γιατι δεν εχει ο κοσμος ποδηλατα εδω γυρω, να μην αποτελω την εξαιρεση;
Αν σου αρεσει το ποδηλατο πραγματικα δεν υπαρχει κανενας λογος να νιωθεις ετσι!Το ποδηλατο δεν εχει οριο ηλικιας (ο αναβατης του δηλαδη)!Και οποιος πει αυτο που εσυ νομιζεις οτι λενε απλα ειναι κομπλεξικος το λιγοτερο!

 

Σκέψου απλά ότι ολόκληρη shimano δεν έχει μπει καν στον κόπο να βγάλει μηχανισμούς για δισκόφρενο με ντίζα στις καλές της σειρές?(XTR Deore XT και λοιπά). Η θα έχει V-Vbreak ή θα έχει Hydraulic disc break mechanism.Γιατί άραγε;Δεν έχει την τεχνολογία; Δεν νομίζω.Αν θες δισκόφρενα τότε μονο υδραυλικά και κατά προτίμηση magura.
Φιλε υπαρχουν λογιων λογιων δισκοφρενα οπως και v-brakes!Σαφως και υπαρχουν v-brakes που να ειναι καλυτερα απο μετρια μηχανικα αλλα δεν νομιζω οτι τα καλυτερα v-brakes υπερεχουν των καλυτερων μηχανικων δισκοφρενων!Εσυ μιλησες για πολυ καλες σειρες τις shimano,οταν μιλαμε ομως για ενα ποδηλατο της ταξεως των 250-300 ευρω πιστευω οτι και τα χειροτερα δισκοφρενα θα ηταν πολυ καλυτερα σε αποδοση απο μετρια v-brakes (γιατι σε τετοιο υψος χρηματων μην κρυβομαστε,μετρια θα ειναι και αυτα)!

 

Α και κατι που δεν ανεφερα...το field το πουλανε οι περισσοτεροι διανομεις γυρω στα 300 ευρω (ασχετα που πετυχα εγω μαγαζι με φοβερες τιμες),δηλαδη 30-40 ευρω πανω απο την τιμη που πουλανε το ideal,αρα πιστευω οτι οι διαφορες του field me to ideal ειναι απειροελαχιστες και η τιμη εξηγειται λογω μηχανικων δισκοφρενων μπρος πισω αξιας 30-40 ευρω (που ισως να αξιζουν και παραπανω αν υπολογισει κανεις πως τα εξαρτηματα που ειναι ηδη στο bike τα πληρωνεις πιο φθηνα ενω αν αγορασεις κατι μετα το διπλοπληρωνεις)!

 

Συγνωμη αν ειμαι λιγο αποτομος απλα ειμαι αναμεσα σε ideal και field και δεν ξερω τι να επιλεξω και μου εχει φυγει το κεφαλι :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα εκανα την επιλογη μου,ειπα να δωσω μερικα χρηματα παραπανω,μου εφυγε το κολλημα με τα δισκοφρενα (που αμα γουσταρω βαζω μετα) και θα παρω αυτο!Θελω να πιστευω πως εκανα την καλυτερη επιλογη :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα εκανα την επιλογη μου,ειπα να δωσω μερικα χρηματα παραπανω,μου εφυγε το κολλημα με τα δισκοφρενα (που αμα γουσταρω βαζω μετα) και θα παρω αυτο!Θελω να πιστευω πως εκανα την καλυτερη επιλογη :)

 

Σωστός....τώρα μιλάς για ποδήλατο..όχι για καρούλι...αν μπορούσες να πάρεις και το zaskar ακόμα καλύτερα...

 

Τώρα πάρε και ένα ζευγάρι πεταλάκια και παπούτσια και είσαι κομπλέ.

 

Απλά make sure ότι θα το πάρεις στο σωστό μέγεθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...αν μπορούσες να πάρεις και το zaskar ακόμα καλύτερα...
Μη μου το κανεις αυτο τωρα...εισαι σαδιστης ε; :mrgreen:

 

Το εχω υποψιν μου για το μεγεθος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Zaskar was allways one of my dreams.....

Θα σου γράψω αύριο από τι αποτελείται το δικό μου το avalance για να δεις ποσο πολυ τα ρίξανε σε ποιότητα σε σχέση με παλιά...αλλα το καλο είναι ότι έπεσε και το κόστος παρα πολυ. Παλιότερα λίγος κόσμος έδινε λεφτά για να πάρει GT γιατί οι τιμές ήτανε άπιαστες.

 

καλά για canondale δεν το συζητάω..ακόμα είναι άπιαστες...αλλα έτσι είναι ..όσα δώσεις τόσα θα πάρεις....άντε καλοτάξιδο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Γειά χαρά σε όλους,

 

Φίλε metalmike, τελικά το πήρες το ποδήλατο; Αν ναι, από που το αγόρασες, υπάρχει κάποιο μαγαζί που να μπορώ να πάω να δω διάφορα ποδήλατα κτλ; Δεν έχω ιδέα από ποδήλατα, το μόνο που ξέρω είναι τα βασικά 2 ρόδες, φρένο με τακάκια κοκ!

 

Αυτό που πήρες αν το πας σε κανά βουνό για μιά ήρεμη βόλτα όμως (όχι τπτ τρομερό) θα αντέξει η όχι;

 

Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αυτό που πήρες αν το πας σε κανά βουνό για μιά ήρεμη βόλτα όμως (όχι τπτ τρομερό) θα αντέξει η όχι;

 

Είναι σαν να ρωτάς κάποιον οτι αν πάει το Jeep του σε χωματόδρομο αν θα χαλάσει η όχι.... όσο και να το κοπανήσει το συγκεκριμένο ποδήλατο στο βουνό δεν πρόκειται να πάθει τίποτα. Είναι κατασκευασμένο για αυτό το σκοπό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...