Προς το περιεχόμενο

Guild Wars 2


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

το παιχνιδι θα συνεχιστει να ανανεωνεται με μηνιαια updates μεχρι και τον ιουνιο.Εχουν ηδη μπει 3 updates και εως τωρα οτιδηποτε εχουν υποσχε8ει εχει μπει.

Δε θα μιλησω για τα dungeon η το WvW ειναι καθαρα υποκειμενικα το τι βρισκει ενδιαφερον ο κα8ενας μας ξεχωριστα σε καποιο game.

Στη συνεντευξη που ειχε δωσει o Colin Johanson αποκαλυπτει πολλα απο τα σχεδια των developers για το παιχνιδι μεσα σε αυτα τα updates ως τον ιουνιο και θα ηταν ενδιαφερον να την διαβασει κανεις

 

Απο την εμπειρια μου στα mmo κανενα αλλο mmo δεv εχει προσφερει τοσα πολλα σε τοσο λιγο χρονικο διαστημα κ μαλιστα free

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Έρχεται το διαβόητο/περιβόητο patch του Μαρτίου (26 τρέχοντος) και φέρνει ουκ ολίγες αλλαγές, που τις έχουν υποσχεθεί από καιρό:

 

- αφαίρεση του culling (στο WvW, ήταν τραγικό)

- ladders & leaderboards (PvP & PvE)

- νέο τύπο gameplay στα Guild Bounty

κ.α.

 

Δύο άρθρα που διαφωτίζουν και ενημερώνουν:

 

α) "Δυναμικό Guild Bounty", από τον Achilles - προτάσεις για βελτίωση της εμπειρίας στο νέο αυτό είδος παιχνιδιού

β) "Ένας ολοκαίνουργιος κόσμος", από τον Tillion - επισκόπηση των αλλαγών που φέρνει το επερχόμενο patch

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Παιχνίδι ειναι το καλύτερο casual friendly game στην αγορά και γενικά απο τα καλύτερα :

στα + 

 

+ , Πολυ καλά γραφικά

+ . Πολύ καλό και γρήγορο combat system 

+.  Lag free

+.  To World vs World ειναι συναρπαστικό

+.  Ενδιαφέρον leveling

 

αλλα δυστυχώς έχει και μειον,

 

- . To παιχνίδι ουσιαστικά δέν εχει σκοπό, δηλαδή δεν υπάρχει κάποιος στόχος άρα δεν υπάρχει και progress ... 

-.  Τα Dungeon του για μένα ειναι απαράδεκτα, ενας χαμός , Και τα Rewards στο τέλος άχρηστα παντελώς.

-.  Οσο ωραιο και καλοφτιαγμένο και αν ειναι το WvWvW αμα παιζετε συνέχεια καταντάει βαρετό καθώς ειναι το ιδιο καθε φορά

αλλα με διαφορετικους servers.

-   Δέν ειναι ολα τα skills το ιδιο χρήσιμα, άρα οι επιλογές μειώνονται

 

 

Το κακό ειναι οτι τόσους μήνες δεν έχουν αλλάξει παρα πολλά. Ο κόσμος φωνάζει για Guild vs Guild Που θα άλλαζε ολο το game 

και open world pvp + καλύτερα και πιο ουσιαστικά rewards

 

 

θα συμφωνησω στα περισσοτερα αλλα πρεπει να ξερεις οτι πολλα ειναι και θεμα αντικειμενικης αντιληψης του παιχνιδιου αλλα και σαφως το ποσο καλα ξερει το παιχνιδι η παρεα που παιζεις καθε φορα .

 

θα φερω κανα δυο παραδειγματα .

 

στο dungeon ( και γενικοτερα στο end game pve ) . πολλοι το ξεκινανε χωρις να ξερουν τι πρεπει και τι δεν πρεπει να κανουν. εχω ακουσει απειρες φορες το εξης : " βαλε guardian ειναι καλυτερος" . αυτο ουσιαστικα δεν ισχυει γιατι α) δεν ξερεις τι build εχει ο guardian o συγκεκριμενος β) δεν ξερεις αν ξερει να παιζει καλα την κλαση του ( ειδικα αν ειναι alt char μην περιμενεις και πολλα )  και γ) δεν ξερεις αν ξερει τι πρεπει να κανει ή να μην κανει μεσα στο dungeon.

 

αυτα τα λεω σαν guardian που αν και παιζω dps guardian εχω αναγκαστει να αλλαξω πολλες φορες το build μου επειδη δεν βρισκουμε bunker που χρειαζονται καποια dungeons με αποτελεσμα να εχω πανω μου ενα σωρο οπλα  αλλα και να χανω λιγο χρονο πηγαινοντας στο arch για re-traiting .

 

το εχεις δει ή ακουσει απο αλλον να χανει χρονο αλλαζοντας καθημερινα ή εχεις ακουσει να "κλαινε" επι εφαγαν 10 wipe μεσα στο arah και κατεληξαν να κυκλοφορουν ξεβρακωτοι :P ?

 

μαλλον το δευτερο ...

 

οσο αφορα το αχρηστα dungeon που λες ... εγω βγαζω γυρω στα 5 - 20 / hour gold αναλογα τα drop ... προφανως και δεν ειναι αχρηστα αρκει να εχεις αρκετο magic find και να ξερει η ομαδα τι να κανει μεσα στο dungeon ;) και οσο αφορα το χαμος .... αυτο ειναι γενικοτερα το στυλ της μαχης του gw2 .... ο κακος χαμος που μονο αν ξερεις τον αντιπαλο τι κανει μπορεις να το αντιμετωπισεις .

 

ειπαμε , μπορει να μοιαζει παρα πολυ με το wow αλλα δυστυχως για τους wow based παικτες ΔΕΝ ειναι wow. δεν υπαρχουν horde και alliance για να πλακωνομαστε στο pve, δρακους πολεμαμε. ενδιαφερουσα εξελιξη θα ηταν να μπορουσες να διαλεξεις την πλευρα των δρακων οπως στο lotro :P

 

Έρχεται το διαβόητο/περιβόητο patch του Μαρτίου (26 τρέχοντος) και φέρνει ουκ ολίγες αλλαγές, που τις έχουν υποσχεθεί από καιρό:

 

- αφαίρεση του culling (στο WvW, ήταν τραγικό)

- ladders & leaderboards (PvP & PvE)

- νέο τύπο gameplay στα Guild Bounty

κ.α.

 

Δύο άρθρα που διαφωτίζουν και ενημερώνουν:

 

α) "Δυναμικό Guild Bounty", από τον Achilles - προτάσεις για βελτίωση της εμπειρίας στο νέο αυτό είδος παιχνιδιού

β) "Ένας ολοκαίνουργιος κόσμος", από τον Tillion - επισκόπηση των αλλαγών που φέρνει το επερχόμενο patch

 

 

για να δουμε τα ladders & leaderboards (PvP & PvE) :)

 

πολυ καλα ακουγονται και δειχνει το ενδιαφερον των κατασκευαστών προς τους παικτες . τιποτα για site για να βλεπουμε τα achievements μας ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οντως η περιπτωση να μπορουσες να επιλεξεις την πλευρα των δρακων θα ηταν πολυ ενδιαφερουσα και ενας πολυ ευκολος και ωραιος τροπος για πραγματικο open world pvp .. Αλλα ειπαμε ολα ειναι θεμα marketing.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H αλήθεια ειναι οτι δεν ασχολήθηκα και πολυ με PVE , ουσιαστικά μονο το Citadel of Fire έκανα πολλές φορές για να πάρω τα items. Και μιλάμε για οταν ειχε πρωτοβγεί το παιχνίδι.

 

Για τα Rewards εννοώ οτι πέρα απο αυτά που  πετάει και πρέπει να μαζέψεις γιια να πάρεις items δεν πετάει τιποτα άλλο αξιολογο , π΄χ ενα Ring που  θα ειναι upgrade.

 

Αυτό που δεν μου άρεσε εμένα ειναι το aggro system , δηλαδή δεν υπάρχει ενας συγκεκριμένος τροπος να κρατήσεις aggro και να κάνεις control το fight,με αποτέλεσμα να γινεται λίγο χυμαδιό και οποιος παιρνει aggro να τρέχει να σωθεί... ισως και να υπάρχει βέβαια και να μην το πήρα χαμπάρι εγώ.

 

---------Ειναι πολυ διαφορετικό παιχνίδι απο το Tera

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολυ καλα ακουγονται και δειχνει το ενδιαφερον των κατασκευαστών προς τους παικτες . τιποτα για site για να βλεπουμε τα achievements μας ?

 

Στο official site θα μπορείς να βλέπεις και τα achievements σου στο PvE με αυτό το patch. ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H αλήθεια ειναι οτι δεν ασχολήθηκα και πολυ με PVE , ουσιαστικά μονο το Citadel of Fire έκανα πολλές φορές για να πάρω τα items. Και μιλάμε για οταν ειχε πρωτοβγεί το παιχνίδι.

 

Για τα Rewards εννοώ οτι πέρα απο αυτά που  πετάει και πρέπει να μαζέψεις γιια να πάρεις items δεν πετάει τιποτα άλλο αξιολογο , π΄χ ενα Ring που  θα ειναι upgrade.

 

Αυτό που δεν μου άρεσε εμένα ειναι το aggro system , δηλαδή δεν υπάρχει ενας συγκεκριμένος τροπος να κρατήσεις aggro και να κάνεις control το fight,με αποτέλεσμα να γινεται λίγο χυμαδιό και οποιος παιρνει aggro να τρέχει να σωθεί... ισως και να υπάρχει βέβαια και να μην το πήρα χαμπάρι εγώ.

 

---------Ειναι πολυ διαφορετικό παιχνίδι απο το Tera

 

κι ομως υπαρχει aggro generator αλλα ειναι οπως πολυ σωστα το λενε και οι ιδιοι στο wiki τους ( http://wiki.guildwars2.com/wiki/Aggro )  πολυ διαφορετικο απο αλλα mmo,

 

καταρχην ο καθενας ειναι σχετικα υπαυθυνος για το heal του αφου ολα τα class εχουν τουλαχιστον self heal . οσο αφορα το aggro αυτα που λενε oi devs ισχυουν σε γενικες γραμμες γιατι σε πολλα dungeons τα mobs διαλεγουν διαφορετικα ποιους θα κυνηγησουν πρωτα :P.

 

"

Gaining and Losing Aggro

 

For a neutral (yellow outlined) NPC the player must attack first to gain its attention. The aggro table of a hostile NPC changes dynamically depending on a number of factors, in order of importance [citation needed] :

  1. closest target to them
  2. who is dealing damage
  3. top damage dealers
  4. who is using a shield / has more toughness and overall armor
  5. others (see Tanking tactics below)

As a consequence, to lose aggro, the player moves to be further from the NPC than other players or allies and ceases all attacks. A typically effective Guild Wars 2 technique to lose aggro is to roll away (dodge) from the hostile NPC. This is based on the fact that the distance travelled away from the hostile NPC by rolling is greater than the distance a player could run in the same amount of time. Lastly, a jump seems slower than a run - jumping away from the NPC will not help on a flat surface.

NPCs that cannot target a player nor find a path to a position where they can target the player will quickly cancel all aggro towards this player. This means that either jumping out of reach of a melee foe (NPCs cannot jump) or switching between land and water (against strictly aquatic or terrestrial NPCs):

  • is effective in breaking aggro;
    • is not effective in killing it safely, especially if there is no other ally to keep the NPC in combat mode.

Indeed, a NPC who loses aggro towards everything usually turns invulnerable for a short while, long enough to regenerate entirely, and proceeds slowly to its spawning area. However, once at full health, most of the time it becomes available again to attack even if it is still moving.

"

 

ενα παραδειγμα οτι ισχυουν λιγο διαφορετικα σε καποια dungeons ειναι το ascalonian's dungeon που σε καποια σημεια ακομα και να τρεξεις ( που ειπες οτι μπορει αν σε σωσει) δημιουργει aggro και αντι να σωθεις .... ψοφας :P

 

γενικα το να διαβασει καποιος το wiki τους για καθε dungeon πριν το δοκιμασει ειναι ενας πολυ καλος οδηγος και συμβουλος που δινει μεγαλα ποσοστα επιτυχιας !!! φυσικα υπαρχουν και τα exploits & τα glicthes αλλα αυτα ειναι και τα μυστικα του επαγγελματος :P αλλα οσο αφορα το aggro προσωπικη μου αποψη παντα ειναι οτι ολοι ειναι υπευθυνοι για αυτο και οτι δεν πρεπει να κατηγορουν με ελαφρα την καρδια τον guardian αν εχουν οι ιδιοι ποροκαλεσει το mob πριν προλαβει ο guardian να κοντρολαρει την κατασταση παιρνοντας πρωτος hit / κανοντας του kiting , μενοντας με λιγη ζωη κλπ

 

Στο official site θα μπορείς να βλέπεις και τα achievements σου στο PvE με αυτό το patch. ;)

 

GREEEEEEEEEEEEEAT NEWSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτό δεν το ξερα ειναι η αλήθεια, αλλα μου φαίνεται τρομερά δύσκολο να το κάνεις ολο αυτο ειδικά όταν τα περισσότερα mob σε έχουν 1-2 Hit ,,,Θυμάμαι δηλαδή στο Ascalonian γινόταν ενας κακό χαμός , ετρωγες damage απο παντου και άντε κάνε control 2-3 μαζί mobs που σε έχουν 1-2 Hit ,,, Απο την μια ειναι active fighting γιατι ολοι πρεπει να κάνουν κατι και να κινουνται συνέχεια αλλα απο την άλλη δεν έχουν οι παίχτες εναν συγκεκριμένο ρόλο,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παλι θα ελεγα οτι ο κα8ενας πρεπει να εχει ενα συγκεκριμενο ρολο για να βγει ευκολα και γρηγορα το καθε dungeon χωρις απωλειες.

Η ιδιαιτεοτητα που εχει το παιχνιδι ειναι οτι ο καθε παιχτης πρεπει να κανει το καταληλο σκιλλ τη καταλληλη στιγμη,και ολοι μαζι να συνεργαστουν με τα combo fields.

Τα dungeon εδω διαφερουν απο τα dungeons στα αλλα mmo.Δεν ειναι πλεον του style adds-boss-adds-boss και τελος.

Παραδειγμα το τελαυταιο boss στο Αscalonian Catacobs στο 2ο path απαιτει συνεργασια ολου του παρτυ για να βγει χωρις να χρειαζετε να εχεις guardian η καποιο αλλο ειδικο class στο παρτυ.

Η αληθεια ειναι οτι μολις ειχα ξεκινησει το παιχνιδι ειχα δοκιμασει το AC και μη γνωριζοντας πως να παιξω το class μου και πως μπορω να συνεργαστω με τα αλλα classes γυρω μου(πιστευω και εκεινοι το ιδιο προβλημα 8α ειχαν) μου φανηκε το dungeon υπερβολικα δυσκολο.

Τωρα πλεον αυτο μαζι με το dungeon του Arah ειναι απο τα αγαπημενα μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα group tactics των dungeon στο GW2 είναι εντολώς διαφορετικά απο όλα τα ΜΜΟ. Με random pug που δεν έχουν και ιδιαίτερη γνώση του τι πρέπει να κάνουν είναι σχεδόν αδύνατον να το βγάλεις. Απο την άλλη όμως με έμπειρο party απο το guild, voice chat γίνετε παιχνίδι ώς και θα έλεγα ρουτίνα.

Αυτό που θα ήθελα να βάλουν είναι ένα dungeon για το guild. Αλλά εν απουσία της αγίας τριάδας των ΜΜΟ κατανοώ πως θα ήταν αδύνατον να σχεδιαστεί tactic για πολλά άτομα, και τα wipe θα ήταν λεπτή και συχνή υπόθεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τελευταίο patch μέτρησε πολύ… επιτέλους βγάλανε το culling από WvW, πρόσθεσαν  πανοπλίες και όπλα με διαφορετικά πρωτεύον στατιστικά - που αγοράζονται με budges of honor και κάτι λίγα gold - μιας και όσοι παίζουν WvW δε θέλουν να λιώνουν στα dungeons για να βγάλουν εξοπλισμό για διαφορετικά builds.

 

Το μόνο αρνητικό είναι ότι σε T1 world το queue τις απογευματινές/βραδινές ώρες είναι τραγικό.

 

Προσωπικά θα ήθελα να έχω επιλογή να κλείνω τα titles.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά θα ήθελα να έχω επιλογή να κλείνω τα titles.

 

 

Θα μπει κάτι τέτοιο. Προς το παρόν αν σε ενοχλούν πολύ, μπορείς να κάνεις τα ονόματα να εμφανίζονται σε hover του ποντικιού μέσω των options.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...