Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Varnavas89 είπε

Καλημέρα. Να ρωτήσω γιατί γενικά ανέβηκε το lpg και έχει στρογγυλοκαθισει στα 0,80+ εδώ και μήνες; Φορολογία ή η τάση γενικά; Είχα 10 χρόνια και τώρα θα ξαναβάλω σε άλλο αμάξι, αρκεί φυσικά να μην πάει τίποτα στα 0,95+ γιατί μετά ξεφεύγει βάσει λίτρων..

Εύλογη η απορία σου, στην επαρχία φτάνει στο 1 ευρώ σε μερικά πρατήρια το ξεπερνάει κιόλας. Στην Ιταλία πριν 3 μέρες 0,65-0,68, εμείς είμαστε οι λαρτζ της υπόθεσης, βαράνε όσο θέλουν αφού δεν υπάρχει έλεγχος, αλλά όταν βρίσκουμε κανένα κλέφτη στα 0,76 δεν μας πειράζει γουστάρουμε να μας τον πιάνει...

Επεξ/σία από MadPax
διόρθωση λαθών
  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, meletis11 είπε

Ωστοσο η διαφορα με βενζινη ειναι μεγαλη.

Συμφέρει.

Μην κοιτας τιμη λιτρου βενζινης υγραεριου γιατι πχ με ενα λιτρο βενζινη κανεις 10 χιλιομετρα με ενα λιτρο αεριο κανεις 8 χιλιομετρα.

Αλλα ναι σιγουρα συμφερει.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, BaggelisPr είπε

Χαίρεται κορυφαίοι! Είμαι 22 χρονών και σκοπεύω να αποκτήσω το πρώτο μου αμάξι (έχω μια σχετική εμπειρία στο τιμόνι) για καθημερινή χρήση εντός Αθήνας και να πηγαίνω κάνα σκ τον μήνα Κόρινθο.Ιδανικά θέλω να εχει Μαξ 125.000 χιλιόμετρα με σκοπό να το κρατήσω αρκετά χρονακια απροβληματιστα.

Είμαι ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα με σκοπό μετατροπής σε αέριο:

1.Opel astra J 

1α. 1.6 116 ίππους (απλά παίζει να μην βρίσκεις μετά του 2011 και να έχει ακριβά τέλη)

1β. 1.4 100hp (αλλά ακούω ότι είναι αργοκινητο)

1γ. 1.4 140hp (αλλά φοβάμαι τον συνδυασμό LPG-τουρμπο)

 

2.Ford fiesta mk7 

2a. 1.4 96hp (σκέφτομαι μήπως δεν με ικανοποιούν οι ίπποι)

2b. 1.6 120hp (μήπως έχει τσάμπα μεγαλύτερη κατανάλωση από το 1.4 αφού θα κινείται εντός Αθήνας)

 

Όπως καταλαβαίνετε έχω φάει γερό σκάλωμα και έστειλα για την βοήθεια σας, να μου πείτε ποιο είναι πιο ποιοτικό και ποιο αξίζει περισσότερο.Γενικά είμαι ανοιχτός για οποιαδήποτε άλλη πρόταση αυτοκινήτου απλά αυτά τα δύο μου έχουν κάνει το κλικ.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη για την έκταση του κειμένου.

Φίλε πιο συμβατά με lpg είναι αυτοκίνητα χωρίς τουρμπο και φυσικά λιγότερους ίππους. Τα τούρμπο οσο περισσότεροι ίππποι χρειαζονται μεγαλύτερο ψεκασμό βενζίνης να μην καψεις βαλβίδες άρα λιγότερο οικονομικά. Όταν το έβαλα στο opel vectra 1,6 100 ίπποι του 2005 ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα έκανα 280.000 χιλιόμετρα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα στο μοτέρ και χωρίς ψεκασμούς βενζίνης διότι δεν έχει τουρμπο.Είναι όμως του 2005 άρα ξεπερασμενο μοντέλο.

Θα ελεγα να επιλέξεις το 1 ή το 2 opel ας είναι αργοκίνητο.Οσο αργοκίνητο  τόσο πιο συμβατό. Επίσης δες και κανένα toyota με λίγους ,'ίππους  τα οποία είναι και αυτά πολύ συμβατα με αέριο.

ford δεν ειμαι ειδικός αλλά έχω ακούσει ότι είναι λιγότερο συμβατά με lpg.και βγάζουν οπροβλήματα.

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Φίλε πιο συμβατά με lpg είναι αυτοκίνητα χωρίς τουρμπο και φυσικά λιγότερους ίππους. Τα τούρμπο οσο περισσότεροι ίππποι χρειαζονται μεγαλύτερο ψεκασμό βενζίνης να μην καψεις βαλβίδες άρα λιγότερο οικονομικά. Όταν το έβαλα στο opel vectra 1,6 100 ίπποι του 2005 ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα έκανα 280.000 χιλιόμετρα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα στο μοτέρ και χωρίς ψεκασμούς βενζίνης διότι δεν έχει τουρμπο.Είναι όμως του 2005 άρα ξεπερασμενο μοντέλο.

Θα ελεγα να επιλέξεις το 1 ή το 2 opel ας είναι αργοκίνητο.Οσο αργοκίνητο  τόσο πιο συμβατό. Επίσης δες και κανένα toyota με λίγους ,'ίππους  τα οποία είναι και αυτά πολύ συμβατα με αέριο.

ford δεν ειμαι ειδικός αλλά έχω ακούσει ότι είναι λιγότερο συμβατά με lpg.και βγάζουν οπροβλήματα.

Το φορντ φοκους ειναι εργοστασιακο 125 ιπ.

χιλιαρι, τρικυλινδρο, τουρμπο.

Ειναι τσιπαρισμενο, με σπορ εξατμιση και εισαγωγη κ.α. Εχει φθασει περι 170 ιπ.

Τόσο καιρο με το masterdirect το αμαξι ειναι αψογο.

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Υπήρχαν τα μαφιόζικα φίλε που κρατούσαν χαμηλά τις τιμές αρα και τα υπόλοιπα έπρεπε να ακολουθούν. Τώρα που τα μαφιόζικα σχεδόν εξαφανίστηκαν (το τελευταίο μάλλον ήταν του Λευτέρη)😜 μετά τις δύο  σκληρές δολοφονίες σε Γέρακα και Νέα Σμύρνη , οι προστάτες πολιτικοί μετά τα Τέμπη μάλλον έπαψαν να τους προστατεύουν  τα υπόλοιποι ήρθαν σε μία ισορροπία τιμών τουλάχιστον χαμηλά γιατί ψηλά φτάνουν και στο 1 ευρώ.

Αγνωστο τι θα φέρει το μέλλον.Τουλάχιστον εμείς οι παλαιοί υγραεριοκινητοι απολαύσαμε πολύ χαμηλές τιμές για 15 χρόνια.Λογικά άνοδο να περιμένουμε

Ακριβως εγώ ας πούμε after market είχα 12λ lpg/100 εντός πόλης με το focus. Αν έρθει προς το ευρώ η τιμή θα αξίζει μόνο για τα παλιά όπως αυτό το Fusion 11 που θα μετατρέψω, καθώς καίει 9λ στην πόλη οπότε και με 1€ υγραέριο έχεις εξοικονόμηση σημαντική αλλά ισοφαρίζει πια τα σύγχρονα βενζινοκίνητα που καίνε 7λ/100 και σίγουρα βγαίνει παραπάνω από mhev kai σίγουρα hev. Ζήσαμε τα καλά με 0,63 lpg ;)

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω δεν εχω δει ποσο καιει το δικο μου με βενζινη αλλα οταν ειπα στην γυναικα μου πως για να το δω πρεπει να γεμισω 55 λιτρα και βαζω μονο 100αρα πηγε να παθει εγκεφαλικο.

  • Haha 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε

43 λιτρα γεμιζει αλλα δεν βγαζω 200 χιλιομετρα μεσα στην Αθηνα με 43 λιτρα αλλα με 20 ευρω δηλαδη οταν εβαζα με 75 λεπτα ειναι 26 λιτρα.

Οταν πηγαινα παραδειγμα στο εξοχικο Αγιους Θεοδωρους με 20 ευρω εβγαζα 280 χιλιομετρα.

Παιζει ρολο και το βαρος γιατι εγω και η γυναικα μου ειμαστε χοντροι και κουβαλαω και τρια παιδια συν τι αλλο θα κουβαλαω.

Ειναι και το αμαξι 1300 κιλα Meriva B LPG

Μιλαγα με εναν φιλο που μενει Αγιους Θεοδωρους με ρωταει ποσα βγαζεις με 20 ευρω του λεω 200 μα μου λεει και εγω που ειμαι με βενζινη 200 βγαζω τι κερδος εχεις με το υγραεριο.

Τους λεω εγω για να παω απο Περιστερι Μαρουσι που ειναι 20 χιλιομετρα θελω μια ωρα + εσυ για να πας Κορινθο που ειναι το ιδιο θελεις το πολυ 25 λεπτα.

Γνωστός με ίδιο μοντέλο με Stag επάνω , 

Του το φέρνει 10λτ/100 με μεικτή χρήση 

1 ώρα πριν, BaggelisPr είπε

Χαίρεται κορυφαίοι! Είμαι 22 χρονών και σκοπεύω να αποκτήσω το πρώτο μου αμάξι (έχω μια σχετική εμπειρία στο τιμόνι) για καθημερινή χρήση εντός Αθήνας και να πηγαίνω κάνα σκ τον μήνα Κόρινθο.Ιδανικά θέλω να εχει Μαξ 125.000 χιλιόμετρα με σκοπό να το κρατήσω αρκετά χρονακια απροβληματιστα.

Είμαι ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα με σκοπό μετατροπής σε αέριο:

1.Opel astra J 

1α. 1.6 116 ίππους (απλά παίζει να μην βρίσκεις μετά του 2011 και να έχει ακριβά τέλη)

1β. 1.4 100hp (αλλά ακούω ότι είναι αργοκινητο)

1γ. 1.4 140hp (αλλά φοβάμαι τον συνδυασμό LPG-τουρμπο)

 

2.Ford fiesta mk7 

2a. 1.4 96hp (σκέφτομαι μήπως δεν με ικανοποιούν οι ίπποι)

2b. 1.6 120hp (μήπως έχει τσάμπα μεγαλύτερη κατανάλωση από το 1.4 αφού θα κινείται εντός Αθήνας)

 

Όπως καταλαβαίνετε έχω φάει γερό σκάλωμα και έστειλα για την βοήθεια σας, να μου πείτε ποιο είναι πιο ποιοτικό και ποιο αξίζει περισσότερο.Γενικά είμαι ανοιχτός για οποιαδήποτε άλλη πρόταση αυτοκινήτου απλά αυτά τα δύο μου έχουν κάνει το κλικ.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη για την έκταση του κειμένου.

Υπάρχουν σύστηματα με ειδικό μειωτηρα για Turbo κινητήρες .

Τα Ford ότι και να πάρεις βάλε μεικτό ψεκασμό βενζίνης και ψάξε τι είδους βαλβίδες έχει . Συνήθως είναι πιο ευαίσθητα στο LPG .

  • Like 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Γνωστός με ίδιο μοντέλο με Stag επάνω , 

Του το φέρνει 10λτ/100 με μεικτή χρήση 

Ίσως εμένα λόγω εργοστασιακού να καίει λίγο παραπάνω.

  • Like 2
Δημοσ.

Μπορεί ν σας φανεί τρελό και απίστευτο.

όταν έβαλα το υγραέριο πριν 14 χρόνια όπως όλοι ετσι και γω είχα κόλημα να κάνω μετρήσεις να δω τι καίει. Μικτό κύκλο όχι πολύ κέντρο γιατί μένω Γέρακα με λίγα φανάρια και λίγη κίνηση , μετρούσα 8 με 8,5 λίτρα στα 100. Θυμάμαι φουλάρισμα από άδειο 42 λίτρα, το άφησα να αδειάσει και είχα κάνει 520 χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα Εθνική με στροφές όχι πάνω από 3.000.Και με τιμές τότε 65 με 70 λεπτά φανταστείτε οικονομία. Τζάμπα ταξίδια κάναμε.

Υπόψιν αν γυρίσει δεν  έχω ψεκασμούς και καίω μόνο υγραέριο.Γιαυτό λέω τα απλά που δεν έχουν τουρμπο μπορεί να  υστερούν σε δύναμη αλλά είναι απίστευτα οικονομικά και πιο συμβατά με το lpg. Εξάλλου για την οικονομία έκανα μετατροπή και γιαυτό λέω  πως έχω κόλημα το προσέχω σαν τα ματια μου , για ηλεκτρικό δεν έχω δυνατότητες οικονομικές και φόρτισης άρα δεν έχω άλλη επιλογή για οικονομία , ανέσεις χώρου και ταξιδιού που μου δίνει το vectra.

Ετσι πάω στα νηματα με τα ηλεκτρικά και κάνω μανούρες 😜αλλά ότι και να κάνουμε ναι καλό το lpg αλλά σιγά σιγά έρχεται ο χρόνος λήξης του γιατί τα καινούργια αυτοκίνητα δεν κάνουν για μετατροπή και αν το κάνει κάποιος δεν θα έχει την οικονομία που είχαμε εμείς αλλά και περισσότερους κινδύνους βλάβης από το lpg.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω οταν ηθελα να αλλαξω το Corsa C 1.2 λογω οτι ειμαστε 5 ατομα και ειχε παλιωσει δεν γνωριζα οτι τα σχετικα καινουρια αυτοκινητα δεν πανε με τα κυβικα αλλα με τους ρυπους.

Μου ελεγε φιλος να παρω με υγραεριο να βαλω υγραεριο αλλα δεν ειχα και τοσο εμπιστοσυνη.

Ο λογος που πηρα το Meriva B LPG ηταν επειδη ειχα σχετικα χαμηλα τελη κυκλοφοριας 148 ευρω απο 280 που ειχε το ιδιο σκετη βενζινη.

Ειχα σκεφτει και για πετρελαιο αλλα μου ειχε πει ο μηχανικος οτι επειδη εγω δεν κανω μεγαλες διαδρομες θα εχω προβλημα αναπληρωσης.

Επεξ/σία από LLLEFTERIS
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Μπορεί ν σας φανεί τρελό και απίστευτο.

όταν έβαλα το υγραέριο πριν 14 χρόνια όπως όλοι ετσι και γω είχα κόλημα να κάνω μετρήσεις να δω τι καίει. Μικτό κύκλο όχι πολύ κέντρο γιατί μένω Γέρακα με λίγα φανάρια και λίγη κίνηση , μετρούσα 8 με 8,5 λίτρα στα 100. Θυμάμαι φουλάρισμα από άδειο 42 λίτρα, το άφησα να αδειάσει και είχα κάνει 520 χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα Εθνική με στροφές όχι πάνω από 3.000.Και με τιμές τότε 65 με 70 λεπτά φανταστείτε οικονομία. Τζάμπα ταξίδια κάναμε.

Υπόψιν αν γυρίσει δεν  έχω ψεκασμούς και καίω μόνο υγραέριο.Γιαυτό λέω τα απλά που δεν έχουν τουρμπο μπορεί να  υστερούν σε δύναμη αλλά είναι απίστευτα οικονομικά και πιο συμβατά με το lpg. Εξάλλου για την οικονομία έκανα μετατροπή και γιαυτό λέω  πως έχω κόλημα το προσέχω σαν τα ματια μου , για ηλεκτρικό δεν έχω δυνατότητες οικονομικές και φόρτισης άρα δεν έχω άλλη επιλογή για οικονομία , ανέσεις χώρου και ταξιδιού που μου δίνει το vectra.

Ετσι πάω στα νηματα με τα ηλεκτρικά και κάνω μανούρες 😜αλλά ότι και να κάνουμε ναι καλό το lpg αλλά σιγά σιγά έρχεται ο χρόνος λήξης του γιατί τα καινούργια αυτοκίνητα δεν κάνουν για μετατροπή και αν το κάνει κάποιος δεν θα έχει την οικονομία που είχαμε εμείς αλλά και περισσότερους κινδύνους βλάβης από το lpg.

Υπάρχουν νεα μοντελα υγραεριοκινητα, τουρμπο.

Το φοκους τελη 2017 μια χαρα πάει.

Ομοιως και αλλα αμεσου ψεκασμου τουρμπο φιεστα, φοκους και βιταρα (υβριδικο).

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, meletis11 είπε

Υπάρχουν νεα μοντελα υγραεριοκινητα, τουρμπο.

Το φοκους τελη 2017 μια χαρα πάει.

Ομοιως και αλλα αμεσου ψεκασμου τουρμπο φιεστα, φοκους και βιταρα (υβριδικο).

Και εμενα τουρμπο ειναι A14NEL φοραω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...