Προς το περιεχόμενο

Kαινούργια λάστιχα αυτοκινήτου...


panther_512

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το αυτοκίνητο είναι Honda Civic LSI 92. Kάθε μέρα οδηγάω περίπου 200 χιλιόμετρα για να πάω και να έρθω από τη δουλειά μου.

 

Του έβαλα μιά τετράδα Michelin Energy LX4. Μου άρεσε πάρα πολύ το κράτημά τους και η απουσία οποιουδήποτε θορύβου.

 

Όμως φαγώνονται πάρα πολύ γρήγορα. Έκανα περίπου 35 χιλιάδες χιλιόμετρα και τα λάστιχα έχουν φθαρεί σχεδόν τελείως. Σήμερα που το πήγα να βάλω τα πισω μπρός και να κάνω μιά ευθυγράμμιση, ο λαστιχάρης μου είπε ότι ζήτημα να βγάλω άλλες 10 χιλιάδες χιλιόμετρα.

 

Συνεπώς, σε κάνα μήνα με βλέπω να τα αλλάζω, μιάς και άρχισαν να κάνουν θόρυβο και η οδήγηση δεν είναι ιδιαίτερα άνετη πλέον γιατί το αμάξι άρχισε να "χορεύει".

 

Συνεπώς, τί λάστιχα προτείνετε? Ζητάμε λάστιχα παντός καιρού που να κρατάνε πολλά πολλά χιλιόμετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι δεν βαζεις αυτα που επισημα προτεινει ο κατασκευαστης????

 

Γιατί αυτά που επίσημα προτείνει ο κατασκευαστής, εξαρτάται κυρίως από μάρκετιν με εταιρίες ελαστικών.

 

Πάρα ταύτα όμως, πού μπορώ να δώ τί προτείνει η Honda για ένα Civic του 92?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έβγαλες και λίγα χιλιόμετρα! Έχεις κάνει με ένα σετ ελαστικών 35.000 χιλιόμετρα και θα φτάσεις/ξεπεράσεις τις 40.000 σε μάλλον θερμό κλίμα. Πολύ καλή επίδοση μου φαίνεται. Προσωπικά δεν έχω κρατήσει ελαστικά για περισσότερο από 30.000 χιλιόμετρα ή τρία χρόνια.

Αν έχεις μείνει τόσο ευχαριστημένος από τα energy, τότε βάλε πάλι τα ίδια. Φοβάμαι πως καλό κράτημα και απουσία θορύβων δεν συνδυάζονται εύκολα με μακροζωία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδω:http://www.pirellityre.com/web/fitment/homeCarFull.do (pirelli)

http://www.bridgestone.eu/bfe/v/index.jsp?vgnextoid=000000000000000000000000000000000475RCRD&origin=000000000000000000000000000000000004RCRD&locale=en_US (bridgestone)

http://www.michelin.co.uk/uk/group/home.jsp (michelin)

 

το ιδιο κανουν ολες σχεδον οι εταιρειες ελαστικων...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

poscaman ευχαριστώ για τα links.

 

agpr, κάνω 1000 χιλιόμετρα την εβδομάδα πάνω-κάτω, οπότε 40Κ χιλιόμετρα είναι 40 εβδομάδες. Λιγότερο και από χρόνο. Απλώς αναρωτιόμουν αν υπάρχει λάστιχο που να μπορέσει να μου κρατήσει περισσότερο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

200km τη μερα ????????????

 

δε συμφερει καλυτερα να αλλαξεις δουλεια?

εγω παντως εβαλα τα μισελεν τα exalto που ειναι πιο σκληρα και για σπορ οδηγηση και απο οτι λενε για πολλα χιλιομετρα

http://www.michelin.gr/gr/auto/pilot_exalto.jsp

 

τα εχω 3 μηνες και δεν εχω καταφερει ακομα να γλυστρισω οσο κι αν προσπαθω :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

poscaman ευχαριστώ για τα links.

 

agpr, κάνω 1000 χιλιόμετρα την εβδομάδα πάνω-κάτω, οπότε 40Κ χιλιόμετρα είναι 40 εβδομάδες. Λιγότερο και από χρόνο. Απλώς αναρωτιόμουν αν υπάρχει λάστιχο που να μπορέσει να μου κρατήσει περισσότερο....

 

Αυτό που χρειάζεσαι είναι λίγο ποιο σκληρό ελαστικό (και άρα χειρότερο κράτημα).

 

Δοκίμασε κάτι σε bridgestone ή ακόμα ποιο σκληρό Pirelli.

 

Nα ξέρεις γενικότερα οτι όλα τα ελαστικά έχουνε δείκτη φθοράς (μεγαλύτερος δείκτης/φθορά - καλύτερο κράτημα) και αναγράφεται στα πλαινά του ελαστικού ως Treadwear. Ψάξε κάτι σε 150. Λογικά τα michelin σου πρέπει να ήταν 180 ή 240.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παρακάτω είναι αντιγραφή από λινκ που είχα βρει στο forum των 4άρων τροχών ή στο clubford, δε θυμάμαι δυστυχώς:confused: . Η υπογράμμιση είναι δική μου.

 

1. TREADWARE INDEX (δείκτης φθοράς πέλματος)

Ο δείκτης φθοράς πέλματος είναι μια μέτρηση της αντοχής του πέλματος ή μια ένδειξη του ρυθμού φθοράς του πέλματος του ελαστικού κατά την χρήση του ελαστικού.

Κάθε ελαστικό ελέγχεται σε ελεγχόμενες συνθήκες σε κρατικό χώρο ελέγχου των ΗΠΑ

Ο δείκτης φθοράς πέλματος κυμαίνεται από 60 έως 620 σε βήματα των 20. Οσο ποιό μεγάλος είναι ο δείκτης τόσο περισσότερη είναι η διάρκεια ζωής του πέλματος δηλ. η χρήση του θα διαρκέσει για περισσότερο χρόνο αφού θα καθυστερήσει η φθορά του.

Η διαδικασία ορισμού του δείκτη καθορίζει οτι ο δείκτης αναφοράς 100% αφορά ελαστικό αναφοράς που θα διανύσει 30,000 μίλια ή 50,000 χιλιόμετρα προτού αχρηστευτεί. Ετσι, ένας δείκτης ελαστικού που είναι 100 σημαίνει ότι το ελαστικό που φέρει τον δείκτη αυτό των 100 θα φθαρεί με τον ίδιο ρυθμό όπως το ελαστικό αναφοράς ή αλλιώς ένα ελαστικό που φέρει δείκτη 100 έχει ωφέλιμη ζωή πέλματος για χρήση σε 50,000 χιλιόμετρα οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο.

Ετσι, ένα ελαστικό με δείκτη φθοράς 200 έχει διπλάσιο ωφέλιμη ζωή πέλματος από ένα άλλο ελαστικό που έχει δείκτη 100 και αναμένεται να έχει ωφέλιμη ζωή πέλματος για χρήση σε 100,000 χιλιόμετρα οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο. Ετσι, όταν αγοράζουμε καινούργια ελαστικά ο καλύτερος τρόπος για να χρησιμοποιήσουμε τον δείκτη φθοράς πέλματος είναι για να συγκρίνουμε τα ελαστικά το ένα με το άλλο.

Επίσης πρέπει να έχουμε υπ'όψη ότι όσο ποιό χαμηλός είναι ο δείκτης τόσο ποιό μαλακό είναι το μίγμα κατασκευής του ελαστικού και όσο ποιό υψηλός είναι ο δείκτης τόσο ποιό σκληρό είναι το μίγμα κατασκευής του ελαστικού.

Σήμερα :

 

ο ποιό υψηλός δείκτης φθοράς ελαστικού έχει αναφερθεί ότι είναι ο 700

98 % των ελαστικών έχουν δείκτη 600 ή χαμηλότερο

92 % έχουν δείκτη 500 ή χαμηλότερο

72 % έχουν δείκτη 400 ή χαμηλότερο

40 % έχουν δείκτη 300 ή χαμηλότερο

15 % έχουν δείκτη 200 ή χαμηλότερο

 

 

Panther_512,

 

τα χιλιόμετρα που διανύεις είναι πραγματικά πολλά. Είσαι σίγουρος πως αξίζει να ρισκάρεις την ασφάλειά σου (κράτημα) ή την άνεσή σου (θόρυβος) για να κερδίσεις 10-15 εβδομάδες;

 

edit: Timour, τι υπογραφή...!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, κατατοπιστικότατα αυτά που γράψατε και σας ευχαριστώ πάρα πολύ.

 

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι τα 40-45 χιλιάδες χιλιόμετρα που θα βγάλω με τα λάστιχα αυτά είναι τα φυσιολογικά χιλιόμετρα που θα μπορούσα να βγάλω ούτως ή άλλως, οπότε συνεχίζουμε μάλλον με την ίδια μάρκα.

 

Έχετε δίκιο και για την ασφάλεια, γιατί πάντα σε δρόμους υψηλής ταχύτητας οδηγάω, οπότε το καλό κράτημα είναι πολύ σημαντικό.

 

Τώρα, μιάς και το λύσαμε αυτό με τα χιλιόμετρα, εσείς τί μάρκας ελαστικά προτιμάτε? Michelin? Bridgestone? Yokohama?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι γνώσεις μου στο αντικείμενο είναι εξαιρετικά περιορισμένες και η εμπειρία μου μικρή, επομένως όσα γράφω αντιμετώπισε τα ακριβώς έτσι, ως τη μικρή εμπειρία κάποιου ψιλοάσχετου.

Κάθε εταιρεία βγάζει αρκετές σειρές ελαστικών και κάθε μια έχει τα δικά της χαρακτηριστικά. Στο citroen είχα χρησιμοποιήσει μόνο michelin energy (έτη 1996-1998 ). Ήμουν ικανοποιημένος και από την κατανάλωση καυσίμου και από την ποιότητα κύλισης, όσο τουλάχιστον μου επέτρεπε ο θόρυβος του κινητήρα να αντιληφθώ, αλλά φαγώνονταν αρκετά γρήγορα. Το clio ήρθε με continental, αλλά δε θυμάμαι τη σειρά τους. Ήταν πολύ καλά στο κράτημα, στην οικονομία καυσίμου (όπως αποδείχθηκε αργότερα) και στην ποιότητα κύλισης. Επιπλέον ήταν και λίγο πιο ανθεκτικά από τα energy. Έπειτα έβαλα πάλι energy και αποδείχθηκαν περίπου 10% πιο οικονομικά από τα continental. Έπειτα αποφάσισα να βάλω bridgestone, αλλά δυστυχώς δε θυμάμαι τη σειρά τους. Έχασα 10% σε οικονομία, μου αύξησαν σημαντικά το θόρυβο, αλλά κράτησαν ένα χρόνο παραπάνω σχεδόν από τα michelin. Μη βιάζεσαι να χαρείς :mrgreen: , εγώ κάνω περίπου 15.000 χιλόμετρα ανά έτος. Όταν ήρθε η ώρα της αλλαγής, έβαλα πάλι bridgestone, αλλά τη διάδοχη σειρά. Έχασα άλλο ένα 10% σε καύσιμο (συνολικά 20% σε σχέση με τα energy !!!), αλλά μείωσαν σχετικά το θόρυβο και είχαν καλύτερο κράτημα από τα προηγούμενα.

Το focus ήρθε με continental sport contact2. Έχω μόνο τα καλύτερα να πω και μόνο καλά λόγια διαβάζω για τα συγκεκριμένα ελαστικά. Πολύ καλά λόγια έχω ακούσει και για τα michelin primacy.

Θα σου πρότεινα, αφού έχεις μείνει πολύ ευχαριστημένος από τα michelin και τα έχεις μάθει, να μην αλλάξεις. Τα bridgestone δύσκολα θα στα πρότεινα και λόγω της κατανάλωσης και λόγω θορύβου, 200 χιλιόμετρα ανά ημέρα με βουητό είναι μάλλον ανυπόφορα. Τα continental είναι νομίζω πιο ακριβά και με το ρυθμό που τα ¨τρως¨, μάλλον θα σε δαγκώνουν.

Ό,τι και αν επιλέξεις πρόσεξε το στρώσιμο τους. Για τα πρώτα 500 χιλιόμετρα μην τα πιέσεις. Φέρσου τους τρυφερά και στην αρχή και ο δεσμός σας θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια :).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ'οτι θυμάμαι τα Toyo είναι σκληρά λάστιχα. Τα michelin έχουν καλό κράτημα και είναι μαλακά αλλά κυρίως έχουν πολύ μαλακά μάγουλα, πράγμα κακό για τους ελληνικούς δρόμους, καλό για την άνεση. Αν κρατάνε πάντως τα λάστιχα σου κράτα τα να βγάλεις το καλοκαίρι, λόγω ζέστης τα λάστιχα έχουν καλύτερη προσφυση και πολύ περισότερες φθορές το καλοκαίρι. Γι' αυτό συνήθως τα αλλάζουμε το σεπτέμβρη που αρχίζουν και οι βροχές και τα χρειαζόμαστε περισότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...