Προς το περιεχόμενο

RAM-SHOP: Προσοχη στο τι σας πουλανε!


sdream

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα παιδια. Αποφασισα σημερα, μιας και ειχα ρεπο :P να παω να παρω εναν σκληρο δισκο για το συστημα που φτιαχνω. Το εψαχνα αρκετες μερες και τελικα αποφασισα να παρω τον Western Digital 1600JS και διαλεξα το RAM-SHOP για την αγορα μου. Παω σημερα και ζηταω απο τον υπαλληλο το συγκεκριμενο μοντελο (μαλιστα του διευκρινησα οτι ειναι αυτο που ειναι και στο site). Τον βαζει στην σακουλα και κοβει την αποδειξη 55 euro. Τα δινω εγω, και τοτε θυμηθηκα οτι στο ιντερνετ το συγκεκριμενο μοντελο ηταν στα 47,9.Μου το δινει και εκει που εφευγα τον ρωτησα ποια ειναι η διαφορα τους που δικαιολογει την διαφορα στην τιμη και μου απαντησε, οτι αυτο ειναι καινουριο μοντελο και οτι εχει 16Mb cache. Ε λεω 16mb cache σιγουρα θα ειναι πολυ καλυτερος απο τον αλλο. Παω σπιτι και βλεπω το μοντελο.Ηταν το 1600ΑΑJS. Μπαινω στο official site της WD και βλεπω οτι το εν λογω μοντελο ειχε 8mb cache απλα ηταν διαφορετικη η σχεδιαση του (σε επιπεδο Hardware) απο τον 1600JS(ακομη και στην αποδειξη ελεγε WD1600JS). Τους πηρα τηλεφωνο και τους ανεφερα το περιστατικο και μου ειπαν οτι εκανε λαθος ο υπαλληλος και σαν να μην εφτανε αυτο, μου ελεγαν οτι απο την στιγμη που εγινε η αγορα και αυτη η διευκρινηση για το μοντελο εγινε μετα, εμεις δν μπορουμε να κανουμε κατι. Τους ειπα οτι και πριν την αγορα να ρωταγα παλι την ιδια απαντηση θα επαιρνα. Ο υπαλληλος στο τηλεφωνο αρχισε να μου μιλα με υφος. Το αποκορυφωμα της κουβεντας ηταν οταν του ειπα τις τιμες των 2 μοντελων. Η απαντηση: "Συγνωμη για 5 euro γινεται ολο αυτο?" ΕΛΕΟΣ! Aπλα θα μπορουσε ο πρωτος υπαλληλος να μου πει οτι δεν υπαρχει διαθεσιμο το μοντελο που ζητησα και να τελειωνε εκει, και οχι αφου το κανουν το λαθος να προσπαθουν να βγουν και απο πανω. Αν κανουν τετοια στην αγορα δεν μπορω να φανταστω τι θα γινει σε περιπτωση rma :P .Γι'αυτο λοιπον, μεγαλη προσοχη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Καταρχας φιλε επραξες λαθος.

Επρεπε να εντοπισεις τον πωλητη που μενει,τι αμαξι εχει,τι τρωει και να μαθεις απεξω το προγραμα και τις συνηθειες του.

Εν καιρω θα μπορεσεις να παρεις την εκδικηση σου με οτι τροπο θες απεναντι του αφου τον αρπαξεις απο κει που δεν τον περιμενει τον βαλεις σε ενα υπογειο και αρχισεις να τον βασανιζεις μεχρι να σου δωσει ο ιδιος τα 5 ευρω πισω.

Μετα σπασε και τα δαχτυλα που ο φιλος προανεφερε!

Μη ξεχασεις να βιντεοσκοπησεις το σκηνικο και να το ανεβασεις να το κανουμε sticky για παραδειγματισμο προς τους υπολοιπους που θα υποπεσουν σε παρομοιο σφαλμα!:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sorry φιλαρακι.Αφου νομικα καλυπτεσαι να πας να το αλλαξεις και να παρεις οτι θες γιατι δεν το κανεις?

Συνηθως αυτες οι δουλειες δεν γινονται απο το τηλεφωνο.

Τα specs τα γραφει πανω ο δισκος παντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικό μήνυμα από momotis

Καταρχας φιλε επραξες λαθος.

Επρεπε να εντοπισεις τον πωλητη που μενει,τι αμαξι εχει,τι τρωει και να μαθεις απεξω το προγραμα και τις συνηθειες του.

Εν καιρω θα μπορεσεις να παρεις την εκδικηση σου με οτι τροπο θες απεναντι του αφου τον αρπαξεις απο κει που δεν τον περιμενει τον βαλεις σε ενα υπογειο και αρχισεις να τον βασανιζεις μεχρι να σου δωσει ο ιδιος τα 5 ευρω πισω.

Μετα σπασε και τα δαχτυλα που ο φιλος προανεφερε!

Μη ξεχασεις να βιντεοσκοπησεις το σκηνικο και να το ανεβασεις να το κανουμε sticky για παραδειγματισμο προς τους υπολοιπους που θα υποπεσουν σε παρομοιο σφαλμα!

 

Αυτή η λύση είναι μεν πρακτική αλλά πάντα η τελευταία!

Βασικά πας στο μαγαζί πρόσωπο με πρόσωπο και τους τα κάνεις όλα πουτάνα μπροστά σε όλους τους πελάτες.Τότε βρίσκεις άκρη.Δοκιμασμένο επανελλημένα και πάντα επιτυχές!

Α και όταν λέω ότι τα κάνεις πουτάνα δεν εννοώ φωνές και τέτοια.Όταν σε δουν ψύχραιμο είναι που κλάνουν πάνω τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι βίτσια είναι αυτά να πάτε να ψωνίζετε από τέτοια καταστήματα! Από τη στιγμή που το πλαίσιο μέσω νετ έχει τιμές που σκίζει και πάνω απο 45ευρώ στα φέρνει τσαμπέ, ποιός ο λόγος να χάνεται το χρόνος σας τσάμπα. Τί αλλάζει στην αντιμετώπιση, που θα ψωνίσεται face2face?

Τί να πώ. Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου. Τελευταία φορά που ψώνισα από μαγαζί τέτοιο ήταν ένα mp3 player και το μετάνιωσα πολλάπλά. Παρόμοια ιστορία με σένα ήταν, αλλά εγώ έκανα καλύτερο. Είπα μέσα μου "ποτέ ξανά σε τέτοια καταστήματα". Πλαίσιο κ πάλι πλαίσιο. Κ θα μου τα φέρνουν στην πόρτα μου, για να πληρώνουν τα μεταφορικά χεχεχεχε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή η λύση είναι μεν πρακτική αλλά πάντα η τελευταία!

Βασικά πας στο μαγαζί πρόσωπο με πρόσωπο και τους τα κάνεις όλα πουτάνα μπροστά σε όλους τους πελάτες.Τότε βρίσκεις άκρη.Δοκιμασμένο επανελλημένα και πάντα επιτυχές!

Α και όταν λέω ότι τα κάνεις πουτάνα δεν εννοώ φωνές και τέτοια.Όταν σε δουν ψύχραιμο είναι που κλάνουν πάνω τους.

 

Ποιους πελάτες... δεν έχουνε... :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο θα κανω.Αυριο θα παω απο εκει και θα ζητησω τα λεφτα μου πισω. Και αν εχουν αντιρρηση τοτε οκ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΩ ΑΝΑΛΟΓΩΣ (ακα ενα τηλεφωνακι στο Ινκα ετσι να πονεσει λιγακι το πραμα) ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τόσο ανταγωνισμό... από τη μια κυνηγάνε τους πελάτες με το ντουφέκι, ενώ από την άλλη φροντίζουν τον ένα που θα πετύχουν να τον κοροϊδέψουν.

Δεν ισχυρίζομαι πως οι "μεγάλοι" (aka Πλαίσιο, Multirama κτλ) είναι Παναγίες, αλλά οι συμπεριφορά των μικρών τις περισσότερες φορές είναι για γέλια και για κλάματα.

Γιαυτό εδώ και χρόνια έχω σταματήσει να τους εμπιστεύομαι - εξαίρεση ένας μόνο στην Πάτρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα παιδια. Αποφασισα σημερα, μιας και ειχα ρεπο :P να παω να παρω εναν σκληρο δισκο για το συστημα που φτιαχνω. Το εψαχνα αρκετες μερες και τελικα αποφασισα να παρω τον Western Digital 1600JS και διαλεξα το RAM-SHOP για την αγορα μου. Παω σημερα και ζηταω απο τον υπαλληλο το συγκεκριμενο μοντελο (μαλιστα του διευκρινησα οτι ειναι αυτο που ειναι και στο site). Τον βαζει στην σακουλα και κοβει την αποδειξη 55 euro. Τα δινω εγω, και τοτε θυμηθηκα οτι στο ιντερνετ το συγκεκριμενο μοντελο ηταν στα 47,9.Μου το δινει και εκει που εφευγα τον ρωτησα ποια ειναι η διαφορα τους που δικαιολογει την διαφορα στην τιμη και μου απαντησε, οτι αυτο ειναι καινουριο μοντελο και οτι εχει 16Mb cache. Ε λεω 16mb cache σιγουρα θα ειναι πολυ καλυτερος απο τον αλλο. Παω σπιτι και βλεπω το μοντελο.Ηταν το 1600ΑΑJS. Μπαινω στο official site της WD και βλεπω οτι το εν λογω μοντελο ειχε 8mb cache απλα ηταν διαφορετικη η σχεδιαση του (σε επιπεδο Hardware) απο τον 1600JS(ακομη και στην αποδειξη ελεγε WD1600JS). Τους πηρα τηλεφωνο και τους ανεφερα το περιστατικο και μου ειπαν οτι εκανε λαθος ο υπαλληλος και σαν να μην εφτανε αυτο, μου ελεγαν οτι απο την στιγμη που εγινε η αγορα και αυτη η διευκρινηση για το μοντελο εγινε μετα, εμεις δν μπορουμε να κανουμε κατι. Τους ειπα οτι και πριν την αγορα να ρωταγα παλι την ιδια απαντηση θα επαιρνα. Ο υπαλληλος στο τηλεφωνο αρχισε να μου μιλα με υφος. Το αποκορυφωμα της κουβεντας ηταν οταν του ειπα τις τιμες των 2 μοντελων. Η απαντηση: "Συγνωμη για 5 euro γινεται ολο αυτο?" ΕΛΕΟΣ! Aπλα θα μπορουσε ο πρωτος υπαλληλος να μου πει οτι δεν υπαρχει διαθεσιμο το μοντελο που ζητησα και να τελειωνε εκει, και οχι αφου το κανουν το λαθος να προσπαθουν να βγουν και απο πανω. Αν κανουν τετοια στην αγορα δεν μπορω να φανταστω τι θα γινει σε περιπτωση rma :P .Γι'αυτο λοιπον, μεγαλη προσοχη!

 

Φίλε,εσύ έχασες 5 ευρώ,αυτοί που κάνουν τέτοιες @@ριές ξέρεις πόσους πελάτες χάνουν?

Δες λοιπόν τη θετική πλευρά. :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου φαινεται οτι αν δεν τους τριξεις λιγο τα δοντια δεν προκειται να καταλαβουν τπτ. Και το τραγικο ειναι οτι οχι μονο σε κοροιδευουν αλλα προσπαθουν να βγουν και απο πανω (ακομη και οταν εχεις δικιο):evil: Δεν μπορω να φανταστω τι αλλα μπορει να χουν κανει σε ατομα με μικροτερη ή καθολου σχεση με τα Pc. Απο την αλλη, κατι τετοια μαγαζια που βλεπουν 2-3 πελατες τον χρονο :P κοιτανε να στα φανε (λιγο απο τον ενα λιγο απο τον αλλο) γιατι δν προκειται να δουν πελατη συντομα :P. Προσωπικα, ειχα ξανααγορασει πραγματα απο το ram-shop αλλα ηταν ανεμιστηρακια και τετοια. Αυτη ηταν η πρωτη σοβαρη αγορα και η τελευταια (προφανως)!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sorry φιλαρακι.Αφου νομικα καλυπτεσαι να πας να το αλλαξεις και να παρεις οτι θες γιατι δεν το κανεις? Συνηθως αυτες οι δουλειες δεν γινονται απο το τηλεφωνο.

Η ζημιά έχει ήδη γίνει :)

δεν ξέρω που μένει ο φίλος, αλλα για να ξαναπάει στο καταστημα πόσα απο τα 5 ευρω θα ξοδέψει σε Μετρό ή βενζίνη; και ο χρόνος του να παει-γυρίσει πόσο κοστίζει;

 

Αλλα έχει και ο πελάτης την ευθύνη του. αφου έκανε ερευνα αγοράς πρώτα στο νετ (αρα δεν μιλαμε για εναν άσχετο), ξεκίνησε για Στουρνάρη με σκοπό να δώσει 47,9 για το δίσκο. Οταν σου λένε 55 στο ταμείο, έπρεπε να πείς "σορρυ έχω μαζι μόνο 50, επιστρέφω αμέσως" :) και να μπείς στο διπλανό που τον έχει 50,68

μετά, μπορούσες να επιστρέψεις στο 1ο κατάστημα, και να του αφήσεις δώρο τον τιμοκατάλογο "καλοκαίρι 2007" του 2ου, για να έχει να διαβάζει κάτι στις ώρες μοναξιάς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...