Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Sermac

Formula 1 2007

Πρωτάθλημα 2007 - Ποιός θέλετε να το πάρει?  

1 μέλος έχει ψηφίσει

  1. 1. Πρωτάθλημα 2007 - Ποιός θέλετε να το πάρει?

    • Fernando Alonso
    • Lewis Hamilton
    • Giancarlo Fisichella
    • Heikki Kovalainen
    • Kimi Räikkönen
    • Felipe Massa
    • Jenson Button
    • Rubens Barrichello
    • Nick Heidfeld
    • Άλλος


Προτεινόμενες αναρτήσεις

f1_logo.gif

 

clock_off.gif Πρόγραμμα αγώνων F1 2007 clock_off.gif

 

f12007gq4.jpg

 

 

 

clock_on.gif Παρουσίαση ομάδων & οδηγών clock_on.gif

 

 

McLarenRacing.jpg

Η McLaren Mercedes παρουσίασε στην Βαλένθια τη νέα MP4-22 και τους δύο νέους οδηγούς της, τον Φερνάντο Αλόνσο και τον Λιούις Χάμιλτον αισιοδοξώντας ότι ο συνδυασμός μονοθεσίου και οδηγών θα οδηγήσει την ομάδα στο δρόμο των επιτυχιών το 2007.

 

Παρόντες στην παρουσίαση το αφεντικό της ομάδας, Ρον Ντένις, οι δύο οδηγοί, οι δύο δοκιμαστές (Πέδρο ντε λα Ρόσα, Γκάρι Πάφετ) και όλοι οι επικεφαλής των βασικών τμημάτων της McLaren αλλά και της Mercedes. Στις καινοτομίες, εκτός από τους δύο νέους οδηγούς, η αλλαγή του βασικού χορηγού. Πλέον η Vodafone είναι στο πλευρό της McLaren και τα δικά της λογότυπα θα είναι πάνω στη νέα MP4-22, η οποία διατηρεί τα περυσινά της χρώματα.

 

Η McLaren Mercedes είναι μία από τις ομάδες που θα έπρεπε να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες προσαρμογής στα ελαστικά της Bridgestone, αλλά κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να συνέβη. Σχεδόν από την πρώτη στιγμή το βρετανικό μονοθέσιο "ταίριαξε" χωρίς προβλήματα με τις ιαπωνικές γόμες ελαστικών και εμφανίστηκε πολύ δυνατό στις δοκιμές. Έχοντας μάλιστα με το μέρος τους την εμπειρία του δύο φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή, Fernando Alonso, τα χαμόγελα των ανθρώπων της ομάδας φαντάζουν πλατύτερα από αυτά των τελευταίων ετών.

 

Μονοθέσιο

 

MP4-22_1-s.jpg

Chassis: MP4-22

Engine: Mercedes-Benz FO 108T

Tyres: Bridgestone Potenza

View photo: http://www.mclaren.com/interactive/wallpapers/2007/MP4-22_1_1280.jpg'>http://www.mclaren.com/interactive/wallpapers/2007/MP4-22_1_1280.jpg

 

Οδηγοί

 

20px-Flag_of_Spain.svg.png Fernando Alonso

FernandoAlonso_1.jpg

 

20px-Flag_of_the_United_Kingdom.svg.png Lewis Hamilton

LewisHamilton_1.jpg

 

Επίσημο site: http://www.mclaren.com

________________________________________________________________________________________________________________

 

150px-Renault_F1_team.png

Ο Αλόνσο έφυγε, η Michelin επίσης, όπως και η (βασική χορηγός) Mild Seven. Ο Κοβαλάινεν «ήρθε», όπως και τα Bridgestone αλλά και η ING. Και το ερώτημα είναι εμφανές; Μπορεί η Renault να συνεχίσει και το 2007 τη διετή κυριαρχία της στην Formula 1;

 

Η Renault υποστηρίζει ότι η R27 είναι καλύτερη από την R26 και αποτελεί μια επανάσταση στη σχεδιαστική φιλοσοφία της ομάδας. Καλύτερο αεροδυναμικό πακέτο, βελτιώσεις σε αμέτρητα σημεία του σασί, νέο, «απίστευτης ακρίβειας και ταχύτητας στις αλλαγές» 7τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και οι απαραίτητες προσαρμογές που χρειάζονταν για την «υποδοχή» των Bridgestone αποτελούν τα κύρια σημεία των βελτιώσεων που έγιναν.

 

Παρά την αποχώρηση του Φερνάντο Αλόνσο, οι απαιτήσεις και οι βλέψεις παραμένουν μεγάλες από τους δύο οδηγούς, τον Ιταλό Τζιανκάρλο Φιζικέλα και τον Φινλανδό Χάικι Κοβαλάινεν, που από δοκιμαστής «προβιβάστηκε» φέτος σε (2ο) οδηγό της ομάδας.

 

Μονοθέσιο

 

epa24xm0X_20070124.jpg

Chassis: R27

Engine: RS27

Tyres: Bridgestone Potenza

View photo: http://media2.feed.gr/filesystem/images/20070131/low/newego_LARGE_t_741_362824.JPG

 

Οδηγοί

 

20px-Flag_of_Italy.svg.png Giancarlo Fisichella

103225-giancarlo-fisichella.jpg

 

20px-Flag_of_Finland_%28bordered%29.svg.png Heikki Kovalainen

m1120777811.jpg

 

Επίσημο site: http://www.ing-renaultf1.com

________________________________________________________________________________________________________________

 

ferrari.gif

Περισσότερο κόκκινη, περισσότερο Ferrari! Tο 53ο μονοθέσιο που κατασκευάζει η Ferrari για την Formula 1 έχει την κωδική ονομασία F2007.

 

Ποια είναι τα νέα στοιχεία της F2007 σε σχέση με τον προκάτοχό της, την 248 F1; Το πρώτο είναι η ονομασία. Πλέον η Ferrari επιστρέφει στο κλασικό της σύστημα, που την θέλει να «βαφτίζει» τα μονοθέσιά της με το γράμμα F και την χρονολογία του εκάστοτε μοντέλου. Μόνο πέρυσι άλλαξε αυτό, με την 248 F1 να παίρνει το όνομά της από τις προδιαγραφές του κινητήρα (V8, 2,4lt). Το δεύτερο και άμεσα ορατό είναι το χρώμα. Το κόκκινο παραμένει, φυσικά, αλλά αποκτά πιο έντονη απόχρωση.

 

Η πίσω ανάρτηση δεν άλλαξε ιδιαίτερα σε σχέση με την περυσινή αν και η Ferrari θα κάνει αρκετές βελτιώσεις μέχρι την έναρξη της σεζόν (18 Μαρτίου), όσο αυξάνονται οι πληροφορίες από την Bridgestone σχετικά με τα νέα ελαστικά. Επιπλέον, σημαντικές αλλαγές θα υπάρξουν στην αεροδυναμική, ενώ οι καθρέφτες και οι εξατμίσεις παρέμειναν ίδιες με την 248 F1. Φυσικά ο κινητήρας παρέμεινε ίδιος, μετά την απόφαση της FIA για «πάγωμα» της εξέλιξης, με ορισμένες μικρές βελτιώσεις να γίνονται προκειμένου να μπορεί να περιστρέφεται με άνεση ακόμα και στις 19.000 στροφές/λεπτό. Όλες οι αλλαγές έφεραν αύξηση του βάρους κατά περίπου 10 κιλά.

 

Η Ferrari δείχνει να είναι αυτή τη στιγμή το καλύτερο μονοθέσιο. Σε επίσημες δοκιμές ο Φελίπε Μάσα διέγραψε συνολικά τους περισσότερους ταχύτερους χρόνους από κάθε άλλον, η αξιοπιστία ήταν ανέκαθεν το χαρακτηριστικό της «σκουντερία», ενώ και η πολυετής συνεργασία με την Bridgestone δεν έφερε ανακατατάξεις. Βέβαια, το κενό του Μίκαελ Σουμάχερ δεν έχει αναπληρωθεί, καθώς ο Κίμι Ραϊκόνεν (που άρχισε μετά την 1η Ιανουαρίου να οδηγεί το κόκκινο μονοθέσιο) χρειάζεται ακόμα χρόνο προσαρμογής, ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται η δομή και η λειτουργία της ομάδας μετά την αποχώρηση του Ρος Μπρον.

 

Μονοθέσιο

 

fe3s.jpg

Chassis: F2007

Engine: 056

Tyres: Bridgestone Potenza

View photo: http://www.tuttogratis.it/img/fotogallery/1/401/ferrari_f2007_07.jpg

 

Οδηγοί

 

22px-Flag_of_Finland_%28bordered%29.svg.png Kimi Räikkönen

96796996194396296494396ii5.jpg

 

22px-Flag_of_Brazil.svg.png Felipe Massa

96796996194396296494396ip4.jpg

 

Επίσημο site: http://www.ferrariworld.com

________________________________________________________________________________________________________________

 

teamhondalogo.gif

Εδώ και αρκετούς μήνες, είχαν κυκλοφορήσει φήμες που ήθελαν τη Honda F1 να αναζητεί κάποιο τρόπο να ενισχύσει το οικολογικό της προφίλ. Να κάνει μία καινοτόμο αλλαγή πλεύσης σε ό,τι αφορά τις χορηγίες και να ξεκινήσει μία καμπάνια που θα ενισχύσει τις προσπάθειες προστασίας του περιβάλλοντος. Και τελικά, κατέληξε στο πώς θα χωρέσει όλα όσα αναφέραμε πάνω στο καινούριο της μονοθέσιο.

 

Τα αποκαλυπτήρια του φιλόδοξου project της Ιαπωνικής ομάδας έγιναν στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Λονδίνου, όπου όλος ο κόσμος είδε... όλο τον κόσμο πάνω στην RA107! Όχι, δεν έχω πιει. Το μαύρο κατράμι χρώμα, που βλέπαμε στις δοκιμές, αντικαταστάθηκε από μία απεικόνιση του πλανήτη μας!

 

Στον αγωνιστικό τομέα η ομάδα κατάφερε να ξεπεράσει τα προβλήματα στην αξιοπιστία που εμφάνισε στις αρχές των δοκιμών, ωστόσο δεν έχει το ρυθμό (ταχύτητα) των άλλων κορυφαίων μονοθεσίων. «Εχουμε βελτιωθεί στον τομέα της αξιοπιστίας, όμως από πλευράς ρυθμού υστερούμε σε σχέση με τον ανταγωνισμό», επεσήμανε ο Τζένσον Μπάτον.

 

Μονοθέσιο

 

foto_203367_CAS.jpg

Chassis: RA107

Engine: RA807E

Tyres: Bridgestone Potenza

View photo: http://www.hondaracingf1.com/php/image_popup.php?image_id=4758&size=1024'>http://www.hondaracingf1.com/php/image_popup.php?image_id=4758&size=1024

 

Οδηγοί

 

22px-Flag_of_the_United_Kingdom.svg.png Jenson Button

4679_pv.jpg

 

22px-Flag_of_Brazil.svg.png Rubens Barrichello

4678_pv.jpg

 

Επίσημο site: http://www.hondaracingf1.com

________________________________________________________________________________________________________________

 

logo_bmwsauber.gif

Πριν από λίγες ημέρες, ο Felipe Massa έχρισε την BMW-Sauber ως την πλέον ανταγωνιστική ομάδα, βάσει των επιδόσεών και της σταθερότητας της F1.07 στις δοκιμές εξέλιξης. Αυτές οι εντυπωσιακές εμφανίσεις, τόσο στον ένα γρήγορο γύρο όσο και σε αποστάσεις αγώνα έχουν κάνει τους υπεύθυνους της βαυαρικής ομάδας να τρίβαν τα χέρια τους από ικανοποίηση ενόψει της νέας σεζόν. Μοναδικό σημείο ανησυχίας, αλλά και πάλι σε ελεγχόμενο βαθμό, είναι τα κάποια προβλήματα αξιοπιστίας του νέου μονοθεσίου...

 

Μονοθέσιο

 

bmw_060117.jpg

Chassis: F1.07

Engine: BMW P86/7

Tyres: Bridgestone Potenza

View photo: http://www.seriouswheels.com/pics-2006/2006-BMW-Sauber-F1.06-FL-1024x768.jpg

 

Οδηγοί

 

22px-Flag_of_Germany.svg.png Nick Heidfeld

97929764oo2.jpg

 

22px-Flag_of_Poland_corrected_%28bordered%29.svg.png Robert Kubica

82500298tf4.jpg

 

Επίσημο site: http://www.bmw-sauber-f1.com

________________________________________________________________________________________________________________

 

hd_logo.gif

Η Toyota ίσως είναι η ομάδα με τα μεγαλύτερα προβλήματα. Εκτός από το ότι δεν μπορούν να βρουν ρυθμό με τη νέα TF107, το μονοθέσιο παρουσιάζει και αρκετές βλάβες, οι περισσότερες από τις οποίες εντοπίζονταν στο κιβώτιο ταχυτήτων. «Υπάρχει μεγάλο κενό με τις κορυφαίες ομάδες και πρέπει να το καλύψουμε. Πιθανότατα θα έχουμε δύσκολη χρονιά», παραδέχθηκε ο Ραλφ Σουμάχερ.

 

Μονοθέσιο

 

toy071.jpg

Chassis: TF107

Engine: RVX-07

Tyres: Bridgestone Potenza

View photo: http://www.motorsport-total.com/bilder/2005/praes/05tf106/z006.jpg

 

Οδηγοί

 

22px-Flag_of_Germany.svg.png Ralf Schumacher

ralf.jpg

 

22px-Flag_of_Italy.svg.png Jarno Trulli

trulli.jpg

 

Επίσημο site: http://www.toyota-f1.com

________________________________________________________________________________________________________________

 

logo_rbr.gif

Κατάκτηση της 5ης θέσης στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών και «παρουσίες» των οδηγών της στο πόντιουμ αγώνων. Αυτοί είναι οι στόχοι της Red Bull Racing για το 2007. Οντας μια μικρομεσαία ομάδα στην Formula 1, η Red Bull γνωρίζει ότι ο πήχης των φιλοδοξιών δεν μπορεί να σταθεί πολύ ψηλά. Θέτοντας τις Renault, Ferrari, McLaren και Honda εκτός συναγωνισμού, τουλάχιστον με βάση την κατάταξη και τους βαθμούς που κατέκτησαν την περυσινή σεζόν, το ερώτημα είναι κατά πόσο η Red Bull μπορεί να συναγωνιστεί και να ξεπεράσει ομάδες όπως η BMW και η Toyota, που τερμάτισαν πάνω από αυτήν πέρυσι, αλλά ταυτόχρονα να κρατήσει την Williams αλλά και την «αδελφή» της, Toro Rosso, κάτω από αυτήν. Οι αλλαγές στην ομάδα, στην εκκίνηση της σεζόν είναι αρκετές και σημαντικές. Από φέτος, η Red Bull θα χρησιμοποιεί κινητήρες Renault και όχι Ferrari με τους οποίους έτρεχε πέρυσι. Παράλληλα, η RB3 θα φορά ελαστικά Bridgestone αντί για τα Michelin, καθώς η γαλλική εταιρία αποσύρθηκε.

 

Μονοθέσιο

 

dgEntity_43753.jpg

Chassis: RB3

Engine: Renault RS27

Tyres: Bridgestone Potenza

View photo: http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_43752.jpg

 

Οδηγοί

 

22px-Flag_of_the_United_Kingdom.svg.png David Coulthard

198277.jpg

 

22px-Flag_of_Australia.svg.png Mark Webber

Mark-Webber-F1.jpg

 

Επίσημο site: http://www.redbullf1.com'>http://www.redbullf1.com

________________________________________________________________________________________________________________

 

logo.gif

Κυριάρχη στις αρχές της δεκαετίας του ʼ90, η Williams έζησε πέρυσι μια ντροπιαστική σεζόν στην Formula 1, κατακτώντας την 8η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών με μόλις 11 βαθμούς. Αυτή την ντροπή θέλει να «ξεπλύνει» φέτος. Οι αλλαγές είναι σημαντικές για την βρετανική ομάδα. Πρώτη και σημαντικότερη, ο κινητήρας. Φέτος η Williams θα τρέχει με κινητήρα Τoyota, σε αντίθεση με πέρυσι που χρησιμοποιούσε Cosworth. Νέοι είναι και οι δύο βασικοί χορηγοί της ομάδας, η AT&T και η Lenovo, όπως και ο ένας εκ των δύο οδηγών. Ο Αυστριακός Αλεξ Βουρτζ θα καλύψει το κενό του Μαρκ Ουέμπερ, που πήγε στην Red Bull, ενώ ο Γερμανός Νίκο Ρόσμπεργκ παραμένει για 2η συνεχόμενη χρονιά στην Williams.

 

Μονοθέσιο

 

goalnews_LARGE_t_1041_363432_type11104.jpg

Chassis: FW29

Engine: Toyota RVX-07

Tyres: Bridgestone Potenza

View photo: http://media2.feed.gr/filesystem/images/20070203/low/goalnews_LARGE_t_1041_363432.JPG

 

Οδηγοί

 

22px-Flag_of_Germany.svg.png Nico Rosberg

103180-nico-rosberg.jpg

 

22px-Flag_of_Austria.svg.png Alexander Wurz

0.408578001019657170_alexander_200.jpg

 

Επίσημο site: http://www.williamsf1.com

________________________________________________________________________________________________________________

 

toro_rosso.jpg

Τα αποκαλυπτήρια της STR2 έγιναν στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως ελάχιστοι ασχολήθηκαν με αυτό καθαυτό το μονοθέσιο της ομάδας. Η Scuderia Toro Rosso χρησιμοποιεί μία εξελιγμένη έκδοση της RB3 της Red Bull Racing, γεγονός που χαρακτηρίζεται ως παράνομο από κάποιες άλλες ομάδες. Μάλιστα η Spyker και η Williams έχουν αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο να προσφύγουν στη δικαιοσύνη, ώστε να μην επιτραπεί στην Toro Rosso να αγωνιστεί με πελατειακό σασί. “Δεν παραβιάζουμε τους κανονισμούς της Formula 1, άρα δε χρειάζεται να κάνουμε κάποιο συμβιβασμό”, δήλωσε ο διευθυντής της Toro Rosso, Franz Tost, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι η συμφωνία με τη Ferrari για την παροχή κινητήρων έχει διετή διάρκεια.

 

Μονοθέσιο

 

812s.jpg

Chassis: STR2

Engine: Ferrari 056

Tyres: Bridgestone Potenza

View photo: http://img314.imageshack.us/img314/5445/speedlifts6hx.jpg

 

Οδηγοί

 

22px-Flag_of_Italy.svg.png Vitantonio Liuzzi

liuzzi.jpg

 

22px-Flag_of_the_United_States.svg.png Scott Speed

Scott-Speed.jpg

 

Επίσημο site: http://www.redbullf1.com

________________________________________________________________________________________________________________

 

spyker.gif

Στην πίστα του Νορθάμπτονσαϊρ, η Spyker F1 παρουσίασε το μονοθέσιό της για το 2007, την F8-VII, που θα φορά κινητήρα Ferrari. Το team έχει περάσει από... χίλια κύματα τα τελευταία χρόνια, με την μετάβασή του από την Jordan στην Midland και από εκεί στα χέρια του ολλανδικού κατασκευαστή, Spyker Cars, οπότε είναι φυσικό να βάζει την σταθερότητα πάνω από τις επιδόσεις για τη νέα χρονιά. Αυτό προκύπτει και από τα λόγια του team manager της ομάδας, Κόλιν Κόλες, ο οποίος προβλέπει ότι θα είναι μια μεταβατική χρονιά, με στόχο την αυξημένη αξιοπιστία στην αρχή, πριν την εμφάνιση μιας βελτιωμένης έκδοσης του μονοθεσίου αργότερα στη σεζόν.

 

Μονοθέσιο

 

arton8499.jpg

Chassis: F8-VII

Engine: Ferrari 056H

Tyres: Bridgestone Potenza

View photo: http://www.paddocktalk.com/news/html/modules/ew_filemanager/07images/f1/spyker/launch/f8-front-side.jpg

 

Οδηγοί

 

22px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png Christijan Albers

albers.jpg

 

22px-Flag_of_Germany.svg.png Adrian Sutil

010306sutil_i.jpg

 

Επίσημο site: http://www.spykerf1.nl

________________________________________________________________________________________________________________

 

aguri_logo.gif

Μάχη με το χρόνο δίνει η Super Aguri προκειμένου το μονοθέσιό της να είναι έτοιμο για τον πρώτο αγώνα της φετινής σεζόν, το Grand Prix της Αυστραλίας, στις 18 Μαρτίου. Παρόλα αυτά, πάντως, η ιαπωνική ομάδα μπορεί να μην καταφέρει να βρίσκεται στο grid της πρεμιέρας της αγωνιστικής περιόδου. Το φετινό μονοθέσιο, που φέρει την κωδική ονομασία SA07, απέτυχε να περάσει από το υποχρεωτικό crash test της FIA και η επαναληπτική διαδικασία έχει οριστεί για αυτή την εβδομάδα. Εκτός αυτού, όμως, η Super Aguri δεν έχει κλείσει ακόμα, κάποια συμφωνία για βασική χορηγία.

 

Μονοθέσιο

 

aguri.jpg

Chassis: SA07

Engine: Honda

Tyres: Bridgestone Potenza

View photo: http://www.rtl.nl/sport/grandprix/components/2006/teams/426x282SuperAguriF1_test03.jpg

 

Οδηγοί

 

22px-Flag_of_Japan_%28bordered%29.svg.png Takuma Sato

takuma_sato.jpg

 

22px-Flag_of_the_United_Kingdom.svg.png Anthony Davidson

398.jpg

 

Επίσημο site: http://www.saf1.co.jp

 

________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

clock_on.gif Circuits clock_on.gif

 

 

australia.gif Albert Park - Melbourne

australia.gif more infos

 

malaysia.gif Sepang International Circuit - Kuala Lumpur

malaysia.gif more infos

 

bahrain.gif Bahrain International Circuit - Sakhir

bahrain.gif more infos

 

spain.gif Circuit de Catalunya - Barcelona

spain.gif more infos

 

monaco.gif Monte Carlo - Monaco

monaco.gif more infos

 

canada.gif Circuit Gilles Villeneuve - Montréal

canada.gif more infos

 

usa.gif Indianapolis Motor Speedway - Indiana

usa.gif more infos

 

france.gif Magny-Cours Circuit - Nevers

france.gif more infos

 

greatbritain.gif Silverstone Circuit - Silverstone

greatbritian.gif more infos

 

germany.gif Nürburgring - Nürburg

germany.gif more infos

 

hungary.gif Hungaroring - Budapest

hungary.gif more infos

 

turkey.gif Istanbul Park - Istanbul

turkey.gif more infos

 

italy.gif Autodromo Nazionale Monza - Monza

italy.gif more infos

 

belgium.gif Spa-Francorchamps - Spa

belgium.gif more infos

 

japan.gif Fuji Speedway - Shizuoka

japan.gif more infos

 

china.gif Shanghai International Circuit - Shanghai

china.gif more infos

 

brazil.gif Autódromo José Carlos Pace, Interlagos - São Paulo

brazil.gif more infos

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπράβο!! Πολύ ωραίο post!! Φανατικός Michael Schumacher - Ferrari - Kimi Raikkonen (ευτυχώς έκανε τη σωστή μεταγραφή φέτος γιατί αλλιώς θα είχα πρόβλημα υποστήριξης..:P) Αναμένουμε με αγωνία σε 1.5 βδομαδούλα την αργή του παγκόσμιου!! Ελπίζω επίσης φέτος να καταφέρω να παω στο Nürburgring να δω τον αγώνα από κοντά!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιος μαν ;) Πολυ καλη δουλεια, κ ευχαριστουμε για τον κοπο σου για να ετοιμασεις το συγκεκριμενο ποστ.

Αντε, για να δουμε τι μας επιφυλασει κ φετος η φορμουλα...:D

 

PS: Mclaren forever!!!!!(Αν κ Φερραροφερνει πλεον με το λογοτυπο της Vodafone :P)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

N1ghtW0lf ας κατασταλαξουν πρωτα που θελουν να την κανουνε,και τι χρηματοδοτηση θα εχουν και βλεπουμε....τα ζωα μου αργα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να δούμε. Φέτος μου φαίνεται ότι θα είναι το πιο ανοιχτό πρωτάθλημα των τελευταίων χρόνων.

 

Btw, ποιο κανάλι θα το δείχνει;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Για να δούμε. Φέτος μου φαίνεται ότι θα είναι το πιο ανοιχτό πρωτάθλημα των τελευταίων χρόνων.

 

Btw, ποιο κανάλι θα το δείχνει;

 

To αλφα, γιατι, ακουστηκε κατι αλλο;

 

Εγω περιμενω ξεπεταγμα Κοβαλαινεν, Αλονσο vs Iceman και κατι να κανει η .....Honda :oops: :oops: :oops:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
To αλφα, γιατι, ακουστηκε κατι αλλο;

 

Αν δεν ακούς τον Πουρναράκη να πετάει τα μαργαριτάρια ώρες-ώρες να γελάσεις, δεν λέει. :mrgreen:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραια δουλεια κ επιτελους να δουμε λιγη F1 μετα απο την καθιερωμενη στερηση!

Φετος ελπιζω κ βλεπω σε μια ανετη επικρατηση της Ferrari! Οι λογοι αρκετοι κυριως οι αλλαγες στις αλλες 2 ομαδες (ποιος θα το πιστευε 5-6 χρονια πριν οτι θα ειμαι κατω απο την Renault) αλλα ο βασικος λογος ειναι ενας κ ακουει στο ονομα Bridgestone.

Εκ των πραγματων η Ferrari εχει ενα μεγαλο προβαδισμα σε σχεση με τους υπολοιπους που θελουν να προσαρμοστουν (τα ιδια ελεγε κ ο Montoya ειναι ισως η πρωτη φορα που συμφωνω μαζι του)

Να δουμε τι θα κανουμε χωρις Schumi αλλα ευτυχως ο Kimi ηρθε στην σωστη ομαδα, επρεπε να το κανει κ πριν παει αλλου οταν τον ειχαμε στο χερι αλλα...

Η Red Bull ειναι η μονη ομαδα που με "φοβιζει" φετος γιατι ειναι ικανη για ολα, με Andrian κ Renault, αν κ θα περασει μια μεγαλη περιοδο προσαρμογης οποτε απο Απριλιο θα δουμε τι θα κανει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...