Προς το περιεχόμενο

Nokia Certified Service Providers (?)


S4Lv4Ti0N

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερίζω άλλη μία φορά, και με παράπονο, τα μέλη του φόρουμ, που έχουνε Nokia, όχι γιατι τα Nokia δεν είναι καλά κινητά -κάθε άλλο-, αλλα γιατί όταν μιλάμε για service, μας κοροϊδεύουν μπροστά στα μούτρα μας...

Έχω ένα N73 (το απλό), και μετά απο... λιγότερο απο ένα χρόνο (τότε παρουσιάστηκε το πρόβλημα), το call button σταματούσε να δουλεύει μετά απο μερικές κλήσεις, τι εννοώ: μετά απο μερικές αυτόματες κλήσεις, απο phone book ή απο recent calls list, το call button το μόνο που έκανε ήταν να με βάζει στο recent calls list, αλλα ΔΕΝ καλούσε, ούτε καν απο το phone book, η προσωρινή -μπακαλίστικη λύση- ;; Απομνημονεύω κάθε αριθμό που θέλω να καλέσω, τον πληκτρολογώ, και voila! Στα restart του κινητού φαινότανε να φτιάχνει, για λίγο τουλάχιστον, αυτό φυσικά, και ελπίζω να με καταλαβάινετε καταντάει αν μη τι άλλο εκνευριστικό. Το κινητό απο τη vodafone (και νομίζω απο τη Nokia by default) έρχεται με 2 χρόνια εγγύηση. Το πήγα στην vodafone, και με στείλανε στη Nokia που είναι ακριβώς απέναντι (κατάστημα Καλλιθέας), οπου η κοπέλα (και προφανώς ιδιοκτήτης μαζί με τον συζηγό της), με εξυπηρέτησε, παίρνοντας το κινητό μου, τα στοιχεία μου, και δίχως καν να κοιτάξει την εγγύησή μου, για να το στείλει στη Nokia.

Οι οδηγείες:

Σε 2 εβδομάδες maximum το κινητό θα έχει επιστρέψει. (εδώ ησυχάζω)

Φυσικά, μετά απο 14 μέρες, γεμάτος άγχος για το τι γίνεται γιατι ακόμα δεν είχα λάβει sms για να πάω να πάρω τη συσκευή μου, παίρνω τηλέφωνο, και μιλάω με την ίδια κυρία, στην οποία λέω το πρόβλημα μου, ακολουθώντας με το δικαίωμα μου να έχω και μία συσκευή αντικατάστασης! Δέχτηκε να μου δώσει μία... μέσα σε 5 λεπτά ήμουν στο υποκατάστημα, για να την παραλάβω, ήταν ένα nokia πιο παλιό και απο το 3330 (λέμε τώρα), για το οποίο αρνήθηκε να μου δώσει φορτιστή, αφου καθώς είπε δεν με εμπιστεύεται, γιατι κάποτε έδωσε το ΔΙΚΟ της κινητό ώς συσκευή αντικατάστασης, και δε το πήρε ποτέ πίσω...Δε χρειάζεται να πώ πως είχε κόσμο στο μαγαζί και λίγο πήγα να τους αρχίσω και ο άντρας της, της είπε να μου δώσει έναν φορτιστή για να φύγω, αφού περίμενα 30 λεπτά να λυθεί το θέμα, και να βγάλουνε φωτοτυπία της ταυτότητας μου, που ακόμα και μετά απο αυτό, στο χαρτί στο οποίο (σαν υπευθυνη δήλωση υπέγραφα πως δε θα κατέστρεφα το κινητό αντικατάστασης) υπέγραψα, έγραψε για πολλοστή φορά το επώνυμο μου λάθος... ακόμα και άν το είχε διαβάσει απο την ίδια την ταυτότητα. Το κινητό να σημειώσω πως το έδωσε 20 του μηνός... με λίγα λόγια, ~29 μέρες πριν απο αυτό το ποστ...

Αυτό που μπορούνε να μου πούνε εώς τώρα, άμα πάω απο την Nokia είναι πως το κινητό πρέπει να έχει πάει εξωτερικό, και πως άμα θέλω απαντήσεις πρέπει να πάρω τα κεντρικά... τα οποία κλείνουνε κάθε μέρα 6 το απόγευμα και εγώ συνήθως δουλέυω τέτοια ώρα.

Έχω βαρεθεί την υποκρισία και την αμετανόητη άγνοια, και σας ρωτώ...

Τι πρέπει να κάνω;; να περιμένω 2 μήνες.. όπως μου έδωσε παράδειγμα για ένα κινητό ελπίζοντας πως θα με καθησυχάσει τις προάλες;;:cry:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Ξεθάβω το μήνυμα για να διαβάσετε (όσοι ακόμα δε ξέρετε τα χάλια της νοκια Ελλάς/alpha copy).

Το κινητό το πήρα, λίγο μετά αφου άνοιξα το τόπικ.... κάπου μία εβδομάδα μετά...

φυσικά ακόμα και που "έφυγε στο εξωτερικό" (μη χέσω πρωινιάτικα, μόνο βλάκας δεν είμαι) χαλασμένο γύρισε...

το πήγα στη νόκια, στα κεντρικά αυτή τη φορά, στη Βούλα, μου κάνανε ενα software update, αφού ο "τεχνικός" είπε πως αυτό θα το φτιάξει, που τρομάρα του το ήξερα οτι δε θα το φτιάξει, και αν αυτή ήταν η λύση που ήτανε ο βλάκας όταν μου το στείλανε εξωτερικό 1μιση μήνα;;

Μετά απο 3-4 μέρες το κινητό ξαναχάλασε, αλλα έφυγα για διακοπές Χριστουγέννων. Γυρνάω και στο καπάκι στο δρόμο απο το αεροδρόμιο σταματάω στη νόκια, οπου τους -ξανά- λέω το πρόβλημα, και μου φτιάχνουνε -νομίζαν-, ένα setting στο μητρώο κλήσεων, και με διαβεβαίωσαν οτι αυτό θα το φτιάξει, αν όχι, η Κα. Λάμπρου, διευθήντρια των κεντρικών νόκια, με διαβεβαίωσε πως θα μου δώσει αντικατάσταση.

Το κινητό όπως και περίμενα ήρθε πίσω άχρηστο μετά απο λίγες μέρες... και φυσικά ξανά προχτές (επειδή δεν έχω χρόνο να κάνω την διαδρομή Αθήνα-Βούλα συνέχεια) πήγα για να την πάρω...

Προφανώς η νόκια είναι φτωχή εταιρία και με τον όρο αντικατάσταση εννοούνε πως σου αλλάζουνε μόνο το απο μέσα και σου αφήνουνε προσόψεις, ακόμα και αν αυτό σημαίνει εγχείρηση στο κινητό απο τον ίδιο εξυπνο τεχνικό που είπε πως θα φτιαχτεί με ένα software update.

Το κινητό το πήρα, επιβαιβέωσα πως όντως έχω άλλο serial number για να δώ αν όντως πήρα άλλη συσκεβή (έστω και με τα ίδια καλλύματα), και έφυγα...

Ούτε μία μέρα μετά το κινητό παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα... σε λιγότερο απο μία ώρα θα πάω εκεί, πρωί πρωί να τα ακούσουνε, γιατι αρκετά με κοροϊδέψανε.

Αίσχος για μία εταιρία τέτοιου μεγέθους να μην μπορεί να παρέχει σωστές υπηρεσίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν για το εξωτερικό που λές, υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα μοντέλα

που φεύγουν στο εξωτερικό (όχι όμως το Ν73), γι'αυτό υπάρχουν τα NPC

(NOKIA Professional Center). Τώρα σχετικά με την αντικάτασταση πλακέτας,

αυτό γίνεται σε όλα τα ΝΟΚΙΑ Shop της Ευρώπης γιατί αυτές είναι οι εντολές

της ΝΟΚΙΑ. Υπάρχει φυσικά ένας κανονισμός που λέει ότι αν έρθει μέσα σε μια

εβδομάδα τότε πρέπει να αλλαχθεί όλη η συσκευασία (αν η συσκευασία είναι

σε καλή κατάσταση)....

Ότι όλο τους είναι ευθυνόφοβοι και προσπαθούν να σε αποφύγουν είναι γνωστό

Ελληνικό χαρακτηριστικό, το ξέρω γιατί δούλευα 7 χρόνια στην αντιπροσωπεία (3 χρόνια σε NOKIA Shop)....

Απλά σε ενημερώνω για το φτωχή και τα λοιπά... Δεν είναι η εταιρία

αλλά αυτοί που σε εξυπηρετούνε, αν έχουν την διάθεση. Γιατί δεν στέλνεις

μια επιστολή διαμαρτυρίας στον πρόεδρο της Alpha Copy ή την ΝΟΚΙΑ

γενικά (Φιλανδία - κεντρικά) να δεις που σύντομα θα σου απαντήσουν

και να είσαι σίγουρος ότι τα διαβάζουν τα mail διαμαρτυρίας και κάνουν

"εσωτερικές" κινήσεις για την αποκατάσταση δυσλειτουργιών όπως

λένε οι ίδιοι.... Έχουν πέσει ξαφνικοί έλεγχοι και έχουν πέσει και λουκέτα.

Στην Δανία είχαν κλήσει 12 καταστήματα όταν ήμουν εγώ, όπως και ένα στην Νότια Ελλάδα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kai gw prin merika xronia pou eixa parei to nokia 7610 apta prwta pou eixan provlima...meta apo 7 mines xrisi to kinito ta eixe ftisei kollouse dn anave kan kai an anave kolouse kai ksanaekleine...to piga loipon ston germano to esteilan autoi gia anavathmisi...e meta apo 2 vdomades paw na to parw kai ta idia i moni diafora itan sto firmware...to ksana stelnw loipon kai meta apo 1 mina!!!mou fernoun allo kinito diladi allaksan tin plaketa prosopsi kai mpataria palia...alla toulaxiston to kinito douleve roloi dn kollouse katholou.i fasi poia einai?oti kai auto to kinito meta apo 1 xrono kai kati enw douleve mia xara...mia mera mou peftei ap'ta xeria kai dn itan i prwti fora...mou arxise ta idia kollouse dld ktl...to anoiksa egw prospathisa na kanw kati alla tpt...to piga komotini sto nokia club to afisa kai otan ksanapiga mou leei autos oti epeidi to exw anoiksei egw dn ftiaxnetai!!!nomisa pws exei provlima i plaketa...kai pou lete to parataw to kinito,gia ena xrono menei axrisimopoiito kai twra pou irtha giannena eipa na to paw kai edw sta nokia club...e to anavei autos mprosta mou kai leei tha to doume kai ela na to pareis leei aurio...e paw egw kai mou leei oti to katharisan mono kai oti to kinito doulevei kai oti dn tous kollise katholou...i alitheia einai oti mou ksana kolise dio treis fores apo tote alla twra doulevei mia xara...twra pws egine auto dn kserw!!!:shifty:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κινητό το πήγα, στη σύγχιση μου τους τα ψιλοέχωσα, ευγενικά πάντα, να κρατάμε τα προσχήματα μεταξύ ζώων και πολιτισμένων ανθρώπων...

Άκουσα τα παρακάτω...

- Ο μόνος λόγος για τον οποίο μου αλλάξανε κινητό είναι για να με κάνουν να νιώσω καλύτερα, με άλλα λόγια για να με κάνουν να σκάσω... όχι πως το κινητό δεν έχει το ίδιο πρόβλημα.

- Η λύση για την οποίο υποτίθεται πως το κινητό έφυγε εξωτερικό και έχω πάει 6 φορές σε nokia shops, ήτανε η αλλαγή του Μητρώου κλήσεων σε 1 ημέρα... τι σημαίνει αυτό;; Σήμερα κάνω κλήσεις, αύριο δε θα ξέρω ποιον κάλεσα, γιατι για να δουλεύει η ηλίθια συσκευή πρέπει να τα σβήνει όλα αυτά... που ακούστηκε τέτοιο πράγμα...

- Μου έδωσαν κάποιες οδηγίες για να γυρίσω το κινητό σε factory settings αφού κάνω backup στο outlook τα contacts μου, και θα με πάρουνε τηλέφωνο για να δούνε αν πάει κάτι λάθος... αν ξανακολλήσει το κινητό θα γίνει της πόπης στη Βούλα, απαράδεκτοι!

 

Αφού λέω στον κλόουν που υποτίθεται είναι και τεχνικός μεταξύ άλλων οτι... πλήρωσα 500 ευρώ για το κινητό και απαιτώ να κάνει αυτά που λέτε πως κάνει, αλλιώς θέλω αλλαγή...

και η απάντηση του ήταν... "και άλλοι τόσοι δώσανε πολλά παραπάνω", και έτσι καταλαβαίνεις οτι στη μία άκρη κάθεται ο επαγγελματισμός, και στην άλλη το προσωπικό της νόκια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και η απάντηση του ήταν... "και άλλοι τόσοι δώσανε πολλά παραπάνω"' date=' και έτσι καταλαβαίνεις οτι στη μία άκρη κάθεται ο επαγγελματισμός, και στην άλλη το προσωπικό της νόκια.[/quote']

Ο βλαμένος που κάθεται μέσα και λέγεται τεχνικός της ΝΟΚΙΑ και σου

απάντησε έτσι έπρεπε να τον κολλήσεις σε μια γωνιά και να του πεις

να κάνει αυτό που πληρώνεται. Δεν νοήτε τεχνικός να κάνει σύγκριση

σε πόσα χρήματα έχει δώσει ο καθένας για το κινητό του, όταν η ίδια

η ΝΟΚΙΑ τον υποχρεώνει να κοιτάει όλα τα κινητά βάση εγγύησης και

όχι κατηγορίας κινητού....

Τέλος πάντων, επειδή και να σου το φτιάξει και να μην σου το φτιάξει αυτός

θα πάρει τα ίδια λεφτά, έχει ως απότέλεσμα να νομίζει ότι δουλέυει στο δημόσιο....

Το θέμα θα πρέπει να το μεταφέρεις παραπάνω όπως σου έγραψα παραπάνω

και από θέμα συμπεριφοράς και από θέμα εξυπηρέτησης (ταχύτητα, ποιότητα, κλπ)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε andr3as εσύ που δούλευες nokia πιστεύεις πως αν γράψω ένα γράμμα θα διαβαστεί ποτέ;;

Απευθείας Φινλανδία, ή Alpha Copy Ελλάδα;;

Θα πάω απο εκεί άλλη μία φορά, για να ζητήσω ονόματα, και να τους ζητήσω διευθύνσεις για να κάνω γραπτή επιστολή παραπόνων, να ξέρουνε απο πρώτο χέρι οτι προσπάθησα να είμαι καλός, και με πήρανε μ*****α.

Να ζητήσω να μου εκτυπώσουνε τα πρακτικά των προηγούμενων μου επισκέψεων, που με βάζανε να υπογράφω χαρτιά που μπροστά στα μάτια μου πετούσανε σε έναν κάδο μετά;;

Έχω το δικαίωμα να τα ζητήσω απο το σύστημα;;

Είναι κουραστική η κατάσταση, για ένα κινητό το οποίο θα έπρεπε να τηλεφωνάει τουλάχιστον καλύτερα απο το 3310... και αυτό προφανώς δε το κάνει... είναι καλύτερο κομπιουτεράκι παρά τηλέφωνο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@S4Lv$Ti0N: ξέρω παλικάρι το οποίο είχε πρόβλημα,όχι με κινητό,αλλά με το μανταλάκι σε bluetooth της ericsson..Έσπασε.

Δεν μπόρεσε φυσικά να εξυπηρετηθεί από δω,και έστειλε ένα mail στα κεντρικά της Ericsson Σουηδία.

Το mail σε στυλ "είμαι πελάτης σας χρόνια,εμπιστεύομαι τα προϊόντα σας και δεν μπόρεσαν να μου κάνουν αντικατάσταση σε ένα απλό μανταλάκι".

 

Η Ericsson απάντησε όχι με mail,αλλά με δέμα το οποίο είχε μέσα 2-3 bluetooth,διαφημιστικά μλπουζάκια καπελάκια,επιστολή συγγνώμης....μπλα μπλα.

Σου προτείνω αυτό που σου λέει ο andr3as λοιπόν.Τα κεφάλια των εταιριών,αλλιώς τα βλέπουν τα πράγματα;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουν πέσει ξαφνικοί έλεγχοι και έχουν πέσει και λουκέτα.

Στην Δανία είχαν κλήσει 12 καταστήματα όταν ήμουν εγώ, όπως και ένα στην Νότια Ελλάδα...

Δεν το έβγαλα απ'το μυαλό μου, πίστεψε με τα διαβάζουν. Γράψε πάνω

κάτω όπως τα έιπε η MsquitoPrincess με λεπτομέρειες για το ποιο

Shop και εάν θυμάσαι ονόματα και θα με θυμηθείς. Καλό είναι να ξεκινήσεις

με Alpha Copy και να κάνεις μετά προώθηση σε Φιλανδία σε περίπτωση που

δεν δεις φως (μεταφρασμένο στα Αγγλικά φυσικά)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα κάτσω να σκεφτώ ακριβώς πως θα το χτίσω και πως θα το γράψω...

Είναι έξυπνο να πάω απο εκεί να ζητήσω ονόματα ατόμων και καταστάσεων, καθώς και τα χαρτιά τα οποία έχουνε κρατημένα στο σύστημα για να τα έχω να τα κάνω όλα μαζί forward;;

Θέλω να στήσω γερό πράγμα, γιατί μου πέφτουνε τα μαλλιά με αυτή την υπόθεση....

 

 

Ευχαριστώ για κάθε πληροφορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με πήρε σήμερα τηλέφωνο όπως κανονίσαμε, ο Κ.Αλεξανδρής, απο την νόκια... ο κύριος που όπως προανέφερα μου είπε την ιστορική ατάκα "και άλλοι δώσανε περισσότερα".

 

Του είπα πως είμαι δυσαρεστημένος με το γεγονός οτι μια μέρα κάνω κλήσεις, και την άλλη δε ξέρω ποιον κάλεσα γιατι το log σβήνεται.

Μου είπε πως θα το αφήσουμε έτσι για τώρα και σε μία εβδομάδα θα το γυρίσουμε στις 10 ημέρες... (όπως ήταν και πρίν που κόλλαγε)

 

Δε κάθησα να σχολιάσω, δε ξέρω πως αυτό θα λειτουργήσει ως αντιβιοτικό... μήπως να ρίξω και κανένα panadol να του φύγει και ο πονοκέφαλος μήπως φτιάξει πιο γρήγορα;;

Αστείες καταστάσεις... γελοίες ίσως;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν φίλτατε S4Lv4Ti0N....

πιστεύω ότι βρήκα την λύση στο πρόβλημα σου!!! Πήγαινε άλλαξε κάρτα SIM

και το πρόβλημα σου κατα μεγάλη πιθανότητα δεν θα ξαναπαρουσιαστεί....

Θα πας στον provider (Vodafone, Cosmote,Wind,κλπ) και θα τους πεις ότι

έχεις κάποια προβλήματα συμβατότητας με την συσκευή και θέλεις καινούργια

κάρτα SIM κατά προτίμηση 3G - διότι και η συσκευή σου είναι - έτσι ώστε να μην

έχεις και προβλήματα με το σήμα που παρουσιάζονται πότε πότε με τις απλές

κάρτες SIM!!!

Περιμένω απάντηση με αποτελέσματα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά η κάρτα sim μου δεν είναι παλιά, είναι η κόκκινη κάρτα της vodafone, η οποία είναι 3g, έχω internet κανονικότατα, και πιάνω σημα 3g όταν είναι available.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...