Προς το περιεχόμενο

Ασπρες γραμμες στον ουρανο!


Strategos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εγώ πάντως έχω δει με τα ματια μου, προσωπικά, 4 αεροσκάφη χωρίς διακριτικά να κάνουν ψεκασμούς πάνω από κατοικημένη περιοχή και σε χαμηλή πτήση

 

έκτοτε τα πιστεύω αυτά που λένε περί οργανωμένων ψεκασμών

 

αυτό που δεν μπορώ να γνωρίζω είναι τι ακριβώς είναι αυτό που μας ψεκάζουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

ψεκάζουν με το κιλό .

 

δείτε το βίντεο που έφτιαξε κάποιος τραβώντας τα αεροπλάνα με zoom και τα ξαναλέμε.

 

 

πολύ καλές πληροφορίες θα βρείτε στο http://notrailscontrailschemtrails.blogspot.com/

 

μουχει τύχει να βλέπω ταυτόχρονα 2 αεροπλάνα το ένα να αφήνει γραμμές και το άλλο οχι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
ψεκάζουν με το κιλό .

 

δείτε το βίντεο που έφτιαξε κάποιος τραβώντας τα αεροπλάνα με zoom και τα ξαναλέμε.

 

 

πολύ καλές πληροφορίες θα βρείτε στο http://notrailscontrailschemtrails.blogspot.com/

 

μουχει τύχει να βλέπω ταυτόχρονα 2 αεροπλάνα το ένα να αφήνει γραμμές και το άλλο οχι

 

Valves Fully Open... Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 

Σοβαρευτείτε ρε γαμότι μου λίγο και αξιολογήστε μόνοι σας τα πράγματα και μην δέχεστε τις θεωρίες του κάθε φαντασιόπληκτου!

 

Είδες 2 αεροπλάνα από το έδαφος και υπολόγισες και το ύψος τους???

B):rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
ναι το έχω αυτό το χάρισμα. εσύ βλέπεις αεροπλάνα και ξέρεις τι αφήνουν πίσω τους?

 

Ναι! Καυσαέρια και μάλιστα πολύ επικίνδυνα για το περιβάλλον!

B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μόλις μάθαμε απο τον billdanos οτι τα "καυσαέρια" των αεροπλάνων περιέχουν βάριο, αλουμίνιο.

 

βέβαια κανείς δεν έχει εξηγήσει ακόμη πως γίνεται στις περιοχές αποπου ψεκάζουν, όταν βρέχει, το βρόχινο νερό ξαφνικα να έχει υψηλές ποσότητες βαρίου, το οποίο ΔΕΝ αποτελέι στοιχείο σύστασης βρόχινου νερού.

 

 

Jet aircraft leave behind a heated mixture of water, carbon dioxide, nitrogen oxides, sulfates, unburnt hydrocarbons, soot, etc. as by-products of the combustion of fuel in the engines. Water and particulates play a fundamental role as the basic foundation for the formation of a contrail. Pre-existing particles in the air will serve as nucleating bodies for the warm water to condense around, creating larger droplets that will quickly freeze given the appropriate atmospheric conditions. Fresh soot from the exhaust is generally hydrophobic, but over time can become hydrophilic, and thus suitable as condensation nuclei. The ability of the resultant ice crystals to last is governed by the ambient moisture at flight altitude. So, temperature serves generally as a threshold mechanism for the production of contrails and increased moisture provides slower sublimation rates and thus longer dissipation times for contrails. (Evaporation, often incorrectly applied to the process of contrail dissipation, is the process of a liquid changing to vapor. Sublimation is the process of a solid changing to vapor, bypassing the liquid state.) Various numbers are quoted as the threshold temperature for contrail formation: -40C, -38C, -35C. In this study, the warmest temperature at which a contrail was observed was -41C.

 

In practice, the speed of dissipation of a contrail can be from a few seconds to hours. This varies with differing atmospheric conditions due to seasonal, daily, and frontal weather changes as well as global placement as varying local temperatures and humidity at flight levels provide differing ranges of persistence. The observations made in this report are all from Houston, TX. The conditions that support contrail formation are present, but not in an overabundance. In this study, the longest-persisting contrail observed from a known identified aircraft was approximately 25 minutes. This occurred on one occasion, out of 53 documented observations. The next longest in persistence were trails lasting approximately 2 minutes. This occurred on about 5 occasions. Most contrails observed were in the 5-20 second range. Unidentified flights were observed to produce trails with persistence from 20 seconds to several hours.

 

http://www.chemtrailcentral.com/report.shtml

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
μόλις μάθαμε απο τον billdanos οτι τα "καυσαέρια" των αεροπλάνων περιέχουν βάριο, αλουμίνιο.

 

βέβαια κανείς δεν έχει εξηγήσει ακόμη πως γίνεται στις περιοχές αποπου ψεκάζουν, όταν βρέχει, το βρόχινο νερό ξαφνικα να έχει υψηλές ποσότητες βαρίου, το οποίο ΔΕΝ αποτελέι στοιχείο σύστασης βρόχινου νερού.

 

Σοβαρέψου! Εκτίθεσαι!

:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως ειδικός συννεφολόγος (τα χαζεύω, ζωγραφίζω, φωτογραφίζω φανατικά από μικρή :-)) έχω παρατηρήσει ότι δημιουργούνται όταν εξασθενεί άνεμος μιας κατεύθυνσης και λίγο αργότερα έρχεται αδύναμος άνεμος άλλης κατεύθυνσης. Βάλτε ΕΤ3 να δείτε καιρό με τον Σάκη, και περιμένετε να βρείτε μέρα όπου οι άνεμοι θα εξασθενούν, θα υπάρχει ένα "κενό διάστημα" μέχρι να έρθει (όχι δυνατός) άνεμος από άλλη κατεύθυνση και παρατηρήστε τον ουρανό. Βέβαια, υπαρχει και η εξήγηση των αεροπλάνων.

Έχω εκατοντάδες, μπορεί και πάνω από χίλιες, φωτογραφίες με τέτοια σύννεφα και δεν ψεκάζουν ποτέ με εντομοκτόνα στην περιοχή μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χτες το βράδυ κατα τις 4- 4,30 βομβαρδιστήκαμε μια χαρά απο σήματα HAARP. όδοι ενδιαφέρονται για το γεγονός θα πρόσεξαν οτι όλα τα εναπομείναντα chemtrails πήραν κάθετη φορά. μικροκύματα 45hz έπεφταν βροχή.

 

επειδή τα chemtrails σχετίζονται με το πειραματικό πρόγραμμα HAARP (High frequency Active Auroral Research Project), καλό είναι να διαβάσετε πρώτα τι εστί HAARP.

 

HAARP: Το σύγχρονο «Κουτί της Πανδώρας»;

 

 

 

επίσης για να καταλαβένετε τις διαφορες μεταξύ απλών αερίων απο αεροπλάνα και χημικα. Τα τυχόν «παγωμένα καυσαέρια ή υδρατμοί» χάνονται σε λίγα δευτερόλεπτα (ConTrails). Εαν μένουν και σταδιακά εξαπλώνονται, είναι χημικό ψεκάσιμο υλικό (ChemTrails).

NoTrails: Χωρίς ίχνη, δηλαδή τίποτα

 

ConTrails: Διαλύονται μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα

 

ChemTrails: Μεγάλες χημικές γραμμές που μένουν για πολύ ώρα στον ουρανό

 

 

παραδειγμα chemtrail .. δείτε πως εκεί που απλα τα αεροπλάνα προχωράνε χωρίς να αφήνουν τπτ, ξαφνικά αρχίζουν το "ψέκασμα" των χημικών

 

 

και δείτε οταν ΔΕΝ μας ψεκάζουν τι ωραία που πετάνε τα αεροπλάνα, χωρίς τα αέρια που λένε ορισμένοι..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί να μπαίνουν σε όλη αυτή τη διαδικασία και τα έξοδα με την πιθανότητα να τους καταλάβουμε (:-)) και δεν μας ρίχνουν στο νερό ας πούμε κάτι? Λέω εγώ τώρα.

 

Επίσης το αν θα αφήσουν ή όχι ίχνη τα αεροπλάνα αν θυμάμαι καλά από φυσική δεν εξαρτάται από το αν σε ψεκάζουν αλλά από την κατάσταση του αέρα και το ύψος που πετάει. Ας πούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα παραπάνω βιντεο τα είδες? τα αεροπλάνα πάνε πλάι πλάι και ΞΑΦΝΙΚΑ αρχίζουν να απελευθερώνουν χημικα.

 

αν ήταν αέρια όπως ρωτάς θα εβλεπες την "γραμμή" σε όλη την πορεία του αεροπλάνου και όχι να εμφανίζεται ξαφνικά και προγραμματισμένα.

 

και γιατι μπαινουν στην διαδικασία ρωτας.. διάβασε τι εστι HAARP και θα καταλάβεις. όλα είναι θέμα ελέγχου και δύναμης (στρατιωτικής, πολιτικής) τα λεφτα δε παίζουν ρόλο για αυτούς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα παραπάνω βιντεο τα είδες? τα αεροπλάνα πάνε πλάι πλάι και ΞΑΦΝΙΚΑ αρχίζουν να απελευθερώνουν χημικα.

 

αν ήταν αέρια όπως ρωτάς θα εβλεπες την "γραμμή" σε όλη την πορεία του αεροπλάνου και όχι να εμφανίζεται ξαφνικά και προγραμματισμένα.

 

και γιατι μπαινουν στην διαδικασία ρωτας.. διάβασε τι εστι HAARP και θα καταλάβεις. όλα είναι θέμα ελέγχου και δύναμης (στρατιωτικής, πολιτικής) τα λεφτα δε παίζουν ρόλο για αυτούς

1) Ένα αεροπλάνο δεν σχηματίζει γραμμές από την στιγμή που θα φύγει από το αεροδρόμιο μέχρι να ξαναπροσγειωθεί, προφανώς και θα γίνουν ξαφνικά αυτά όταν βάλει φουλ μηχανές, όταν φτάσει στο κατάλληλο ύψος, αν μπει σε πολύ ψυχρό κλίμα κτλ. Έχεις αγγίξει κανα βιβλίο φυσικής τα τελευταία χρόνια? Γιατί αυτά τα θυμάμαι από το Λύκειο χωρίς να έχω ασχοληθεί παραπάνω.

 

2) Δεν λέω ότι ψεκάζουν για λεφτά, λέω αντί να ψεκάζουν και να κάνουν όλο αυτό τον χαμό και να κυκλοφορούν και βιντεάκια που μπορεί να βρει ο οποιοσδήποτε, πιο απλό θα ήταν να σου ρίχνουν κάτι στο νερό.

 

Αυτό που μου αρέσει στους συνωμοσιολόγους παντός είδους είναι ότι μιλάνε για σκοτεινά σχέδια τέλεια οργανωμένα, με υλικά από άλλη διάσταση, με τεχνολογία 100 χρόνων μπροστά και πάντα θα κάνουν την μλκία στο τέλος και θα αφήσουν κάτι έτσι στο ξεκάρφωτο (τα αέρια εν προκειμένω, λες και δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να διασπείρεις υλικά χωρίς να το πάρει κανείς χαμπάρι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πραγματικά δεν καταλαβαίνω ολη αυτη την αρνητικότητα.

 

εγω σας μιλάω χαλαρά και μερικοί είστε προκλητικόι και απότομοι.

 

σας δίνω κάποια στοιχεία και απαντάτε με χαρακτηρισμους και γενικολογίες.

 

ναι ρε evabb, επειδη λοιπον επειδή τα αυτοκίνητα οι βιομηχανίες ξερνάνε διάφορες ρυπογονες ουσιες σε υγρη η στερεη μορφη, ας μην δώσουμε σημασία σε τπτ άλλο. ας ανοίξουμε τα στόματα να καταπίνουμε οτι μας ριχνουν λοιπόν. ωραία λογική.

 

Praetorianos , το ειπα μια και δυο και τρεις αλλα αποτι φαίνεται, διαλέγετε επιλεκτικά κομμάτια και "αναλυετε"

 

το ολο 'σχέδιο' είναι τμήμα του HAARP οπότε το το να σου ρίχνουν στο νερό που λε ς τις ουσίες ΔΕ θα έκανε τπτ. πρέπει να απελευθερωθουν σε συγκεκριμένο ύψος της ατμόσφαιρας.

μπες στον κόπο να διαβάσεις τι εστι HAARP. αν πάλι βαριέσαι μην κάνεις τον κόπο να trollαρεις και να είσαι εκτος θέματος . παρε την evabb για μια βόλτα ξερω γω.

 

επίσης εσυ τι άλλους τρόπους ξέρεις για να διασπείρεις χημικά τόνων στην ατμόσφαιρα? μιας και το χρησιμοποιείς και σαν επιχείρημα δλδ.

 

εδω είμαστε να συζητάμε και να ανταλλάσουμε απόψεις. κάποιος που δεν έχει την ίδια άποψη με εσάς ΔΕΝ είναι εχθρός σας ΑΛΛΑ συνομιλητής σας.. χαλαρώστε λοιπόν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...