Προς το περιεχόμενο

Επιλογη cabrio αυτοκινητου


slash7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι διαφορά έχει παρεδώσε το Ζ3 με το Ζ4 και έχει αυτό το εξαιρετικό;

 

εκτός απ'το αστείο πλαίσιο της z3? στρεπτική ακαμψία 5600Nm/μοίρα...

 

Άμα δεν ξέρετε μην γράφετε ότι σας έρθει πρώτα στο μυαλό σας

Και μην βγάζετε τα απωθημένα σας σε αμάξια που δεν γνωρίζετε

 

άμα δεν ξέρετε μη γράφετε...

και μη βγάζετε τα απωθημένα σας σε αμάξια που δεν είναι σαν τα δικά σας...

 

Καλύτερα μια BMW που προσφέρει και περισοτερη παθητική ασφάλεια

 

μην παίρνεις κι όρκο. εκτός κι αν η παθητική ασφάλεια πηγαίνει με την προπέλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

υπαρχουν εταιριες π συνεχιζουν την εξελιξη της κουκουλας... π.χ. audi

αυτα για τις πλατφορμες του 99 κ του 82 υπαρχει κανα λινκ?ειχε η bmw car διαστασεων z3 κ μαλιστα καμπριο to 91?

το παραπανω ελικοπτερο χλωμο να χει 17χιλ:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υπαρχουν εταιριες π συνεχιζουν την εξελιξη της κουκουλας... π.χ. audi

αυτα για τις πλατφορμες του 99 κ του 82 υπαρχει κανα λινκ?ειχε η bmw car διαστασεων z3 κ μαλιστα καμπριο to 91?

το παραπανω ελικοπτερο χλωμο να χει 17χιλ:P

 

Προφανώς και δε κάνει 17.000. Αλλά ο άνθρωπος ζητάει γνώμη για αυτοκίνητα (συγκεκριμένα μάλιστα) και ο άλλος του προτείνει μηχανή. Οπότε γιατί όχι και ελικόπτερο;

 

Η Ζ3 βασίζονταν στο πάτωμα της Ε36 με την πίσω ανάρτηση της Ε30. Δες στο Wikipedia. Για να είμαι ειλικρινής, το ψιλοθυμόμουν από όταν κυκλοφόρησε και το επιβεβαίωσα εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ειδα κ γω εκει αλλα μια κ ειναι wikipedia δεν μπορω να στηριχτω σε αυτο...αλλωστε οπως ειπα δεν μ μοιαζει να χει σχεση μεγεθος τουλ η z3 με την 3series cabrio.καταρχας το ενα ειναι 4θεσιο κ το αλλο 2θεσιο...για αναρτηση οκ δεν υπαρχουν κ τοσες πολλες επιλογες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τετραθέσιο με το διθέσιο δε βλέπω που έχει σχέση. Το πρώτο ΤΤ βασίζονταν στο Golf ας πούμε... Ούτε χρειάζεται μετατρόχια και μεταξόνια να είναι ίδια.

 

Για την ανάρτηση μπορείς να διαβάσεις και εδώ πχ.

 

Για το σασί μπορείς να ψάξεις για Ε36/7 και Ε36/8, υπάρχουν άπειρα links. H Compact επίσης λέγονταν Ε36/5.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια σας ευχαριστω παρα πολυ για τον χρονο σας και τισ απαντησεις σας.

Το MGF δεν το πολυ σκεφτομαι πλεον απλως το εβαλα για θεμα τιμης. Συγνωμη αν προκαλεσε μπερδεμα.

 

Η αληθεια ειναι οτι κινουμε προς Ζ3 η ΜΧ5 περισσοτερο. Δεν γνωριζω ομως για το ποσο καλες ειναι οι αποδοσεις του πρωτου, μιλαω για μοντελο 2000 με 2002 αποκλειεται παλαιοτερο, σε σχεση με το αλλο.

 

Εχω διαβασει απο εδω και απο εκει οτι οι κινητηρες της Ζ3 δεν απεδιδαν τοσο καλα.. :rolleyes:

 

Οσο για το ΜΧ5 ακουω συνεχεια οτι ειναι παρα πολυ καλο κι οτι μαθαινεις αψογα μαζι του το πως να οδηγεις πισωκουνητο. Οτι ειναι δασκαλος.

 

Πιστευω, διορθωστε με αν κανω λαθος, οτι ενα BMW θα ειναι καλυτερο απο ενα Mazda ως προς την εμπιστοσυνη για βλαβες, αποδοση, ασφαλεια.

Το μονο πραγμα που με χαλαει στο mazda ειναι οτι κυκλοφορει τρελα. :rolleyes:

 

Βεβαια ενα θεμα οχι μικρο ειναι η συντηρηση..

Παρακαλω αν καποιος εχει τη Ζ3 η το μαζντακι να ενημερωσει αν θελει κι ο ιδιος εννοειται για το ποσο παει περιπου, για να ξερω κιολας γιατι ειναι και μιζων θεμα οπως καταλαβαινετε..:-)

 

Οσο για την slk.. Σαφως την σκεφτομαι αλλα λιγο πιο απομακρα αν θελετε. Η σχεδιαση της δεν με τραβαει και τοσο πολυ. Επισης σε αρθα παλαιοτερα και βιντεο που την συγκριναν με τη Ζ3 ελεγαν οτι το δευτερο ειναι πιο "κτηνακι"...:rolleyes:

 

Οσο για το MR2 η αληθεια ειναι οτι ξεχασα να το βαλω.. Βεβαια δεν εχω ασχοληθει λεπτομερως οποτε αν μπορει καποιος να μου πει συγκριτικα σε επιδοσεις πως παει θα ημουν ευγνομων..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Άμα δεν ξέρετε μην γράφετε ότι σας έρθει πρώτα στο μυαλό σας

Και μην βγάζετε τα απωθημένα σας σε αμάξια που δεν γνωρίζετε

Τι διαφορά έχει παρεδώσε το Ζ3 με το Ζ4 και έχει αυτό το εξαιρετικό;

Είσαι σίγουρος ότι με Ζ3 και με 120 χλμ. η οροφή αν και μαλακή κάνει θόρυβο;

[...]

 

Έχεις δίκιο, λυπάμαι που δεν ύμνησα το αυτοκίνητό σου.

Έχεις δίκιο, έχω απωθημένα, μου έβγαλε τη γλώσσα μία γκόμενα με Ζ3 σε κάποιο φανάρι.

 

Λυπάμαι πραγματικά επειδή ένα μέλος με τη δική σου παρουσία, έκρινε σωστό να μου επιτεθεί φραστικά επειδή δεν συμφωνεί με την άποψή μου... για το αυτοκίνητό του. Φαντάσου να μην συμφωνούσα και με την ομάδα σου, ίσως να'τρωγα και ξύλο.

 

Τέλος, βεβαιώνω ενόρκως ότι όσα μέλη έγραψαν στο topic αυτό για την Ζ3 και δεν την ύμνησαν, είναι τσιράκια μου. Ακόμα κι αν δεν το ξέρουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θέλεις να κάνεις και παιχνιδάκια με το cabrio, ΜΧ-5, το κορυφαίο στην κατηγορία με βάση πάντα τα χρήματά του.

Αν θέλεις ένα σοβαρό cabrio, πας όπωσδήποτε σε CC αυτοκίνητο, οπότε SLK200...

Αν πάλι θέλεις τρελές επιδόσεις από το cabrio, Honda S-2000 είναι το αυτοκίνητο που ψάνχεις...

 

Αυτά από μένα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παληκαρι ακομη δεν εμαθες να οδηγεις κ θες κ drift?τι εχετε παθει ολοι με τα Drift?

αν εχετε χορηγο απο πισω οκ,αλλιως δεν αξιζει..

αν παλι το θες για μοστρα ακομη καλυτερα αν κ η z3 δεν τραβαει πια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το παιδί ήθελε μια γνώμη και φτάσαμε σε τρελές αναλύσεις:)

είμαι κάτοχος astra twintop μετά απο πολύ ψάξιμο για κάμπριο και έχοντας δει tigra, mx5, z3, mini cooper cabrio. Κατ'αρχας slk ακόμα και κονέ τρελά να παίζουν με τελωνεία 17000 θα βρεις πάρα πολύ παλιό μοντέλο με ότι συνεπάγεται. η ζ3 είναι καλή επιλογή αλλά δεν παύει να είναι μεταχειρισμένη αρκετά χρόνια και πολύ μεγάλο κόστος για σερβις και ανταλλακτικά απο επίσημη αντιπροσωπεία. Αν θες οπωσδήποτε κάμπριο και μουράτο (άρα αποκλείουμε 206cc) σε αυτά τα λεφτά χτύπα ενα μεταχειρισμένο mx5 που και σε καλύτερη κατάσταση μπορείς να το βρείς και πιο τελευταίο μοντελο σε σχέση με μια ζ3. Αλλη λύση αν μπορείς να παίξεις με δόσεις και να πάρεις κάτι καλύτερο σε καινούργιο εφόσον υπάρχει ήδη αυτό το κεφάλαιο.Πάντως το μχ5 που και που βγαίνει σε προσφορά το τελείως γυμνό έκδοση base ακόμα και στα 19χιλιάρικα.

Πάντως το πρόβλημα δεν είναι πλέον η αγορά αλλά η κατανάλωση!!!!όταν θα πάρεις μια ζ3 και θα βάλεις πχ μια 95αρα σουπερ μιλάμε για 1.20 το λίτρο. Εγώ καίω αφάνταστα χωρίς να είναι γρήγορο αυτοκίνητο, απλά πάρα πολύ βαρύ και κάνω το σταυρό μου που δεν έκανα την αλλαγή να πάρω το rx8.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mx 5 Τα κανει ολα και συμφερει ...

 

Τιμιο αυτοκινητο εκτος της τιμης των ανταλλακτικων του ....

 

Υπαρχει απο φιλο Μχ 5 2000 μοντελο τουρμπο low boost στα 230 αλογα και με το καλο μπλοκε πισω απο το 1.8 αν ενδιαφερεσαι . Το δινει 12000 και ειναι αγρατσουνιστο.

 

Μεγαλο σχολειο και τιμιο ...

 

Το Ζ3 εχει πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης .... ειναι αξιοπιστο αλλα αδικειται απο το μικρο μοτερ του που δεν το αφηνει να δειξει τις αρετες του ...

 

Για MGF ....ΜΑΚΡΙΑ ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...