Προς το περιεχόμενο

Benchmarking ... Let's see how good we are ... ;)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα πάνω από 33000 δεν πάει ούτε με 50%

Εδώ με 100%

ff3.png.b2b0567012a0dab5ea763e79487a44ea.png

Και εδώ σε μια πιο ρεαλιστική ανάλυση για gaming (1080 100%).

ff5.png.5b44a0504e050f0c0e10383f52613fc0.png

Και σε 4K με DSR γιατί η οθόνη είναι 1080p. Οπότε το score έχει και το overhead του downscale.

image.png.e8c8f3dec8186c6c088ab175427ba92a.png

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 2
  • Απαντ. 25,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • BabisTs

    1779

  • ultraex2003

    1518

  • alldaynews

    1022

  • Mult1C0r3Cpu

    690

Δημοσ.
3 ώρες πριν, kkatzos είπε

Με 50% σε περνάει και ο γέρος 3D. 😂

image.png.87e125a10c833c438f9c05e131882d

Αλλά δε νομίζω να έχει νόημα αυτό το bench. Μετράει CPU, GPU, μπουκάλια και από τα δύο οπότε δε βγαίνει άκρη.

ειναι λιγο για τα σταχια? Με τα ιδια ρολογια σε καρτα και cpu βγαζω παραπανω σκορ με 100% απο οτι με 50%

2024-06-19222545.png.7a1c05f0d8371d41e8aa95199786c635.png

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Βάλτε ρε παιδιά και 4Κ/1080p 100% να δούμε σε αυτές τι αναλύσεις πόσο δίνουν οι cpu.

 

E θα ειναι gpu bound εκει ρε συ. Τα τρεχω τωρα

1080p.png.41c0a495de8fc7af6ca72afd1eebc85e.png

 

1440p.png.2899b56d7baca01d1460b9abd43ca67a.png

 

 

4k.png.adf9b90ec93c682304a10fa61ab9b7c0.png

  • Like 2
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

E θα ειναι gpu bound εκει ρε συ. Τα τρεχω τωρα

1080p.png.41c0a495de8fc7af6ca72afd1eebc85e.png

 

1440p.png.2899b56d7baca01d1460b9abd43ca67a.png

 

 

4k.png.adf9b90ec93c682304a10fa61ab9b7c0.png

Σε 1080 δίνει ακόμη η cpu αν κρίνω από τη διαφορά που έχουμε σε 4k. Θα δοκιμάσω και το 1440p που έχεις βάλει.

Δημοσ.

  Αλλάζουμε thread, το έχουμε ξεφτιλίσει το άλλο.

4 ώρες πριν, panakos_thess είπε

τα lows δεν εχουν να κανουν μονο με ενα benchmark μπορει να το τρεξεις 5φορες και στα 5 να εχεις διαφορετικο αποτελεσμα στα low οποτε δεν εχει καμια σημασια

Αυτό που λες είναι το min. Όντως το min μπορεί να είναι και τυχαίο καθώς μπορεί να αντιπροσωπεύει το 1 ή 2/3 frame στα 10.000 που έγιναν render.

Αλλά τα lows είναι πολλά frames που σίγουρα δεν είναι τυχαία. Είναι ολόκληρα σημεία, συνήθως 1% ή και 5% όλου του benchmark. Δεν είναι τυχαία.

5 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Ρε μαν αφού είναι 25% η διαφορά σε ένα Χ σημείο υπέρ της 3D επεξεργαστάρας γιατί δεν διατηρείται και στο τελευταίο κομμάτι της δοκιμής;

Για τον ίδιο λόγο που δε διατηρεί και ο 10900Κ "τραπέζι" frame rate και κάνει αυτή τη βουτιά, κάθε φορά στο bench. Κάθε CPU έχει διαφορετικό προφίλ απόδοσης.

4 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Mήπως, επιπλέον, γίνεται και gpu lim το σημείο εκείνο, ακόμα και σε εκείνη την ανάλυση, λόγω όλων των στοιχείων που αναφέρεις?

Τί χρήση βλέπετε και οι δύο, στα τελευταία αυτά δεύτερα?

Όχι. CPU limited είμαστε καθ όλη τη διάρκεια του bench. Όλοι οι Ryzen (και ο 7800Χ3D) κάνουν βουτιά στο τέλος.

Βαμμένο Intel είναι το engine της σειράς Far Cry από αρχαιοτάτων ετών. Ασχολούμαστε με βλακείες του pirmen τώρα.

4 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Παρεμπιπτόντως, το τελευταίο κομμάτι του bench περιλαμβάνει μάχη με NPCs και το draw distance μεγαλώνει. Η φουκαριάρα η 3D cache γεμίζει με ένα σωρό πράγματα και δεν τα χωράει όλα. Οπότε λογικό να πέφτει στα τάρταρα(σε σχέση με την άδεια πόλη πριν).

Ποιο draw distance βρε αδερφέ; Έχεις κολλήσει ότι το μέγεθος των assets "γεμίζει" την cache και δεν αποδίδει σωστά.

Το Flight Simulator με τον απέραντο κόσμο σε διαψεύδει. Και πολλά άλλα open world παιχνίδια. Δες τι γίνεται στο αχανές Death Stranding και στο Watch Dogs Legion.

4 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Όπως και στο CP77 όταν δεν παίζεις στην άκρη του πουθενά.

LOL. Δηλαδή πιστεύεις ότι στο CP2077 o 5800X3D σε απόδοση θα είναι γενικά σαν το Tom's Diner (συγκεκριμένα εκεί που κάνει το min  🤣) και δεν υπάρχουν βαριά σημεία που αποδίδει όπως το bench. Τι να σου πω, δεν παλεύεσαι. Είμαι ανοικτός σε προκλήσεις. Στο δρόμο κάτω από το διαμέρισμα του V σου κάνει; Δεν έχω πρόβλημα να δοκιμάσω.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά από ένα εξαντλητικό fine tunning μνήμης με καλύτερο latency/ταχύτητα και λιγότερο voltage (55.7ns από 60+ και 6000 από 5800) και λίγο cpu voltage fine tunning (με λιγότερo και custom voltage για κάθε core)  πήρε πολύ τα πάνω του. Από 32800 περίπου που ήταν πριν σε 35200! Ένα 7.3% δηλαδή. Και όλα αυτά δοκιμάστηκαν εξαντλητικά σε memory test και cpu τεστ για να είμαι σίγουρος ότι είναι super stable. Οπότε λιγότερο voltage, μικρότερες θερμοκρασίες, λιγότερο latency και όλα καλύτερα. Not bad για τον ταπεινό 7700x με 8 cores και χωρίς 3d cache.

image.png.cace2b6a38c2193eab6a404522766dce.png

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 3
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Μετά από ένα εξαντλητικό fine tunning μνήμης με καλύτερο latency/ταχύτητα και λιγότερο voltage (55.7ns από 60+ και 6000 από 5800) και λίγο cpu voltage fine tunning (με λιγότερo και custom voltage για κάθε core)  πήρε πολύ τα πάνω του. Από 32800 περίπου που ήταν πριν σε 35200! Ένα 7.3% δηλαδή. Και όλα αυτά δοκιμάστηκαν εξαντλητικά σε memory test και cpu τεστ για να είμαι σίγουρος ότι είναι super stable. Οπότε λιγότερο voltage, μικρότερες θερμοκρασίες, λιγότερο latency και όλα καλύτερα. Not bad για τον ταπεινό 7700x με 8 cores και χωρίς 3d cache.

image.png.cace2b6a38c2193eab6a404522766dce.png

Βάλε μπρε κανένα config στο αντίστοιχο νήμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

CPU PBO +100 Mhz, -30 mv

RAM 6200@30-38-38-48 (m-die)

MCR off, GMD off, PD off

Fabric 2200 Mhz

Nitro 1-1-0

GPU +260 Mhz,

VRAM +2000 Mhz

Περνάει TM5 (1:40:00 περίπου στο extreme config)

ff37000.png.fb012bea157e4ddd23b4dabe597ef158.png

image.png.294f130f0a3edb81b59f5f1b774b0da5.png

image.png.91c932d8d32584c1094b534d2e59928e.png

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 5
Δημοσ.
Στις 27/6/2024 στις 11:12 ΜΜ, kkatzos είπε

  Αυτό που λες είναι το min. Όντως το min μπορεί να είναι και τυχαίο καθώς μπορεί να αντιπροσωπεύει το 1 ή 2/3 frame στα 10.000 που έγιναν render.

Min fps είναι το χειρότερο δευτερόλεπτο μιας δοκιμής. Εκείνο μέσα στο οποίο παράχθηκαν τα λιγότερα καρέ(π.χ. 100 ή 60 ή 50 κτλ.).

Οι reviewers θα έπρεπε να είχαν ένα metric του στυλ 5% min fps. Δηλαδή, αν μια δοκιμή κρατάει 100 δευτερόλεπτα να έπαιρναν τον μέσο όρο των χειρότερων 5 δευτερολέπτων. Το 5% ή 1% ή 0,1% lows ΔΕΝ ειναι το ίδιο γιατί μετράει μεμονωμένα καρέ που καθυστέρησαν απλωμένα σε όλη την δοκιμή. Ο gamer όμως έχει πρόβλημα ΜΟΝΟ αν μαζευτούν πολλά τέτοια σε 1,2,3,... δευτερόλεπτα. 

Αναφορά σε κείμενο

Για τον ίδιο λόγο που δε διατηρεί και ο 10900Κ "τραπέζι" frame rate και κάνει αυτή τη βουτιά, κάθε φορά στο bench. Κάθε CPU έχει διαφορετικό προφίλ απόδοσης.

Άλλο λέω. Γιατί το προβάδισμα 25% του 3D έναντι του 10900K σε Χ σημείο δεν διατηρείται σε όλη την δοκιμή και στο τέλος εξανεμίζεται; Σε Intel διαφορετικών γενεών δεν υπάρχει περίπτωση να μην είναι παντού μπροστά και με σημαντική διαφορά το νεότερο μοντέλο. 

Αναφορά σε κείμενο

Βαμμένο Intel είναι το engine της σειράς Far Cry από αρχαιοτάτων ετών. Ασχολούμαστε με βλακείες του pirmen τώρα.

Δεν τιμά τη νοημοσύνη σου να λες ότι BMW X5 και BMW i3 είναι παρόμοια αμάξια επειδή παράχθηκαν από την ίδια εταιρεία. Όσο σχέση έχει δλδ ο 10900K με το ριζικά διαφορετικό arch του 12900K. Ακόμα και παλιότερα Intel δεν έχουν τόσο μεγάλη πτώση απόδοσης στο τέλος του bench όσο ΟΛΑ τα ryzen.

Άρα κάτι γενικότερο πάει στραβά. Μάλλον το υποδεέστερο RAM σύστημα όταν δεν βοηθάει η κατά κανόνα μεγαλύτερη cache όλων των Ryzen(απέναντι στα αντίστοιχα Intel).

Αναφορά σε κείμενο

Ποιο draw distance βρε αδερφέ; Έχεις κολλήσει ότι το μέγεθος των assets "γεμίζει" την cache και δεν αποδίδει σωστά.

Το Flight Simulator με τον απέραντο κόσμο σε διαψεύδει. Και πολλά άλλα open world παιχνίδια. Δες τι γίνεται στο αχανές Death Stranding και στο Watch Dogs Legion.

Πολλά υποσυστήματα έχει ένα game. Δεν είναι μόνο το φόρτωμα των assets που κάνει ένα open world να διαφέρει. Γι αυτό και τα ερημικά τοπία του Death Stranding ή τα 3d assets στο έδαφος του MS Flight Sim δεν είναι το ίδιο με μια πόλη γεμάτη NPCs όπως το CP77. Ή ένα game όπου με γρήγορο traversal(π.χ. γρήγορη οδήγηση, ή glide στο spiderman) τα assets αλλάζουν ταχύτατα.

Όσον αφορά το WD Legion λογικά θα μιλάς για το canned bench. Όπου το FC6 μέσα σε μόλις 5 sec όπου 5800X3D~=10900K έδειξε γιατί δεν είναι αντιπροσωπευτικά πραγματικού gaming. Όπως και με τα canned bench των ACreed παλιότερα. Καμία επαφή με τις CPU απαιτήσεις σε μεγάλες πόλεις. Μόνο σαν GPU testers είναι-σχετικά-καλά.

Spoiler

LOL. Δηλαδή πιστεύεις ότι στο CP2077 o 5800X3D σε απόδοση θα είναι γενικά σαν το Tom's Diner (συγκεκριμένα εκεί που κάνει το min 🤣) και δεν υπάρχουν βαριά σημεία που αποδίδει όπως το bench. Τι να σου πω, δεν παλεύεσαι. Είμαι ανοικτός σε προκλήσεις. Στο δρόμο κάτω από το διαμέρισμα του V σου κάνει; Δεν έχω πρόβλημα να δοκιμάσω.

Προ καιρού είχα ποστάρει βίντεο δοκιμή από κάτοχο 5600X και 5800X3D. Τους έτρεχε με tuned RAM και η ψαλίδα μίκραινε αρκετά σε κάποια σημεία με γρήγορη οδήγηση. Ενώ αλλού ήταν >30%.

  • Haha 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Min fps είναι το χειρότερο δευτερόλεπτο μιας δοκιμής. Εκείνο μέσα στο οποίο παράχθηκαν τα λιγότερα καρέ(π.χ. 100 ή 60 ή 50 κτλ.).

Οι reviewers θα έπρεπε να είχαν ένα metric του στυλ 5% min fps. Δηλαδή, αν μια δοκιμή κρατάει 100 δευτερόλεπτα να έπαιρναν τον μέσο όρο των χειρότερων 5 δευτερολέπτων. Το 5% ή 1% ή 0,1% lows ΔΕΝ ειναι το ίδιο γιατί μετράει μεμονωμένα καρέ που καθυστέρησαν απλωμένα σε όλη την δοκιμή. Ο gamer όμως έχει πρόβλημα ΜΟΝΟ αν μαζευτούν πολλά τέτοια σε 1,2,3,... δευτερόλεπτα. 

Άλλο λέω. Γιατί το προβάδισμα 25% του 3D έναντι του 10900K σε Χ σημείο δεν διατηρείται σε όλη την δοκιμή και στο τέλος εξανεμίζεται; Σε Intel διαφορετικών γενεών δεν υπάρχει περίπτωση να μην είναι παντού μπροστά και με σημαντική διαφορά το νεότερο μοντέλο. 

Δεν τιμά τη νοημοσύνη σου να λες ότι BMW X5 και BMW i3 είναι παρόμοια αμάξια επειδή παράχθηκαν από την ίδια εταιρεία. Όσο σχέση έχει δλδ ο 10900K με το ριζικά διαφορετικό arch του 12900K. Ακόμα και παλιότερα Intel δεν έχουν τόσο μεγάλη πτώση απόδοσης στο τέλος του bench όσο ΟΛΑ τα ryzen.

Άρα κάτι γενικότερο πάει στραβά. Μάλλον το υποδεέστερο RAM σύστημα όταν δεν βοηθάει η κατά κανόνα μεγαλύτερη cache όλων των Ryzen(απέναντι στα αντίστοιχα Intel).

Πολλά υποσυστήματα έχει ένα game. Δεν είναι μόνο το φόρτωμα των assets που κάνει ένα open world να διαφέρει. Γι αυτό και τα ερημικά τοπία του Death Stranding ή τα 3d assets στο έδαφος του MS Flight Sim δεν είναι το ίδιο με μια πόλη γεμάτη NPCs όπως το CP77. Ή ένα game όπου με γρήγορο traversal(π.χ. γρήγορη οδήγηση, ή glide στο spiderman) τα assets αλλάζουν ταχύτατα.

Όσον αφορά το WD Legion λογικά θα μιλάς για το canned bench. Όπου το FC6 μέσα σε μόλις 5 sec όπου 5800X3D~=10900K έδειξε γιατί δεν είναι αντιπροσωπευτικά πραγματικού gaming. Όπως και με τα canned bench των ACreed παλιότερα. Καμία επαφή με τις CPU απαιτήσεις σε μεγάλες πόλεις. Μόνο σαν GPU testers είναι-σχετικά-καλά.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

LOL. Δηλαδή πιστεύεις ότι στο CP2077 o 5800X3D σε απόδοση θα είναι γενικά σαν το Tom's Diner (συγκεκριμένα εκεί που κάνει το min 🤣) και δεν υπάρχουν βαριά σημεία που αποδίδει όπως το bench. Τι να σου πω, δεν παλεύεσαι. Είμαι ανοικτός σε προκλήσεις. Στο δρόμο κάτω από το διαμέρισμα του V σου κάνει; Δεν έχω πρόβλημα να δοκιμάσω.

Προ καιρού είχα ποστάρει βίντεο δοκιμή από κάτοχο 5600X και 5800X3D. Τους έτρεχε με tuned RAM και η ψαλίδα μίκραινε αρκετά σε κάποια σημεία με γρήγορη οδήγηση. Ενώ αλλού ήταν >30%.

Οταν γινεις σωστος και μιλας με αντικειμενικοτητα θα κανουμε κουβεντα. Τωρα δεν εχει νοημα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κουράζουμε το θέμα και γράφουμε μλκιες

Στις 30/6/2024 στις 12:47 ΜΜ, pirmen56 είπε

Προ καιρού είχα ποστάρει βίντεο δοκιμή από κάτοχο 5600X και 5800X3D. Τους έτρεχε με tuned RAM και η ψαλίδα μίκραινε αρκετά σε κάποια σημεία με γρήγορη οδήγηση. Ενώ αλλού ήταν >30%.

Τώρα κοίταξα το συγκεκριμένο βίντεο. Ο 5600Χ δουλεύει με 12 threads και ο 5800Χ3D με 8 threads γιατί ήταν με παλιά έκδοση του παιχνιδιού και στους 8-πύρηνους (και άνω) Ryzen είχε SMT off.

[AMD SMT] Optimized default core/thread utilization for 4-core and 6-core AMD Ryzen(tm) processors. 8-core, 12-core and 16-core processors remain unchanged and behaving as intended. This change was implemented in cooperation with AMD and based on tests on both sides indicating that performance improvement occurs only on CPUs with 6 cores and less.

Για τον ίδιο λόγο στις παλιές εκδόσεις του παιχνιδιού βλέπαμε 5600Χ > 5800Χ και 7600Χ > 7700Χ σε δύσκολα σημεία.

1-0 ;)

Στις 27/6/2024 στις 5:39 ΜΜ, pirmen56 είπε

Παρεμπιπτόντως, το τελευταίο κομμάτι του bench περιλαμβάνει μάχη με NPCs και το draw distance μεγαλώνει. Η φουκαριάρα η 3D cache γεμίζει με ένα σωρό πράγματα και δεν τα χωράει όλα. Οπότε λογικό να πέφτει στα τάρταρα(σε σχέση με την άδεια πόλη πριν). Όπως και στο CP77 όταν δεν παίζεις στην άκρη του πουθενά.

Καμία σχέση με 3D cache. Σε όλους τους Ryzen αυτή την πτώση κάνει στο τέλος. Ακριβώς την ίδια.

Δες τον tuned 5600 που δεν έχει 3D cache. Ίδια συμπεριφορά.

Spoiler

FC6-MAXATTACK.jpg.fa2a6d9a5f2261dcdd27e1e8cf96e4b9.jpg

2-0 ;)

Τέτοιες πονηρές και παραπλανητικές συγκρίσεις κάνεις και μετά είναι σφοδρή η σύγκρουση με την πραγματικότητα. 😂

Στις 30/6/2024 στις 12:47 ΜΜ, pirmen56 είπε

Όπως και με τα canned bench των ACreed παλιότερα. Καμία επαφή με τις CPU απαιτήσεις σε μεγάλες πόλεις.

Για πάρτη σου βάζω και την αρχαιολογία AC Odyssey, σε όποιο σημείο θες να δούμε πως πάει.

Στις 30/6/2024 στις 12:47 ΜΜ, pirmen56 είπε

Όσον αφορά το WD Legion λογικά θα μιλάς για το canned bench

Και in-game, όποιο σημείο θες βάζω. Τι άλλο να κάνω για να σταματήσεις να λες BS;

Επεξ/σία από kkatzos
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...