Προς το περιεχόμενο

Hellas On Line: Ανεύθυνοι;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μετά από 8 ημέρες χωρίς ADSL και κανένα ενδιαφέρον από την HOL νομίζω ότι πρέπει να ενημερώσω και άλλους (υποψήφιους και νυν) πελάτες της για την συμπεριφορά της εν λόγω εταιρίας όταν πρόκειται να λύσει προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες της. Τα πράγματα έχουν ως εξής:

Έχω ADSL στα 768 Mbps εδώ και 11 μήνες στην hol.

Την προηγούμενη Παρασκευή 23/11 ξαφνικά διακόπηκε η σύνδεση (το fritzbox έπαψε να συγχρονiζει).

Επειδή δεν ήταν η πρώτη φορά που συνέβαινε αυτό περίμενα κάποιες ώρες μήπως λυθεί το πρόβλημα από μόνο του (διακοπή και επαναλειτουργία είχα αρκετές φορές στο παρελθόν, άγνωστο γιατί).

Αργά το απόγευμα επικοινώνησα με την λεγόμενη Τεχνική Βοήθεια (ελάχιστος χρόνος αναμονής σε όλα τα τηλεφωνήματά μου τα 35 λεπτά!!!).

Ο υπάλληλος στον οποίο ανέφερα το πρόβλημα απεφάνθη μετά από κάποιες ρυθμίσεις που δεν έφεραν αποτέλεσμα ότι υπάρχει βλάβη στην γραμμή και με διαβεβαίωσε ότι το πρόβλημα θα λυνόταν σε 2 εργάσιμες ημέρες. Δηλαδή το πολύ Τετάρτη πρωί θα είχα και πάλι ADSL.

Επικοινώνησα αρκετές φορές μαζί τους από Σάββατο μέχρι και Τρίτη για να πιέσω την κατάσταση και πάντα έπαιρνα την ίδια απάντηση: έχουν αναλάβει το πρόβλημα οι τεχνικοί της εταιρίας και θα λυθεί σε 2 εργάσιμες ημέρες.

Έφτασε λοιπόν η Τετάρτη και φυσικά τίποτα. Επικοινωνώ ξανά με την λεγόμενη Τεχνική Βοήθεια και τώρα το παραμύθι αλλάζει: "εμείς ποτέ δεν σας είπαμε σε 2 εργάσιμες ημέρες, το πρόβλημα το παραπέμψαμε στον ΟΤΕ"!!!

Ας παραβλέψω την 1η κοροϊδία (περί 2 εργάσιμων ημερών) γιατί εδώ έρχεται η 2η: επικοινώνησα χθες Πέμπτη με το 121 του ΟΤΕ (που ασχολούνται με τις βλάβες) και αφού παρακάλεσα την υπάλληλο να με πληροφορήσει (δεν ήταν υποχρεωμένη να απαντήσει σ'εμένα αφού δεν είμαι πελάτης του ΟΤΕ αλλά της HOL) μου είπε ότι παρέλαβαν τη βλάβη Πέμπτη πρωί.

Σήμερα Παρασκευή επικοινώνησα και πάλι με το 121 και μου αναφέρθηκε ότι η βλάβη ελέγχθηκε και για τον ΟΤΕ έχει κλείσει. Δηλαδή;

Επικοινωνώ ξανά με την λεγόμενη Τεχνική Βοήθεια να μάθω τί έδειξε η νεκροψία.

Τί μου απάντησαν: "δεν έχουν ιδέα, θα περιμένουν να τους ειδοποιήσει ο ΟΤΕ, αυτοί δεν μπορούν να ρωτήσουν τον ΟΤΕ. Του έστειλαν την βλάβη και όταν αυτός κρίνει σκόπιμο θα τους ειδοποιήσει". Μεγαλείο. Λέτε ο ΟΤΕ να βιαστεί να τους απαντήσει; Μήπως δουλεύουν Σαββατοκύριακο; Δεν νομίζω.

Άρα τα νέα αν υπάρχουν θα τα μάθω από Δευτέρα. Μέχρι τότε θα πληρώνω και στο internet cafe (που βρίσκομαι και τώρα) και τον λογαριασμό στην HOL.

Το πρόβλημα δεν λύθηκε, άρα δεν είναι πρόβλημα της γραμμής.

Ποιος θα το λύσει τελικά; Η HOL; Μα αυτοί προσπαθούσαν 3 μέρες (αν έκαναν πραγματικά κάτι) και δεν κατάφεραν τίποτα. Πολύ φοβάμαι ότι αρχίζει νέος κύκλος τηλεφωνικών συνδιαλέξεων με τους υπαλλήλους της λεγόμενης Τεχνικής Βοήθειας και νέος κύκλος απαντήσεων του στυλ "έχουμε προωθήσει το πρόβλημά σας στο αρμόδιο τμήμα τάδε και προς το παρόν δεν μπορούμε να σας πούμε κάτι".

Παρεμπιπτόντως: είχα κάνει αίτηση για Doubleplay την οποία και ακύρωσα μετά από όλα αυτά.

Τελικά αφού όλα καταλήγουν-εξαρτώνται από τον ΟΤΕ ποιος είναι ο λόγος ύπαρξης των παρόχων στυλ HOL, μήπως είναι απλά μεσάζοντες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Ψυχρεμια παλικαρι δε τρεχει και τπτ εγω τα ειχα πει αυτα ως παθων κτλ...παντως ο ΟΤΕ δουλευει και Σαββατοκυριακα αλλα μηπως το κανει μονο για τους πελατες του αυτο βρες το μονος σου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να πεί κανείς. Γενικά η εξυπηρέτηση πελατών σε όλες τις εναλλακτικές εταιρίες παροχής ιντερνετ είναι τραγική. Εγώ ειμαι πελάτης OTE-OTENET 3 χρόνια. Ποτέ δεν περίμενα πάνω απο 5 λεπτά για να πιάσω γραμμή. Ποτε δεν έμεινα χωρίς ιντερνετ. Στα όποια προβλήματα είχα εξέφρασα τηλεφωνικά παράπονα και μου τηλεφωνούσε ο προισταμενος και μου δίνε και τα στοιχεία του απο μόνος του. Μερικές φορές είναι και σε ποιόν υπάλληλο θα τύχεις φίλε μου. Μερικοί δεν ξέρουν την τύφλα τους και βαριούνται κιόλας. Καλές οι ενναλακτικές εταιρίες αλλά σε μερικά θέματα είναι πολύ πίσω απο τον ΟΤΕ. Στην περίπτωση σου φταίει η HOL και οι υπάλληλοι του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν η ιστορία έχει και συνέχεια.

Μου τηλεφώνησαν χθες αργά το απόγευμα τεχνικοί του ΟΤΕ που υποτίθεται ότι ανέλαβαν να λύσουν το πρόβλημα και μου είπαν ότι η τηλεφωνική μου γραμμή είναι εντάξει.

Όταν τους είπα ότι η η τηλεφωνική μου γραμμή δεν είχε ποτέ πρόβλημα αλλά το πρόβλημα είναι στο ADSL μου απάντησαν ότι η αναφορά που έλαβαν για βλάβη αφορούσε την τηλεφωνική γραμμή και όχι το ADSL!!!!

Επικοινώνησα και πάλι με την λεγόμενη Τεχνική βοήθεια της HOL και με διαβεβαίωσαν ότι έστειλαν βλάβη για ADSL και θα την ξαναστείλουν, δηλαδή θα πάει άλλη μια βδομάδα χαμένη.

Τελικά ποιος λέει ψέματα; Ποιος κοροϊδεύει τον καταναλωτή;

Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να απευθυνθώ σε κάποιο σύλλογο προστασίας του καταναλωτή. Είναι το λιγότερο που πρέπει να κάνω και βλέπουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν η ιστορία έχει και συνέχεια.

Μου τηλεφώνησαν χθες αργά το απόγευμα τεχνικοί του ΟΤΕ που υποτίθεται ότι ανέλαβαν να λύσουν το πρόβλημα και μου είπαν ότι η τηλεφωνική μου γραμμή είναι εντάξει.

Όταν τους είπα ότι η η τηλεφωνική μου γραμμή δεν είχε ποτέ πρόβλημα αλλά το πρόβλημα είναι στο ADSL μου απάντησαν ότι η αναφορά που έλαβαν για βλάβη αφορούσε την τηλεφωνική γραμμή και όχι το ADSL!!!!

Επικοινώνησα και πάλι με την λεγόμενη Τεχνική βοήθεια της HOL και με διαβεβαίωσαν ότι έστειλαν βλάβη για ADSL και θα την ξαναστείλουν, δηλαδή θα πάει άλλη μια βδομάδα χαμένη.

Τελικά ποιος λέει ψέματα; Ποιος κοροϊδεύει τον καταναλωτή;

Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να απευθυνθώ σε κάποιο σύλλογο προστασίας του καταναλωτή. Είναι το λιγότερο που πρέπει να κάνω και βλέπουμε...

 

Αυτό που βλέπουν οι τεχνικοί του ΟΤΕ είναι αν συγχρονίζει (για το adsl). Υπάρχει περίπτωση τη βλάβη που δήλωσε ο πάροχός σου (ο Θεός να τους κάνει...) να δηλώθηκε σαν βλάβη τηλεφωνίας. Ή υπάρχει περίπτωση να δηλώθηκε βλάβη γραμμής adsl και ο ΟΤΕ να την ερμήνευσε λάθος...

 

Οταν με το εκάστοτε τηλεφωνικό τεχνικό τμήμα δεν πιάνουν οι ρυθμίσεις, συνδεσμολογία, reset, updates ή ότι άλλο έχουν πει στα παιδιά των τηλεφωνικών κέντρων να προτείνουν, τότε προτείνετε ο έλεγχος γραμμής απο τον ΟΤΕ για να φύγει ο πελάτης απο το κεφάλι τους και ίσως να λυθεί δια μαγείας το πρόβλημα. Εαν ο πελάτης έχει πάλι πρόβλημα, ξαναπάει η γραμμή για έλεγχο στον ΟΤΕ. Αυτό μπορεί να γίνει 2-3 ή και παραπάνω φορές εως ώτου εντοπιστεί το πρόβλημα στην γραμμή αν υπάρχει. Αν δεν πιάσει τίποτα, ίσως περάσει τεχνικός του ΟΤΕ απο το σπίτι σου με δικό του modem για να συνδεθεί στο internet.

Αν έρθει ο τεχνικός του ΟΤΕ υπάρχουν 2 περιπτώσεις:

1. Να δουλέψει με το modem του και μετά να δουλέψει και με το δικό σου (μέχρι να φύγει ο τεχνικός και μετά να χαλάσει πάλι!).

2. Να δουλέψει το modem του και να μην δουλέψει το δικό σου.

 

Και στις 2 περιπτώσει θα πρέπει να μιλήσεις πάλι με τον πάροχό σου (θα πει ο ΟΤΕ) αφού στο 1. δουλέψαν και τα δύο μόντεμ και στο 2. το μόντεμ δεν είναι του ΟΤΕ που δεν δουλεύει

 

Με λίγα λόγια, θέλει υπομονή, πίεση και στις δύο μεριές και καμιά καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

 

καλά ξεμπερδέματα.

θέλω πολύ να δω τί θα γίνει στο τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάνω που είμουν έτοιμος να μεταβω απο Connx 768 με 18,50 σε HOL 24 με 17,97 αλλα με αυτα που διαβάζω μάλλον θα "κατσώ στα αυγά μου" (=ΟΤΕ) μέχρι να ομαλοποιηθει η κατάσταση και μετά βλέπουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένας φίλος μου που έχει OTENET 1024 αντιμετώπιζε αρκετά προβλήματα με το adsl. Όσες φορές επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα υποστήριξης ποτέ δεν περίμενα πάνω από 5 λεπτά. Όποτε δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι έστελναν βλάβη στον ΟΤΕ. Πάντα σε λιγότερο από μισή ώρα έπαιρνε τηλέφωνο τεχνικός από τον ΟΤΕ για διάφορα τεστ. Μία φορά που δεν συγχρόνιζε η γραμμή και είχαν πει ότι σε δύο εργάσιμες μέρες θα είναι οκ έγινε την επομένη. Και μία άλλη φορά που είχε νεκρώσει είπαν για την επομένη αλλά μετά από μερικές ώρες ήταν μια χαρά. Προς το παρόν δεν εμφανίστηκε κάτι άλλο. Εγώ πάντως δεν περίμενα τέτοια εξυπηρέτηση από μέρους της ΟΤΕΝΕΤ - ΟΤΕ. Στον τομέα αυτόν με κέρδισαν. Το μόνο κουραστικό είναι ότι αν χρειαστεί να πάρεις τηλέφωνο 2 ~ 3 φορές μετά από διάφορες ενέργειες που σου λένε να κάνεις είναι ότι αν δεν είναι διαθέσιμος ο τηλεφωνητής που είχες μιλήσει πρέπει να τα λες από την αρχή. Επίσης από την στιγμή που δηλώνεται βλάβη στον ΟΤΕ δεν πληρώνεις τις μέρες που δεν είχες Internet.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το περίεργο στην όλη υπόθεση είναι οτι επικοινώνησες με 121 και σου είπε η κοπελίτσα οτι υπάρχει δηλωμένη βλάβη απο HOL. Η συνεννόηση απ οσο ξέρω μεταξύ ΟΤΕ και εναλλακτικών σε θέματα βλαβών γίνεται με δικό τους τρόπο , δε δηλώνεται δλδ βλάβη στο όνομα ή στον τηλεφωνικό αριθμό σου.Και να θέλει δλδ η υπάλληλος έχω την εντύπωση οτι δε μπορεί να σου πει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

man sorry gia to problima sou , einai na min sou tixei , to internet inai narkotiko se niotho, ego meta apo 2 mines xoris internet pleon imai okay., vevea exo internet stin ergasia okay..kai paw pou kai pou netcafe okay.

 

p.s oloi tha giresete ston pOTE

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Loipon

 

1) mporeis na diloseis to problima sou an de theleis na perimeneis stin anamoni mesa apo to tools.hol.gr. o xronos anamonis distixos einai arketos.

 

2) entaksei ekane @@ o ipallilos kai sou eipe se 2 meres. afou i blabi se dslam tou ote den eksartate apo tin HOL.

 

3) apokleietai na edose blabi i HOL gia tin tilefonia sou afou den exei kamia sxesi. Tilefono exeis apo ton ote kai sindromi apo HOL meso dslam ote. opote kai gia tilefono kai gia internet pernas mesa apo ote. an isoun shared llu tote gia to net tha itan ipeuthini i hol. tora eisai meso arys

 

Elpizo na epilithei to problima sou pantos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Loipon

 

1) mporeis na diloseis to problima sou an de theleis na perimeneis stin anamoni mesa apo to tools.hol.gr. o xronos anamonis distixos einai arketos.

 

2) entaksei ekane @@ o ipallilos kai sou eipe se 2 meres. afou i blabi se dslam tou ote den eksartate apo tin HOL.

 

3) apokleietai na edose blabi i HOL gia tin tilefonia sou afou den exei kamia sxesi. Tilefono exeis apo ton ote kai sindromi apo HOL meso dslam ote. opote kai gia tilefono kai gia internet pernas mesa apo ote. an isoun shared llu tote gia to net tha itan ipeuthini i hol. tora eisai meso arys

 

Elpizo na epilithei to problima sou pantos

 

1) Το πρόβλημα το έχω δηλώσει άπειρες φορές τηλεφωνικά (ελάχιστος χρόνος αναμονής τα 35 λεπτά ακούγοντας το ίδιο σπαστικό τραγούδι)

2) Το ότι οι υπάλληλοι της λεγόμενης Τεχνικής βοήθειας που με διαβεβαίωναν ότι το πρόβλημα θα λυθεί σε 2 εργάσιμες ημέρες δεν έκαναν καλά μου το τόνισαν οι (ίδιοι;;;) υπάλληλοι της λεγόμενης Τεχνικής βοήθειας όταν πέρασαν οι 2 εργάσιμες ημέρες

3) Το ποιος έκανε λάθος δεν μπορώ φυσικά να το ξέρω

Αν το έκανε η HOL τότε ας αναλάβουν την ευθύνη...

Αν το έκανε ο ΟΤΕ τότε είναι ευθύνη της HOL να προστατεύσει τους πελάτες της ζητώντας εξηγήσεις και ό,τι άλλο αυτό συνεπάγεται από τον ΟΤΕ.

Δεν έκανε τίποτα από τα δύο.

Απλά ξαναέστειλε την βλάβη στον ΟΤΕ σαν να μην συνέβη τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το έκανε ο ΟΤΕ τότε είναι ευθύνη της HOL να προστατεύσει τους πελάτες της ζητώντας εξηγήσεις και ό,τι άλλο αυτό συνεπάγεται από τον ΟΤΕ.

Δεν έκανε τίποτα από τα δύο.

Απλά ξαναέστειλε την βλάβη στον ΟΤΕ σαν να μην συνέβη τίποτα.

 

 

gia katse giati tha me trelaneis. pos mporei na gnorizei i HOL gia to ti ekane o OTE? to mono pou kanei i HOL einai na stelnei aitimata kai perimenei tin apantisi tou me apeutheias enimerosi ton sistimaton kai ton 2. kai to mono pou mporei na kanei an de lithei to problima einai na steilei pali blabi. ti einai i HOL? EETT?

 

nomizo oti exeis mperdepsei tis dikaiodosies tou kathenos

 

PS: iparxei kai endexomeno o OTE na min enimerosei ta sistimata tou gia tin poreia tou aitimatos parolo pou to exei epilisei. auti tin eksigisi mporo na doso epeidi apo ton OTE sou eipan oti koiaksan to problima eno i HOL den eixe akoma labei apantisi gia tin poreia tis aitisis

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρεμπιπτόντως: είχα κάνει αίτηση για Doubleplay την οποία και ακύρωσα μετά από όλα αυτά.

Τελικά αφού όλα καταλήγουν-εξαρτώνται από τον ΟΤΕ ποιος είναι ο λόγος ύπαρξης των παρόχων στυλ HOL, μήπως είναι απλά μεσάζοντες;

 

Βέβαια, αντίθετα με τις συνδέσεις ARYS, στην περίπτωση Full/Shared LLU όπως το doubleplay η εξάρτηση από τον OTE είναι μόνο γραφειοκρατική, μέχρι να γίνει η δρομολόγηση της γραμμής. Στη συνέχεια η καλή λειτουργία της σύνδεσής σου δεν θα εξαρτάται από κανένα εξοπλισμό του OTE (το οποίο είναι καλό γιατί δεν υπάρχουν τέτοιου είδους γραφειοκρατικά προβλήματα στην αντιμετώπιση προβλημάτων).

 

Όμως έχεις δίκιο. Τα τελευταία χρόνια μετακινούμαι από ISP σε ISP. Έχω περάσει (ή έχω εμπειρία από πρώτο χέρι) από τις υπηρεσίες ιδιόκτητου δικτύου της Tellas, της Vivodi, της HOL και της Forthnet.

 

Δυστυχώς όλοι έχουν σοβαρά προβλήματα οργάνωσης και οι περισσότεροι συνηθίζουν να λένε ψέματα όπως αυτά που είπαν και σε σένα (σε ό,τι αφορά τις ημερομηνίες και τους λόγους καθυστέρησης της εκπλήρωσης μιας υποχρέωσης τους).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βέβαια, αντίθετα με τις συνδέσεις ARYS, στην περίπτωση Full/Shared LLU όπως το doubleplay η εξάρτηση από τον OTE είναι μόνο γραφειοκρατική, μέχρι να γίνει η δρομολόγηση της γραμμής.

 

se shared LLU i eksartisi apo ton OTE brisketai sto tilefono sou kai sto last mile. Se full LLU mono sto last mile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...