Προς το περιεχόμενο

Hellas On Line: Ανεύθυνοι;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αμα ο εναλλακτικός απασχολεί τα λιγοστά συνεργεία του για να κάνει κάργα συνδέσεις αυτο το καιρό που καιρός για έλεγχο βλαβών....Πριν δώσει τη βλάβη στον ΟΤΕ η HOL , πρέπει πρώτα να την εντοπίσει και να δώσει εντολή να κινηθεί συνεργείο οτετζήδων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Επειδή το παραμύθι από HOL συνεχίζεται, (πού τα βρίσκουν όλα αυτά τα ψέματα που λένε; Λέτε να έχουν κανένα εγχειρίδιο και να τα διαβάζουν κατά περίπτωση;) θέλω να εκφράσω και μια απορία:

Λίγες ημέρες πριν παρουσιαστεί η βλάβη, είχα κάνει τηλεφωνικά αίτηση για Doubleplay (την οποία τώρα ακύρωσα). Ο υπάλληλος από τις Πωλήσεις με διαβεβαίωσε ότι δεν θα υπάρξει διακοπή στη σύνδεσή μου πάνω από 2 ημέρες. Τώρα που γνωρίζω ότι οι διαβεβαιώσεις της HOL είναι απλά απάτη ρωτώ:

Υπάρχει περίπτωση να μην είναι βλάβη αυτό που μου συμβαίνει αλλά απλά ξεκινώντας την διαδικασία για το Doubleplay να διέκοψαν την σύνδεσή μου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, σήμερα είναι η 23η ημέρα χωρίς ADSL από την HOL και η απάτη συνεχίζεται.

Η λεγόμενη τεχνική βοήθεια εξακολουθεί να λέει ψέματα τα οποία έχουν πάψει να είναι πρωτότυπα γιατί τα έχω ακούσει πολλές φορές.

Το μπάχαλο όμως επεκτείνεται καθώς μιλώ τηλεφωνικά και με την εξυπηρέτηση πελατών και τις πωλήσεις και ανακαλύπτω καθημερινά ότι δεν ξέρουν τί τους γίνεται.

Πριν από μερικές ημέρες θέλησα να αλλάξω τον τρόπο πληρωμής του λογαριασμού μου από πιστωτική κάρτα σε κατάθεση σε τράπεζα.

Τηλεφώνησα λοιπόν και η υπάλληλος αφού μου ζήτησε πολλά και διάφορα στοιχεία με διαβεβαίωσε ότι η αλλάγή έγινε.

Επειδή όμως εγώ δεν τους εμπιστεύομαι ούτε όταν μου λένε καλημέρα τηλεφώνησα και πάλι για να σιγουρευτώ. Τί έκπληξη! μια άλλη υπάλληλος μου λέει ότι δεν έγινε τίποτα και πρέπει να στείλω φαξ. Όταν τη ρώτησα αν αντί για φαξ γίνεται να στείλω mail με διαβεβαίωσε πως γίνεται.

Έστειλα λοιπόν mail με όσα στοιχεία μου ζητήθηκαν.

Και πάλι υποψιασμένος τηλεφωνώ και ναι!!! όπως το φαναστήκατε κι εσείς πιστεύω μου δήλωσε η υπάλληλος ότι μόνο με φαξ γίνεται η αλλαγή!!!

Τελικά χθες έστειλα φαξ. Μήπως νομίζετε ότι λύθηκε το ζήτημα; Όχι βέβαια.

Εδώ έχουμε να κάνουμε με τα αστροπελέκια της HOL.

Μετά από μια ώρα δεν έβρισκαν το φαξ ούτε στην εξυπηρέτηση πελατών ούτε στις πωλήσεις και μάλιστα ο ένας με παρέπεμπε στον άλλο γιατί λέει δεν είναι δικιά του αρμοδιότητα η αλλαγή που θέλω. Συνολικά ήμουν πάνω από 1 ώρα στο τηλέφωνο και στο τέλος και ενώ περίμενα και πάλι να μιλήσω με κάποιον, το έκλεισα.

Επειδή αυτά δεν γίνονται ούτε στο Δημόσιο,

επειδή και εγώ λύση τελικά θα βρω μόνο με αγωγή,

γι'αυτό μακριά από το μαγαζάκι της Hellas on Line.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, σήμερα είναι η 23η ημέρα χωρίς ADSL από την HOL και η απάτη συνεχίζεται.

Η λεγόμενη τεχνική βοήθεια εξακολουθεί να λέει ψέματα τα οποία έχουν πάψει να είναι πρωτότυπα γιατί τα έχω ακούσει πολλές φορές.

Το μπάχαλο όμως επεκτείνεται καθώς μιλώ τηλεφωνικά και με την εξυπηρέτηση πελατών και τις πωλήσεις και ανακαλύπτω καθημερινά ότι δεν ξέρουν τί τους γίνεται.

Πριν από μερικές ημέρες θέλησα να αλλάξω τον τρόπο πληρωμής του λογαριασμού μου από πιστωτική κάρτα σε κατάθεση σε τράπεζα.

Τηλεφώνησα λοιπόν και η υπάλληλος αφού μου ζήτησε πολλά και διάφορα στοιχεία με διαβεβαίωσε ότι η αλλάγή έγινε.

Επειδή όμως εγώ δεν τους εμπιστεύομαι ούτε όταν μου λένε καλημέρα τηλεφώνησα και πάλι για να σιγουρευτώ. Τί έκπληξη! μια άλλη υπάλληλος μου λέει ότι δεν έγινε τίποτα και πρέπει να στείλω φαξ. Όταν τη ρώτησα αν αντί για φαξ γίνεται να στείλω mail με διαβεβαίωσε πως γίνεται.

Έστειλα λοιπόν mail με όσα στοιχεία μου ζητήθηκαν.

Και πάλι υποψιασμένος τηλεφωνώ και ναι!!! όπως το φαναστήκατε κι εσείς πιστεύω μου δήλωσε η υπάλληλος ότι μόνο με φαξ γίνεται η αλλαγή!!!

Τελικά χθες έστειλα φαξ. Μήπως νομίζετε ότι λύθηκε το ζήτημα; Όχι βέβαια.

Εδώ έχουμε να κάνουμε με τα αστροπελέκια της HOL.

Μετά από μια ώρα δεν έβρισκαν το φαξ ούτε στην εξυπηρέτηση πελατών ούτε στις πωλήσεις και μάλιστα ο ένας με παρέπεμπε στον άλλο γιατί λέει δεν είναι δικιά του αρμοδιότητα η αλλαγή που θέλω. Συνολικά ήμουν πάνω από 1 ώρα στο τηλέφωνο και στο τέλος και ενώ περίμενα και πάλι να μιλήσω με κάποιον, το έκλεισα.

Επειδή αυτά δεν γίνονται ούτε στο Δημόσιο,

επειδή και εγώ λύση τελικά θα βρω μόνο με αγωγή,

γι'αυτό μακριά από το μαγαζάκι της Hellas on Line.

 

Ναι αλλά δεν έχει πάγιο ΟΤΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ενημερώνω για την επιστολή που έστειλα σήμερα στην ΕΕΤΤ για να καταλάβετε με τί απατεώνες έχω να κάνω:

 

Τxxxxxxxx Μxxxxxxxxx

Σxxxxxx

56431

ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΤΗΛ. 23106xxxxx

ΚΙΝ. 6942xxxxxx

 

Θεσσαλονίκη 18/12/2007

 

Θα ήθελα να ενημερώσω την Επιτροπή για την ταλαιπωρία μου κατά τον τελευταίο μήνα από την Hellas On Line, σχετικά με μια υποτιθέμενη βλάβη η οποία σύμφωνα με την λεγόμενη Τεχνική υποστήριξη της εν λόγω εταιρείας δεν είναι δυνατόν να εντοπιστεί και να επιδιορθωθεί.

 

Εδώ και 1 χρόνο περίπου έχω παροχή ADSL από την HOL.

 

Στις 23/11/2007 ξαφνικά το router σταμάτησε να συγχρονίζει.

 

Περίμενα μέχρι το βράδυ μήπως και ήταν κάποια παροδική διακοπή (είχε ξαναγίνει και επανήλθε μέσα σε 24 ώρες).

 

Όταν είδα ότι το πρόβλημα δεν λυνόταν, επικοινώνησα με την λεγόμενη Τεχνική υποστήριξη της HOL και δήλωσα βλάβη.

 

Ο υπάλληλος που απάντησε στην κλήση μου ζήτησε να δοκιμάσω διάφορες ρυθμίσεις και αλλαγές σε υλικό και λογισμικό οι οποίες όλες απέτυχαν. Στο τέλος κατέγραψε την βλάβη και με διαβεβαίωσε ότι το πρόβλημα θα λυθεί "μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες".

 

Φυσικά έχουν περάσει 26 ημέρες και το πρόβλημα παραμένει.

 

Από την ημέρα της πρώτης δήλωσης της βλάβης μέχρι σήμερα έχω μιλήσει δεκάδες φορές με τους υπαλλήλους της λεγόμενης Τεχνικής υποστήριξης της HOL περνώντας αμέτρητες ώρες στο τηλέφωνο (ελάχιστος χρόνος αναμονής τα 35 λεπτά μετά τις 14:00').

 

Πάντα μου ανέφεραν ότι η βλάβη εξετάζεται είτε από τους ίδιους είτε από τον ΟΤΕ και θα πρέπει να περιμένω.

 

Σήμερα αποφάσισα να επικοινωνήσω με τον ΟΤΕ για κάποιο άλλο (όχι άσχετο) θέμα και μετά από συζήτηση με την υπάλληλο του ΟΤΕ έμαθα ότι:

 

"από 23/11/2007 και μετά από αίτηση της HOL μεταφέρθηκε η γραμμή μου από το δίκτυο του ΟΤΕ στο ιδιόκτητο δίκτυο της HOL".

 

Φαντάζεστε την έκπληξή μου όταν άκουσα την ημερομηνία. Είναι ακριβώς η ημερομηνία που παρουσιάστηκε η "βλάβη".

 

Αυτό σημαίνει ότι η HOL ή δεν έχει δικό της δίκτυο ή αυτό δεν λειτουργεί ή τί άλλο;

 

Πάντως σίγουρα η HOL με εξαπατά εδώ και 26 ημέρες γιατί ποτέ κανείς δεν μου ανέφερε αυτήν την αλλαγή στη γραμμή ADSL και με δίαφορες δικαιολογίες και προφάσεις μου ζητούσαν να περιμένω (ως πότε άραγε; Μάλλον μέχρι να αποκτήσουν το δικό τους δίκτυο που υποτίθεται ότι έχουν).

 

Πριν παρουσιαστεί η διακοπή είχα ζητήσει με αίτησή μου προς την HOL να αποκτήσω και τηλεφωνική γραμμή μέσω του πακέτου Doubleplay.

 

Όταν κατάλαβα ότι κάτι (ή μάλλον πολλά) δεν πάει καλά με την εν λόγω εταιρεία ζήτησα μέσω τηλεφώνου, email και φαξ να ακυρωθεί η αίτησή μου. Έχουν ήδη περάσει 2 εβδομάδες από το τελευταίο φαξ που έχω στείλει κι όμως δεν έχουν κάνει τις απαραίτητες ενέργειες προς τον ΟΤΕ για την ακύρωση με αποτέλεσμα να μην μπορώ να κάνω νέα αίτηση σε άλλον πάροχο.

 

Επειδή νιώθω εγκλωβισμένος σε έναν πάροχο ο οποίος με εξαπατά εδώ και 26 ημέρες με ψέματα και δικαιολογίες που τώρα ξέρω ότι δεν έχου σχέση με την πραγματικότητα,

 

επειδή επιβαρύνομαι καθημερινά με το κόστος παροχής σύνδεσης Internet σε κάποιο Internet cafe, ενώ είχα συμβόλαιο με την εν λόγω εταιρεία για 12 μήνες το οποίο αυτή δεν τήρησε ως όφειλε,

 

γι' αυτό σας ζητώ να κάνετε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε

 

α) να αποδεσμευτώ από την εν λόγω εταιρεία πλήρως για να ξεκινήσω την διαδικασία σύνδεσής μου σε άλλο πάροχο,

 

β) να πάρω στα χέρια μου όλα τα έγγραφα (από ΟΤΕ και HOL) που αποδεικνύουν την απάτη από μέρους της HOL, για να τα χρησιμοποήσω κινούμενος νομικά εναντίον της.

 

Μετά τιμής

 

Τxxxxxxxx Μxxxxxxxxx

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από 27 ημέρες το ADSL επανήλθε χθες το απόγευμα!!!

Μα πώς έτσι ξαφνικά θα μου πείτε.

Είναι σύμπτωση ότι την προγούμενη ημέρα έστειλα την καταγγελία στην ΕΕΤΤ; Μάλλον σύμπτωση θα είναι.

Αν το ήξερα θα την είχα κάνει από την 1η ημέρα.

Πάντως προσπαθώ να επικοινωνήσω με την λεγόμενη Τεχνική βοήθεια για να μάθω τί έγινε εδώ και ώρες και δεν μπορώ.

Πρέπει να υπάρχει όριο αναμονής 60', γιατί μετά η γραμμή πέφτει.

Από το κακό στο χειρότερο πάει.

Ελπίζω στις 27/12 που λήγει το συμβόλαιό μου να ξεμπερδέψω μια και καλή μ' αυτούς. Αν όχι θα ακολουθήσουν κι άλλες καταγγελίες και μόλις πάρω στα χέρια μου τα έγγραφα από τον ΟΤΕ που αποδεικνύουν ότι δεν υπήρξε ποτέ βλάβη αλλά απλά με είχαν εκτός δικτύου για 27 ημέρες θα ακολουθήσει και αγωγή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε Mosestak και εγω απο Ανω Ηλιουπολη ειμαι και ευτυχως δεν εχω τετοιο πρόβλημα με την HOL.

Η μεταφορά στο δίκτυο της HOL εχει γίνει απο αρχές Οκτωβρίου με καλές ταχύτητες μεχρι τώρα.

Δεν ξέρω εσένα γιατι στο αργήσανε τοσο πολύ.

 

Τωρα στα προβλήματα που έχω, εχω κάνει αίτηση για Doubleplay στις 3-12-2007,

μου είπαν οτι ο εξοπλισμός θα σταλεί σε 5 εργασιμες μέρες και θα ενεργοποιηθει σε 25 εργασιμες χωρις καμμία διακοπη στο ADSL που έχω τωρα.

Δυστηχως ο εξοπλισμός δεν εχει ερθει ακόμα, σε επικοινωνία με την HOL μου είπαν οτι έχει δρομολογηθεί!!!

Τους ρώτησα τι σημαίνει αυτο δηλαδη εφυγε ο εξοπλισμός και καθυστερεί στο ταχυδρομείο?

ΟΧΙ μου ειπαν δεν εχει φύγει απο την HOL ακόμα ο εξοπλισμός!!!

Αν κάνουν 22 μέρες για να φυγει απο τα γραφεία τους ενα απλό πακέτο

ποσους μήνες θα περιμένω για την ενεργοποιησει του Doubleplay?

Ευτυχώς δεν εκοψαν το ADSL που ηδη εχω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...