Προς το περιεχόμενο

Περι Αγορας απο MULTIRAMA


vasiliosa

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χθες το βραδυ μου έστειλε ένας φίλος το link ενός laptop του εν λόγο καταστήματος μέσω διαδικτύου. Το laptop αυτό ήταν το HP DV6610 το οποιο ήταν τιμολογημένο στα 96euro...

Έφτιαξα αμέσως account και το αγόρασα. Κάλεσα σήμερα τη "multirama" της οποιας το website είναι down, και μίλησα με ένα πωλητή. Ο κύριος πωλητής λοιπόν μου είπε ότι θα ακυρωθεί η παραγγελια διότι υπήρχε λάθος τιμολόγηση.

Και σας ρωτάω, επειδή κάπου είχα δει ένα παρόμοιο thread για μια οθόνη αγορασμένη από e-shop, ΜΠΟΡΟΝ ΝΟΜΙΚΑ ΝΑ ΑΚΥΡΏΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΛΑΘΟΣ ΤΙΜΟΛΌΓΗΣΗ?

sorry για τα caps, απλά θέλω να επικεντρωθεί εκεί το thread.

 

Ευχαριστώ εκ των προτερων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

το sorry ζητα το για τα greeklish που απαγορευονται πλεον επισημα απο παντου. Πηγα να κανω Post και στο ειχαν διαγραψει...lol

 

Δε νομιζω να μην ειναι καλλυμενοι νομικα για οτιδηποτε, αν διαβασεις τους ορους του site θα παρεις σιγουρα απαντηση, ή θα ακυρωναν την παραγγελια σου ή θα επρεπε να επικοινωνησουν μαζι σου για να σε ενημερωσουν για το λαθος και αν θα ηθελες να προχωρησεις την παραγγελια σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε τετοιες περιπτωσεις- εχει συμβει και στο πλαισιο- στην πολιτικη της ιστοσελιδας αναφερεται συνηθως οτι δεν ευθύνονται για τυχον τυπογραφικα λαθη. Παντω καλα που ασχολουνται αλλα με τετοια λαθη χανουν και την αξιοπιστια τους..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλό είναι σε τέτοιες περιπτώσεις να κρατάς και ένα screenshot . θα είχες περισσότερες ελπίδες.

δικό τους λάθος είναι ..δεν έφταιγες εσύ.. οφείλουν έτσι να στο δώσουν, αλλιώς ακυρώνεις και εσύ την παραγγελία σου..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

και εγώ αγόρασα χτες ένα τετοιο laptop και μου ακυρώσανε την παραγγελία. Εχω εκτυπώσει όλα τα παραστατικα και την επιβεβαίωση αγοράς με πιστωτική κάρτα. Οι αγορές μέσω Internet δεν μας διασφαλίζουν εμεις τι φταίμε αν το ηλεκτρονικό κατάστημα είχε προσφορά με λάθος τιμή . Ας αναλάβει το κόστος αυτος που ανέβασε τη σελίδα. Δεν μπορουμε νομικα να το πάρουμε το laptop μας ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο μαγαζί που δουλεύω ( με Η/Υ) αν έχει γίνει λάθος σε διαφημιστικό μας φυλλάδιο δεν φταίμε εμείς. Αν η ιστοσελίδα θεωρείτε σαν διαφημιστικό φυλλάδιο τότε δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Αν η τιμή είναι λάθος σε προϊόν στο κατάστημα ο πελάτης κερδίζει το δίκιο του άμα το συνεχίσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα,

Ειμαι και εγώ ένας από τους αγοραστές. Εαν είναι ο καταναλωτής να μην μπορεί να βρεί το δίκιο του τότε προς τι αναγράφονται οι όροι και προυποθέσεις στο site τους????Τι σόι ηλεκτρονικό εμπόριο είναι αυτό. Εχω δώσει πιστωτική κάρτα και εχω προπληρώσει τα προιόντα που αγόρασα χωρίς καν να τα έχω στα χέρια μου. Τι θα γινόταν σε περίπτωση που όλοι μας είχαμε δώσει λεφτά και τα χάναμε??(edirect!!!) Θα τρέχαμε να βρούμε το δίκοι μας???Το πρόβλημα όπως ορίζει το ηλεκτρονικό εμποριο ειναι καθαρα δικο τους, και συγκεκριμενα της εταιρειας που τους υποστηριζει. Το αν θελει ο καθενας να αποχωρησει ειναι καθαρα στην κριση και στο φιλοτιμο του. Εγω πιστευω οτι πρεπει να κινηθουμε νομικα γιατι απλα ειδαμε μια προσφορα..δωσαμε τα στοιχεια μας και αγορασαμε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή εργάζομαι σε εταιρία πληροφορικής θα ήθελα να σας επισημάνω, ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν έχει καμία σχέση με φυλάδιο-α.Είναι σαν να είσαι στο κατάστημα κ να ψωνίζεις. <<Ουδέν λάθος αναγνωρίζετε μετά την απομάκρυνση από το ταμείο>> Από την στιγμή που έχετε επιβαιβέωση παραγγελείας είστε κατοχυρωμένοι και νόμιμοι. Γνώμη μου είναι να μιλήσετε με το ΙΝΚΑ κ το υπουργείο εμπορίου όσο αφορά τα δικαιώματα σας.Έχετε δίκιο, έυχομαι να τα πάρετε.

Καλό κουράγιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

editing....λογω βιασυνης εγραψα το αρθρο 8 των ορων χρησεων του πλαισιου και οχι απο τα Multirama, το πλαισιο μιλαει καθαρα οτι δεν ευθυνεται για λαθη και οτι μαλιστα οι πελατες οφειλουν να επικοινωνησουν με το καταστημα σε περιπτωση που δουν ασυνιθιστες τιμες πριν προχωρησουν σε παραγγελια, αρα ειναι καλλυμενοι απο παντου

 

Στα Multirama δεν διαβασα κατι αναλογο εκτος κι αν δεν το πηρε το ματι μου. Μονο το οτι οι τιμες που ισχυουν ειναι αυτες στην επιβεβαιωση της παραγγελιας. Αν και μου φαινεται περιεργο δε νομιζω να μην ειναι και αυτοι καλλυμενοι και να μην εχουν αναλογο ορο, εκτος κι αν ειναι τοσο μ********

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε μου διαβασε και εσυ και οι υπολοιποι την παραγραφο 8 στους ορους χρησης του site του πλαισιου. Οταν κανεις παραγγελια οφειλεις να τα εχεις διαβασει αρα απο πριν εχεις αποδεχτει την παραγραφο 8 και δεν μπορεις να κανεις τιποτα παρα μονο αν σε χρεωσουν αλλη τιμη και σου αποστειλουν το προιον

 

<<

 

Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος μπορείτε να βρείτε περίπου 18,000 προϊόντα πληροφορικής, τηλεφωνίας και ειδών γραφείου.

 

Για να διευκολύνουμε την αναζήτηση σας, έχουμε διαιρέσει τα προϊόντα μας σε δέκα κεντρικές κατηγορίες. Κάθε κατηγορία έχει και ένα δέντρο υποκατηγοριών, που εμφανίζεται στην αριστερή στήλη της οθόνης σας. Στόχος μας είναι να φτάσετε στο τελικό προϊόν με 3 clicks.

 

Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «Αναζήτηση», που θα σας οδηγήσει κατ' ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.

 

Το "Πλαίσιο" κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλίσει, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελιά του να επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 800-11-12345 ή να αποστείλατε μας e-mail στο [email protected]. Επίσης σας συνιστούμε πριν προβείτε σε αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να επισκεφτείτε την ενότητα HELP και ειδικά την παράγραφο «Οδηγός Αγορών», οπού θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τον τρόπο αγοράς προϊόντων.>>

 

 

Μιλάμε για άλλο κατάστημα και οπωσδήποτε απο κατάστημα σε κατάστημα οι όροι αλλάζουν. Στο Multirama δεν αναγράφεται κατι ανάλογο με αυτο του Πλαισίου.Επομένως μπορούν να διεκδικήσουν αυτά που τους αντιστοιχούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο τη στιγμή που έλαβα επιβαιβέωση παραγγελίας στο mail μου βρισκόμουν σε τελικό στάδιο της αγοράς και είναι σα να πήρα απόδειξη αγοράς. Ορίστε και απόσπασμα απο τους όρους του multirama:

 

.1. Οι παραγγελίες πρέπει να λαμβάνονται εγγράφως μέσω διαδικτύου δια της συμπληρώσεως και αποστολής της σχετικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στον ιστοτόπο http://www.multirama.gr και είναι δεσμευτικές μόνον εφόσον έγιναν δεκτές από την MULTIRAMA με σχετική Επιβεβαίωση Παραγγελίας, η οποία καταγράφεται στα συστήματα της Multirama, εμφανίζεται στην οθόνη του χρήστη και αποστέλλεται με mail κατόπιν υποβολής της παραγγελίας.

 

 

Επομένως έγινε δεκτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε για άλλο κατάστημα και οπωσδήποτε απο κατάστημα σε κατάστημα οι όροι αλλάζουν. Στο Multirama δεν αναγράφεται κατι ανάλογο με αυτο του Πλαισίου.Επομένως μπορούν να διεκδικήσουν αυτά που τους αντιστοιχούν.

 

εχεις δικιο ηταν δικο μου λαθος το διορθωσα πριν δω το post σου με συγχωρεις, αν ειναι τοσο....εκει στα Multirama τι να πω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

και εγώ αγόρασα σήμερα το πρωί ένα τέτοιο laptop, μου κάνανε δεκτή αμέσως την παραγγελία μου στέλνοντάς μου επιβεβαίωση αποδοχής της παραγγελίας μου μεσω email προσδιορίζοντας και τον χρόνο παράδοσης. Είναι απαράδεκτο μετά από μερικές ώρες να με κάλούν στο τηλέφωνο εκπρόσωπος τους και να μου λέει ότι θα πρέπει να ακυρώσω την παραγγελία μου. Κάτι που αρνήθηκα!!, αλλά όμως το κάνανε μόνοι τους χωρίς την θέληση μου. Και ρωτάω έχουν το δικαίωμα να το κάνουν αυτό;

 

Πιστεύω ότι γνωρίζουν τα δικαιώματα του καταναλωτή στο διαδικτυακό εμπόριο;

Τα λάθη πρέπει να πληρώνονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σε όλους,

εγω προτείνω να μαζευτούμέ όλοι οσοι την "πατήσαμε" και να κάνουμε μια ομαδική καταγγελία στο υπουργείο εμπορίου, στο ΙΝΚΑ και στην υπηρεσία καταναλωτη του υπουργείου ανάπτυξης .

Οσοι έχουν παραγγείλει απο τα περίφημα Laptop του Multirma και τους ακύρωσαν την παραγγελία ας στείλουν προσωπικό pm για να δούμε όλοι μαζι πως θα το αντιμετωπίσουμε .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν φίλοι μου το γεγόνος αυτό δεν πρέπει να περάσει έτσι πρέπει να βρείτε το δίκιο σας , να το αναθέσετε σε δικηγόρο και να είσαστε σίγουροι ότι θα βρείτε το δίκιο σας. Δυστήχως στην Ελλάδα έχουν μάθει να κάνουν λάθη για τα οποία φυσικά δεν θέλουν να τα πληρώνουν. Εγώ στην δουλεία μου εαν κάνω λάθος γιατί γίνομαι αποδέκτης των συνεπειών και εκείνοι όχι? Εαν πάω σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα και πάω να αγοράσω κάτι που έχει 100 ευρώ και εγώ έχω 50 θα μου δώσουν το προιόν?Φυσικά και όχι.

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...