Προς το περιεχόμενο

Περι Αγορας απο MULTIRAMA


vasiliosa

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φυσικά και όχι.Μού έδωσαν κ μένα το link αλλά δεν έκανα καν τον κόπο να προχωρήσω σε παραγγελία γιατί ήταν προφανές ότι δεν ισχύει και είναι τυπογραφικό λάθος.Κανονικά πρέπει να χρεώσουν όχι το μαγαζί αλλά αυτόν που είναι υπεύθυνος.Πιστεύω αυτή την στιγμή κάποιος θα μείνει χωρίς δουλειά :-(

 

εννοειται οτι θα γινει κατι τετοιο ειδικα αν εχουν και καταγγελιες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

LoL!Λαμόγια νεοέλληνες....μου αρεσει που το παραδέχεστε ..."ας το εκμεταλλευτούμε.."

Καταρχήν,ξέρατε σχεδον ολοι απο την αρχή οτι είναι λάθος η τιμή, ομως δεν αντισταθήκατε να το παραγγειλετε!!Αν ήταν μεμονομένο περιστατικό,είμαι σιγουρος οτι θα δίνανε το λαπτοπ....τωρα ομως με την φορά που εχει πάρει το ολο θέμα....το σιγουρο ειναι οτι δεν θα πάρει κανείς σας λαπτοπ...και οτι καποιος θα χάσει την δουλειά του.

Αλλα παρολαυτά ειμαι περιεργος για το τι θα συμβεί!Κρατήστε μας ενήμερους!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εννοειται οτι θα γινει κατι τετοιο ειδικα αν εχουν και καταγγελιες
Και απ'ότι κατάλαβα αυτό θα χαροποιήσει πολύ κόσμο στο insomnia. Πρέπει κάποιος να χάσει τη δουλειά του επειδή πληκτρολόγησε λάθος έναν αριθμό και κάποιοι θέλησαν να το εκμεταλλευτούν παραγγέλνοντας 5-10 κομμάτια ο καθένας, γνωρίζοντας από πριν ότι είναι εξαιρετικά απίθανο να πάρουν αυτό που παράγγειλαν.

Όσο για το κατάστημα, το πιό απλό που μπορεί να κάνει είναι να βγάλει το συγκεκριμένο μοντέλο out of stock και κανείς δε θα πάρει το laptop που παράγγειλε, ακόμα και αν έχει το ΙΝΚΑ και την ΓΓ Καταναλωτή στο πλευρό του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και απ'ότι κατάλαβα αυτό θα χαροποιήσει πολύ κόσμο στο insomnia. Πρέπει κάποιος να χάσει τη δουλειά του επειδή πληκτρολόγησε λάθος έναν αριθμό και κάποιοι θέλησαν να το εκμεταλλευτούν παραγγέλνοντας 5-10 κομμάτια ο καθένας, γνωρίζοντας από πριν ότι είναι εξαιρετικά απίθανο να πάρουν αυτό που παράγγειλαν.

Όσο για το κατάστημα, το πιό απλό που μπορεί να κάνει είναι να βγάλει το συγκεκριμένο μοντέλο out of stock και κανείς δε θα πάρει το laptop που παράγγειλε, ακόμα και αν έχει το ΙΝΚΑ και την ΓΓ Καταναλωτή στο πλευρό του.

 

Καλημέρα,

 

Δεν θα συμφωνήσω μαζί σου γιατί, θα μιλήσω προσωπικά και όχι γενικά από την στιγμή που μου αποδέκτηκε την παραγγελία μου και μου όρισε και μάλιστα τον ακριβή χρόνο παράδοσης άρα πάει να πει ότι έχει απόθεμα. Τώρα αν μετά από πολλές παραγγελίες του τελειώσουν πρόβλημα των άλλων. Εμένα οφείλει να μου παραδώσει το προϊόν που έκανα παραγγελία.

 

Εάν τώρα όπως λες ισχυριστεί ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είναι out of stock τότε οφείλει να με αποζημιώσει δίνοντας μου το μοντέλο ανάλογο με αυτό ή με τις ίδιες απαιτήσεις αν θες με αυτό που παρήγγειλα. Επίσης οφείλει να μου το φέρει και μέσα στην χρονική προθεσμία που ορίζουν οι όροι χρήσης του MULTIRAMA.

 

Όπως κατάλαβες δεν είναι έτσι όπως τα είπες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα,

 

Δεν θα συμφωνήσω μαζί σου γιατί, θα μιλήσω προσωπικά και όχι γενικά από την στιγμή που μου αποδέκτηκε την παραγγελία μου και μου όρισε και μάλιστα τον ακριβή χρόνο παράδοσης άρα πάει να πει ότι έχει απόθεμα. Τώρα αν μετά από πολλές παραγγελίες του τελειώσουν πρόβλημα των άλλων. Εμένα οφείλει να μου παραδώσει το προϊόν που έκανα παραγγελία.

 

Εάν τώρα όπως λες ισχυριστεί ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είναι out of stock τότε οφείλει να με αποζημιώσει δίνοντας μου το μοντέλο ανάλογο με αυτό ή με τις ίδιες απαιτήσεις αν θες με αυτό που παρήγγειλα. Επίσης οφείλει να μου το φέρει και μέσα στην χρονική προθεσμία που ορίζουν οι όροι χρήσης του MULTIRAMA.

 

Όπως κατάλαβες δεν είναι έτσι όπως τα είπες.

 

Νομίζω πως κάνεις λάθος. Σε αυτή τη περίπτωση δεν είναι υποχρεωμένο να κάνει κάτι τέτοιο. Απλά, θα σου πει ότι μπορείς να πάρεις κάτι άλλο ισάξιας αξίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να καταλάβω τι κόλλημα έχετε κάποιοι εδώ να λέτε σε μας που παραγγείλαμε Laptop οτι θέλουμε να την πληρώσει κάποιος συγκεκριμένα και οτι είμαστε λαμόγια.

Η κατάσταση έχει ως εξής : Που ξέρω εγω σαν καταναλωτης οτι η Multirama δεν ειχε παραγγειλει 2000 Laptop, πούλησε τα 1500 στις γιορτες και εβγαλε το κερδος της και τα υπολοιπα τα σκοτωνει για να ανεβει και το ονομα της??

Επιπλεον, ξαναλεω οτι το ηλεκτρονικο εμποριο δεν ειναι ενα φυλλαδιο σε μια κυριακατικη εφημεριδα για να εχει ενα τυπογραφικο λαθος...ειναι μαγαζι στο οποιο εχεις ψωνισει απο το ραφι, εχεις παει στο ταμειο, εχεις δωσει την πιστωτικη σου και εχεισ παρει και αποδειξη..Υπάρχουν ευθυνες γι'αυτο που έχει γίνει και αποκλειστικα υπευθυνοι ειναι η Multirama..

Στο τέλος ξέρετε τι θα γίνει με αυτα που λέτε????Θα πάρει αποζημίωση η Multirama απο την εταιρεια που τους εχει φτιάξει το site και εκανε το λάθος και με την σειρα της ενώ πρεπει να αποζημιώσει εμας...δεν θα μας δώσει τιποτα!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλληνες… κανονικοί Έλληνες είμαστε. Είμαι και εγώ ένας από τους άτυχους που έκανα μια παραγγελία και δεν κατάφερα να πάρω το προϊόν, όταν καταχώρησα την παραγγελία μου ήμουν σίγουρος ότι πρόκειται για λάθος, απλά έβαλα την παραγγελία μπας και γίνει κανένα θαύμα και νομίζω ότι όλοι αυτό κάνατε...

Την επόμενη μέρα με πήραν και εμένα τηλέφωνο, μια ευγενέστατη κοπέλα και μου εξήγησε ότι πρόκειται για ένα ανθρώπινο λάθος.

Στην αρχή σαν γνήσιος Έλληνας έβαλα της φωνές και έκλεισα νευριασμένος το τηλέφωνο και δεν σας κρύβω ότι η πρώτη μου σκέψη ήταν να κάνω καταγγελία στο ινστιτούτο προστασίας καταναλωτών.

Παιδιά όμως δεν είναι έτσι πάντα τα πράγματα, δηλαδή για να πάρω εγώ ένα notebook 100€ αντί 1800€ εις βάρους κάποιου ανθρώπου και να κοστίσει και την απόλυση του από την εταιρία αυτή γιατί εγώ είμαι «γύφτος» δεν νομίζω ότι είναι σωστό.

Είδα παραπάνω ότι γράψατε κάποια άλλη εταιρία, νομίζω το Πλαίσιο ότι έχει βάλει στους όρους του site ότι δεν έχει εύθηνη για λάθη τιμών … και άλλα τέτοια. Δεν νομίζω ότι την κάνουν καλύτερη εταιρία, απλά προστατεύει καλύτερα τον εαυτό της.

Εγώ εργάζομαι ως λογιστής σε μια εταιρία και έχω κάνει και εγώ λάθη και δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που να μην έχει κάνει ποτέ λάθος στην δουλειά του, είναι ανθρώπινα τόσο στον επίπεδο ανθρώπου, αλλά και σε επίπεδο εταιρίας.

Σκεφτείτε όλοι ότι εκεί πέρα στην εταιρία αυτή μπορεί στην θέση του ανθρώπου που έκανε το λάθος ίσως ήταν ο γιος σας ή η κόρης σας(για τους μεγαλύτερους). Σκεφτείτε το τι θα περνάει αυτός ο άνθρωπος όταν θα πηγαίνουν οι καταγγελίες μας.

Εγώ σαν άνθρωπος δεν θα αισθάνομαι ωραία να έχω ένα notebook στα χέρια μου ξέροντας ότι «τους το πήρα» 100€ ΑΝ τελικά στέκει νομικά να το πάρω γιατι δεν μου εκαναν κάποια χρέωση στην κάρτα μου και εξ αιτίας μου κάποιος άνθρωπος έχει χάσει την δουλεία του. Ακόμη και να μην την χάσει θα σίγουρα θα του έχω χαλάσει αρκετά απογεύματα της ζωής του.

Πάντως δείχνοντας τα στοιχεία που έχω στον νομικό συμβολο της εταιρίας που εργάζομαι έτσι για την ιστορία, μου είπε ότι τα δεν αναφέρει κάπου ξεκάθαρα ότι έχει εκδοθεί κάποιο επίσημο έγγραφο απόδειξης, οπότε είναι αρκετά περίπλοκο να διεκδικήσω κάτι.

Αλλά ακόμη και να μπορούσα ήταν δεν θα ήταν σωστό.

 

Μάγκες! Άνθρωποι είμαστε σφάλματα κάνουμε!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να καταλάβω τι κόλλημα έχετε κάποιοι εδώ να λέτε σε μας που παραγγείλαμε Laptop οτι θέλουμε να την πληρώσει κάποιος συγκεκριμένα και οτι είμαστε λαμόγια.

Η κατάσταση έχει ως εξής : Που ξέρω εγω σαν καταναλωτης οτι η Multirama δεν ειχε παραγγειλει 2000 Laptop, πούλησε τα 1500 στις γιορτες και εβγαλε το κερδος της και τα υπολοιπα τα σκοτωνει για να ανεβει και το ονομα της??

Επιπλεον, ξαναλεω οτι το ηλεκτρονικο εμποριο δεν ειναι ενα φυλλαδιο σε μια κυριακατικη εφημεριδα για να εχει ενα τυπογραφικο λαθος...ειναι μαγαζι στο οποιο εχεις ψωνισει απο το ραφι, εχεις παει στο ταμειο, εχεις δωσει την πιστωτικη σου και εχεισ παρει και αποδειξη..Υπάρχουν ευθυνες γι'αυτο που έχει γίνει και αποκλειστικα υπευθυνοι ειναι η Multirama..

Στο τέλος ξέρετε τι θα γίνει με αυτα που λέτε????Θα πάρει αποζημίωση η Multirama απο την εταιρεια που τους εχει φτιάξει το site και εκανε το λάθος και με την σειρα της ενώ πρεπει να αποζημιώσει εμας...δεν θα μας δώσει τιποτα!!!!

 

ενταξει ο καθενας μπορει να κινηθει οπως νομιζει αλλα να μην κοροιδευουμε και τους εαυτους μας! Ουτε την οργη μπορω να καταλαβω μερικων λες και εξαπατηθηκαν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενταξει ο καθενας μπορει να κινηθει οπως νομιζει αλλα να μην κοροιδευουμε και τους εαυτους μας! Ουτε την οργη μπορω να καταλαβω μερικων λες και εξαπατηθηκαν...

 

Επειδή έχει κουράσει το θέμα, καλά κάνουν και κάποιοι λένε την γνώμη τους σεβαστό, αλλα καλά ΚΑΝΟΥΜΕ οι έλληνες έτσι όπως ζούμε δεν θα κάτσω εγώ να φτιάξω το επίπεδο του έλληνα όταν δεν το κάνουν άλλοι. Όπως εκμεταλλεύομαι εγώ στην κοινωνία που ζω έτσι εκμεταλλεύομαι και εγώ, απλά τα πράγματα.

Εγώ λέω ας προσέχανε για να είχανε, εγώ έχω κινηθεί νομικά και πιστεύω ότι είμαι σε καλό στάδιο. Γι αυτό όσοι θέλουν να έχουν μια άποψη και μια γνώμη ευχαρίστως στα ΓΕΝΙΚΑ.

 

Σίγουρα δεν είναι ευχάριστο να απολυθεί κάποιος αλλά τα λάθη…….

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...