Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

lak10

β λυκειου

Προτεινόμενες αναρτήσεις

παιδια ανοιγω αυτο το θεμα για να θεσω το προβληματισμο μου οσο αφορα την β λυκειου.

Ειλικρινα πιστευω οτι ειναι η πιο ανουσια ταξη. περα απο καποια κεφαλαια στα μαθηματικα που ναι χρειαζονται. Ο προβληματισμος μου ειναι ο εξης. τα μαθηματα ειναι παρα πολλα και μιλω για οτι κανουμε μεσα στο σχολειο δεν αναφερομαι στο διαβασμα του σπιτιου αναφερομαι στο οτι γινεται μεσα στο σχολειο ειναι πολλες ωρες ρε παιδια επιπλεον πολλα μαθηματα φετος ειδικα προστεεθηκαν βιολογια και δικαιο. δεν παλευεται αλλο η κατασταση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι η ύλη στο σχολείο πολλές φορές είναι περισσότερη από όση θα έπρεπε να είναι. Επίσης συμφωνό ότι οι ώρες που είναι στο σχολείο ένας μαθητής δεν είναι αποδοτικές σε γνώσεις.

Αυτό που δεν μας λες είναι πως ακριβώς θα ήθελες να είναι η β λυκείου γράψε και θα σου απάντήσω και πάνω στο πρώτο μήνυμα και πάνω στην απάντησή σου.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχας θα θα ηθελα ενα πιο μικρο ωραριο δηλαδη να φευγουμε στις 1 αυτο γενικα για το σχολειο τωρα για την β λυκειου οχι τοσα πολλα μαθηματα πληροφορικη ας πουμε που μου φαινεται οτι αυτα που κανουμε ειναι μια κοροιδια . επιπλεον καλυτερη διαδασκαλια της φυσικης που ενω υπαρχει υλικο για πειραματα το εχουμε καταντησει ιστορια. επισης ρε παιδια ας μου εξηγησει καποιος γιατι εγω που ειμαι τεχνολογικη κατευθυνση γιατι πρεπει να ανεχτω την οργανικη χχημεια που ιναι μεγαλος βραχνας προσωπικα εγω δεν εχω καταλαβει τιποτα?

το ιδιο και με την αντιγονη

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εδωσα πανελλαδικα 13 μαθηματα στη Β' Λυκειου ενταξει δεν ειναι τοσο φριχτα. Ανουσια ταξη δεν ειναι παντως να εισαι σιγουρος ειδικα τα μαθηματικα που κανεις θα τα χρειαστεις (εγω τωρα ψαχνομαι να θυμηθω πολυωνυμα). Οργανικη χημεια κανεις γιατι μπορεις να επιλεξεις το 2ο πεδιο (χημεια, φυσικη κτλ) και δεν ειναι δυσκολη αν την καταλαβεις θα σου φανει αρκετα ευκολη. Φυσικη τι πειραμα περιμενεις να κανεις πανω στο Θ.Μ.Κ.Ε. ή τον ηλεκτρισμό;

 

Παντως γενικοτερα το συστημα δεν ειναι ιδανικο και μπορει να βελτιωθει πολυ χωρις να γινουν πολλες αλλαγες.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει μία έννοια που ονομάζεται σφαιρική παιδεία. Αυτό, φυσικά, στο σημερινό Λύκειο (που είναι απλή μετεξέλλιξη του Λυκείου που πήγαινα εγώ, προ αρκετών χρόνων) αποτελλεί ανέκδοτο.

 

Για να μην μακρηγορώ, εφόσον το Λύκειο συνεχίζει να αποτελλεί στείρο προθάλαμο των Πανελλαδικών, και όχι αυτόνομο εκπαιδευτικό κύταρο, οι μαθητές θα συνεχίσουν να απορούν γιατί να μαθαίνουν "άχρηστα" πράγματα, οι ξένες γλώσσες θα συνεχίσουν να είναι η ώρα του παιδιού κ.ο.κ.

 

Παρενθετικά, η Αντιγόνη αποτελλεί μία εξαιρετική πραγματεία πάνω στο ηθικό καθήκον και το δίλημμα του ανθρώπου όταν οι αρχές του έρχονται σε ευθεία σύγκρουση με το κρατικό δίκαιο. Αργότερα, στη ζωή σου, ίσως να θελήσεις να τη διαβάσεις χωρίς το βραχνά των εξετάσεων μπροστά σου.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρενθετικά, η Αντιγόνη αποτελλεί μία εξαιρετική πραγματεία πάνω στο ηθικό καθήκον και το δίλημμα του ανθρώπου όταν οι αρχές του έρχονται σε ευθεία σύγκρουση με το κρατικό δίκαιο. Αργότερα, στη ζωή σου, ίσως να θελήσεις να τη διαβάσεις χωρίς το βραχνά των εξετάσεων μπροστά σου.

 

Δεν εχεις αδικο για την Αντιγονη αλλά οταν διδασκεται με σκοπο να βρεθουν κατηγορουμενα, δοτικες της αιτιας, 2ουσες προτασεις και να μαθει καποιος τη μεταφραση απ' εξω χωρις να ξερει που να σταματησει να γραφει (συνεβαινε συχνα) χανει καθε νοημα.

 

Για εμενα πρεπει να παρθει μια αποφαση για 4ετες γυμνασιο (η 1η λυκειου να ειναι η τελευταια ταξη του γυμνασιου) και 2ετες λυκειο που θα λειτουργει καθαρα ως προθαλαμος για ΑΕΙ και ΤΕΙ.

 

Αργοτερα θα προσπαθησω να γραψω περισσοτερα πανω σε αυτο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
το Λύκειο συνεχίζει να αποτελλεί στείρο προθάλαμο των Πανελλαδικών, και όχι αυτόνομο εκπαιδευτικό κύταρο

 

Αυτό είναι κατά την γνώμη μου και το μεγαλύτερο πρόβλημα. Άλλο το να διαβάζεις κάτι γιατί το θες, και άλλο το να διαβάζεις κάτι γιατί πρέπει να το δώσεις πανελλήνιες. Βέβαια, θα μου πείτε, αν δεν υπήρχε το φόβητρο των πανελληνίων, ούτε το 1% δεν επρόκειτο να διαβάζει, ειδικά σ΄αυτήν την ηλικία.

 

Τώρα, όσο για την Β Λυκείου, δεν πιστεύω οτι είναι ανούσια τάξη. Εντάξει, το σύστημα μπάζει από παντού, υπάρχουν μαθήματα που δεν σου προσφέρουν τίποτα στην ουσία (όπως το δίκαιο που λες, όχι γιατί δεν έχουν κάτι να σου προσφέρουν, αλλά γιατί έτσι όπως γίνονται δεν σου προσφέρουν). Και τελικά καταντάει και αντι-αποδοτικό, γιατί αν έχεις κάνει ένα δίωρο δίκαιο-θρησκευτικά, άντε μετά να συγκεντρωθείς για τα μαθηματικά κατεύθυνσης που πιθανώς να ακολουθούν, διότι χ3στηκαν αυτοί για το αν σε βολεύει εσένα το πρόγραμμα.

 

Να σου πω μόνο το εξής: Εγώ ήμουν θετική κατεύθυνση, τα μαθηματικά και η φυσική και η χημεία μου άρεσαν πάρα πολύ. Απεναντίας, κάτι αρχαία και κάτι ιστορίες τις σιχαινόμουν όσο δεν πήγαινε (καλά, μην μιλήσουμε για την έκθεση). Τα διάβασα γιατί έπρεπε, και τα έμαθα όσο καλύτερα μπρούσα. Τώρα, που βρίσκομαι απέξω από τον χορό, και τα κοιτάω έτσι, χωρίς την πίεση των πανελληνίων, πιστεύω οτι κάτι μου προσφέρανε και αυτά τα μαθήματα. Μπορεί να μην μου χρειάζονται στις σπουδές μου, και ίσως αργότερα στην δουλειά μου, αλλά κατά κάποιο τρόπο μου έδειξαν και κάποια άλλα πράγματα που ίσως να μην έβλεπα μόνος μου. Τέλος, όσον αφορά την έκθεση και ακόμα περισσότερο την λογοτεχνία, πιστεύω οτι οι καθηγητές με τον τρόπο διδασκαλίας τους απωθούν τους μαθητές. Όταν για να πάρεισ καλό βαθμό στην έκθεση πρέπει να έχεις λόγο φιλολογικό (εντάξει, δεν τον έχουν όλοι, πολλοί όμως έχουν συγκροτημένη σκέψη, αλλά τελικά παίρνουν τα @@ τους), και από την άλλη υπάρχουν περιστατικά στην λογοτεχνία όπου ο ένας βαθμολογητής βάζει 17 και ο άλλος 9, άντε μετά να τραβήξεις τον κόσμο. Και με το να τραβήξεις, εννοώ να τον κάνεις να του αρέσει.

 

Κοινώς, το μεγάλο πρόβλημα του Λυκείου είναι οι Πανελλήνιες. Αλλά είναι ένα αναγκαίο κακό, το οποίο δεν πρόκειται να αλλάξει σαν θεσμός, παρά μόνο σαν όνομα (δέσμες, πανελλήνιες, να δούμε πώς θα το πούνε όταν ξανα-αλλάξει το σύστημα).

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι οσοι ειναι σε θετικη-τεχνολογικη κατευθυνση πρεπει να κανουν ανουσια μαθηματα οπως η Αντιγονη και τα Κειμενα.Εκτος απο το οτι δεν εχουν τιποτα να προσφερουν σπαταλουν και πολυτιμο χρονο που θα μπορουσε να αξιοποιηθει σε επιπλεον μελετη για τα μαθηματα κατευθυνσης.

Και μην μου πειτε τωρα οτι το σχολειο πρεπει να δινει σφαιρικες γνωσεις. Για 9 χρονια αυτο ακριβως κανει.Θα επρεπε λοιπον η εξιεδικευση να ξεκινα απο το λυκειο.Δεν εχω καμια ορεξη να κανω αντιγονη οπως καποιοι της θεωρητικης δεν εχουν καμια ορεξη να κανουν μαθηματικα και φυσικη.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πιστεύω ότι το πρόβλημα δεν είναι το μάθημα αυτό καθεαυτό αλλά το τι διδάσκεται στο μάθημα. Ως εκ τούτου το ότι μάθαινα εγώ που πήγα τότε Α δέσμη αν η Χ λέξη στα αρχαία γράφεται με α υπογεγραμμένη ή δεν ξέρω εγώ τι δεν είχε κανένα νόημα, όσο δεν είχε και σε ένα παιδί που θα πήγαινε Γ δέσμη να μάθαινε παραγώγους. Όπως προείπε κάποιος το Λύκειο θα πρέπει να παρέχει γνώσεις οι οποίες θα είναι χρήσιμες σε κάποιον στη ζωή του και όχι να λειτουργεί ως προπαρασκευαστικό τμήμα για το πανεπιστήμιο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για αυτον που δεν δινει πανελληνιες το λυκειο τι μπορει να του προσφερει? εγω πιστευω μονο ταλαιπωρια

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναρωτιέστε τι προσφέρουν μαθήματα όπως αντιγόνη και κείμενα σε όσους πάνε τεχνολογική-θετική κατεύθυνση.Με την ίδια λογική τι προσφέρουν τα μαθηματικά και η φυσική στους θεωρητικούς ?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
για αυτον που δεν δινει πανελληνιες το λυκειο τι μπορει να του προσφερει? εγω πιστευω μονο ταλαιπωρια

 

Γι' αυτόν που δεν δίνει πανελλήνιες στο λύκειο, του δίνει την δυνατότητα άμα θέλει να μην πάει. Το Λύκειο δεν είναι υποχρεωτικό για κανέναν, και από την στιγμή που πηγαίνεις, σημαίνει οτι κάτι θέλεις να μάθεις. Τώρα το αν είναι κουραστικό ή όχι, η γνώση δεν αποκτάται ποτέ εύκολα. Πρέπει να κουραστείς για να μάθεις κατά την γνώμη μου.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Αναρωτιέστε τι προσφέρουν μαθήματα όπως αντιγόνη και κείμενα σε όσους πάνε τεχνολογική-θετική κατεύθυνση.Με την ίδια λογική τι προσφέρουν τα μαθηματικά και η φυσική στους θεωρητικούς ?

 

Πιστεύω οτι προσφέρουν, απλώς δεν πρέπει η εισαγωγή στο πανεπιστήμιο να κρίνεται από τα 'άσχετα' μαθήματα. Ένας που θέλει να πάει σε θετική σχολή, να εξετάζεται μαθηματικά, φυσική και χημεία και όχι αρχαία και ιστορία και το ανάποδο. Όχι όμως να μην γίνονται, γιατί τότε το σχολείο χάνει το νόημα του. Θα μπορούσες να κάτσεις σπιτάκι 3 χρόνια και να πας στο τέλος να δώσεις εξετάσεις.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα έλεγα ότι γενικά προσφέρουν. Ακόμα και για αυτούς που θα γίνουν οδηγοί, χειριστές, ταμίες κλπ βοηθά να έχεις περισσότερες γνώσεις. Αυτές σε βοηθούν να έχεις καλύτερη αντίληψη των πραγμάτων στην καθημερινή σου ζωή. Επίσης δεν βλάπτει να έχεις 1 χαρτί παραπάνω. Δεν ξέρεις πότε αυτό θα ανταμοιφθεί. Ενοείται φυσικά ότι όποιος δεν σκοπεύει να περάσει πανεπιστήμιο δεν χρειάζεται να φάει το λούκι που τρώνει οι άλλοι. Όσο βέβαια αυτό είναι δυνατόν.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έδωσα πανελλήνιες την προηγούμενη χρονιά 2006-2007. Τώρα είμαι φοιτητής Πληροφορικής. Ομολογουμένως τα Κείμενα δεν μου χρειάζονται στον κλάδο που επέλεξα να ακολουθήσω, όπως επίσης και η χημεία, η βιολογία και αρκετά άλλα. Τα μαθήματα αυτά τα διδασκόμαστε γιατί σκοπός του λυκείου είναι όσοι βγαίνουν από εκεί να έχουν ένα επίπεδο μόρφοσης. Δεν βγάζεις το ψωμί σου μιλώντας για τις αμοιβάδες και τα μιτοχόνδρια, σε μία συζήτηση όμως μπορείς να συμμετάσχεις και όχι να κοιτάς αμίλητος...

 

Δεν λέω ότι το πετυχαίνει πάντα αυτό το λύκειο. Είναι και στον μαθητή το πόσο θα ασχοληθεί, πόσο χρόνο θα αφιερώσει... Εγώ ας πούμε μπορεί να μην χρειαστεί ποτέ ξανά να ασχοληθώ με Αντιγόνη και άλλα αρχαία, παρ' όλα αυτά το θεωρώ ως ένα κομμάτι γενικών γνώσεων που είναι καλό να έχει κάθε Έλληνας, που θέλει να είναι εφάμηλος του μέσου Ευρωπαίου. Δεν ξέρω προσωπικά τι συμβαίνει στα έξω παιδαγωγικά συστήματα, αλλά από επαφές μου με συνομήληκούς μου βλέπω ότι τουλάχιστον την ιστορία της χώρας τους και 5-10 βασικά τα ξέρουν (το αν διαφέρουν από αυτά που μαθάινουν σε μας είναι άλλο θέμα)...

 

Μην υποτιμάς καμία τάξη. Είναι δύσκολο αλλά πίστεψε με αξίζει κάθε κόπο...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...