Προς το περιεχόμενο

HD3870 η καποια αλλη καρτα;


Raynover

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε παιδια,δειτε ομως και αυτο :

 

http://www.gpureview.com/show_cards.php?card1=544&card2=547

 

Δηλαδη βλεπουμε οτι μονο στο texture fill rate υπερτερει η 8800.Μηπως τελικα δεν ειναι τοσο γρηγοροτερη οσο λετε ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Ρε παιδια,δειτε ομως και αυτο :

 

http://www.gpureview.com/show_cards.php?card1=544&card2=547

 

Δηλαδη βλεπουμε οτι μονο στο texture fill rate υπερτερει η 8800.Μηπως τελικα δεν ειναι τοσο γρηγοροτερη οσο λετε ?

 

Ακριβώς...και μην ξεχνάμε +1 στην ΑΤΙ γιατι υποστηρίζουν DX10.1.

 

Εγώ με Ε8400, 4Gb Ram, και HD3870 παίζω το Crysis 1024x768 όλα high, και 8χ antialising< χωρίς κολήματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Dx 10.1 υποστηρίζεται από κάποιο παιγνίδι?

 

Θα υποστηριχθεί, στο άμεσο μέλλον... Τώρα όχι (απ όσο ξέρω...) πάντως όταν κάνεις μια αναβάθμιση κοιτάς και το μέλλον, όχι μόνο το παρόν... Θα θεωρούσα εντελώς άστοχη παραδείγματος χάρην. την αγορά μιας DX9 κάρτας σήμερα, όσο καλή κ αν είναι... Μπορεί π.χ. τα XP να μην έχουν DX10, αλλα δεν θα έχεις τα XP αιώνια...

 

όχι...ούτε πρόκειται να δεις native dx10 game (πόσο μάλλον 10.1) πριν αλλάξεις άλλη μια κάρτα :P

 

To Crysis τότε τί είναι? Για DX10 game δεν πρόκειται?

 

Ότι και να πείς πάντως, επιμένω κατηγορηματικά πως η HD3870 αποτελεί μονόδρομο στην σημερινή αγορά GPU. Ο συνδυασμός (απόδοση+χαρακτηριστηκά)/τιμή, αγγίζει το τέλειο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

όχι το Crysis ΔΕΝ είναι native/pure DX10 game...αλλιώς δεν θα έπαιζε και στα XP...

είναι DX9.0c με DX10 paths

 

Ότι και να πείς πάντως, επιμένω κατηγορηματικά πως η HD3870 αποτελεί μονόδρομο στην σημερινή αγορά GPU. Ο συνδυασμός (απόδοση+χαρακτηριστηκά)/τιμή, αγγίζει το τέλειο...

 

άποψη σου, άλλοι το λένε αυτό για την 8800 GT...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδες αντι να λεμε τις υποκειμενικες μας αποψεις γιατι δεν προσπαθουμε να αναλυσουμε τα χαρακτηριστικα που ανεφερα πιο πανω ?

Π.χ μπορει (λεω μπορει,δεν ξερω) το texture fill rate στο οποιο υπερτερει η 8800 να ειναι πολυ σημαντικοτερο απο τη διαφορα των 2 καρτων σε FLOPS ή Pixel Fill Rate.

Ενταξει,οσον αφορα το Memory Bandwidth δε χρειαζεται περαιτερω αναλυση μιας ολοι μας ξερουμε οτι εχει να κανει με τις πολυ υψηλες αναλυσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αντιθετα με την 3850 οι τιμες της 3870 ειναι τοσο κοντα στις 8800γτ που την κανουν ασυμφορη...

 

τα σχετικα με δχ 10 δχ10,1 δχ10,14 δχ10ριζα3 ειναι απλα κολπα μαρκετινγκ των εταιρειων γραφικων και

προσπαθεια να βρεθει ενας λογος υπαρξης των βιστα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα υποστηριχθεί, στο άμεσο μέλλον...

 

΄Οταν λες "άμεσο" μέλλον τι ακριβώς εννοείς.

 

Τώρα όχι (απ όσο ξέρω...) πάντως όταν κάνεις μια αναβάθμιση κοιτάς και το μέλλον, όχι μόνο το παρόν...

 

Τότε όλοι οι αγοραστές των GPU που πήραν στο παρελθόν μια Radeon Χ800 (R4x0) αντί μιας GeForce6800-οτιδήποτε, προφανώς με την λογική αυτή έκαναν λάθος επιλογές.

 

Για να το πάρουμε όμως από την αρχή, κάνε μου μια λίστα με δικά σου λόγια τι συμπεριλαμβάνει το D3D10.1 και το πιάνουμε το νήμα από εκεί.

 

Αφετηρία για να αρχίσουν οι δημιουργοί να δουλεύουν με D3D10.1 θα είναι η επίσημη κυκλοφορία του σε ανάλογο service pack για τα Vista.

 

Θα θεωρούσα εντελώς άστοχη παραδείγματος χάρην. την αγορά μιας DX9 κάρτας σήμερα, όσο καλή κ αν είναι... Μπορεί π.χ. τα XP να μην έχουν DX10, αλλα δεν θα έχεις τα XP αιώνια...

 

Δεν θα διαφωνίσω εδώ ιδιαίτερα με την βάση της λογικής σου. Θα την πάρει όμως την D3D10.x GPU γιατί για αρχή είναι κατά πολύ γρηγορότερη από μια αντίστοιχη D3D9.0.

 

To Crysis τότε τί είναι? Για DX10 game δεν πρόκειται?

 

Την τελευταία φορά που μίλησα με έναν από τους δημιουργούς της CryTek με διαβεβαίωσε ότι πρόκειται για καθαρόαιμο D3D9.0 παιχνίδι (με κάποιο επιπρόσθετο D3D10 path).

 

Ότι και να πείς πάντως, επιμένω κατηγορηματικά πως η HD3870 αποτελεί μονόδρομο στην σημερινή αγορά GPU. Ο συνδυασμός (απόδοση+χαρακτηριστηκά)/τιμή, αγγίζει το τέλειο...

 

΄Οσων αφορά τον συσχετισμό τιμή/απόδοση/κατανάλωση ενέργειας δεν θα διαφωνήσω καθόλου. Επειδή όμως το αντίπαλο δέος διατηρεί μερικά προτερήματα ακόμα όσων αφορά την ποιότητα απεικόνισης (που ομολογουμένως μόνο οι πολλοί "ιδιότροποι" όσων αφορά την ποιότητα θα παρατηρήσουν), θα μπορούσε να υπάρξει και ένα μακροσκελές "αλλά" στον ισχυρισμό αυτό.

 

Ο μέσος χρήστης ούτως ή άλλως θα πρέπει να ξέρει τι ακριβώς θέλει και δεν θα πρέπει να χρειάζεται την βοήθεια τρίτων τι ακριβώς καλύπτει τις ανάγκες του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

΄Οταν λες "άμεσο" μέλλον τι ακριβώς εννοείς.

 

Σηκώνει πολύ κουβέντα και δεν έχω διάθεση αυτή τη στιγμή, νομίζω καταλαβαίνεις τι εννοώ... Το 90% των χρηστών, αν όχι περισσότερο εδώ πέρα, και γενικότερα, δεν θα πάρει νέα GPU μετά από 6 μήνες... Οπότε καλό νομίζω θα ήταν, όταν έρθει η στιγμή να πάρει κάτι καινούργιο, να προσπαθήσει να είναι σύμφνωνο με τις τεχνολογικές εξελίξεις, ώστε να έχει μεγαλύτερο χρόνο ζωής...

 

Τότε όλοι οι αγοραστές των GPU που πήραν στο παρελθόν μια Radeon Χ800 (R4x0) αντί μιας GeForce6800-οτιδήποτε, προφανώς με την λογική αυτή έκαναν λάθος επιλογές.

 

α) Τί σχέση έχει αυτό με το θέμα?

β) Εκείνη την περίοδο δεν ασχολούμουν με αναβαθμίσεις, δεν γνωρίζω καν τα χαρακτηρηστηκά των καρτών... Εγώ πήρα μια Radeon 9200, και μετά ξανααγόρασα κάρτα όταν είχε κυκλοφορήσει η γενιά Χ1χχχ και συγκεκριμένα μια Radeon X1600 (για να καταλάβεις το διάστημα το αναφέρω), οπότε δεν μπορώ να σχολιάσω... Πάντως δεν το αποκλείω να έκαναν λάθος επιλογές...

 

Για να το πάρουμε όμως από την αρχή, κάνε μου μια λίστα με δικά σου λόγια τι συμπεριλαμβάνει το D3D10.1 και το πιάνουμε το νήμα από εκεί.

 

Αφετηρία για να αρχίσουν οι δημιουργοί να δουλεύουν με D3D10.1 θα είναι η επίσημη κυκλοφορία του σε ανάλογο service pack για τα Vista.

 

Δεν γνωρίζω τι συμπεριλαμβάνει, και νομίζω το ίδιο δεν ξέρουν πολλοί... Είτε όμως για λόγους μάρκετινγκ, είτε όχι, αναπόφευκτα κάποια στιγμή, θα έχουμε DX10.1 games. Δεν θα σε αφήσουν να συνεχίσεις να έχεις την DX9 / 10 κάρτα σου για πολύ.

 

 

Την τελευταία φορά που μίλησα με έναν από τους δημιουργούς της CryTek με διαβεβαίωσε ότι πρόκειται για καθαρόαιμο D3D9.0 παιχνίδι (με κάποιο επιπρόσθετο D3D10 path).

 

Αμφισβητούμενο είναι το αν μίλησες ή όχι με κάποιον από την CRytek. Σε κάθε περίπτωση πάντως, έστω αυτό το επιπρόσθετο path, που προσφέρει κάποιες Α δυνατότητες, μια τυχαία DX9 κάρτα, μπορεί να το αξιοποιήσει? Όχι. Έτσι λοιπόν θα γίνει και μια Χ κάρτα DX10, όταν κυκλοφορήσει ένα DX10 παιχνίδι με DX10.1 paths.

 

Απο εκεί και πέρα βέβαια, δεν σημαίνει ότι για να παίζει το Crysis, και κάθε Crysis, στα XP θα πρέπει να είναι DX9 game. Θυμάμαι χαρακτηρηστικά, ότι στο Half Life 2 μπορούσες να βάλεις από τα settings να χρησιμοποείται DX7, DX8, ή DX9...Απλός αν επέλεγες DX7, δεν χρησιμοποιούνταν οι δυνατότητες του DX9, οπότε μπορούσα να παίξω το game με μια Radeon 9200... Αυτό δλδ πάει να πεί ότι το Half Life ήταν "καθαρόαιμο directX 7 game, με DX9 paths?" Και ακόμη και αν έτσι, στον οπτικό τομέα, τα γραφικά ήταν πολύ χειρότερα με ενεργοποιημένο το DX7...

 

 

΄Οσων αφορά τον συσχετισμό τιμή/απόδοση/κατανάλωση ενέργειας δεν θα διαφωνήσω καθόλου. Επειδή όμως το αντίπαλο δέος διατηρεί μερικά προτερήματα ακόμα όσων αφορά την ποιότητα απεικόνισης (που ομολογουμένως μόνο οι πολλοί "ιδιότροποι" όσων αφορά την ποιότητα θα παρατηρήσουν), θα μπορούσε να υπάρξει και ένα μακροσκελές "αλλά" στον ισχυρισμό αυτό.

 

Μιλάμε για ελάχιστες διαφορές, που μόνο ιδιότροποι όπως λές θα έβλεπαν, στις οποίες δεν δίνει σχεδόν κανείς σημασία... Αλλά ακόμη και στην απόδοση μιλάμε για διαφορές των μερικών frames/second, που δεν έχουν καμία ουσιαστική αξία, παρά μόνο στα benchmarks... Για να μπορώ να παίξω ένα game, θα πρέπει να βλέπω στην οθόνη μου >25 fps... Τώρα αν η Χ κάρτα αποδίδει 80 fps, και η Υ αποδίδει 82.... "Χέστηκε η Φατμέ στο Γιενή Τζαμί" που λέμε...

 

Ο μέσος χρήστης ούτως ή άλλως θα πρέπει να ξέρει τι ακριβώς θέλει και δεν θα πρέπει να χρειάζεται την βοήθεια τρίτων τι ακριβώς καλύπτει τις ανάγκες του.

 

Συμφωνώ, αλλά το τί θα πρέπει να ισχύει με το τί ισχύει, έχει μια διαφορά, μικρή ή μεγάλη σε ορισμένες περιπτώσεις... Και φυσικά κανείς δεν γεννήθηκε, γνωρίζοντας τί να προσέξει όταν αγοράζει GPU, ρωτώντας θα μάθει, γ αυτό συζητάμε άλλωστε... Και ούτε όλες οι απόψεις φυσικά είναι σίγουρα σωστές (συμπεριλαμβανομένης και της δικής μου), ο καθένας μιλά από την εμπειρία που έχει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σηκώνει πολύ κουβέντα και δεν έχω διάθεση αυτή τη στιγμή, νομίζω καταλαβαίνεις τι εννοώ... Το 90% των χρηστών, αν όχι περισσότερο εδώ πέρα, και γενικότερα, δεν θα πάρει νέα GPU μετά από 6 μήνες... Οπότε καλό νομίζω θα ήταν, όταν έρθει η στιγμή να πάρει κάτι καινούργιο, να προσπαθήσει να είναι σύμφνωνο με τις τεχνολογικές εξελίξεις, ώστε να έχει μεγαλύτερο χρόνο ζωής...

 

΄Ελλειψη διάθεσης είναι ή απλή άγνοια; Θα δούμε παρακάτω τι περιέχει ακριβώς το 10.1 πολύ περιληπτικά, ποιά τα σημεία κυρίου ενδιαφέροντος τους και πότε και πως μπορούν να εφαρμοστούν.

 

α) Τί σχέση έχει αυτό με το θέμα?

β) Εκείνη την περίοδο δεν ασχολούμουν με αναβαθμίσεις, δεν γνωρίζω καν τα χαρακτηρηστηκά των καρτών... Εγώ πήρα μια Radeon 9200, και μετά ξανααγόρασα κάρτα όταν είχε κυκλοφορήσει η γενιά Χ1χχχ και συγκεκριμένα μια Radeon X1600 (για να καταλάβεις το διάστημα το αναφέρω), οπότε δεν μπορώ να σχολιάσω... Πάντως δεν το αποκλείω να έκαναν λάθος επιλογές...

 

Σχετικότατο είναι μιας και οι R4x0 ήταν μόνο SM2.0_extended και οι NV4x SM3.0. Λίγο μετά την εμφάνιση του FarCry έβγαλαν ένα SM3.0 path για χάρη μάντεψε ποιού και λίγο αργότερα ένα SM2.0_extended path ξαναμάντεψε για χάρη ποιού. Λεπτομέρειες εδώ:

 

http://www.mitrax.de/?cont=artikel&aid=24&page=10

 

Τίποτε άλλο συγκλονιστικό από SM3.0 δεν είδαμε ουσιαστικά μέχρι που εμφανίστηκαν τα πραγματικά DX9.0 παιχνίδια καλλιώρα όπως το Crysis που βασίζονται σε SM3.0.

 

Δεν γνωρίζω τι συμπεριλαμβάνει, και νομίζω το ίδιο δεν ξέρουν πολλοί... Είτε όμως για λόγους μάρκετινγκ, είτε όχι, αναπόφευκτα κάποια στιγμή, θα έχουμε DX10.1 games. Δεν θα σε αφήσουν να συνεχίσεις να έχεις την DX9 / 10 κάρτα σου για πολύ.

 

΄Οταν πάρω προσωπικά μια 10.1 κάρτα τέλη του 2008 ή αρχές του 2009 θα είναι επειδή μάλλον θα έχει τις τριπλάσιες επιδόσεις της τωρινής μου 10.0 κάρτας και όχι για το τι λέει το χαρτόνι. Αν στην ίδια περίοδο μου δώσεις μια κάρτα με υποτιθέμενη συμβατότητα 11.0, αλλά μισές επιδόσεις μάντεψε τι θα προτιμήσω.

 

Το 10.1 είναι η μικρότερη "αναβάθμιση" σε όλη την ιστορία του DirectX και το κύριο σημείο επικέντρωσής του είναι να δώσει στους δημιουργούς δυνατότητες καλύτερου χειρισμού όσων αφορά το antialiasing και κυρίως σε περιπτώσεις που χρησιμοποιείται deferred shadowing ή shading.

 

΄Εχουμε λοιπόν πιο ευέλικτη εξομάλυνση σαν κύριο σημείο και το περίεργο είναι ότι ειδικά σε κάποια παιχνίδια όπως το UT3 που έχει deferred shadowing η εξομάλυνση ενεργοποιείται στις GeForce, ενώ στις Radeon παρά το 10.1, 10 ή οτιδήποτε άλλο πάλι όχι. Στην περίπτωση του Stalker καμία από τις δύο γιατί θέλει ξεχωριστό path.

 

Η Nvidia χάρη ευελιξίας των buffer της κατάφερε να ενεργοποιήσει σε πολλά σημεία το ΑΑ και όχι δεν θα πω ψέματα μικρο-παρενέργειες έχει κατά καιρούς. Το θέμα είναι ότι τουλάχιστον υπάρχει ΑΑ παρά παντελής έλλειψη όπως ως τώρα στις Radeon. Περισσότερα παρακάτω...

 

Αμφισβητούμενο είναι το αν μίλησες ή όχι με κάποιον από την CRytek.

 

΄Ημουν επίσημα προσκεκλημένος στο G80 launch party της NVIDIA και μάντεψε τι δουλειά είχαν τα παιδιά της Crytek εκεί.

 

Σε κάθε περίπτωση πάντως, έστω αυτό το επιπρόσθετο path, που προσφέρει κάποιες Α δυνατότητες, μια τυχαία DX9 κάρτα, μπορεί να το αξιοποιήσει? Όχι.

 

΄Ηδη μια 10 κάρτα σέρνεται με τις επιπλέον βελτιστοποιήσεις οπότε και να γινόταν σε μια 9-άρα κάρτα θα έβλεπες seconds per frame (spf - "sic"). Σέρνονται εδώ γιατί είναι πάντα κακή ιδέα να κοτσάρεις επιπλέον εφέ σε ένα D3D9.0 παιχνίδι. ΄Οταν κυκλοφορήσουν δε τα πρώτα D3D10 παιχνίδια, oι ενσωματωμένες μονάδες του μέλλοντος θα είναι γρηγορότερες (που λέει ο λόγος) από κάθε 8800/3870. Ως εδώ καλώς...

 

Έτσι λοιπόν θα γίνει και μια Χ κάρτα DX10, όταν κυκλοφορήσει ένα DX10 παιχνίδι με DX10.1 paths.

 

To πιθανότερο είναι οι δημιουργοί να χρησιμοποιήσουν κατευθείαν 10.1 στο λιγότερο προβλέψιμο μέλλον παρά το 10.0. Η πρώτη 10.0 GPU κυκλοφόρησε Νοέμβριο 2006. To λιγότερο που χρειάζεται ένα καλό παιχνίδι στην εποχή μας είναι 3 χρόνια development, oπότε με λίγη τύχη ίσως δούμε τα πρώτα δειλά δείγματα μετά το δεύτερο εξάμηνο του 2009.

 

Ωστόσο υπάρχει λόγος που σε ρώτησα αν ξέρεις τι περιέχει το 10.1. Η όλη ιστορία της εξομάλυνσης ούτως ή άλλως χολαίνει στις σημερινές Radeon και από άποψη επιδόσεων αλλά και από άποψη ευελιξίας. Παρακάτω περισσότερα...

 

Απο εκεί και πέρα βέβαια, δεν σημαίνει ότι για να παίζει το Crysis, και κάθε Crysis, στα XP θα πρέπει να είναι DX9 game. Θυμάμαι χαρακτηρηστικά, ότι στο Half Life 2 μπορούσες να βάλεις από τα settings να χρησιμοποείται DX7, DX8, ή DX9...Απλός αν επέλεγες DX7, δεν χρησιμοποιούνταν οι δυνατότητες του DX9, οπότε μπορούσα να παίξω το game με μια Radeon 9200... Αυτό δλδ πάει να πεί ότι το Half Life ήταν "καθαρόαιμο directX 7 game, με DX9 paths?" Και ακόμη και αν έτσι, στον οπτικό τομέα, τα γραφικά ήταν πολύ χειρότερα με ενεργοποιημένο το DX7...

 

΄Οχι δεν ήταν DX7 παιχνίδια, αλλά υβρίδιο DX7/9. Υπεραπλουστευμένα ένα σκελετό παιχνιδιού με DX7 στον οποίο έχουν προστεθεί DX9 shader calls. Μέχρι και 50 τη φορά αν θυμάμαι καλά.

 

Καλά έκανες και το ανέφερες ωστόσο, πες μου λοιπόν γιατί παιχνίδια όπως Oblivion ή και Crysis δεν έχουν fallback path για DX7.0 εν αντιθέση; Πρώτον γιατί έχουν φτιαχτεί οι μηχανές από την αρχή για 9.0, δεύτερον γιατί έχουν πολλαπλάσιο αριθμό shaders και τρίτον και κυριότερο γιατί και η κουτσή Μαρία στην εποχή μας έχει τουλάχιστον D3D9.0 GPU, πράγμα που δεν μπορείς να πεις για τις D3D10.x GPU. ΄Οταν και η κουτσή Μαρία θα έχει τουλάχιστον 10-αρες μονάδες γραφικών, τότε θα βγουν και τα πρώτα 10-άρια παιχνίδια. Πάντα φρόντιζαν για αυτό οι δημιουργοί.

 

Μιλάμε για ελάχιστες διαφορές, που μόνο ιδιότροποι όπως λές θα έβλεπαν, στις οποίες δεν δίνει σχεδόν κανείς σημασία...

 

Mην τις παγίδες μου τάρρατε ;) Στην μία περίπτωση έχω 16x coverage sampling που ποιοτικά βρίσκεται ανάμεσα στο 4x & 8x multisampling στις GeForce, με ταχύτητα ωστόσο λίγο πιο κάτω από 4χ. Η ανταπάντηση στις Radeon για αυτό είναι τα κακοσχεδιασμένα "θόλωσέμουτηνοθόνη"-modes με εξαίρεση μόνο το εξαίρετο edge detect που τρώει όμως τόσο τρομερές επιδόσεις που σπάνια είναι εφαρμόσιμο σε σοική ανάλυση.

 

Η σειρά R5x0 της ΑΤΙ ήταν κατά την άποψή μου παρασάγγας καλύτερη από κάθε G7x επειδή ακριβώς είχε συνολικά πολύ καλύτερο και επαρκέστερο ανισοτροπικό. Με το G8x ανέβηκε τόσο ο πήχης με το τεράστιο bilerp ρυθμό πλήρωσης που μόνο διατηρώντας βελτιστοποιήσεις ανισοτροπικού οι Radeon μπορούν να ανταγωνιστούν και αυτό βαριανασαίνοντας με την ρυθμό πλήρωσής τους.

 

Αλλά ακόμη και στην απόδοση μιλάμε για διαφορές των μερικών frames/second, που δεν έχουν καμία ουσιαστική αξία, παρά μόνο στα benchmarks...

 

Aν η ΑΤΙ σου επέτρεπε να απενεργοποιήσεις όλες τις βελτιστοποιήσεις ανισοτροπικού, πράγμα που έχει περάσει απαρατήρητο δυστυχώς, οι διαφορά επιδόσεων δυστυχώς δεν είναι μόνο μερικά καρέ. Στο χειρότερο δυνατό σενάριο μια R6x0 έχασε 50% των επιδόσεών της από optimisations on--->optimisations off, ενώ μια G8x/9x χάνουν στο ίδιο ακριβώς σενάριο μόλις 15%. Σε πραγματικό παιχνίδι οι τελευταίες θα δείξουν μόνο ελάχιστες διαφορές ενώ οι πρώτες μέχρι και 20% θα το χάσουν.

 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα μεταξύ 1x & 16xAF:

 

http://www.computerbase.de/artikel/hardware/grafikkarten/2007/test_ati_radeon_hd_3870_rv670/21/#abschnitt_stalker

 

Αμφότερες έχουν βελτιστοποιήσεις ενεργοποιημένες. Φαντάσουν να τις απενεργοποιούσαν κιόλας.

 

 

Για να μπορώ να παίξω ένα game, θα πρέπει να βλέπω στην οθόνη μου >25 fps... Τώρα αν η Χ κάρτα αποδίδει 80 fps, και η Υ αποδίδει 82.... "Χέστηκε η Φατμέ στο Γιενή Τζαμί" που λέμε...

 

Συμφωνώ, αλλά το τί θα πρέπει να ισχύει με το τί ισχύει, έχει μια διαφορά, μικρή ή μεγάλη σε ορισμένες περιπτώσεις... Και φυσικά κανείς δεν γεννήθηκε, γνωρίζοντας τί να προσέξει όταν αγοράζει GPU, ρωτώντας θα μάθει, γ αυτό συζητάμε άλλωστε... Και ούτε όλες οι απόψεις φυσικά είναι σίγουρα σωστές (συμπεριλαμβανομένης και της δικής μου), ο καθένας μιλά από την εμπειρία που έχει...

 

To πρόβλημα είναι ότι το 10.1 παραείναι μικρό σαν αναβάθμιση έναντι του 10 και οι Radeon έχουν πολύ μικρή ευελιξία με το ΑΑ γενικώς. Aν πείσω έναν χρήστη να πάρει μια 3870 με σημαία το 10.1 (μεγαλύτερη ευελιξία για ΑΑ) και έρθει και μου γιατί δεν δουλεύει το ΑΑ σε παιχνίδια όπως Bioshock, UT3 κλπ. και του πει κάποιος ότι σε μια 8800 γίνεται τι πιστεύεις ότι πρέπει να φέρει στο κεφάλι (τρόπος του λέγειν);

 

Προσωπικά αν αναβάθμιζα σήμερα εγώ θα έπαιρνα μια 3870, αλλά προς Θεού όχι για το 10.1, αλλά για την άριστη σχέση τιμής/απόδοσης/κατανάλωση ενέργειας. Γνώμονάς μου είναι τι μπορώ να κάνω με μια κάρτα εδώ και σήμερα. Μια 10-άρα κάρτα τέλη του 2006 την πήρα μόνο και μόνο για τις δυνατότητές που μπορώ να χρησιμοποιήσω και τις επιδόσεις της. To κουτί της Gainward παρεπιπτόντως (γιατί βγήκαν τότε πολύ βιαστικά οι πρώτες 8800) δεν γράφει καν D3D10, αλλά D3D9.0+ ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα ο Αiluros με έπεισε μόνο και μόνο από το μέγεθος του ποστ του (όχι του ποτσ του).

Πέρα από την πλάκα όμως ενώ με είχες πείσει για την 8800 λες πως θα έπαιρνες την 3870 βασισμένος ουσιαστικά μόνο στην ...κατανάλωση! (δεδομένου πως η διαφορά τιμής είναι αμελητέα). Θα ήθελες να το διευκρινήσεις λίγο ή καλά το κατάλαβα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...