Προς το περιεχόμενο

καταγγελία για e-shop.gr


arkoudos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καταρχάς σημειώνω ότι το συγκεκριμένο post θα το κάνω σε όλα τα μεγάλα site καθώς και καταγγελία στο ΙΝΚΑ. Τώρα αν δικαιωθώ, θα δείξει.

 

31 Δεκεμβρίου 2007 παραγγέλνω υπολογιστή από το e-shop. 8 Ιανουαρίου έρχεται το pc στο σπίτι. Όλα ωραία, όλα καλά, μόνο που η SAMSUNG 2032BW που είχα παραγγείλει είναι χαλασμένη. Δεν κλείδωνε στην σύνδεση. Δηλαδή, μετά από 5 λεπτά η οθόνη άσπριζε, προσπαθούσε να καταλάβει αν είναι με αναλογική ή ψηφιακή σύνδεση, το έβρισκε, ξανα άνοιγε και μετά από 5 λεπτά τα ίδια.

 

Γυρνάω την οθόνη στο e-shop. Από το τεχνικό τμήμα μου είπαν (μετά από 1 εβδομάδα) ότι οι τεχνικοί τους δοκίμασαν την οθόνη και αυτή παίζει μία χαρά (δηλαδή την είχαν ανοιχτή 2 ώρες συνεχόμενες και δεν έσβησε). Πάλι πίσω η οθόνη σε μένα, πάλι την ανοίγω, πάλι μετά από 1,5 ώρα τα ίδια. Analog, digital και έχει ο Θεός. Πάλι πίσω η οθόνη στο e-shop Θεσσαλονίκης, όπου μου λένε ότι... θα την στείλουν πίσω. Με τα πολλά, τους πείθω να την δοκιμάσουν και αυτοί, γιατί στο τέλος θα τρελλαινόμουν. Το ίδιο απόγευμα με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε: "Κύριε, η οθόνη σας είναι χαλασμένη (Oh, yes!!!!)."

 

Εκείνη την μέρα, και ορμώμενος από το tagline του e-shop

"Επικοινωνία Πελατών.

 

Το e-shop.gr δίνει μεγάλη σημασία στις παρατηρήσεις των πελατών του. Δεχόμαστε ευχαρίστως κάθε κριτική από τους πελάτες ακούμε πάντα με προσοχή και απαντάμε σε όλους.

 

στέλνω το ακόλουθο mail στο e-shop.

 

"Αγαπητοί κύριοι,

 

Στις 31/12/07 παρήγγειλα έναν πλήρη υπολογιστή από εσάς. Ο υπολογιστής μου ήρθε στις 08/01/08.

 

Από την πρώτη στιγμή που τον σύνθεσα, η οθόνη, μία SAMSUNG SYNCMASTER 2032BW, παρουσίαζε πρόβλημα. Δυσκολευόταν να κλειδώσει στο αν η σύνδεση ήταν αναλογική ή ψηφιακή. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα κάθε 5 λεπτά να σβήνει, να ασπρίζει, να προσπαθεί να κλειδώσει κάπου και τελικά να κλειδώνει στην ψηφιακή (ή στην αναλογική, ανάλογα ποιό καλώδιο είχα συνδέσει).

 

Αυτό συνέβαινε και από την αρχή, δηλαδή κατά την διαδικασία της εγκατάστασης των Windows από εμένα.

 

Μετά από συνενόηση, η οθόνη πήγε στο e-shop Θεσσαλονίκης στις 12/01/08, όπου και εστάλει στα κεντρικά σας πίσω.

 

Την Τετάρτη 16/01/08 σε συνομιλία μου με το τεχνικό τμήμα σας, μου ανέφεραν ότι η οθόνη είχε μείνει 2 ώρες ανοιχτή, χωρίς να παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα και ότι θα την έστελναν πίσω.

 

Την Δευτέρα 21/01/08 από το τεχνικό σας τμήμα με ενημέρωσαν ξανά ότι η οθόνη δεν είχε σταλεί ακόμα και ότι θα την έστελναν εκείνη την μέρα.

 

Χθες, 22/01/08, παρέλαβα την οθόνη από το κατάστημα της Θεσσαλονίκης. Αφού την επανασύνδεσα, μετά από 1.5 ώρα, ξαναεμφάνισε το πρόβλημα του κλειδώματος και έκανε ακριβώς τα ίδια. Την δοκίμασα και σε έναν 2ο υπολογιστή, με αναλογική σύνδεση και άλλη κάρτα γραφικών και το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο. Πήγα στην δουλειά μου και την δοκίμασα και σε τρίτο υπολογιστή και το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο.

 

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τον αντιπρόσωπο της Samsung στην Ελλάδα, το τεχνικό τους τμήμα μέσα σε 45 δευτερόλεπτα μου είπε ότι η οθόνη έχει πρόβλημα. Σήμερα, 23/01/08 η οθόνη ξαναπήγε στο κατάστημα σας της Θεσσαλονίκης, όπου με ενημέρωσαν ότι το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι.... να την ξαναστείλουν πίσω σε σας!!!!

 

Κύριοι, εργάζομαι για την ΕΡΤ (μετάφραση και υποτιτλισμός). Έχω στην άκρη μία σειρά 26 επεισοδίων, την οποία έπρεπε να είχα παραδώσει εδώ και 1 εβδομάδα και ακόμα δεν έχω τελειώσει. Έχω παραγγείλει τον υπολογιστή από 31/12/07 και ακόμα δεν έχω υπολογιστή. Θέλω να μου πείτε άμεσα αν γίνεται, ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω είτε για να μου αντικαταστήσετε την οθόνη είτε για να πάρω τα χρήματά μου πίσω. Σας θυμίζω ότι ΗΔΗ σας έχω πληρώσει για τον υπολογιστή, ο οποίος κατά τα άλλα λειτουργεί θαυμάσια.

 

ΜΦΧ "

 

Φυσικά, απάντηση καμία. Όταν μάλιστα μίλησα μετά τηλεφωνικά μαζί τους και τους ζήτησα να μου δώσουν κάτι γραπτό για να μπορώ να παρουσιάσω στην δουλειά μου, μου είπαν ότι αυτό ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

 

Δεν πάει στα κομμάτια λέω. Υπομονή. Χθες λοιπόν, ήρθε η καινούρια οθόνη. Το κουτί της ήταν σκισμένο και κολλημένο με σελοτέιπ. Ανοίγω την οθόνη, η οποία παίζει κανονικά, αλλά ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ έχει 3 καμμένα pixels. Σημειώνω εδώ ότι η Samsung προχωράει σε αντικατάσταση οθόνης μόνο από 7 pixels και πάνω.

 

Και ρωτάω τώρα... Πώς να μην πιστέψω ότι αυτή η οθόνη ήταν κάποια επιστροφή? Και πώς θα πιστέψω ότι το e-shop.gr δεν παίζει με τα νεύρα μας και τα λεφτά μας?

 

Αυτά. Κάθε σχόλιο εννοείται καλοδεχούμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα. Από τον τρόπο που εξελίχθηκαν τα πράγματα μου φαίνεται πως δεν μπορείς να τους κατηγορήσεις για τίποτα εκτός από βλακεία. Και το γεγονός πως δέχτηκες την αντικατάσταση και όχι κάποιο πιστωτικό, σε συνδυασμό με το γεγονός πως άνοιξες και δέχτηκες μια προφανώς ταλαιπωρημένη συσκευασία σε καθιστά ένοχο για το ίδιο αδίκημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται πως χτυπάω κι εγώ το κεφάλι μου. Να προλάβω άλλους θέλω από το να αποφύγουν αυτό το ανύπαρκτο κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε φιλικα παντα και χωρις παρεξηγηση,εχω διαβασει πολλα για το e-shop και αλλα καταστηματα απο πολλα nicknames στα εκαστοτε φορα.

Αν και προσωπικα,χτυπαω ξυλο γιαυτο,δε μουχει τυχει κατι παρομοιο σε αγορα απο αυτα που διαβαζω σιγουρα ομως δε θα θελα να βρεθω στη θεση του παθωντα.

Ομως στο δικο σου θεμα τωρα,αντε και πιστευω οτι απο τη μερια σου ολα οσα λες ειναι αληθη,μηπως η δημιουργια blog κατα της εταιρειας και ο χαρακτηρισμος"ανυπαρκτο καταστημα¨ σε κανουν να χανεις το δικιο σου?

Θα σου λεγα το εξης,αν εσυ ειχες καταστημα με tv samsung και ειχες μια με 3 πιξελ και η εταιρεια οπως ισχυει δε την παιρνει πισω αν δεν εχει 7 εσυ τι θα την εκανες?

Δε θα επιχειρουσες να την πασαρεις στους χιλιαδες καθημερινα πελατες σου(eshop)?

Το μονο που θα κατηγορησω φιλε ειναι το e-shop για ολιγωρια και καθυστερηση,ολα τα αλλα ο καθε ενας απο εμας τα ιδια θα εκανε αν ειχε ενα τετοιο προιον(σαφως δε λεω οτι ειναι σωστο αυτο).

Τελος εχω να πω οτι αυτα που εγιναν σε σενα ΘΑ γινονται και στο εφεξης γιατι πολυ απλα δεν προκειται να αλλαξει κατι σαυτη τη χωρα δυστυχως,ολα ειναι μπλα μπλα και θεωρια.

Στο θεμα των tv monitor εχω παρομοιο παραδειγμα ΑΚΡΙΒΩΣ απο ενα φιλο με αγορα μονιτορ 20αρι wide lg και ξερεις τι εκανε οταν το e-shop δε το αλλαζε λογω αριθμου πιξελ?

Το πηγε σε αλλο e-shop καταστημα επικαλουμενος λαθος παραγγελια και το αλλαξε με 19αρι wide lg..!

Ενας λογος που εμεινα στο 19αρι μονιτορ οταν αγορασα ηταν η εγγυηση στα πιξελ,γιατι πολυ απλα ΑΝ το παθαινα τρεχα γυρευε μετα

για αλλαγη.

Πρωτα για μενα κατηγορεις την εκαστοτε εταιρεια που βαζει 7 πιξελ οριο στα μονιτορ ανω των 19 για αλλαγη και μετα κατηγορεις

το εκαστοτε καταστημα που προσπαθει να ξεφορτωθει το εκαστοτε προιον και μετα κατηγορεις και τον πελατη οπως προανεφερα που μετα με τη σειρα του προσπαει να ξεφορτωθει το δικο του προιον εξαπατωντας το καταστημα.

Καλη τυχη φιλε στο προβλημα σου και προσπαθησε να εισαι οσο και αν αυτο γινεται ψυχραιμος,εχεις να κανεις με

εναν φαυλο κυκλο και ανθρωπους που δεν προκειται να αλλαξουν ποτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε ναι καλά έκανε και πήρε LG. Και να πάθει κάτι δεν ασχολείσαι καθόλου με το eshop και μιλάς απευθείας με LG για αντικατάσταση. Εμένα μου στείλαν πιο καινούριο μοντέλο οταν είχα πρόβλημα σε μία οθόνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αδελφέ, για το blog έχεις άδικο. Επειδή οραματίζομαι ότι θα μείνω με τα 3 καμμένα pixel, θέλω κάτι να κάνω. Ξέρεις... τα 250? δεν τα βρήκα στον δρόμο. Δουλεύω σαν ΜΑΛΑΚΑΣ για να τα βγάλω. Δεν μου τα χάρισε κανείς. Και δεν θέλω να τα χαρίσω κι εγώ σ' αυτούς.

 

ΤΟ blog το άνοιξα τώρα από τα νεύρα μου αλλά δεν θα το κλείσω. Θα το αφήσω εκεί να υπάρχει.

 

Η λογική "πασάρουμε την οθόνη με τα 3 καμμένα pixel και όποιος μαλάκας την δεχτεί", είναι λογική που ισχύει ΜΟΝΟ στην Ελλάδα.

 

Επίσης, ο σκοπός μου είναι να προλάβω άλλους πριν αγοράσουν από το συγκεκριμένο κατάστημα. Αν με πιστεύεις ή όχι, είσαι ευπρόσδεκτος να έρθεις σπίτι μου και να δεις οθόνη+ 3 χαρτιά παράδοσης-παραλαβής μέσα σε έναν μήνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ζήτημα με το e-shop, είναι ότι θεωρητικά το "πλασσάρουμε την οθόνη με τα καμμένα pixels" θεωρητικά δεν ισχύει, γιατί κανονικά επιστροφές σε αποσφραγισμένα προϊόντα δεν γίνονται.

 

Τώρα, αφ'ενός όποιος από το e-shop την πήρε σαν επιστροφή πριν από εσένα κακώς έπραξε, βλέπε και

 

http://www.e-shop.gr/how_return.phtml

 

και αφ'ετέρου εσύ κακώς παρέλαβες τέτοια συσκευασία. Εγώ ας πούμε δεν θα την έπαιρνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να πω και γω την εμπειρια μου.

αγορασα προσφατα μονιτορ samsung 2232 αν δεν κανω λαθος.

το μονιτορ το παρελαβα και με το που το συνδεω τι να δω...

πολλα καμμενα pixels περισοτερα απο 100.

το στελνω λοιπον πισω στο e-shop και σε λιγες μερες με παιρνουν απο το service και τι μου λενε?

δεν βλεπουμε κανενα καμμενο.

εμεινα μαλακας.

μαλλον λενε φταιει η agp.

τους λεω δεν ειναι δυνατον.

παω λοιπον ο ιδιος στο service τους καπου στο μενιδι και τους τα δειχνω.

σημειωνω οτι συμφωνα με τα λεγομενα τους την κοιταξαν 5 ατομα τεχνικοι και δεν ειδαν ουτε ενα καμμενο pixel.

φυσικα με το που πηγα εκει τους τα εδειξα ολα.(ηταν τοσα πολλα που ουτε να τα μετρησεις δεν μπορουσες.

με τα πολλα μου την αντικατεστησαν αλλα φανταστειτε τι θα γινοταν αν δεν πηγαινα απο κει.

η οθονη θα επεστρεφε θα αλλαζα agp χωρις κανενα λογο και μετα ξαναμανα στο service και ιυτω καθεξης...

τα συμπερασματα δικα σας.

βεβαια σχεδον τα παντα τα αγοραζω απο αλλο γνωστο καταστημα που σε θεματα εγγυησης ειναι μερα με την νυχτα,το μονιτορ ομως το πηρα απο e-shop γιατι την ειχε 50 ευρω φθηνοτερα.

αυτο δεν δικαιολογει βεβαια 5 τεχνικους να μην μπορουν να δουν ενα σωρο καμμενα Pixel.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε διαφωνω για οσα λες,παντως η λογικη που ειπες υπαρχει στην Ελλαδα γιατι πολυ απλα οι ελεγκτικοι μηχανισμοι και οι θεσμοι προστασιας του καταναλωτη ΔΕΝ λειτουργουν οποτε και παλι το προβλημα ξεκιναει απο αλλου.

Ειναι φαυλος κυκλος δυστυχως,περαν του προβληματος σου γενικως στην ελλαδα υπαρχουν πολλοι αγανακτισμενοι Ελληνες καταναλωτες(και

μη)ακριβως επειδη δεν βρισκουν το δικιο τους οταν απευθυνονται στους αρμοδιους φορεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορώ πως αγοράζετε TFT που δεν έχουν εγγύηση για 0 καμμένα pixel (νομίζω δεν έχει σε wide ακόμα αρα δεν αγοραζουμε wide). Δηλ. αν ο φίλος παραπανω ειχε 6 καμμενα pixel δεν θα τον πείραζε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ απλά, το θέμα των καμμένων pixels δεν είναι το ουσιαστικότερο για όλους όσους αγοράζουν οθόνες...για πολλούς έχει μεγαλύτερη σημασία η ποιότητα απεικόνισης και το πόσο καλά κάνει scaling στις μικρότερες αναλύσεις. Βέβαια, οι pixeloγκρινιάρηδες ούτε κι εγώ καταλαβαίνω γιατί δεν παίρνουν οθόνες με zero pixel.

 

Τώρα, σε ό,τι αφορά το θέμα του thread, δεν κοιτάς αν το κατάστημα μπορεί να σου δώσει ιστορικό της οθόνης σου, μέσω του μηχανογραφικού τους συστήματος; Έτσι, να μας λυθεί και εμάς η απορία αν ήταν ή όχι μεταχειρισμένη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα το ζητήσω Ορέστη, αν και δεν νομίζω να μου πουν την αλήθεια.

 

Προς το παρόν μου λένε ότι .... θες αλλάγη???? ΝΑΑΑΑΑ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορώ πως αγοράζετε TFT που δεν έχουν εγγύηση για 0 καμμένα pixel (νομίζω δεν έχει σε wide ακόμα αρα δεν αγοραζουμε wide). Δηλ. αν ο φίλος παραπανω ειχε 6 καμμενα pixel δεν θα τον πείραζε;

 

ξερεις κατι με 0 καμμενα εγγυηση στις 22 ιντσες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζοντας τα post σε αυτό το thread και ιδιαίτερα το post του χρήστη christou θέλω να αναφέρω κι εγώ με την σειρά μου πως έπαθα ακριβώς το ίδιο πράγμα με το ίδιο monitor SM2232BW. Μιλάμε τέτοιο πράγμα δεν είχα ξαναδεί (100+ καμένα Pixel) τώρα την έχω επιστρέψει και περιμένω να με ενημερώσουν ελπίζοντας πως δεν θα μου συμβούν τα όσα διαβάζω παραπάνω. Επίσης να πω πως κάποιο πρόβλημα δεν είχα μέχρι τώρα με το e-shop (και ελπίζω να μην αποκτήσω) και αν και προτιμούσα να την αγοράσω από κάποιο κανονικό κατάστημα η διαφορά στην τιμή ήταν αρκετή. (Συγνώμη για το μακροσκελές Post απλά ήθελα να πω κι εγώ τον πόνο μου)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζοντας τα post σε αυτό το thread και ιδιαίτερα το post του χρήστη christou θέλω να αναφέρω κι εγώ με την σειρά μου πως έπαθα ακριβώς το ίδιο πράγμα με το ίδιο monitor SM2232BW. Μιλάμε τέτοιο πράγμα δεν είχα ξαναδεί (100+ καμένα Pixel) τώρα την έχω επιστρέψει και περιμένω να με ενημερώσουν ελπίζοντας πως δεν θα μου συμβούν τα όσα διαβάζω παραπάνω. Επίσης να πω πως κάποιο πρόβλημα δεν είχα μέχρι τώρα με το e-shop (και ελπίζω να μην αποκτήσω) και αν και προτιμούσα να την αγοράσω από κάποιο κανονικό κατάστημα η διαφορά στην τιμή ήταν αρκετή. (Συγνώμη για το μακροσκελές Post απλά ήθελα να πω κι εγώ τον πόνο μου)

 

 

Αν την επεστρεψες στο e-shop ενω εισαι στην εγγυηση τοτε κακως επραξες.

Επρεπε να μιλησεις κατ'ευθειαν με την αντιπροσωπεια και θα ειχες καινουργια σε δυο μερες στο σπιτι σου.

 

Φιλικα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...