Προς το περιεχόμενο

FIAT ή PEUGEOT?


natic21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπορω να εκφερω γνωμη μονο για το 207 που εχω οδηγησει.. Κατ'αρχην είναι υπερβολικα ανετο οπως ειπαν και οι προηγουμενοι.. Παντως εχει και καποια "προβληματα".. Προσωπικα δεν μου αρεσε καθολου η ορατητα που εχεις απο το πισω τζαμι.. Βλεπεις πολυ λιγα πραγματα.. Οταν το εχα οδηγησει το ειχα κανει test drive για να το συγκρινω με το corsa.. Το 207 ειναι παρα πολυ βαρη και φαινεται στην οδηγηση του.. Ενταξει, αν το θες για να εχεις μια πολυ ηρεμη βολτα μια χαρα ειναι αλλα σε ανηφορες μαλλον θα ζοριζεται αρκετα.. Επισης νομιζω μονο η εκδοση sport pack που ειναι και η ακριβοτερη (δεν συζηταμε για το rallye και το GT) εχει ζαντες αλουμινιου, τουλαχιστον ετσι ηταν πριν απο κανα 8μηνο.. Λιγο τραγικο το να δινεις 15.000? και να μην εχει ζαντα αλουμινιου.. Επισης αν ενδιαφερεσαι για MP3, θα εχεις καποια προβληματα.. Τοτε, μου ειχαν πει οτι αν ηθελα MP3 θα το τοποθετουσαν αυτοι και θα μου εδιναν το κανονικο ηχοσυστημα να το κρατησω και θα με χρεωναν 300?!!!! Καλυτερα να επαιρνα καποιο MP3 player απο το εμποριο δηλαδη.. Τελικα το απερριψα το 207..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Κάποια στιγμή θα ξεκολήσουν όλοι από την ιδέα ότι τα άλογα είναι για ταχύτητα και άρα εγώ που οδηγάω αργά δεν μου χρειάζονται... Τα 120 άλογα αλλά πολύ περισσότερο τα 20κιλά ροπής είναι απίστευτα σημαντικά για την ασφάλεια του αυτοκινήτου. Από την στιγμή που με +1000? έχεις αυτή την επιλογή δεν υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία να μην πας σε αυτόν τον κινητήρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα διαβάσει πριν από λίγο καιρό για μια διαμάχη που είχε ξεσπάσει μεταξύ το Αuto Moto & Sport και τι Fiat αν δεν κάνω λάθος σχετικά με το Φιατ Βravo. To περιοδικό ισχυριζόταν ότι στα Bravo στην Ελλάδα έβαζαν 30% μικρότερα φρένα με αποτέλεσμα το αυτοκίνητό να παρουσιασεί προβλήματα σε test. Δεν ξέρω τι καταλήξη του προβλήματος ή ποια μεριά έχει δίκιο αλλα κοιτά το πριν πάρεις την απόφαση σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα με τα φρένα του bravo, αναφερόταν καθαρά στο μοντέλο των 90 ίππων. Το T-jet έχει κανονικού μεγέθους δισκόφρενα. Τώρα, τι έγινε με αυτή την υπόθεση δεν έχω ιδέα...Πάντως προσωπικά το bravo μου αρέσει αρκετά αισθητικά. Τα peugeot δεν τα έχω δει με καλό μάτι, αλλά και πάλι, δηλώνω άσχετος από αυτοκίνητα...

 

Πάντως αν έπαιρνα fiat θα πήγαινα σίγουρα το T-jet με τους 120 ίππους. Και σε ενεργητική ασφάλεια κερδίζεις, και σου δίνει ροπή σε πολύ χαμηλές στροφές, άρα λογικά πιο άνετη κίνηση στην πόλη και τουλάχιστον η Fiat δίνει και ίδια νούμερα κατανάλωσης με το 90άρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...Από την στιγμή που με +1000? έχεις αυτή την επιλογή δεν υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία να μην πας σε αυτόν τον κινητήρα...

 

Ακριβως αυτη ειναι η δικαιολογια.. Τα +1000?.. Δεν λεω οτι δεν τα αξιζει αλλα δεν τους περισσευουν ολους 1000?!! ;);)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβως αυτη ειναι η δικαιολογια.. Τα +1000.. Δεν λεω οτι δεν τα αξιζει αλλα δεν τους περισσευουν ολους 1000!! ;);)

Σιγουρα, αλλα αν πας ταξιδακη και εχεις και επιβατες και αποσκευες και πας παρεουλα με τις νταλικες, τοτε θα σκεφτεις ''μηπως τελικα περισσευαν;'' Εκτος εαν το αυτοκινητο προορίζεται μονο για την πολη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα, αλλα αν πας ταξιδακη και εχεις και επιβατες και αποσκευες και πας παρεουλα με τις νταλικες, τοτε θα σκεφτεις ''μηπως τελικα περισσευαν;'' Εκτος εαν το αυτοκινητο προορίζεται μονο για την πολη.

 

Συμφωνω μαζι σου φιλε NikosFE, να φανταστεις οτι με αυτο το σκεπτικο πηρα το 207 1.6 sportpack (110 hp)...Αλλα δεν μου φτανανε...Και μετα πηρα το 207 GT (150 hp)...Το αυτοκινητο πεταει!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αυτοκίνητο είναι πάγιο στοιχείο με περίπου 5αετή διάρκεια (για τον 1ο αγοραστή), πες στην 5αετία το πουλάς. Το tjet συμφωνούμε ότι θα φύγει 500? ακριβότερα? Πιστεύω συντηριτικά ναι... Άρα 500? για κάτι που θα έχεις 5 χρόνια είναι η διαφορά, 100? το χρόνο... Αν δεν έχεις τα παραπάνω λεφτά αυτή τη στιγμή περίμενε 3 μήνες να τα έχεις. Αυτοκίνητο αγοράζεις όχι πλυντήριο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Grande punto έχει ένας φίλος εδώ και 1,5 χρόνο και του χτύπησε εγκέφαλο, έμεινε 2 φορές στο δρόμο, του κάνει τριξίματα στις στροφές στο πίσω μέρος και μπάζει νερό στο πορτμπαγκαζ.Ούτε με 30 τηλέφωνα στην Ιταλία πλέον τις επισκέψεις στην αντιπροσωπεία δεν έλυσαν το πρόβλημα....ποιά άλογα λέγατε?

 

2) Διάβασα σε ενα περιοδικό ελληνικο ( 4 Τροχοί ή Top Gear ) πως το bravo έχει πρόβλημα μετα δισκόφρενα μπροστά και σε τέστ δεν σταμάταγε και τράκαρε (ο οδηγός του περιοδικού).Το επεσήμαναν στην ΦΙΑΤ και ακόμα κάνει τουμπεκι ψιλοκομμένο και έχουν πάει στα δικαστήρια για την δημοσιοποίηση του.

 

3) Προτίμησε GROUP VAG.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

2) Διάβασα σε ενα περιοδικό ελληνικο ( 4 Τροχοί ή Top Gear ) πως το bravo έχει πρόβλημα μετα δισκόφρενα μπροστά και σε τέστ δεν σταμάταγε και τράκαρε (ο οδηγός του περιοδικού).Το επεσήμαναν στην ΦΙΑΤ και ακόμα κάνει τουμπεκι ψιλοκομμένο και έχουν πάει στα δικαστήρια για την δημοσιοποίηση του.

 

 

και η αναπαραγωγή των μαλακιών που έλεγα παραπάνω καλά κρατεί.

τα περιοδικά που αποκάλυψαν το σκάνδαλο με τα "μικρά φρένα" του bravo είναι τα auto motor und sport και auto τρίτη.

τα ίδια περιοδικά που έδειξαν φωτογραφίες απ'το επίμαχο (μικρό) δισκόφρενο. απλά έτυχε να είναι δισκόφρενο από toyota 15ετίας. φυσικά η φωτό αποσύρθηκε μετά από λίγες μέρες.

υπάρχουν ένα σωρό τρύπες ακόμα στο "τεστ φρένων" αλλά βαριέμαι να τις απαριθμήσω.

 

αν ενδιαφέρεται κανείς πραγματικά ας διαβάσει το power techniques που κυκλοφορεί.

έχει τεστ φρένων. ανάμεσα στα αυτοκίνητα του τεστ είναι ένα bravo 90 ps αλλά και ένα bravo t-jet.

να spoilerιάσω λέγοντας ότι το 90ps φρέναρε καλύτερα στο 100-0 απ'το t-jet? παρότι έχει μικρότερη διάμετρο δίσκων? (το μυστικό είναι αλλού βέβαια αλλά τέσπα).

 

 

να το πω αλλιώς. ξέρετε τι σημαίνει έγκριση τύπου? στη fiat είναι μαλάκες και έβγαλαν στην παραγωγή τη σκοτώστρα με τα μικρά φρένα για ποιο λόγο?

επίσης, απ'όλους όσους τέσταραν τα bravo 90ps σε όλο τον πλανήτη, ανακάλυψε το μέγα λαβράκι το ελληνικό ams/auto τρίτη? οι υπόλοιποι πώς και δεν τράκαραν?

 

ps: υπάρχει και προηγούμενο ανάμεσα στο ams και τη fiat. για "πειραγμένους" (lol) κινητήρες ωστε να αποδίδουν 15 άλογα παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάγια αξίες που δεν αλλάζουν (με ελάχιστες εξαιρέσεις)...

 

Γερμανός=Ασφάλεια.

 

Ιταλός=Κρατήματα.

 

Ιάπωνας=Αξιοπιστία.

 

Ιταλός=Δεν υπάρχει στον χάρτη. (εκτός και αν πας για Ferrari) :P

 

(έτσι να κάνω και εγώ το ψιλο-off topic μου, αφού ρώτησε ο άνθρωπος για 2 normal αυτοκίνητακια, και πέσανε όλοι οι γρήγοροι να τον φάνε)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...