Προς το περιεχόμενο

FIAT ή PEUGEOT?


natic21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάγια αξίες που δεν αλλάζουν (με ελάχιστες εξαιρέσεις)...

 

Γερμανός=Ασφάλεια.

 

Ιταλός=Κρατήματα.

 

Ιάπωνας=Αξιοπιστία.

 

Ιταλός=Δεν υπάρχει στον χάρτη. (εκτός και αν πας για Ferrari) :P

 

(έτσι να κάνω και εγώ το ψιλο-off topic μου, αφού ρώτησε ο άνθρωπος για 2 normal αυτοκίνητακια, και πέσανε όλοι οι γρήγοροι να τον φάνε)...

Ιταλός=Κρατήματα. Ιταλός=Δεν υπάρχει στον χάρτη. (εκτός και αν πας για Ferrari) :P τι απο τα δυο???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο passenger57 Εμφάνιση μηνυμάτων

 

2) Διάβασα σε ενα περιοδικό ελληνικο ( 4 Τροχοί ή Top Gear ) πως το bravo έχει πρόβλημα μετα δισκόφρενα μπροστά και σε τέστ δεν σταμάταγε και τράκαρε (ο οδηγός του περιοδικού).Το επεσήμαναν στην ΦΙΑΤ και ακόμα κάνει τουμπεκι ψιλοκομμένο και έχουν πάει στα δικαστήρια για την δημοσιοποίηση του.

και η αναπαραγωγή των μαλακιών που έλεγα παραπάνω καλά κρατεί.

τα περιοδικά που αποκάλυψαν το σκάνδαλο με τα "μικρά φρένα" του bravo είναι τα auto motor und sport και auto τρίτη.

τα ίδια περιοδικά που έδειξαν φωτογραφίες απ'το επίμαχο (μικρό) δισκόφρενο. απλά έτυχε να είναι δισκόφρενο από toyota 15ετίας. φυσικά η φωτό αποσύρθηκε μετά από λίγες μέρες.

υπάρχουν ένα σωρό τρύπες ακόμα στο "τεστ φρένων" αλλά βαριέμαι να τις απαριθμήσω.

 

αν ενδιαφέρεται κανείς πραγματικά ας διαβάσει το power techniques που κυκλοφορεί.

έχει τεστ φρένων. ανάμεσα στα αυτοκίνητα του τεστ είναι ένα bravo 90 ps αλλά και ένα bravo t-jet.

να spoilerιάσω λέγοντας ότι το 90ps φρέναρε καλύτερα στο 100-0 απ'το t-jet? παρότι έχει μικρότερη διάμετρο δίσκων? (το μυστικό είναι αλλού βέβαια αλλά τέσπα).

 

 

να το πω αλλιώς. ξέρετε τι σημαίνει έγκριση τύπου? στη fiat είναι μαλάκες και έβγαλαν στην παραγωγή τη σκοτώστρα με τα μικρά φρένα για ποιο λόγο?

επίσης, απ'όλους όσους τέσταραν τα bravo 90ps σε όλο τον πλανήτη, ανακάλυψε το μέγα λαβράκι το ελληνικό ams/auto τρίτη? οι υπόλοιποι πώς και δεν τράκαραν?

 

ps: υπάρχει και προηγούμενο ανάμεσα στο ams και τη fiat. για "πειραγμένους" (lol) κινητήρες ωστε να αποδίδουν 15 άλογα παραπάνω.

 

 

Ευχαριστώ που εκτίμησες τα λεγόμενά μου με το καρτελάκι "μαλακίες".

Δεν εξέφρασες γνώμη για την δικία μου εμπειρία και του κολλητού μου που έχει το punto

(θυμίζω...αλλαγή εγκεφάλου,τριξίματα στοπισω μερος,μπάσιμο νερου στο πορτμπαγκάζ, έμεινε τόσες φορές στο δρόμο..)....α! συγνώμη..και αυτά ΜΑΛΑΚΙΕΣ ειναι!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ που εκτίμησες τα λεγόμενά μου με το καρτελάκι "μαλακίες".

Δεν εξέφρασες γνώμη για την δικία μου εμπειρία και του κολλητού μου που έχει το punto

(θυμίζω...αλλαγή εγκεφάλου,τριξίματα στοπισω μερος,μπάσιμο νερου στο πορτμπαγκάζ, έμεινε τόσες φορές στο δρόμο..)....α! συγνώμη..και αυτά ΜΑΛΑΚΙΕΣ ειναι!!!

 

αν είναι δικά σου λόγια ότι το bravo μετά το 3ο φρενάρισμα χάνει το πεντάλ του φρένου, τότε ναι μαλακίες λες.

αν απλά μεταφέρεις λεγόμενα άλλων (που και σ'αυτό λάθος έκανες - βλ. τα περιοδικά που ανέφερες), τότε απλά μεταφέρεις μαλακίες άλλων.

εύκολο.

 

για το Punto δεν έχω άποψη. ούτε αρνητική, ούτε θετική. γι'αυτό και δε σχολίασα.

γιατί μάλλον νομίζεις ότι μιλάς με fiat fanboy.

πάντως εσύ μοιάζεις για fiat hater.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν είναι δικά σου λόγια ότι το bravo μετά το 3ο φρενάρισμα χάνει το πεντάλ του φρένου, τότε ναι μαλακίες λες.

αν απλά μεταφέρεις λεγόμενα άλλων (που και σ'αυτό λάθος έκανες - βλ. τα περιοδικά που ανέφερες), τότε απλά μεταφέρεις μαλακίες άλλων.

εύκολο.

 

για το Punto δεν έχω άποψη. ούτε αρνητική, ούτε θετική. γι'αυτό και δε σχολίασα.

γιατί μάλλον νομίζεις ότι μιλάς με fiat fanboy.

πάντως εσύ μοιάζεις για fiat hater.

 

Φίλε, δεν μου αρέσουν οι ετικέτες ούτε και οι κρίσεις σου για αυτά που λέω. Και να σου πω και κάτι, δεν ταιριάζουν εδώ μέσα σε αυτό το φόρουμ.

Ούτε fanboy ούτε ξεfanboy ούτε hater είμαι.Έχω vw polo,o πατέρας μου vw passat και συστήσαμε στην αδελφή μου το νέο FIAT panda το οποίο είναι

ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για την κατηγορία του και το οδηγεί τρισευτυχισμένη.

 

Εγκρίσεις να βγούν στην αγορά έχουν ΟΛΑ τα αυτοκίνητα και όπως σίγουρα έχεις αντιληφθεί αλλά ξεχνάς να αναφέρεις ΟΛΕΣ οι εταιρείες έχουν ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΙ στις αντιπροσωπίες εκατομμύρια αυτοκίνητα για βελτιώσεις ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.Οπότε την καραμέλα, " το έβγαλε το εργοστασιο - αρα ειναι ρυθμισμένο ζυγισμένο σωστά" δεν την μασάω και ξέρεις γιατί?

 

Γιατί όπως την εμπειρία μου με το νεο ( πολύ όμορφο και άνετο και φιλικό και designατο) grande punto,που με λυπεί πολύ, δεν την σχολίασες , είχα και μία άλλη εμπειρία πριν απο 7-8 χρόνια με μια Lancia Delta ενός κολλητού που στις 15 μέρες αγοράς χτύπαγε (!) ο κινητήρας και ανακάλυψαν πως ΕΧΕΙ ΣΤΡΑΒΟΧΥΘΕΙ ο κινητήρας και αλλαξαν μηχανή.

 

Φαντάζομαι πως και εκει θα υπήρχαν οι...εγκρίσεις τύπου...ε? ΕΥΚΟΛΟ!

 

Συνεπώς, προτιμώ όμιλο VAG για καλύτερη ποιότητα και αξιοπιστία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε, δεν μου αρέσουν οι ετικέτες ούτε και οι κρίσεις σου για αυτά που λέω. Και να σου πω και κάτι, δεν ταιριάζουν εδώ μέσα σε αυτό το φόρουμ.

Ούτε fanboy ούτε ξεfanboy ούτε hater είμαι.Έχω vw polo,o πατέρας μου vw passat και συστήσαμε στην αδελφή μου το νέο FIAT panda το οποίο είναι

ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για την κατηγορία του και το οδηγεί τρισευτυχισμένη.

 

Εγκρίσεις να βγούν στην αγορά έχουν ΟΛΑ τα αυτοκίνητα και όπως σίγουρα έχεις αντιληφθεί αλλά ξεχνάς να αναφέρεις ΟΛΕΣ οι εταιρείες έχουν ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΙ στις αντιπροσωπίες εκατομμύρια αυτοκίνητα για βελτιώσεις ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.Οπότε την καραμέλα, " το έβγαλε το εργοστασιο - αρα ειναι ρυθμισμένο ζυγισμένο σωστά" δεν την μασάω και ξέρεις γιατί?

 

Γιατί όπως την εμπειρία μου με το νεο ( πολύ όμορφο και άνετο και φιλικό και designατο) grande punto,που με λυπεί πολύ, δεν την σχολίασες , είχα και μία άλλη εμπειρία πριν απο 7-8 χρόνια με μια Lancia Delta ενός κολλητού που στις 15 μέρες αγοράς χτύπαγε (!) ο κινητήρας και ανακάλυψαν πως ΕΧΕΙ ΣΤΡΑΒΟΧΥΘΕΙ ο κινητήρας και αλλαξαν μηχανή.

 

Φαντάζομαι πως και εκει θα υπήρχαν οι...εγκρίσεις τύπου...ε? ΕΥΚΟΛΟ!

 

Συνεπώς, προτιμώ όμιλο VAG για καλύτερη ποιότητα και αξιοπιστία.

 

κοίτα, μπορείς να προτιμάς ό,τι θες, αδιαφορώ. όπως επίσης δε με νοιάζει να σχολιάσω την εμπειρία σου με το punto. δεν τη μειώνω, ούτε την αντικρούω. δεν έχω κάποια αντίστοιχη, γενικώς έχω ελάχιστη επαφή με grande punto. στις 10 βόλτες που μ'έχουν πάει δεν έμεινε στο δρόμο. ούτε κοπάναγε. αυτό.

έχω όμως εμπειρία με lancia delta hf hpe 2.0 turbo. όταν την πήγα σε μηχανικό (κι όχι κλέφτη) δεν έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα για περισσότερο από 1 χρόνο. και μιλάμε για αυτοκίνητο που είχε κλείσει ήδη 8-9 χρόνια κυκλοφορίας. και ενημερωτικά, αν υπήρχε ένα πράγμα που δεν έβγαλε ζημιά όσο την είχα στα χέρια μου (και την έλιωνα κάθε μέρα), αυτό ήταν ο κινητήρας. το μοτέρ. 0 πρόβλημα. να φανταστείς έχω ταξιδέψει γύρω στα 60χλμ με άδειο/τρύπιο ψυγείο τρέχοντας να προλάβω πλοίο. το μοτέρ δε μάσησε μια.

αυτά από εμπειρίες.

btw, μέχρι το 99 έβγαιναν delta.

 

 

για την έγκριση τύπου. αν όντως δε μασούσες την καραμέλα μάλλον δε θα'πρεπε να οδηγείς. αφού προφανώς πιστεύεις ότι ένα αμάξι που δεν αντέχει τρία βαρβάτα φρεναρίσματα μπορεί και να βγει από εργοστάσιο.

τα τελευταία χρόνια η μόνη σοβαρή (γενικώς) ανάκληση που θυμάμαι και αφορούσε φρένα, ήταν για όσα μοντέλα της mercedes είχαν το brake by wire (κάπως έτσι).

συνήθως οι ανακλήσεις αφορούν minor details και γίνονται για το φόβο των ιουδαίων (και των αποζημιώσεων). πχ βλέπε την ανάκληση για κάμποσα rx-8 πριν κανά χρόνο.

σκέψου το αλλιώς. γιατί να μπουν στο τριπάκι να κάνουν μια μαζική ανάκληση η οποία αφορά κάτι τόσο σημαντικό. δηλαδή εκτός από τα όποια έξοδα για βελτίωση/επισκευή ρισκάρει και τ'όνομά της η εταιρεία?

 

και επειδή πολύ το γυρίσαμε στο προσωπικό. αν θες να σου αναλύσω γιατί το ams λέει μαλακίες πες το μου. ή εναλλακτικά κάνε ένα search στο google.

αν θες να υποστηρίξεις τις θέσεις του περιοδικού, εδώ είμαι για να τις (ξανα)διαβάσω. και να τις αποκρούσω όπως μπορώ.

απλά θεωρώ απαράδεκτο να βγαίνει κάποιο μέλος (ο οποιοσδήποτε, δεν έχω προηγούμενα μαζί σου) ενός φόρουμ και να πετάει "το τάδε περιοδικό λέει ότι το τάδε αμάξι έχει μικρά φρένα και στουκάρει και η τάδε εταιρεία κάνει τουμπεκί". μιλάμε για παραπληροφόρηση του χειρίστου είδους. και πιθανότατα ποινικά κολάσιμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα.Εγώ σου έγραψα αυτά που ξέρω. Επίσης το οτι έγραψα ότι το διάβασα στο περιοδικό είναι αλήθεια.Τώρα.Δεν τα υιοθετώ αυτά που γράφει το περιοδικό άκριτα, απλά το επισημαίνω για εξέταση απο όποιον ενδιαφέρεται γιατί με εντυπωσίασε και προτείνω τί νομίζω εγώ.Αλιμονο εάν ότι γράφεται στο φόρουμ να έπρεπε να είναι ποινικά κολασιμο ή 1000% σωστό.Είμαι open minded με τα αυτοκίνητα και όχι αυστηρα κολλημένος με Γερμανία και VAG, απλά τα προτείνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα.Εγώ σου έγραψα αυτά που ξέρω. Επίσης το οτι έγραψα ότι το διάβασα στο περιοδικό είναι αλήθεια.Τώρα.Δεν τα υιοθετώ αυτά που γράφει το περιοδικό άκριτα, απλά το επισημαίνω για εξέταση απο όποιον ενδιαφέρεται γιατί με εντυπωσίασε και προτείνω τί νομίζω εγώ.Αλιμονο εάν ότι γράφεται στο φόρουμ να έπρεπε να είναι ποινικά κολασιμο ή 1000% σωστό.Είμαι open minded με τα αυτοκίνητα και όχι αυστηρα κολλημένος με Γερμανία και VAG, απλά τα προτείνω.

 

απ'ότι πρόσεξες δε σχολίασα το τι προτείνεις. καλά κάνεις και το προτείνεις.

για το τι είναι κολάσιμο ή σωστό δε συμφωνώ στη συγκεκριμένη περίπτωση. δες για παράδειγμα τα δεκάδες thread που έχουν ανοίξει με τίτλους του στυλ "κλέφτες το πλαίσιο", "λωποδύτες το e-shop" κλπ και δες και την πολιτική των mods σχετικά με αυτούς τους τίτλους.

το "Δεν τα υιοθετώ αυτά που γράφει το περιοδικό άκριτα, απλά το επισημαίνω για εξέταση απο όποιον ενδιαφέρεται γιατί με εντυπωσίασε" διαφέρει αρκετά με αυτό που έγραψες εδώ.

 

τέσπα, no harm done. βρήκαμε σημείο επαφής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Πάγια αξίες που δεν αλλάζουν (με ελάχιστες εξαιρέσεις)...

 

Γερμανός=Ασφάλεια.

 

Ιταλός=Κρατήματα.

 

Ιάπωνας=Αξιοπιστία.

 

Ιταλός=Δεν υπάρχει στον χάρτη. (εκτός και αν πας για Ferrari) :P

 

(έτσι να κάνω και εγώ το ψιλο-off topic μου, αφού ρώτησε ο άνθρωπος για 2 normal αυτοκίνητακια, και πέσανε όλοι οι γρήγοροι να τον φάνε)...

 

Γαλλος = Κρατήματα θες να πεις....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν βρίσκω νόημα, κάθε λίγο και λιγάκι να βγαίνει κάποιος και να ρωτάει τους χρήστες του φόρουμ ποιο αυτοκίνητο να πάρει. Όχι οτι τον κατακρίνω, προς θεού, απλά δεν μου κάθεται καλά. Μου κάνει το ίδιο πχ να βγεί κάποιος και να ρωτήσει "τι ομάδα να γίνω" ή "τι κόμμα να ψηφίσω", οι απαντήσεις που θα λάβει δεν θα είναι καθόλου αντικειμενικές και θα εξαρτιόνται απο τις προσωπικές προτιμήσεις του καθενός, οι οποίες απο κάποιους θα έχουν σωστή τεκμηρείωση και απο κάποιους άλλους θα είναι οτι να ναι...πχ ο αδερφός της θείας της γυναίκας μου είχε ένα φίλο με το τάδε αυτοκίνητο και του χάλασε με το που έκανε 10 μέτρα απο την αντιπροσωπεία που το πήρε.

Ρε παιδιά, υπάρχει και αυτή η καταραμένη αστοχία υλικού, πως να το κάνουμε, ΟΛΑ ανεξερέτως τα αυτοκίνητα και τα μοντέλα θα βγάλουν προβλήματα, τα οποία αν δεν επαναλαμβάνονται, θεωρούνται τυχαία, και αυτό συμβαίνει σε κάθε αυτοκινητοβιομηχανία.

Ως προσωπικό παράδειγμα θα δώσω την δικιά μου εμπειρία, οδηγώ ένα πεζώ 306gti6 2000 κυβικά, το οδηγώ πολύ χαλαρά και το προσέχω περισσότερο απο μένα, και μου έχει φάει την ζωή να το πηγαίνω στο συνεργείο, φίλος με ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο του πίνει το αίμα και το πάει σε πίστα τουλάχιστον 1 φορά το μήνα και εκτός απο λάδια και λάστιχα δεν ζητάει τίποτε άλλο το αυτοκίνητό του. Είναι και θέμα τύχης...πως να το κάνουμε.

Εγώ αυτό που λέω σε φίλους όταν με ρωτάνε ποιο αυτοκίνητο να πάρουνε, τους λέω το εξής απλό, ο καθένας έχει το γούστο του, εμένα μου αρέσει το 306 σε άλλους δεν αρέσει, άρα, αν έχεις στο μυαλό σου 2-3 μοντέλα και είσαι μεταξύ αυτών, πας οδηγείς και τα 3, και βγάζεις και τα συμπεράσματά σου (όσο μπορείς βέβαια, αλλα μια ιδέα την πέρνεις). ΕΣΥ θα πληρώσεις το αυτοκίνητο ΕΣΥ θα αποφασίσεις και ποιο θα πάρεις.

 

 

P.S να πάω Ιταλία, Γαλλία ή Ισπανία φέτος το καλοκαίρι? :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά, σοβαρά τώρα.. εκτός κι αν κάνω κάποιο λάθος με το peugeot, πως είναι δυνατόν να το θεωρείτε ομορφότερο από το Bravo; (που υπόψιν, από κοντά το Bravo είναι -κατά τη γνώμη μου- δύο φορές πιο ωραίο σε σχέση με τη φωτογραφία)

 

Εντάξει δεν κρίνω πολλά σοβαρά θέματα (οδηγική συμπεριφορά, μηχανολογική αξία κλπ.), γιατί πολύ απλά δεν γνωρίζω... όμως, ας μην ξεχνάμε πως το αυτοκίνητο είναι κάτι που κρατάς για πολλά χρόνια και ο παράγοντας "Wow/Εμφάνιση" έχει ιδιαίτερη σημασία. Ή για να το θέσω αλλιώς, όταν παρουσίασα στον αδερφό μου το νέο του super-wow pc (πραγματικά πολύ δυνατό pc) το σχόλιο του ήταν "καλα τι βλακεία κουτί είναι αυτό;" ! (βλέπετε είχα κάνει οικονομία σε αυτό τον τομέα)

 

Οπότε φίλε μου, η γνώμη μου είναι να τα ζυγίσεις όλα μεν, με τη βαρύτητα που αρμόζει στο καθένα, αλλά πέρνα μια βόλτα (αν δεν το έχεις κάνει ήδη) και από καμιά έκθεση γιατί, ότι και να λέμε εμείς, όταν τα δεις από κοντά πολλά μπορεί να αλλάξουν :-)

post-3679-129062960808_thumb.jpg

post-3679-129062960811_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν βρίσκω νόημα, κάθε λίγο και λιγάκι να βγαίνει κάποιος και να ρωτάει τους χρήστες του φόρουμ ποιο αυτοκίνητο να πάρει. Όχι οτι τον κατακρίνω, προς θεού, απλά δεν μου κάθεται καλά. Μου κάνει το ίδιο πχ να βγεί κάποιος και να ρωτήσει "τι ομάδα να γίνω" ή "τι κόμμα να ψηφίσω", οι απαντήσεις που θα λάβει δεν θα είναι καθόλου αντικειμενικές και θα εξαρτιόνται απο τις προσωπικές προτιμήσεις του καθενός, οι οποίες απο κάποιους θα έχουν σωστή τεκμηρείωση και απο κάποιους άλλους θα είναι οτι να ναι...πχ ο αδερφός της θείας της γυναίκας μου είχε ένα φίλο με το τάδε αυτοκίνητο και του χάλασε με το που έκανε 10 μέτρα απο την αντιπροσωπεία που το πήρε.

Ρε παιδιά, υπάρχει και αυτή η καταραμένη αστοχία υλικού, πως να το κάνουμε, ΟΛΑ ανεξερέτως τα αυτοκίνητα και τα μοντέλα θα βγάλουν προβλήματα, τα οποία αν δεν επαναλαμβάνονται, θεωρούνται τυχαία, και αυτό συμβαίνει σε κάθε αυτοκινητοβιομηχανία.

Ως προσωπικό παράδειγμα θα δώσω την δικιά μου εμπειρία, οδηγώ ένα πεζώ 306gti6 2000 κυβικά, το οδηγώ πολύ χαλαρά και το προσέχω περισσότερο απο μένα, και μου έχει φάει την ζωή να το πηγαίνω στο συνεργείο, φίλος με ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο του πίνει το αίμα και το πάει σε πίστα τουλάχιστον 1 φορά το μήνα και εκτός απο λάδια και λάστιχα δεν ζητάει τίποτε άλλο το αυτοκίνητό του. Είναι και θέμα τύχης...πως να το κάνουμε.

Εγώ αυτό που λέω σε φίλους όταν με ρωτάνε ποιο αυτοκίνητο να πάρουνε, τους λέω το εξής απλό, ο καθένας έχει το γούστο του, εμένα μου αρέσει το 306 σε άλλους δεν αρέσει, άρα, αν έχεις στο μυαλό σου 2-3 μοντέλα και είσαι μεταξύ αυτών, πας οδηγείς και τα 3, και βγάζεις και τα συμπεράσματά σου (όσο μπορείς βέβαια, αλλα μια ιδέα την πέρνεις). ΕΣΥ θα πληρώσεις το αυτοκίνητο ΕΣΥ θα αποφασίσεις και ποιο θα πάρεις.

 

 

P.S να πάω Ιταλία, Γαλλία ή Ισπανία φέτος το καλοκαίρι? :)

 

 

Φιλε Timour21 δεν μπενεις εδω μεσα για να παρεις οτι αυτοκινητο σου πουνε.Απλα μπενεις να παρεις γνωμες να ακουσεις αποψεις οπως ρωτας και εξω που πας για καφε.Ειδικα στην περιπτωση που δεν ξερεις και πολλα κανεις μια ερευνα να ακουσεις προτασεις και τα λοιπα απο καποιους που εχουν παρει το αντοιστοιχο που ρωτας.Δεν καταλαβαινω με την δικια σου λογικη πρεπει να τα κοψουμε να foroums.

 

Timour AEKARA????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά, σοβαρά τώρα.. εκτός κι αν κάνω κάποιο λάθος με το peugeot, πως είναι δυνατόν να το θεωρείτε ομορφότερο από το Bravo; (που υπόψιν, από κοντά το Bravo είναι -κατά τη γνώμη μου- δύο φορές πιο ωραίο σε σχέση με τη φωτογραφία)

 

Εντάξει δεν κρίνω πολλά σοβαρά θέματα (οδηγική συμπεριφορά, μηχανολογική αξία κλπ.), γιατί πολύ απλά δεν γνωρίζω... όμως, ας μην ξεχνάμε πως το αυτοκίνητο είναι κάτι που κρατάς για πολλά χρόνια και ο παράγοντας "Wow/Εμφάνιση" έχει ιδιαίτερη σημασία. Ή για να το θέσω αλλιώς, όταν παρουσίασα στον αδερφό μου το νέο του super-wow pc (πραγματικά πολύ δυνατό pc) το σχόλιο του ήταν "καλα τι βλακεία κουτί είναι αυτό;" ! (βλέπετε είχα κάνει οικονομία σε αυτό τον τομέα)

 

Οπότε φίλε μου, η γνώμη μου είναι να τα ζυγίσεις όλα μεν, με τη βαρύτητα που αρμόζει στο καθένα, αλλά πέρνα μια βόλτα (αν δεν το έχεις κάνει ήδη) και από καμιά έκθεση γιατί, ότι και να λέμε εμείς, όταν τα δεις από κοντά πολλά μπορεί να αλλάξουν :-)

 

To poio ειναι πιο ομορφο η οχι ειναι στην κριση του καθενος , εγω προσωπικα κοιταω πρωτα την ομορφια και μετα ολα τα αλλα.τωρα εσενα αν σαρεσει το bravo πιστευω γουστα ειναι αυτα.εμενα μαρεσει το 207 πιο πολυ..sorry!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...