Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

nicsie

VW Tiguan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ένα ήταν το αμάξι..

VW Camper

Μακράν το πιο όμορφο - retro αυτοκίνητο της VW.

 

Καθένας με τον πόνο του, τέσπα..

Το συγκεκριμένο όχημα, πάντως, φαίνεται ωραίο. Παίζει και διαγωνισμός στο site, αν το γουστάρεις τόσο ;)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ανταγωνιστης του x3,rav4?

επειδη στην ελλαδα ολοι θελουν να κανουν μοστρα οτι εχουν τζιπακι κ μιας κ εχει 1.4cc ειναι σιγουρο οτι θα πουλησει

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
ανταγωνιστης του x3,rav4?

επειδη στην ελλαδα ολοι θελουν να κανουν μοστρα οτι εχουν τζιπακι κ μιας κ εχει 1.4cc ειναι σιγουρο οτι θα πουλησει

 

Οκ αλλά η τιμή των 27000Ε για τη φτωχότερη έκδοση εμένα δε μου φαίνεται καθόλου χαμηλή. Όσους ίππους και να έχει δεν παύει να είναι 1400 κυβικά...

 

Ας χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία αυτή στους κινητήρες τους αλλά για να ανταγωνιστούν σε τιμή άλλους με περισσότερα κυβικά. Έλεος....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Πόσο έπρεπε να κάνει δηλαδή; Έχεις δει τις τιμές των γιαπωνέζικων δίλιτρων;

 

Την απάντηση την έδωσες μόνος σου...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποια είναι ακριβώς η απάντηση;

 

Έχεις την εντύπωση δηλαδή ότι ένας απλός δίλιτρος έχει μεγαλύτερο κόστος κατασκευής από έναν 1.4 με 2 υπερτροφοδότες; Ή μήπως το γεγονός ότι θα έχεις μικρότερη κατανάλωση, φθηνότερη συντήρηση και 200 ευρώ λιγότερα τέλη δε σημαίνει κάτι; Μην κοιτάς τα κυβικά, κοίτα τι προσφέρει το αυτοκίνητο.

 

VW Tiguan από 26.950

Honda CRV από 34.400

Toyota RAV-4 από 29.800

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σύντομα θα παρουσιαστούν και δύο δίλιτρες εκδόσεις βενζινοκινητήρων με 170 και 200 PS.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή με ενδιαφέρει η αγορά του αρκετά, πήγα πριν απο δέκα μέρες για να το δω απο κοντά σε αντιπροσωπία. Μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε αρκετά το εξωτερικό (αρκετά υποκειμενικό), ενώ το εσωτερικό του μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα καθώς είναι ναι μεν τα πλαστικά του αρκετά καλά ποιοτικά απλά η σχεδιασή του είναι αρκετά λιτή και θυμίζει πολύ golf. Κατά τα άλλα πιστεύω ότι το Tiguan ακόμα και στην έκδοση trend είναι υπερπλήρες απο άποψη εξοπλισμού, ενώ οι επιδόσεις του κινήτηρα είναι οι τυπικές επιδόσεις του 1.4 TSI της VW, που για για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (μικρό SUV) είναι υπέρ αρκετές, (από την άποψη ότι ούτε τα βουνά και τα λαγκάδια θα πάρεις αλλά και ούτε κόντρα απο φανάρι σε φανάρι θα βάλεις). Ένα απο τα κυριότερα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου αποτελεί η κατανάλωση καθώς έχει μέση 8,4 lt/100 km. Το αυτοκίνητο είναι διάθεσιμο για test drive στις αντιπροσωπίες.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επειδή με ενδιαφέρει η αγορά του αρκετά, πήγα πριν απο δέκα μέρες για να το δω απο κοντά σε αντιπροσωπία. Μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε αρκετά το εξωτερικό (αρκετά υποκειμενικό), ενώ το εσωτερικό του μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα καθώς είναι ναι μεν τα πλαστικά του αρκετά καλά ποιοτικά απλά η σχεδιασή του είναι αρκετά λιτή και θυμίζει πολύ golf. Κατά τα άλλα πιστεύω ότι το Tiguan ακόμα και στην έκδοση trend είναι υπερπλήρες απο άποψη εξοπλισμού, ενώ οι επιδόσεις του κινήτηρα είναι οι τυπικές επιδόσεις του 1.4 TSI της VW, που για για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (μικρό SUV) είναι υπέρ αρκετές, (από την άποψη ότι ούτε τα βουνά και τα λαγκάδια θα πάρεις αλλά και ούτε κόντρα απο φανάρι σε φανάρι θα βάλεις). Ένα απο τα κυριότερα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου αποτελεί η κατανάλωση καθώς έχει μέση 8,4 lt/100 km. Το αυτοκίνητο είναι διάθεσιμο για test drive στις αντιπροσωπίες.

 

Σε μέγεθος είναι σαν το rav4? η μικρότερο? εμένα με ενδιαφέρει η έκδοση Track & Field, αν και ένα πλην το οποίο έχω εντοπίση είναι η έλλειψη parking sensor.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To RAV4 είναι 4,315Χ1,815Χ1,685 το Tiguan 4,427X1,809X1,686 (MχΠχY), χωρίς να είμαι σίγουρος νομίζω ότι το ''Park Assist" υπάρχει σε κάθε έκδοση.(τουλάχιστον το Trend της αντιπροσωπίας που είδα εγώ είχε park assist και στο πινάκι με την τιμή και τα πρόσθετα του συγκεκριμένου δεν ανέφερε κάτι)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Ποια είναι ακριβώς η απάντηση;

 

Έχεις την εντύπωση δηλαδή ότι ένας απλός δίλιτρος έχει μεγαλύτερο κόστος κατασκευής από έναν 1.4 με 2 υπερτροφοδότες; Ή μήπως το γεγονός ότι θα έχεις μικρότερη κατανάλωση, φθηνότερη συντήρηση και 200 ευρώ λιγότερα τέλη δε σημαίνει κάτι; Μην κοιτάς τα κυβικά, κοίτα τι προσφέρει το αυτοκίνητο.

 

VW Tiguan από 26.950

Honda CRV από 34.400

Toyota RAV-4 από 29.800

 

- Τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα είναι το μεγαλύτερο - αν όχι το μόνο - πλεονέκτημα του.

 

- H κατανάλωση είναι ενδεικτική και έχει αμφισβητηθεί από μετρήσεις (βλ. 11,4 lt/100km AMS).

 

- Δε θα πέσω στην παγίδα να αναφερθώ στην ύπαρξη των υπερτροφοδοτών (χ2) - καλό είναι να έχουμε ανοιχτό μυαλό.

 

- Σ'οτι αφορά τα ιαπωνικά μοντέλα ξεχνάς και τα εξής:

NISSAN QASHQAI 2,0 από 25.670

NISSAN X-TRAIL 2,0 από 28.850

MITSUBISHI OUTLANDER 2,4 29.490

SUBARU FORESTER 2.0 28.900

 

- Αν εξάλλου θες ένα SUV πιο μουράτο παίρνεις ένα JEEP COMPASS 2.4 με 28.500 (ναι είναι 1.500Ε διαφορά) και όχι το 1400άρι με το turbo και τον κομπρέσσορα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγαινα να απαντήσω, αλλά μόλις διάβασα το τελευταίο που έγραψες λέω άσε...

 

Ναι, ναι, πάρε την αμερικανιά για μουράτο. Ρώτα τους αμερικάνους τι τα θεωρούν.

 

Μου αρέσει πάντως που αναφέρεις τα κυβικά για πλεονέκτημα, αντί να κοιτάξεις τεχνικά χαρακτηριστικά...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Πήγαινα να απαντήσω, αλλά μόλις διάβασα το τελευταίο που έγραψες λέω άσε...

 

Ναι, ναι, (1) πάρε την αμερικανιά για μουράτο. Ρώτα τους αμερικάνους τι τα θεωρούν.

 

(2) Μου αρέσει πάντως που αναφέρεις τα κυβικά για πλεονέκτημα, αντί να κοιτάξεις τεχνικά χαρακτηριστικά...

 

1. Τώρα αυτό είναι επιχείρημα; Αν πάντως το πας στη χώρα κατασκευής θα σου πω και εγώ ότι τα ιαπωνικά είναι εγγύηση. Τέλος.

 

2. Ναι τα κυβικά είναι πλεονέκτημα. Γιατί σαν λύση - για να πετύχεις αντίστοιχες ροπές είναι αξιόπιστη. Δε θα ήθελες να θυμηθείς το παράδειγμα του Corrado που ήταν και αυτό αντίστοιχα καινοτόμο στην εποχή του έτσι... ;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...