Προς το περιεχόμενο

vector


mairy87

Προτεινόμενες αναρτήσεις

v.push_back(rand() % 100 + 1);

Μπορείς να μου εξηγήσεις τι ακριβώς κάνει αυτή η γραμμή...πάνω -κάτω πιάνω....αλλά εσύ το ξέρεις καλύτερα...για να το εμπεδόσω....

Αυτά που μου έγραψες θα τα διαβάσω τώρα και ότι τυχόν απορίες θα σου πω...

Για άλλη μια φορά, να μην ξεχάσω να σε ευχαριστήσω!

 

Εντάξυ, τα διάβασα αυτά που μου γράφεις και τα κατάλαβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
v.push_back(rand() % 100 + 1);

Μπορείς να μου εξηγήσεις τι ακριβώς κάνει αυτή η γραμμή...πάνω -κάτω πιάνω....αλλά εσύ το ξέρεις καλύτερα...για να το εμπεδόσω....

Αυτά που μου έγραψες θα τα διαβάσω τώρα και ότι τυχόν απορίες θα σου πω...

Για άλλη μια φορά, να μην ξεχάσω να σε ευχαριστήσω!

 

 

η συναρτηση rand() επιστρεφει ενα τυχαιο αριθμό απο το 0 μεχρι το 32767. Γιατι 32767? Επειδη ειναι ο μεγιστος αριθμος που μπορει να αναπαρασταθει με ενα integer.

 

ο τελεστης % λεγεται modulo operator και αυτο που κανει επειστρεφει το υπολοιπο της διαιρεσης του αριθμου απ'τα αριστερα με αυτον απ' τα δεξια. Δηλαδη 30%13 θα επιστρεψει 4 γιατι 30 δια 13 ισον 2 με υπολοιπο 4 σωστα?

Θα μου πεις τωρα, "οκ αλλα εδω που κολλαει?"

Βοηθαει στο να περιορισεις το ευρος των αποτελεσματων του rand. Το υπολοιπο μια διαιρεσης ειναι παντα μεταξυ του 0 (τελεια διαιρεση) και του διαιρετη μειον 1. Δηλαδη οτι και να διαιρεσεις με το 100, το υπολοιπο θα ειναι παντα 0...99. Οκ?

Αρα? -------> rand() % 100 = τυχαιος νουμερος μεταξυ του 0 και του 99.

Εσυ θες μεταξυ του 1 και του 100 ομως? Νο προμπλεμ, προσθετεις στο αποτελεσμα 1 και εισαι κομπλε rand() % 100 + 1

 

 

Καπιτο?

 

 

PS. Μιλαμε, τρελο χιονι εξω....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η συναρτηση rand() επιστρεφει ενα τυχαιο αριθμό απο το 0 μεχρι το 32767. Γιατι 32767? Επειδη ειναι ο μεγιστος αριθμος που μπορει να αναπαρασταθει με ενα integer.

 

ο τελεστης % λεγεται modulo operator και αυτο που κανει επειστρεφει το υπολοιπο της διαιρεσης του αριθμου απ'τα αριστερα με αυτον απ' τα δεξια. Δηλαδη 30%13 θα επιστρεψει 4 γιατι 30 δια 13 ισον 2 με υπολοιπο 4 σωστα?

Θα μου πεις τωρα, "οκ αλλα εδω που κολλαει?"

Βοηθαει στο να περιορισεις το ευρος των αποτελεσματων του rand. Το υπολοιπο μια διαιρεσης ειναι παντα μεταξυ του 0 (τελεια διαιρεση) και του διαιρετη μειον 1. Δηλαδη οτι και να διαιρεσεις με το 100, το υπολοιπο θα ειναι παντα 0...99. Οκ?

Αρα? -------> rand() % 100 = τυχαιος νουμερος μεταξυ του 0 και του 99.

Εσυ θες μεταξυ του 1 και του 100 ομως? Νο προμπλεμ, προσθετεις στο αποτελεσμα 1 και εισαι κομπλε rand() % 100 + 1

 

 

Καπιτο?

 

 

PS. Μιλαμε, τρελο χιονι εξω....

 

ΚΑπίτο, αλλά....

όπως είπα και παραπάνω θελω έναν vector τύπου int που να τον γεμίζω με 20 τυχαίους ακέραιους από το 1-100.

Αν το υπόλοιπο της διαίρεσης είναι απο 0-99 ή μετά που προσθαίσαμε και το 1, από 0-100....υπάρχει περίπτωση το υπόλοιπο της διαίρεσης αυτής να είναι μικρότερο π.χ. 3...άρα 3 και 1 μας κάνει 4. Που θα βρούμε τους 20 τυχαίους ακέραιους από το 1-100??

το 99 είναι το μέγιστο υπόλοιπο που μπορεί να μας αποφέρει αυτή η διαίρεση...το ενδεχόμενο του ελάχιστου όμως δεν το αποκλείει...σωστά??

 

ps. Σε ποια περιοχή?? Τι τυχερός που είσαι??Σε ζηλεύω...

 

ps2.Και επιπλέον....τί ωραία που τα λες!!! (τέτοιες απαντήσεις, ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου κάνω άλλη μία ερώτηση, αλλά δεν ξέρω αν θα καταλάβεις τίποτα έτσι όπως θα την πω...

λοιπον....

Να φτιάξουμε ένα πρόγραμμα που θα γεμίζει τα στοιχεία....με έναν δείκτη που θα δίχνει το αντικείμενο....δείκτης κλάσης βάσης.

 

 

Και κάτι ακόμα...για να κάνουμε μία κλάση αμιγός εικονική...νομίζω πρέπει να την κάνουμε virtual....πως ακριβώς γίνεται??Μπορείς να μου εξηγήσεις??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ok

αντι για αυτο

>for (int i=0; i<20; i++)
     v.push_back(rand() % 100 + 1);

 

φαντασου αυτο

>

int randomIntegerBetween0And99;
int randomIntegerBetween1And100;

for (int i=0; i<20; i++)
{
     randomIntegerBetween0And99 = (rand() % 100); [color=DarkGreen]// random 0..99[/color]
     randomIntegerBetween1And100 = randomIntegerBetween0And99 + 1; [color=DarkGreen]// random 1-100[/color]
     v.push_back( randomIntegerBetween1And100  );
}

 

σε καθε επαναληψη του for, ο randomIntegerBetween0And99 θα παιρνει μια τιμη απο το 0 μεχρι 99, οκ? μετα ο randomIntegerBetween1And100 θα παρει αυτη την τιμη + 1. Αυτη η τιμη που ειναι πλεον μεταξυ του 1 και του 100 καταχωρειται στο vector.

Στην επόμενη επαναληψη, ο randomIntegerBetween0And99 θα παρει κανα μια άλλη τυχαια τιμη μεταξυ του 0 και 99 και παει λεγοντας.

Αρα για 20 φορες, βρισκεις μια τυχαια τιμη 0-99, της προσθετεις 1 για να γινει 1-100 και την καταχωρεις στο επομενο στοιχειο του vector

 

Θα σου κάνω άλλη μία ερώτηση, αλλά δεν ξέρω αν θα καταλάβεις τίποτα έτσι όπως θα την πω...

λοιπον....

Να φτιάξουμε ένα πρόγραμμα που θα γεμίζει τα στοιχεία....με έναν δείκτη που θα δίχνει το αντικείμενο....δείκτης κλάσης βάσης.

νομιζω... αλλα για να μη καθομαι να κανω υποθεσεις, επαναδιατυπωσε το

 

Και κάτι ακόμα...για να κάνουμε μία κλάση αμιγός εικονική...νομίζω πρέπει να την κάνουμε virtual....πως ακριβώς γίνεται??Μπορείς να μου εξηγήσεις??

"αμιγως εικονικη" ή pure virtual ειναι η κλασση που ΟΛΕΣ οι συναρτησεις μέλη της ειναι "αμιγως εικονικες" δηλ χωρις "σωμα"

 

πχ

>
class MyPureVirtualClass
{
     virtual void func1(  int arg ) = 0;
     virtual int func2(  char arg ) = 0;
     virtual float func3(  void ) = 0;
}

 

τωρα, αν με ρωτησεις ΤΙ ειναι virtual function γενικα, ειναι αλλη ιστορια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

νομιζω... αλλα για να μη καθομαι να κανω υποθεσεις, επαναδιατυπωσε το

 

Με συνχωρείς που καθηστέρησα να απαντήσω, αλλά μίλαγα στο τηλέφωνο προκειμένου να βρω κάποιον που θυμάται την ερώτηση αυτή, καλύτερα πό μένα...αλλά τίποτα. Τζίφος...

 

Να σου πω ένα άλλο θέμα...στο περίπου...αν μπορείς και το καταλάβεις...

Λοιπόν...

Έχουμε μία εταιρία κινητής τηλεφωνίας...

έχουμε τις κλάσεις-παιδιά, καρτοκινητή και συμβόλαιο με τις ανάλογες χρεώσεις το καθένα για μηνύματα και ομιλία...η χρέωση στην ομιλία περιλαμβάνει ελάχιστο χρόνο χρέωσης 30" και από κει και πέρα κάθε δευτερόλεπτο. Κάθε φορά που στέλνεται ένα μνμ χρεώνεται στο λογαριασμό.

Πως μπορώ να κάνω τις κλάσεις και το κεντρικό πρόγραμμα??

Οποιοδήποτε κομμάτι του προγράμματος, δεκτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με συνχωρείς που καθηστέρησα να απαντήσω, αλλά μίλαγα στο τηλέφωνο προκειμένου να βρω κάποιον που θυμάται την ερώτηση αυτή, καλύτερα πό μένα...αλλά τίποτα. Τζίφος...
:whistle: εψαχνες καποιον που να θυμαται? Δεν σας εχουν δωσει καποια εργασια? Καποια εκφωνηση? Προφορικα σας τα λενε?

 

Έχουμε μία εταιρία κινητής τηλεφωνίας...

έχουμε τις κλάσεις-παιδιά, καρτοκινητή και συμβόλαιο με τις ανάλογες χρεώσεις το καθένα για μηνύματα και ομιλία...η χρέωση στην ομιλία περιλαμβάνει ελάχιστο χρόνο χρέωσης 30" και από κει και πέρα κάθε δευτερόλεπτο. Κάθε φορά που στέλνεται ένα μνμ χρεώνεται στο λογαριασμό.

Ε οκ, ακουγεται πανευκολο, που εχεις σκαλωσει?

Εχεις σκεφτει να κανεις κατι, οτιδηποτε? Δειξε το, και να το συζητησουμε

Επισης, τα περι vectors που λεγαμε ειναι αλλη εργασια ή πρεπει να τα χρησιμοποιησεις σε αυτην?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

:whistle: εψαχνες καποιον που να θυμαται? Δεν σας εχουν δωσει καποια εργασια? Καποια εκφωνηση? Προφορικα σας τα λενε?

 

 

Ε οκ, ακουγεται πανευκολο, που εχεις σκαλωσει?

Εχεις σκεφτει να κανεις κατι, οτιδηποτε? Δειξε το, και να το συζητησουμε

Επισης, τα περι vectors που λεγαμε ειναι αλλη εργασια ή πρεπει να τα χρησιμοποιησεις σε αυτην?

 

Δεν έχω να παραδόσω εργασία.

Μακάρι να ήξερα ότι ήταν έτσι τα πράγματα και ότι θα έβρισκα κάποιον με τέτοιες γνώσεις και τόσο πρόθυμο, πριν λίγο καιρό που είχα μία εργασία καθοριστική για ολόκληρο το εξάμηνο...που να το φανταστώ!!!

Αυτά που σε ρωτάω είναι από τα θέματα που είχανε πέσει στην πρώτη εξεταστική. Αύριο ξαναδίνω το μάθημα για δεύτερη εξεταστική.

 

Έχω μπερδευτεί κυρίως εκεί με τις χρεώσεις....Πως να το υλοποιήσω και πως να κάνω την main?

Όχι. Δεν έχει σχέση με τα vector.

 

Εργασία έχω να παραδόσω στην MySql (βασικά με προγραμματισμό ασχολούμαστε και εκεί...δημιουργία συναρτήσων και διαδικασιών) Δεν ξέρω, αν μπορείς να με βοηθήσεις....Έχεις ασχοληθεί με αυτά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε οκ, ακουγεται πανευκολο, που εχεις σκαλωσει?

 

Κρίμα που αυτό δεν μπορεί να το πουν τα 2/3 των ατόμων του Προγραμματισμού ΙΙΙ που κοπίκανε(περίπου)...μέσα σε αυτούς και εγώ!!!! (λάθος το ποσοστό που έβαλα πριν, sorry)

 

Και από τα άτομα που περάσανε, μην φανταστείς τίποτα τρελλούς βαθμούς...κάτι 5άρια...και το μέγιστο ένα 7, που το πήρε κάποιος που έχει ασχοληθεί πολύ με προγραμματισμό.

 

Εδώ βρέθηκα τελειώς τυχαία, ψάχνοντας σημειώσεις στο google, για τα vector.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενα μπορω να σου πω σιγουρα, και νομιζω πως ολοι εδω (και οχι μονο) θα συμφωνησουν μαζι μου

αν κατσεις 2-3 μερες πριν την εξεταση να διαβασεις προγραμματισμο, ειναι σχεδον βεβαιο πως ΔΕΝ θα γραψεις. Αυτος ειναι και ο λογος που σχεδον παντα τα 2/3 των σπουδαστων δεν γραφουν στον προγραμματισμο (το ξερω καλα, και τωρα το φλεβαρη που ημουν επιτηρητης βαρεθηκα να μετρω λευκες κολλες).

Ο μονος τροπος να μαθεις προγραμματισμο, ειναι να κατσεις να γραψεις προγραμματακια. Πολλα προγραμματακια. Να διαβασεις προγραμματακια άλλων. Να τα πειραξεις. Να δεις τι κανουν. ΓΙΑΤΙ το κανουν. Θελει να βγαλεις τα ματια σου, πως να το κανουμε. Τα θεματα που βαζουν στις εξετασεις ειναι τετριμμενα, απλα στις εξετασεις που εχεις διαθεσιμες 2 ωρες χωρις βοηθεια, ιντερνετ και υπολογιστη να πειραματιστεις, φαινεται αν εχεις εξασκηθει στο θεμα.

 

Τωρα, ας πουμε, για την ασκηση που λες με τα κινητα

Καταρχην δεν ειναι πληρης, δε λεει τι θελει. Μια ασκηση λεει σαφως, τι του δινεις και τι σου δινει. Ειναι αυστηρα ορισμενες.

Για να καταλαβεις τι εννοω, λες " έχουμε τις κλάσεις-παιδιά". Ξερεις τι σημαινει αυτο? Κληρονομικοτητα ξερεις τι ειναι? Ξερεις που χρειαζεται? Βασει του τι δινεις ως τωρα, δε κολλαει καπου η κληρονομικοτητα, αρα ζητουσε και κατι αλλο, ενδεχομενως εδινε αρχικα καποια βασικη κλαση και σου ζητουσε να δημιουργησεις αλλες που κληρονομουν απο αυτη.

 

ΥΓ ευχομαι καλη επιτυχια αυριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενα μπορω να σου πω σιγουρα, και νομιζω πως ολοι εδω (και οχι μονο) θα συμφωνησουν μαζι μου

αν κατσεις 2-3 μερες πριν την εξεταση να διαβασεις προγραμματισμο, ειναι σχεδον βεβαιο πως ΔΕΝ θα γραψεις. Αυτος ειναι και ο λογος που σχεδον παντα τα 2/3 των σπουδαστων δεν γραφουν στον προγραμματισμο (το ξερω καλα, και τωρα το φλεβαρη που ημουν επιτηρητης βαρεθηκα να μετρω λευκες κολλες).

Ο μονος τροπος να μαθεις προγραμματισμο, ειναι να κατσεις να γραψεις προγραμματακια. Πολλα προγραμματακια. Να διαβασεις προγραμματακια άλλων. Να τα πειραξεις. Να δεις τι κανουν. ΓΙΑΤΙ το κανουν. Θελει να βγαλεις τα ματια σου, πως να το κανουμε. Τα θεματα που βαζουν στις εξετασεις ειναι τετριμμενα, απλα στις εξετασεις που εχεις διαθεσιμες 2 ωρες χωρις βοηθεια, ιντερνετ και υπολογιστη να πειραματιστεις, φαινεται αν εχεις εξασκηθει στο θεμα.

 

Τωρα, ας πουμε, για την ασκηση που λες με τα κινητα

Καταρχην δεν ειναι πληρης, δε λεει τι θελει. Μια ασκηση λεει σαφως, τι του δινεις και τι σου δινει. Ειναι αυστηρα ορισμενες.

Για να καταλαβεις τι εννοω, λες " έχουμε τις κλάσεις-παιδιά". Ξερεις τι σημαινει αυτο? Κληρονομικοτητα ξερεις τι ειναι? Ξερεις που χρειαζεται? Βασει του τι δινεις ως τωρα, δε κολλαει καπου η κληρονομικοτητα, αρα ζητουσε και κατι αλλο, ενδεχομενως εδινε αρχικα καποια βασικη κλαση και σου ζητουσε να δημιουργησεις αλλες που κληρονομουν απο αυτη.

 

ΥΓ ευχομαι καλη επιτυχια αυριο

 

Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.

 

Είδα που αποσυνδέθηκες και φοβήθηκα πολύ ότι βαρέθηκες...

 

Ναι, καλά τα λες...αλλά αν δεν έχεις κάποιον να σου εξηγήσει κάποια πράγματα καλή ώρα...

 

Κοίτα. Η άσκηση δεν μιλάει καθαρά για κλάσεις-παιδιά, εγώ το είπα (έ κάτι καταλαβαίνω κ εγώ, ή τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστέυω)

Μας δίνει ένα πινακάκι με χρεώσεις. στη μία γραμμή έχει χρεώσεις για καρτοκινητή (ομιλίας και sms) δηλ. 2 χρεώσεις, και μία γραμμή για το συμβόλαιο με τις δικές του 2 τιμές.

Και φτιάχνουμε ένα σύστημα χρέωσης...

Για κάθε κλήση που πραγματοποιήται, προστίθεται η ανάλογη χρέωση ανά 30" συν κάθε επιπλόεν δευτερόλεπτο περιλαμβάνει η κλήση.

Και στα sms την αντίστοιχη αξία του sms.

 

Λογικά, θα έχουμε τη μαμά-κλάση η οποία θα περιλαμβάνει τα κοινά χαρακτηριστικά της καρτοκινητής και του συμβολαίου, τα οποία λοογικά θα είναι οι κλάσει-παιδιά που θα κληρονομούν από την μαμα και θα προσθέτουν και τα δικά τους αυτόνομα χαρακτηριστηκά.

Μας είχε δόσει κάποια ψιλοκομματάκια και ήθελε να του φτιάξουμε τα υπόλοιπα και το κεντρικό πρόγραμμα...

έχω μπερδεφτεί στην υλοποίηση των χρεώσεων...πώς θα το δηλώσω σε κάθε παιδί-κλάση και πως στο κυρίως πρόγραμμα?

 

υστερόγραφο: Δεν περίμενα να μου πεις πως ήσουνα επιτηρητής στον προγραμματισμό, αλλά εισηγητής...Ομολογώ πως το γεγονός με εξέπληξε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προέκυψαν νέα στοιχεία για την άσκηση...Πήραν φωτιά τα τηλέφωνα...Συγκέντρωσα νέες πληροφορίες τις οποίες θα σου πω αμέσως τώρα...κάτσε να τις διατυπώσω...ελπίζω να μην σε πειράζει που σου μιλάω στον ενικό...απλά το pc είναι τόσο απρόσωπο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουμε τη μαμά κλάση και δύο υποκλάσεις...την contract και μια άλλη.

 

Καταρχάς θέλουμε να υλοποιήσουμε συνάρτηση πάνω στις χρεώσεις...(πόσο θα χρεώνει)

Δηλώνει 1 δείκτη και θα δείχνει στο αντικείμενο κλάση βάσης

 

Μαμά κλάση: Packard

Υποκλάσεις: 1)Contract, 2) ******

 

Να φτιάξω τα πρότυπα πολυμορφικών συναρτήσεων...και εάν κρίνεται απαραίτητο να υλοποιήσουμε τις πολυμορφικές συναρτήσεις

 

Δημιουργία κεντρικού προγράμματος: Να δημιουργήσουμε 2 αντικείμενα τα οποία θα τα γεμίσουμε με δεδομένα....(δεδομένα λέγοντας στοιχεία όπως το phone number το οποίο είναι μεταβλητή)

 

και να βγαίνουν οι χρεώσεις...

 

α, να δηλώσουμε και ορίσματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπον

 

αν ειναι οπως το λες, ΔΕΝ χρειαζεται κληρονομικοτητα και θα σου εξηγησω γιατι

Κληρονομικοτητα εχει νοημα, οταν εχεις δυο οντοτητες που εχουν καποια κοινη λειτουργικοτητα αλλα και καποια διαφορετικη. Στη δικη σου περιπτωση καρτοκινητης/συμβολαιου, το μονο που διαφοροποιειται ειναι οι τιμες σμσ/τηλεφωνου, σωστα? Μηπως ηταν και τιποτε αλλο? Μηπως η καρτοκινητη δεν ειχε το μινιμουμ των 30"?

Αν όχι, τοτε ενα προχειρο παραδειγμα θα ηταν να εχεις την κλαση XreosiKinitou του στυλ

>
class XreosiKinitou
{

[indent]float xreos_sms;
float xreos_tilefona;

float timi_per_sms;
float timi_per_tilefono_minute;


//
// ο χρηστης μολις εστειλε μηνυμα (το οποιο μπορει να ειναι 
// μεγαλο και να μετραει για περισσοτερο από 1 sms)
// καλεσε την UpdateXreosSMS με τον αριθμο των sms
// για να ενημερωθει το χρεος του χρηστη
void UpdateXreosSMS( int numSms )
{
       xreos_sms += numSms*timi_per_sms;
}

//
// ο χρηστης μολις εκανε τηλεφωνο που διηρκεσε minutes
// καλεσε την UpdateXreosTilefono με τη διαρκεια του τηλεφωνηματος
// για να ενημερωθει το χρεος του
// αν τα minutes ειναι λιγοτερα απο 0.5 (30") , εσυ χρεωσε τον για 0.5
// αλλιως χρεωσε τον κανονικα
void UpdateXreosTilefono(  float minutes )
{
       if (  minutes <= 0.5 )
             xreos_tilefona += 0.5*timi_per_tilefono_minute;
       else
             xreos_tilefona += minutes*timi_per_tilefono_minute;
}

float TotalXreos( ) 
{
       return xreos_tilefona + xreos_sms;
}
[/indent]
}

 

ειναι καρα-μπακαλιστικη λυση αλλα την εκανα ετσι για να πιασεις το νοημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

float xreos_sms;

float xreos_tilefona;

 

float timi_per_sms;

float timi_per_tilefono_minute;

 

το ένα αφορά το συμβόλαιο κσι το άλλο την καρτοκινητή??

 

και τα αντικείμενα που θέλει να δημιουργήσουμε στο κυρίως πρόγραμμα?

 

Τί είναι το 0.5?

 

Όχι, τη δομή του προγράμματος στην εξήγησα...απειδή μας έδινε κάποια κομματάκια από τις κλάσεις...

θέλει...

Μαμά κλάση ονόματι Packard

Παιδιά κλάσεις: μία για καρτοκινητή και μία για σύνδεση

Το είδες το τελευταίο μνμ που είχα γράψει??

το προηγούμενο από αυτό εννοώ...το εξηγώ αναλυτικά...μάλλον θα το έγραψα όταν ήδη είχες ξεκινήσει να απαντάς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...