Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2008: Νέα και Αγώνες


21century

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ναι ομως με αυτα τα 300 που πανε και τις δυνάμεις που δέχονται χωρις τα βοηθηματα δεν ειναι και ευκολο να κουμαντάρεις το αυτοκινητο στις στροφες και στα κράσπεδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 392
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Δουλειά τους είναι όμως να τα κουμαντάρουνε και να μην τα διαλύουνε σε κάθε αγώνα. Άμα δεν μπορούν χωρίς ηλεκτρονικά, ας πάνε σπιτάκι τους να παίξουν κανα Playstation.

 

Όσο για μεγάλους οδηγούς.... όσοι πρόλαβαν Σένα, Προστ, Πικέ, Ζιλ Βιλνέβ, Λάουντα κλπ καταλαβαίνουν. Μόνο ο Σούμι μπορεί να συγκριθεί με τους προηγούμενους. Ο Αλόνσο έχει ταλέντο αλλά η κλάση του θα φανεί σε βάθος χρόνου. Όσο για τον Χάμιλτον.... να σας θυμίσω κάτι: και ο Ζακ Βιλνέβ το '97 πήρε πρωτάθλημα με την Williams αλλά μόλις αποσύθηκε η Ρενώ και ειδικά μετά την μεταγραφή του στην (τότε ΒAR) Χόντα πάτωσε. Μην θεοποιείτε λοιπόν τον Χάμιλτον, τώρα είναι στα εύκολα, άμα πάρει η μπάλα από κάτω την McLaren τότε θα φανεί αν αξίζει.

 

Επίσης να θυμίσω ότι από 1980 μέχρι 1987 τα μονοθέσια είχαν turbo και έβλεπες ιπποδυνάμεις της τάξης των 900 ή και 1100 ίππων (Χόντα), χωρίς καθόλου ηλεκτρονικά. Αν οι σημερινοί δεν μπορούν να ελέγξουν τα 720 αλογάκια (επίσης με λιγότερη ροπή και πολύ καλύτερη αεροδυναμική) αν σκίσουν την Superlicence τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακομα και οι θεωρητικα δευτερης διαλογης τα προηγουμενα χρονια ηταν κατι Jean Alesi, Damon Hill, Frentzen, Herbert κλπ τους οποιους συγκρινοντας τους με κατι αντιστοιχους οδηγους του σημερα, η νοσταλγια για εκεινα τα χρονια ειναι ακομα πιο εντονη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνω απολυτα με gdevil και anthony_88.

 

το μονο που με ενδιαφερει πλεον απο το φετινο πρωταθλημα,ειναι μονο ο νυχτερινος αγωνας στη σιγκαπουρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kage για αυτο ειπα και εγω οτι δεν υπαρχουνε σοβαροι οδηγοι.μολις τους βγαλεις τα 101 βοηθηματα που κανουν το αυτοκινητο αυτοματο πιλοτο,τρωνε το κεφαλι τους.δυστηχως.

 

Δεν μπορουν να οδηγησουν χωρις αυτα τα βοηθηματα, γιατι με αυτα ειχαν συνηθισει.. Με τον καιρο θα βελτιωθουν..

 

Επισης δεν μπορεις να περιμενεις και οι 22 να ειναι επιπεδου Σουμαχερ και Σενα.. Πιστευω οτι μια χαρα ειναι οι οδηγοι που υπαρχουν.. Ενταξει δεν μιλαω για κατι Νταβιντσον, Νακατζιμα κλπ.. αλλα Ραικονεν, Αλονσο, Χαμιλτον, Βετελ, Χαιντφελντ, Ροσμπεργκ μια χαρα οδηγοι ειναι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

BOUGAS διάβασες την σκέψη μου. :-)

Μόνο τον νυχτερινό αγώνα περιμένω με αγωνία. Πιστεύω ότι οι υπόλοιποι δυστυχώς θα είναι τυπική διαδικασία. Μακάρι να βγω ψεύτης.

 

Όλη η αλήθεια συγκεντρωμένη στα γραφόμενα του gdevil. +1 Γιώργο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορουν να οδηγησουν χωρις αυτα τα βοηθηματα, γιατι με αυτα ειχαν συνηθισει.. Με τον καιρο θα βελτιωθουν..

 

Επισης δεν μπορεις να περιμενεις και οι 22 να ειναι επιπεδου Σουμαχερ και Σενα.. Πιστευω οτι μια χαρα ειναι οι οδηγοι που υπαρχουν.. Ενταξει δεν μιλαω για κατι Νταβιντσον, Νακατζιμα κλπ.. αλλα Ραικονεν, Αλονσο, Χαμιλτον, Βετελ, Χαιντφελντ, Ροσμπεργκ μια χαρα οδηγοι ειναι..

 

σιγουρα θα βελτιωθουν,αλλα και τοσα χρονια καποιοι με αυτα τα βοηθηματα ειχανε γινει τσαμπα μαγκες,ετσι?

 

ασφαλως και δεν εχω την απαιτηση να υπαρχουνε 22 σενα μεσα στην πιστα,αλλα προσεξε να καταλαβεις τι εννοω.

 

1998. σουμαχερ,κουλχαρντ,βιλνεβ,χακινεν,φρεντσεν,βουρτζ,ιρβαιν,ντειμον χιλλ,φισικελα,αλεζι,ραλφ σουμαχερ,τρουλι,χερμπεκτ,ολιβιε πανι,

+ πετρο ντινιζ και μπεργκερ το 1997 μαζι με ολους αυτους.

 

τα επομενα 2-3 χρονια προστεθηκαν στο κλαμπ και ο τζεισον μπατον με τον νικ χαιντφελντ,μοντογια και ραικονεν.

 

μεχρι και ο γκαστον μαζακανε το 2000,(ο χειροτερος οδηγος τοτε),πιθανος βαζει κατω τουλαχιστον το 1/3 απο τους σημερινους οδηγους.

 

τοτε,τελευταιοι οδηγοι στην βαθμολογια,μαρκ ζενε και ο γιος φερσταπεν,ειχανε σε αρκετους αγωνες κατι να μας δειξουνε.τωρα με εξαιρεση 3-4 καλους οδηγους,οι υπολοιποι απλα περνανε απαρατηρητοι και δεν περιμενεις τιποτα απολυτος απο αυτους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατσε πρωτος αγωνας ειναι , πρεπει να συνηθισουν τα νεα κολπα. Για το επιπεδο ουδεν σχολιον....αφου μου βαζεις στο ιδιο επιπεδο τους loosers ...ΟΚ

Υπερτιμημενος δεν ειναι ο νικητης του αγωνα...υπερτιμημενοι ειναι οι αλλοι που περνουν το μπουλο στο τελος..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντελώς άκυρος αγωνας, ολοι, απο τους οδηγούς μέχρι και τα teams φερόντουσαν στο αγώνα εντελώς σαν noobs, λές και πρώτη φορά τρέχαν σε formula 1! Η μόνη ομάδα η οποία έδειξε καποια σοβαρότητα καικαλή προετοιμασία ήταν η Mclaren (και για να αποφευχθούν οι παρεξηγήσεις δηλώνω φανατικός Φερραρίστι). Όσο για την Φερράρι συμπεριλαμβανομένων οδηγών και ομάδας, άστα να πάνε τρελή ξενερα. Ο Rai έκανε εντελώς ηλίθια λάθη! Ας ελπίσουμε οτι θα λυθούν τουλαχιστον τα προβλήματα αξιοπιστίας μεχρι τον επόμενο αγώνα! Γενικά πάντως σκετη απογοήτευση ο αγώνας! Αρε shumi που είσαι να τους δειξεις τι σημαίνει οδηγος!

Καμία συγκριση των παλαιοτερών τερατων της Formula 1 δεν μπορει να υφίστατε με τα σημερινά τσουτσέκια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1998. σουμαχερ,κουλχαρντ,βιλνεβ,χακινεν,φρεντσεν,βουρτζ,ιρβαιν,ντειμον χιλλ,φισικελα,αλεζι,ραλφ σουμαχερ,τρουλι,χερμπεκτ,ολιβιε πανι,

+ πετρο ντινιζ και μπεργκερ το 1997 μαζι με ολους αυτους.

 

Aν θεωρεις τους Βουρτζ, Ιρβαιν, Φισικελα, Ραλφ Σουμαχερ, Τρουλι, Χερμπερτ, Πανις, Ντινιζ κ Μπεργκερ οδηγαρες, τοτε δεν εχω τπτ αλλο να προσθεσω..

 

Παντως κ γω πιστευω οτι αν ο Μ. Σουμαχερ ετρεχε σημερα με αυτους τους κανονες, θα τους ειχε σαρωσει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aν θεωρεις τους Βουρτζ, Ιρβαιν, Φισικελα, Ραλφ Σουμαχερ, Τρουλι, Χερμπερτ, Πανις, Ντινιζ κ Μπεργκερ οδηγαρες, τοτε δεν εχω τπτ αλλο να προσθεσω..

 

ρε φιλε,δεν μπορω να καθομαι ολη μερα μπροστα στην οθωνη για να ξαναποσταρω οτι εσεις δεν καταλαβαινετε.

 

το ειπα ξεκαθαρα.το επιπεδο των τοτε οδηγων,με το επιπεδο των σημερινων.

 

1ον)αν θεωρεις οτι υπαρχει σημερα εστω και ενας που μπορει να αντιμετωπισει τον τοτε ιρβαιν,χερμπερτ,μπεργκερ,τοτε απλα δεν εχεις ιδεα απο φορμουλα.

 

2ον)εκανα συγκριση μεταξι αυτων,και των αντιστοιχων σημερινων.δεν συγκρινα αυτους με τον φαντζιο.τελος.δεν μπορω να τα ξαναλεω,διαβασε και τα ποιο πισω ποστ.αν δεν καταλαβαινεις και πρεπει να κανω αναλυση λεξη προς λεξη,σορρυ αλλα δεν μου περισσευει χρονος να το κανω.

 

3ον)αν αυτους του "μετριους" οπως χαρ/ζεις οδηγους,τους συγκρινεις με τους σημερινους σατο,νακαμουρα,βετελ,νταβινσον και ολες αυτες τις κουμουτσες που καθονται στα μονοθεσια απλα για να ειναι γεματο το καθισμα και να παιρνουν αρωμα κολου,τοτε τι να πω.

 

ακομα και ο χερμπερτ και ο μπεργκερ που λες,σε βρεγμενη πιστα,αυτα που κανανε ητανε απιστευτα πραγματα,τα οποια και μαλλον δεν εχεις προλαβει να τα δεις.οπως δεν θυμασε και το διδιμο φισικελα-τρουλι καποτε,και το ραλφ σουμαχερ-μοντογια στην γουιλιαμς και πολλα αλλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ποιό λόγο δηλαδή ο Φέτελ είναι χειρότερος του Βουρτς; Υπάρχει κάτι αντικειμενικό και μετρήσιμο;

 

Συμφωνώ απόλυτα ότι στο WRC οι σημερινοί οδηγοί είναι σκιές του παρελθόντος, αλλά όχι και στην F1. Ναι, οι paydrivers υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν, αλλά εκεί έξω υπάρχει μπόλικο ταλέντο.

 

Ναι, τα αυτοκίνητα δεν είναι τόσο "αντρικά" όσο το '70 και το '80, αλλά μην ξεχνάμε ότι τα πιο "playstation" αυτοκίνητα στην ιστορία ήταν το 91-93, με ένα σωρό ηλεκτρονικά καλούδια. Ναι, το 85 είχαν μηχανικά κιβώτια και πάλευαν σε κάθε στροφή, αλλά τα ασύλληπτα G που τραβάνε σήμερα σε φρεναρίσματα και στροφές τότε δεν μπορούσαν να τα φανταστούν.

 

Η κάθε εποχή δίνει τις προκλήσεις της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ειπα ξεκαθαρα.το επιπεδο των τοτε οδηγων,με το επιπεδο των σημερινων.

 

1ον)αν θεωρεις οτι υπαρχει σημερα εστω και ενας που μπορει να αντιμετωπισει τον τοτε ιρβαιν,χερμπερτ,μπεργκερ,τοτε απλα δεν εχεις ιδεα απο φορμουλα.

 

2ον)εκανα συγκριση μεταξι αυτων,και των αντιστοιχων σημερινων.δεν συγκρινα αυτους με τον φαντζιο.τελος.δεν μπορω να τα ξαναλεω,διαβασε και τα ποιο πισω ποστ.αν δεν καταλαβαινεις και πρεπει να κανω αναλυση λεξη προς λεξη,σορρυ αλλα δεν μου περισσευει χρονος να το κανω.

 

1ον) Aν εσυ θεωρεις οτι ΔΕΝ υπαρχει σημερα εστω και ενας που μπορει να αντιμετωπισει τον τοτε ιρβαιν,χερμπερτ,μπεργκερ,τοτε μαλλον εσυ δεν εχεις ιδεα απο φορμουλα

 

2ον) Αυτο το καταλαβα. Στο μονο που μπορω να συμφωνησω ειναι το οτι σημερα δεν υπαρχουν πολλοι μετριοι οδηγοι ααλλα οχι στο οτι δεν υπαρχουν καλοι οδηγοι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να προσθέσω στα λεγόμενα του BOUGAS και για να καταλάβουν και οι νεώτεροι fans της f1:

Τα συγκεκριμένα δίδυμα όντως γράψανε ιστορία όπως και οι χέρμπερτ, μπέργκερ και όχι μόνο υπό βροχή. Μπορεί να ήταν δευτεροκλασάτοι ή τριτοκλασάτοι οδηγοί και να κάνανε και αυτοί τις "ζεμπεκιές" τους εντός πίστας αλλά διαφοροποιούνται Zderg γιατί οδηγούσαν δύστροπα αυτοκίνητα (εξαιρείται το μικρό χρονικό διάστημα των ενεργητικών αναρτήσεων στο οποίο μάλλον αναφέρεται ο Βαγγέλης).

Και επειδή η κουβέντα είναι τεράστια, να αναφερθώ επιλεκτικά στον Πανίς ο οποίος είναι ο μοναδικός οδηγός F1 που έχει τερματίσει σε όλα τα grand prix μιας χρονιάς, όπως επίσης έχει τερματίσει χωρίς pit stop! Δεν ήταν απλά συγκυρίες, αλλά είχε και μυαλό μέσα στην πίστα (αυτά δεν βλέπουμε σήμερα). Έχει και μια νίκη στο ενεργητικό του. Και αν δεν είχε εκείνο το τρομακτικό ατύχημα στο οποίο έσπασε και τα 2 πόδια του, θα βλέπαμε πολλά ακόμα από αυτόν πριν αποσυρθεί.

Επίσης Βαγγέλη είναι άδικο (για να μην πω ιεροσυλία) να συγκρίνεις Βέτελ με Βουρτς. Ο Alex έχει πλούσιο παλμαρέ στην f1. Αν ήταν κάποιος τυχαίος δεν θα τον είχε η MacLaren 5 χρόνια ως δοκιμαστή (έτρεξε και σε έναν αγώνα) και η williams στην συνέχεια. Ο Βέτελ δεν μας έχει πει ακόμα τίποτα. Πάντως έχεις δίκιο: κάθε εποχή έχει τις προκλήσεις της. Μόνο που η σημερινή (εξαιρούμε την τρέχουσα στην οποία απαγορεύονται τα ηλεκτρονικά βοηθήματα) δεν προσφέρει σχεδόν καμία. Γι ' αυτό και είδαμε φαινόμενα τύπου Narain Karthikeyan!!!

Προσωπικά αναπολώ τις εποχές που έτρεχαν όλοι αυτοί που ανέφερε ο BOUGAS, γιατί πολύ απλά το podium δεν ήταν ποτέ ίδιο. Υπήρχαν αρκετοί οδηγοί που πάλευαν για την εξάδα.

 

Φιλικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...