Προς το περιεχόμενο

Τί ποδήλατο έχετε ή θέλετε


Spok

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για να μην ανοίγω νέο θέμα. Θέλω να αγοράσω ένα ποδήλατο. Με 21 ταχύτητες και αναρτήσεις(σουστες) μπρος-πίσω. Είμαι ψιλοάσχετος από ποδήλατα. Το θέλω κυρίως για μεγάλες διαδρομές εκτός πόλεις, σε άσφαλτο και σε χωματόδρομους. Πηγαίνω συχνά με την παρέα μου και το παλιό κου έχει κυριολεκτικά διαλυθεί. Δίνω μέχρι 250-300€. Προτείνετε μου. Παραγγέλνω ή και από λιανική αν βρεθεί. Ευχαριστώ!

 

Αποστολή από το ST18i με τη χρήση Insomnia App

 

Καταρχην δεν μπορεις να τα εχεις ολα αυτα που θες με ενα ποδηλατο

1) Μεγαλες διαδρομες ανω των 70km πας για κουρσα και ξεχνας τους χωματοδρομους αλλα και τα 250-300 ευρω.

2) Αναρτηση πισω ξεχνας τις μεγαλες διαδρομες γιατι ειναι αβολο καθως χανεις πολυ απο την ενεργεια που δινεις στα πεταλια λογω της αναρτησης και επισης ξεχνας και εκει τα 250-300 ευρω μιας και τα αξιολογα ποδηλατα με αναρτηση πισω ξεκινουν στα 1000+ ευρω.

Με 300 ευρω βρισκεις ποδηλατα με αναρτηση μονο μπροστα κατηγοριας trekking η mountain, η καθε κατηγορια εχει τα + και τα - της αλλα μην περιμενεις σε αυτα τα χρηματα να παρεις κατι που να πηγαινεις στο βουνο να κανεις αλματα να κατεβαινεις περιεργα μονοπατια και δεν ξερω και εγω τι. Με αυτα τα χρηματα παιρνεις ποδηλατο που θα σε πηγαινει ασφαλτινες διαδρομες και σε χαλαρους χωματοδρομους. Οταν λες μεγαλες διαδρομες ποσα περιπου χιλιομετρα εχεις στο μυαλο σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 440
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καταρχην δεν μπορεις να τα εχεις ολα αυτα που θες με ενα ποδηλατο

1) Μεγαλες διαδρομες ανω των 70km πας για κουρσα και ξεχνας τους χωματοδρομους αλλα και τα 250-300 ευρω.

2) Αναρτηση πισω ξεχνας τις μεγαλες διαδρομες γιατι ειναι αβολο καθως χανεις πολυ απο την ενεργεια που δινεις στα πεταλια λογω της αναρτησης και επισης ξεχνας και εκει τα 250-300 ευρω μιας και τα αξιολογα ποδηλατα με αναρτηση πισω ξεκινουν στα 1000+ ευρω.

Με 300 ευρω βρισκεις ποδηλατα με αναρτηση μονο μπροστα κατηγοριας trekking η mountain, η καθε κατηγορια εχει τα + και τα - της αλλα μην περιμενεις σε αυτα τα χρηματα να παρεις κατι που να πηγαινεις στο βουνο να κανεις αλματα να κατεβαινεις περιεργα μονοπατια και δεν ξερω και εγω τι. Με αυτα τα χρηματα παιρνεις ποδηλατο που θα σε πηγαινει ασφαλτινες διαδρομες και σε χαλαρους χωματοδρομους. Οταν λες μεγαλες διαδρομες ποσα περιπου χιλιομετρα εχεις στο μυαλο σου;

 

Οι διαδρομές δεν είναι πολλοί μεγάλες. Ανάλογα με το προορισμό. Κοντά έπεσες, 60 το ΠΟΛΥ να είναι. Ανάρτηση και μόνο μπροστά δεν θα με χαλούσε, γιατί δεν θα "κατεβαίνω βουνά" απλά από ένα σημείο και μετά κάποιοι χωματόδρομοι έχουν αρκετές λακκούβες και είναι άβολο με το ποδήλατο. Τί θα μου πρότεινες σε αυτά τα λεφτά; Δεν ψάχνω κάτι επαγγελματικό και σίγουρα όχι κούρσας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπως και να εχει

η σελα θα πρεπει να έχει μαξιλαρακι και να μην ειναι η κλασσικη πλαστική

 

δεδομενα ειναι η: υπογονιμότητα, προστατιτιδες και λοιπα ωραια!

 

χτυπα στο Google και απολαυσε walls of text

 

Πρότεινε μου σέλα λοιπόν. Εχω αυτην του ποδηλάτου... Το θέμα είναι πως και αντίστοιχες που βλέπω στα καταστήματα, σαν αφτερμαρκετ, είναι ίδιες με την δική μου.

Και δε θεωρώ την εργοστασιακή και πολύ άνετη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Link κάποιου μέλους είναι, στη προηγούμενη σελίδα θαρρώ...

 

Οπότε πρέπει να ρωτήσω κάποιο γνώστη,μην έχουμε τίποτα τραβήγματα,γιατί το έχω πάρει ζεστά το θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Link κάποιου μέλους είναι, στη προηγούμενη σελίδα θαρρώ...

 

Οπότε πρέπει να ρωτήσω κάποιο γνώστη,μην έχουμε τίποτα τραβήγματα,γιατί το έχω πάρει ζεστά το θέμα.

 

στο internet και όχι μεσα στο μαγαζί

μην ξεχνιόμαστε

:mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κρατήστε αυτό που θα πω για τις ταχύτητες στα ποδήλατα, διότοι οι περισσότεροι δε ξέρετε πως λειτουργούν. Δεν υπάρχει ποδήλατο με 21 ταχύτητες!

 

Δε συνδυάζεται ποτέ κάθε γρανάζι της κασέτας πίσω με κάθε γρανάζι από τα φύλλα μπροστά. Αν το κάνουμε, στην καλύτερη καταπονούμε το σύστημα χωρίς λόγο και άντε να ακούμε και κάνα κρα-κρα-κρα, στη χειρότερη να μείνουμε με την αλυσίδα στο χέρι 80 χιλιόμετρα από το σπίτι μας ενώ θα έχει πάθει ζημιά και όλο το σύστημα.

 

Πάντα τα γρανάζια συνδυάζονται με αυτά που έχουν την πιο μικρή γωνία από αυτά. Π.χ. σε ένα σύστημα 3×9 τα γρανάζια θα συνδυάζονταν όπως έχω βάλει τα χρώματα στο σχεδιάγραμμα, με αποτέλεσμα να έχουμε 9 μόνο ταχύτητες και όχι... 27, όπως πιστεύουν οι περισσότεροι.

 

post-190405-0-44048300-1335618982_thumb.png

 

Το μαύρο είναι η αλυσίδα σε μία τελείως λάθος θέση, την οποία βλέπω όμως να χρησιμοποιεί ΠΟΛΥΣ κόσμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θαρρώ πως έχεις λάθος, εξού και τα ρυθμιστικά που έχει το σύστημα πίσω για την θέση της αλυσίδας, αναλόγως τα μπροστινά και πίσω γρανάζια.

Αλλιώς δε θα τα ρυθμίζαμε, δε θα τα χρησιμοποιούσαμε και σίγουρα θα βάζαν όλοι τα φθηνότερα και όχι μπρος/πισω γρανάζια,αλυσίδα σετ των Χ ευρώ, όσο κάνει ένα ποδήλατο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι βίδες που λες είναι για να ρυθμίζονται τα ντεραγιέ. Δηλαδή από που μέχρι που θα κινούνται, ώστε κατά τις αλλαγές ταχυτήτων η αλυσίδα να έρχεται στο σωστό σημείο. Εάν δεν είναι σωστά ρυθμισμένο ένα ντεραγιέ μπορεί να μη μπαίνει καν κάποια ταχύτητα...

 

"Ασφαλής" τρόπος για να χρησιμοποιηθούν όλες οι ταχύτητες δεν υπάρχει.

 

Εάν δε με πιστεύεις σ' αυτό, απλά δοκίμασε στην επόμενη βόλτα σου όσα έγραψα στο προηγούμενο post. Το ποδήλατό σου θα δουλεύει πολύ πιο ομαλά.

 

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχυει αυτο που λεει ο Haldol, αν οι ταχυτητες ειναι οπως στην φωτογραφια που εβαλε τοτε θα ακους την αλυσιδα σου να τριζει και καποια στιγμη θα στην πεταξε. Το πρωτο πραγμα που μου ειχαν πει οταν πηρα ποδηλατο ηταν η αλυσιδα μεταξυ του μπροστινου και του πισω ντεραγιε να ειναι οσο το δυνατον πιο ισια.

Στο mountain το τριξιμο οταν ειχα βαλει δισκους που δεν ταιριαζε δεν ηταν τοσο αισθητο αλλα στην κουρσα που οι ταχυτητες ειναι πιο κοντα η μια στην αλλη και παιζουν πιο μεγαλο ρολο οι αποστασεις το τριξιμο αν βαλω λαθος σχεσεις ειναι εντονο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα σε όλους.

Αγόρασα ένα κοντέρ (το απλό που πουλάνε στα jambo) και δεν καταλαβαίνω πως ρυθμίζεται...

Μου ζητάει έναν 3ψήφιο αριθμό...

Το ποδήλατο μου έχει λάστιχα με ακτίνα 28 ιντσών. Τι βάζω σε αυτόν τον 3ψήφιο αριθμό???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κρατήστε αυτό που θα πω για τις ταχύτητες στα ποδήλατα, διότοι οι περισσότεροι δε ξέρετε πως λειτουργούν. Δεν υπάρχει ποδήλατο με 21 ταχύτητες!

 

Δε συνδυάζεται ποτέ κάθε γρανάζι της κασέτας πίσω με κάθε γρανάζι από τα φύλλα μπροστά. Αν το κάνουμε, στην καλύτερη καταπονούμε το σύστημα χωρίς λόγο και άντε να ακούμε και κάνα κρα-κρα-κρα, στη χειρότερη να μείνουμε με την αλυσίδα στο χέρι 80 χιλιόμετρα από το σπίτι μας ενώ θα έχει πάθει ζημιά και όλο το σύστημα.

 

Πάντα τα γρανάζια συνδυάζονται με αυτά που έχουν την πιο μικρή γωνία από αυτά. Π.χ. σε ένα σύστημα 3×9 τα γρανάζια θα συνδυάζονταν όπως έχω βάλει τα χρώματα στο σχεδιάγραμμα, με αποτέλεσμα να έχουμε 9 μόνο ταχύτητες και όχι... 27, όπως πιστεύουν οι περισσότεροι.

 

post-190405-0-44048300-1335618982_thumb.png

 

Το μαύρο είναι η αλυσίδα σε μία τελείως λάθος θέση, την οποία βλέπω όμως να χρησιμοποιεί ΠΟΛΥΣ κόσμος.

Ωραίος ο Haldol. Μου το'χε πεί και ο ποδηλατάς που το αγόρασα και πάντα το τηρώ, αλλά πάντα είχα και την απορία μήπως μου λεγε μ*λακίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίος ο Haldol. Μου το'χε πεί και ο ποδηλατάς που το αγόρασα και πάντα το τηρώ, αλλά πάντα είχα και την απορία μήπως μου λεγε μ*λακίες.

 

Όχι δε σου 'λεγε μ*λακίες. Και μπράβο του κιόλας που στο είπε, οι πιο πολλοί θέλουν απλά να πάρεις το ποδήλατο. Κι άμα κάνεις και καμιά ζημιά από λάθος χρήση δε τους χαλάει, πάλι λεφτά θα πάρουν...

 

Εγώ προσωπικά έχω ενημερώσει και αρκετούς που έχω πετύχει με καλά ποδήλατα και δουλεύουν λάθος τις ταχύτητες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει πάθει ποτέ κανείς τίποτα από αυτό; Μια ζωή έτσι το χρησιμοποιούσα χωρίς να γίνει ζημιά.

 

Και τα πράγματα δεν είναι τόσο άσχημα όσο στο σχεδιάγραμμα, δεν είναι και τόσο στραβό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρκετοί έχουν πάθει, απλά είναι σπάνιο. Και εντάξει σε ποδήλατα των 200€ δε σε νοιάζει και τόσο αν χαλάσεις και τίποτα. Σε κάτι πιο ακριβό πονάει περισσότερο. Ακόμα και η αλυσίδα για ένα καλό ποδήλατο δρόμου μπορεί να έχει πάνω από 30€. Ψήνεσαι να τη σπάσεις χωρίς λόγο;

 

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι το ποδήλατό σου δε δουλεύει σωστά και δεν ευχαριστιέσαι τη βόλτα σου. Γιατί να κάνουν οι ταχύτητες συνέχεια κρακ-κρακ, να βγαίνουν, να ψιλο-μπλοκάρουν, κλπ; Οδήγα απλά με τον ενδεδειγμένο τρόπο, δεν είναι δύσκολο. Σε άλλη περίπτωση τουλάχιστον μην επιχειρήσεις να ξαναβάλεις την αλυσίδα που βγήκε εν κινήσει. Ο τελευταίος που το δοκίμασε σήμερα τρώει μούτζες από 10 εκατομμύρια κόσμο.

 

:P

 

Το σχεδιάγραμμα επίτηδες το έκανα έτσι για να φαίνεται καλύτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...