dimitris2006 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Σε λιγότερο από 2 βδομάδες και κατά την διάρκεια του Gamefest θα έχουμε τις πρώτες ανακοινώσεις της Microsoft σχετικά με το επόμενο DirectX 11 . To Gamefest θα γίνει στο Seattle το διήμερο 22 και 23 Ιουλίου και η online εγγραφή σε αυτό κοστίζει 550 δολάρια! Με αυτή την ανακοίνωση η Microsoft σκοπεύει να ανανεώσει το ενδιαφέρον για το multimedia και gaming API μίας και τα λάθη που έγιναν με το DirectX10, καθώς το προγραμματιστικό περιβάλλον και τα Windows Vista δεν αποδείχτηκαν όσο σταθερά όσο αναμενόταν στην συνεργασία με το DX10, δεν έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα για την Microsoft αλλά φυσικά για τους developers και τους χρήστες/gamers! To DirectX 11 θα είναι πάντως διαθέσιμο και για Vista, αλλά και για το επόμενο λειτουργικό σύστημα τις Microsoft, τα Windows 7. Αναμένεται, στα τέλη του 2009, μερικούς μήνες πριν την κυκλοφορία των W7. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το DX11 θα έχει ως χαρακτηριστικά τα Tessellation, Displacement, shader model 5 και το multithreaded rendering. Πηγή: pcw.gr
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 αμφιβάλω αν θα δούμε αρκετά games σε dx10.1 blame Nvidia
marantonis Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Λιγο νωρις δεν ειναι? Και τωρα θελουν να παρουμε αλλες καρτες παλι??
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 νωρίς είναι τα τέλη 2009?
drillgr Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Και αντε να βγει, να μπει και σωστα σε καποια παιχνιδια θα ποιασουμε 2011.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 και λίγα λες για pure dx11 games
21century Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Σχετικά με τους νέούς όρους του DX11:Εκτοπισμός χαρτογράφηση είναι μια εναλλακτική τεχνική γραφικών υπολογιστή σε αντίθεση με bump mapping, κανονική χαρτογράφηση και χαρτογράφηση του ορατού πεδίου στα παιχνίδια σύμφωνα με την Wiki. Τα χαρακτηριστικά αφορούν περισσότερο την αλληθοφάνεια και το βάθος χρώματος ή την συμπεριφορά ενός αντικειμένου. Αν κατανόησα καλά τους αγγλικούς όρους..
xtrmsnpr Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Βρε δν γαργαλιούνται οι βλάκες....θέλουν κ dx11!
greeneye Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 τα περιμενω πως και πως! Βγηκαν τοσο τελεια τα 10.1 που τα 11.0 θα ειναι μια σκετη ομορφια!!!! Ρε δεν πανε να τριψουν πιπερακι στην ΡΑΙΟΓΚ? χαχαχαχαχαχα δεν πανε στο διαολο! εγω με ΧΡ και με 9.0 θα μεινω για 3-4 χρονια στην χειροτερη. Και αν και τα windows 7 βγουν μαπα τοτε θα...γερασω με τα ΧΡ! ΤΕΛΟΣ
andreapaog328 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 δεν παει να βγεί και 15..εγώ το laptopάκι μου ΔΕΝ το πετάω...
littlelouievegos Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Α ρε Ελλαδαρα με την καταστροφολογια σου .. Ανακοινωσεις ειναι παιδια που ειθισται να γινονται παντα σε press conference αρκετο καιρο πριν την υλοποιηση του API και ποσο μαλλον την κυκλοφορια του.. Δεν αλλαζει κατι ουτε στο χρονοδιαγραμμα ουτε στο D3D10 που θα ζησει για παρα πολυ καιρο ακομη.
capitan Δημοσ. 15 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2008 Πάντως πολύ ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά βλέπω, ειδικά μετά το real-time ray tracing rendering της ATI
kurkosdr Δημοσ. 15 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2008 δεν παει να βγεί και 15..εγώ το laptopάκι μου ΔΕΝ το πετάω... (δεν εβαλα quote γιατι οι αποψεις εμου και του andreapaog328 ταυτιζονται απολυτα, ειλικρινα)
michael92 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2008 Ακόμα ο 10 δεν έχει γίνει universal πρότυπο και αυτοί ονειρευόνται 11...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα