Προς το περιεχόμενο

To DirectX 11 κάνει την πρώτη του εμφάνιση


dimitris2006

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε λιγότερο από 2 βδομάδες και κατά την διάρκεια του Gamefest θα έχουμε τις πρώτες ανακοινώσεις της Microsoft σχετικά με το επόμενο DirectX 11 .

 

To Gamefest θα γίνει στο Seattle το διήμερο 22 και 23 Ιουλίου και η online εγγραφή σε αυτό κοστίζει 550 δολάρια!

 

Με αυτή την ανακοίνωση η Microsoft σκοπεύει να ανανεώσει το ενδιαφέρον για το multimedia και gaming API μίας και τα λάθη που έγιναν με το DirectX10, καθώς το προγραμματιστικό περιβάλλον και τα Windows Vista δεν αποδείχτηκαν όσο σταθερά όσο αναμενόταν στην συνεργασία με το DX10, δεν έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα για την Microsoft αλλά φυσικά για τους developers και τους χρήστες/gamers!

 

To DirectX 11 θα είναι πάντως διαθέσιμο και για Vista, αλλά και για το επόμενο λειτουργικό σύστημα τις Microsoft, τα Windows 7. Αναμένεται, στα τέλη του 2009, μερικούς μήνες πριν την κυκλοφορία των W7.

 

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το DX11 θα έχει ως χαρακτηριστικά τα Tessellation, Displacement, shader model 5 και το multithreaded rendering.

 

Source.png Πηγή: pcw.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με τους νέούς όρους του DX11:Εκτοπισμός χαρτογράφηση είναι μια εναλλακτική τεχνική γραφικών υπολογιστή σε αντίθεση με bump mapping, κανονική χαρτογράφηση και χαρτογράφηση του ορατού πεδίου στα παιχνίδια σύμφωνα με την Wiki. Τα χαρακτηριστικά αφορούν περισσότερο την αλληθοφάνεια και το βάθος χρώματος ή την συμπεριφορά ενός αντικειμένου. Αν κατανόησα καλά τους αγγλικούς όρους..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα περιμενω πως και πως! Βγηκαν τοσο τελεια τα

10.1 που τα 11.0 θα ειναι μια σκετη ομορφια!!!!

Ρε δεν πανε να τριψουν πιπερακι στην ΡΑΙΟΓΚ?

χαχαχαχαχαχα

δεν πανε στο διαολο! εγω με ΧΡ και με 9.0

θα μεινω για 3-4 χρονια στην χειροτερη.

Και αν και τα windows 7 βγουν μαπα τοτε θα...γερασω με τα ΧΡ! ΤΕΛΟΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α ρε Ελλαδαρα με την καταστροφολογια σου .. :-D

 

Ανακοινωσεις ειναι παιδια που ειθισται να γινονται παντα σε press conference αρκετο καιρο πριν την υλοποιηση του API και ποσο μαλλον την κυκλοφορια του..

Δεν αλλαζει κατι ουτε στο χρονοδιαγραμμα ουτε στο D3D10 που θα ζησει για παρα πολυ καιρο ακομη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...